Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2014

Indlæg af MrBangDK » 25. okt 2014, 15:10

Vi vinder!!

Rasmus på snart 6 skal have sin Superliga debut på tribunen, og han glæder sig! Men hvem vil ikke det, når det er AaB man skal se?

/Bang

P.s. Blot en kort intro så der er en tråd til de af jer, der ved en masse!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Søgaard » 26. okt 2014, 12:29

Nå, skal vi få startet en kamptråd. Vi har noget af et program foran os, med 5 kampe på 14 dage.
SL: FCN ude man 27/10
Pokal: Vejle ude tor 30/10
SL: Silkeborg hjemme man 3/11
EL: Kiev ude tor 6/11
SL: FCV hjemme søn 9/11

Jeg håber at man forsøger at spillet holdet sammen, efter sejren mod Kiev. Altså samme 11 startere mod FCN - og så må man stille med reserveholdet torsdag mod Vejle, så de 11 spillere er nogenlunde klar ugen efter, med 2 dage mellem kampene, indeholdende en rejse til/fra Ukraine. FCN plejer at ville spille bold, som Kiev ville i midtugen, så jeg tror godt at dette hold kan give dem problemer i Farum på danmarks ringeste fodboldbane:



Man er helt ked af at efterlade folk som PK, Børsting, AK osv. på bænken, men synes at dette må være opstillingen vi forsøger at køre lidt mere sammen.

Det gør så også, at vi kan stille denne opstilling på torsdag mod Vejle, og stadig have en ret god mulighed for at gå videre:



Måske med en enkelt forsvarer fra FCN kampen i ilden - hvis eksempelvis Thelander er frisk til det. PK, Thrane og Børsting var ukampdygtige mod Kiev, nogen der ved om de ville være klar til Vejle-kampen? Synes det er længe siden, vi har set noget til Thrane.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af frederikshavneren » 26. okt 2014, 14:45

Ene er ikke udtaget :S http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved ikke om det er fordi han er småskadet eller skal spares.

Det betyder vel at vi går over til den vante formation med Helenius-AK i front.

Edit: Iflg. Nordjyske døjer Ene igen med en sene under en fod. Derudover er Gorter tvivlsom da hans kone netop har født.

Iflg. samme medie spillede følgende mandskab en del af den afsluttende træning:

Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Bruhn - Würtz - Thomsen - SF
Risgård
AK

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Pollack2 » 26. okt 2014, 19:50

frederikshavneren skrev:Ene er ikke udtaget :S http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved ikke om det er fordi han er småskadet eller skal spares.

Det betyder vel at vi går over til den vante formation med Helenius-AK i front.

Edit: Iflg. Nordjyske døjer Ene igen med en sene under en fod. Derudover er Gorter tvivlsom da hans kone netop har født.

Iflg. samme medie spillede følgende mandskab en del af den afsluttende træning:

Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Bruhn - Würtz - Thomsen - SF
Risgård
AK
For fanden - det er jo umuligt at etablere en rytme, hvis træneren aldrig har de samme spillere til rådighed. Nå, vi må håbe at sejren over Dynamo alligevel har givet holdet så meget gejst, at de tror på det.
I øvrigt er det fristende at se SF på fløjen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Buzz Killington » 27. okt 2014, 00:52

frederikshavneren skrev:Ene er ikke udtaget :S http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved ikke om det er fordi han er småskadet eller skal spares.

Det betyder vel at vi går over til den vante formation med Helenius-AK i front.

Edit: Iflg. Nordjyske døjer Ene igen med en sene under en fod. Derudover er Gorter tvivlsom da hans kone netop har født.

Iflg. samme medie spillede følgende mandskab en del af den afsluttende træning:

Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Bruhn - Würtz - Thomsen - SF
Risgård
AK
Han har haft problemer med de sener siden 2008. Nu var det vel ikke også dem han kæmpede med i tiden i holland sp*

*min spøgsmålstegnsknap virker ikke.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af frederikshavneren » 27. okt 2014, 04:10

Interessant hvis Helenius bliver bænket på bekostning af AK, som den afsluttende træning indikerede. Helenius gjorde det ellers fint mod Dynamo Kiev, men der kan være gode grunde til at skifte på pladsen. Helenius skal nok spares i ny og næ i det tætte kampprogram, derudover spillede AK stærkt sidst vi gæstede Farum. Endelig så passer AK måske bedre til Farum Skøjteparks underlag.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af FlæskeFrank » 27. okt 2014, 08:32

Hvorfor gå væk fra 4-4-2 og så kun spille med en angriber ?

Eller er det
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Bruhn - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - SF

Jeg kan godt lide, at først tog Børsting kantpladsen efter Kusk, nu gør Bruhn.

Kunne Gilli iøvrigt ikke være en ide på kanten, han kan vel løbe Joshua John op ?
- FlæskeFrank

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Kempes » 27. okt 2014, 10:14

Det er forbandet vigtigt at få et godt resultat i Rødvinskøbing, hvis ikke vi skal være at regne for et bundhold.

Derfor forstår jeg simpelthen ikke at der lægges op til så mange eksperimenter forud for kampen. Hvorfor flytte Risgaard fra 8er-positionen og op i angrebet? Hvorfor skal SF afprøves som kantspiller?

Jeg vurderer at Risgaard er en bedre 8er end Thomsen. Sidstnævnte er til gengæld på grund af sin fart bedst af de to som hængende angriber i f.eks. presspillet.

Vi spillede en fantastisk kamp i torsdags. Hold da fast i opstilling derfra så vidt muligt. Ene er væk, men så må SF eller AK gå ind og vise at de vil have den plads.

Og hvad helvede er det for noget med at Gorter er tvivlsom fordi konen har født i weekenden? Konen kan vel for pokker klare bæbs de par timer han er væk? han kan måske heller ikke tage til træning de næste 14 dage eller hvad? sådan noget ammestue-fis gør mig rasende!

Tror desværre vi taber denne kamp med 3-0

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Corona » 27. okt 2014, 10:50

Kempes skrev:Det er forbandet vigtigt at få et godt resultat i Rødvinskøbing, hvis ikke vi skal være at regne for et bundhold.

Derfor forstår jeg simpelthen ikke at der lægges op til så mange eksperimenter forud for kampen. Hvorfor flytte Risgaard fra 8er-positionen og op i angrebet? Hvorfor skal SF afprøves som kantspiller?

Jeg vurderer at Risgaard er en bedre 8er end Thomsen. Sidstnævnte er til gengæld på grund af sin fart bedst af de to som hængende angriber i f.eks. presspillet.

Vi spillede en fantastisk kamp i torsdags. Hold da fast i opstilling derfra så vidt muligt. Ene er væk, men så må SF eller AK gå ind og vise at de vil have den plads.

Og hvad helvede er det for noget med at Gorter er tvivlsom fordi konen har født i weekenden? Konen kan vel for pokker klare bæbs de par timer han er væk? han kan måske heller ikke tage til træning de næste 14 dage eller hvad? sådan noget ammestue-fis gør mig rasende!

Tror desværre vi taber denne kamp med 3-0
Måske hun/de er hjemme i Holland?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Søgaard » 27. okt 2014, 11:18

Det kan være, at 4-5-1 skal ses som en slags forberedelse til kampen i Kiev? Jeg synes bare vi stod rigeligt defensivt i hjemmekampen mod dem, så kan ikke se fidusen i det her.

Det er virkelig øv, at vi endnu engang skal rokere rundt på et halvt hold. Det er unægteligt bare svært at få det til at fungere, med nye spillere over det hele, hver uge. Ved godt de fleste har spillet en god håndfuld kampe efterhånden, men sjældent sammen og på samme plads. Nu smider man så Thomsen ind på def. midt? Jeg forstår det ikke, men vi må jo se om det går godt..
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Yankee » 27. okt 2014, 12:22

Jeg synes det er helt rigtigt set, at vi skal stå lidt dybere og satse mere på omstillinger. De første 11 kampe har modstanderne konsekvent stået dybt på os og hver eneste gang er vi gået i fælden og prøvet at vinde kampen med 65% possession, hvilket vi ikke er særligt gode til.

Men nu ligger vi altså nr. 10, og FCN kan ikke komme ud med en ultra-defensiv indstilling til aftenens kamp. De vil igen og igen sende Ticinovic afsted på højrekanten, og der kan SF uden tvivl udnytte bagrummet ligesom Sønderjyske flere gange gjorde det i sidste uge. Uffe Bech kommer ikke med hjem, og hvis vi samtidig kan "overloade" deres centrale midtbane med både Risgård og Thomsen vil de få nok at se til. Jeg er overbevist om at vi kan score et eller to mål på vores hurtige omstilinger, hvis vi bringer SF på venstrekanten.

Samtidig er det måske ikke så tosset, hvis Blåbjerg får venstre backen. Han er ikke nær så god som Gorter, men lige præcis til den opgave, der hedder Uffe Bech, kan han godt have nogle værktøjer. Hvis vi står dybt med bagkæden vil Uffe Bech kunne udnytte mellemrummet, og der tror jeg Blåbjerg er et fint modtræk, da han i modsætning til Gorter er vant til at dække mere mand-mand og er bedre til at forlade sin back for at følge modstanderen ind i banen. Det havde Gorter svært ved mod Jarmolenko, men Blåbjerg er en dygtig markeringsspiller, og skal nok løfte opgaven.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 27. okt 2014, 12:32

Yankee skrev:Jeg synes det er helt rigtigt set, at vi skal stå lidt dybere og satse mere på omstillinger. De første 11 kampe har modstanderne konsekvent stået dybt på os og hver eneste gang er vi gået i fælden og prøvet at vinde kampen med 65% possession, hvilket vi ikke er særligt gode til.

Men nu ligger vi altså nr. 10, og FCN kan ikke komme ud med en ultra-defensiv indstilling til aftenens kamp. De vil igen og igen sende Ticinovic afsted på højrekanten, og der kan SF uden tvivl udnytte bagrummet ligesom Sønderjyske flere gange gjorde det i sidste uge. Uffe Bech kommer ikke med hjem, og hvis vi samtidig kan "overloade" deres centrale midtbane med både Risgård og Thomsen vil de få nok at se til. Jeg er overbevist om at vi kan score et eller to mål på vores hurtige omstilinger, hvis vi bringer SF på venstrekanten.

Samtidig er det måske ikke så tosset, hvis Blåbjerg får venstre backen. Han er ikke nær så god som Gorter, men lige præcis til den opgave, der hedder Uffe Bech, kan han godt have nogle værktøjer. Hvis vi står dybt med bagkæden vil Uffe Bech kunne udnytte mellemrummet, og der tror jeg Blåbjerg er et fint modtræk, da han i modsætning til Gorter er vant til at dække mere mand-mand og er bedre til at forlade sin back for at følge modstanderen ind i banen. Det havde Gorter svært ved mod Jarmolenko, men Blåbjerg er en dygtig markeringsspiller, og skal nok løfte opgaven.
Man kan jo have 100 gode grunde til hvorfor det kan være ok at skifte ud på nogle pladser, desværre mister vi bare endnu engang muligheden for lige præcis det som holdet har manglet indtil videre i denne sæson, kontinuitet. Det virker da osse som om at udskiftningerne er mere af nød end af taktiske overvejelser, så må man bare håbe at de nye kommer med en gejst som kan opveje det sammenspil vi mister på kontoen. Jeg sælger hellere end gerne kampen for 1 point, det er en svær udebane mod et hold med gejst i truppe, og vi mangler vel så 3-4 naturlige startere (Ene, Gorter, Helenius, Jønsson) igen?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af frederikshavneren » 27. okt 2014, 12:42

Poker-One-Kenobi skrev:
Yankee skrev:Jeg synes det er helt rigtigt set, at vi skal stå lidt dybere og satse mere på omstillinger. De første 11 kampe har modstanderne konsekvent stået dybt på os og hver eneste gang er vi gået i fælden og prøvet at vinde kampen med 65% possession, hvilket vi ikke er særligt gode til.

Men nu ligger vi altså nr. 10, og FCN kan ikke komme ud med en ultra-defensiv indstilling til aftenens kamp. De vil igen og igen sende Ticinovic afsted på højrekanten, og der kan SF uden tvivl udnytte bagrummet ligesom Sønderjyske flere gange gjorde det i sidste uge. Uffe Bech kommer ikke med hjem, og hvis vi samtidig kan "overloade" deres centrale midtbane med både Risgård og Thomsen vil de få nok at se til. Jeg er overbevist om at vi kan score et eller to mål på vores hurtige omstilinger, hvis vi bringer SF på venstrekanten.

Samtidig er det måske ikke så tosset, hvis Blåbjerg får venstre backen. Han er ikke nær så god som Gorter, men lige præcis til den opgave, der hedder Uffe Bech, kan han godt have nogle værktøjer. Hvis vi står dybt med bagkæden vil Uffe Bech kunne udnytte mellemrummet, og der tror jeg Blåbjerg er et fint modtræk, da han i modsætning til Gorter er vant til at dække mere mand-mand og er bedre til at forlade sin back for at følge modstanderen ind i banen. Det havde Gorter svært ved mod Jarmolenko, men Blåbjerg er en dygtig markeringsspiller, og skal nok løfte opgaven.
Man kan jo have 100 gode grunde til hvorfor det kan være ok at skifte ud på nogle pladser, desværre mister vi bare endnu engang muligheden for lige præcis det som holdet har manglet indtil videre i denne sæson, kontinuitet. Det virker da osse som om at udskiftningerne er mere af nød end af taktiske overvejelser, så må man bare håbe at de nye kommer med en gejst som kan opveje det sammenspil vi mister på kontoen. Jeg sælger hellere end gerne kampen for 1 point, det er en svær udebane mod et hold med gejst i truppe, og vi mangler vel så 3-4 naturlige startere (Ene, Gorter, Helenius, Jønsson) igen?
Nu er det jo også muligt at Nordjyske tager fejl, det vil i så fald ikke være første gang.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Kenneth K » 27. okt 2014, 13:22

frederikshavneren skrev: Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Bruhn - Würtz - Thomsen - SF
Risgård
AK
Hold kæft, den ser slatten ud, den opstilling.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af FlæskeFrank » 27. okt 2014, 13:33

Kenneth K skrev:
frederikshavneren skrev: Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Bruhn - Würtz - Thomsen - SF
Risgård
AK
Hold kæft, den ser slatten ud, den opstilling.
Ikke hvis man vil 0-0 eller et knebent nederlag...

En sejr og vi er en del af midterfeltet, alt vil være godt igen. Nederlag og vi kan havne i noget nedrykningsdynd.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Maglau » 27. okt 2014, 14:07

Kenneth K skrev:
frederikshavneren skrev: Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Bruhn - Würtz - Thomsen - SF
Risgård
AK
Hold kæft, den ser slatten ud, den opstilling.

Ja jo med Blåbjerg, SF og AK i opstillingen så forudser jeg ikke en gentagelse af super spillet i vores 2-3 sejr i maj. Men 0-0 er også ok for mig lige nu.
Håber Bruhn viser den fremgang han startede med Hobro og fortsatte mod Kiev.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3169
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Gnu » 27. okt 2014, 15:10

Uanset resultatet i aften og den aktuelle stilling i tabellen, har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at vi for alvor bliver en del af nedrykningskampen. Dertil har vi trods alt for meget kvalitet i truppen, og der er andre hold, som simpelthen er ringere.

Alle i og omkring AaB havde vel regnet med en bedre pointhøst og spil samt form hos ikke mindst de par spillere vi har hentet hjem fra udlandsophold, som fortsat mangler at stemple ind sådan for alvor. At vi hele tiden er tvunget til at flytte rundt på opstillingen på grund af skader og svigtende form hjælper selvfølgelig heller ikke på det. Men jeg er overbevist om, at det nok skal komme. I hvert fald nok til at redde os en kedelig midterplacering.

I bundkampen har Silkeborg sat sig solidt på den ene nedrykkerplads, og OB har vist sig som et frygtelig dårligt hold, hvor indhentningen af Beton-Ove endnu ikke ser ud til at have nogen effekt. Senest havde de ifølge superstats én afslutning på mål mod Randers, som ellers stillede med reservemålmanden. Emil Larsen gider ikke at være i klubben, og han og Rasmus Falk er sikkert væk til vinter. Og hvor skal det så komme fra for OB, som mangler kvalitet i samtlige kæder? For Hobro ser det også ud til at være blevet hverdag igen, og de skal nok være glade for sejrene, de fik i begyndelsen af sæsonen.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Erasmus Montanus » 27. okt 2014, 16:28

Blåbjerg er en hæmsko offensivt, men dygtig defensivt. AK er sulten, og jeg er sikker på, at han kommer til chancer, for det gør han altid mod FCN. Efter den her kamp er folk sikkert træt af SF igen, men det bliver måske dejligt nok med en venstrebenet spiller på højrekanten. Hvis Ris bliver tildelt en så offensiv rolle, så håber jeg virkelig, at han får hul på bylden.

Der må snart snart være grænser for hvor mange skader vi kan få, men der er altid et par ekstra spillere, som døjer med småskavanter, når de har været på besøg på Farums kunstgræs.

Jeg håber på det bedste :cheers: :aabfan: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :cheers: :aabfan: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :aabfan: :cheers: :aabfan: :aabfan: :cheers:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Alexis » 27. okt 2014, 17:57

Gnu skrev:Uanset resultatet i aften og den aktuelle stilling i tabellen, har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at vi for alvor bliver en del af nedrykningskampen. Dertil har vi trods alt for meget kvalitet i truppen, og der er andre hold, som simpelthen er ringere.

Alle i og omkring AaB havde vel regnet med en bedre pointhøst og spil samt form hos ikke mindst de par spillere vi har hentet hjem fra udlandsophold, som fortsat mangler at stemple ind sådan for alvor. At vi hele tiden er tvunget til at flytte rundt på opstillingen på grund af skader og svigtende form hjælper selvfølgelig heller ikke på det. Men jeg er overbevist om, at det nok skal komme. I hvert fald nok til at redde os en kedelig midterplacering.

I bundkampen har Silkeborg sat sig solidt på den ene nedrykkerplads, og OB har vist sig som et frygtelig dårligt hold, hvor indhentningen af Beton-Ove endnu ikke ser ud til at have nogen effekt. Senest havde de ifølge superstats én afslutning på mål mod Randers, som ellers stillede med reservemålmanden. Emil Larsen gider ikke at være i klubben, og han og Rasmus Falk er sikkert væk til vinter. Og hvor skal det så komme fra for OB, som mangler kvalitet i samtlige kæder? For Hobro ser det også ud til at være blevet hverdag igen, og de skal nok være glade for sejrene, de fik i begyndelsen af sæsonen.
Enig med det meste. Selvfølgelig kommer vi ikke til at kæmpe om nedrykning, men vi kommer heller ikke til at kæmpe om guld. Jeg har en forhåbning om at vi kommer op i nærheden af en 4 plads, som kan give os EL. Jeg er sikker på at vi til foråret bliver et af de klart bedste, hvis ikke det bedste hold i suppen. Men tror desværre vi kommer til at smide en del flere point her i efteråret. Tror top6 bliver FCK, FCM, RFC, AaB, FCN, BIF. Silke er sikker på nedrykning og tror efterhånden det er OBs tur til at tage en tur i 1.div.

Det er lidt ærgeligt med alle de skader vi har, både lange og korte. Men jeg har faktisk en god fornemmelse i dag, syntes FCN passer godt til os. De er sammen med FCK og FCM de eneste hold som inden kampen ikke vil sælge den for 0-0, hvilket er perfekt til os, for så kan vi stå lidt længere tilbage og spille kontra, hvilket er det vi er klart bedst til.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd - F.C. Brixtofte - AaB, mandag d. 27. Oktober 2

Indlæg af Pollack2 » 27. okt 2014, 17:58

Gnu skrev:Uanset resultatet i aften og den aktuelle stilling i tabellen, har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at vi for alvor bliver en del af nedrykningskampen. Dertil har vi trods alt for meget kvalitet i truppen, og der er andre hold, som simpelthen er ringere.
Megen elendighed og tåbelige handlinger kan undgås ved netop at bruge sin fantasi, lade være med at overvurdere egne evner og udvise rettidig omhu - spørg bare AGF...

Besvar