Away Dynamo Kiev

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Away Dynamo Kiev

Indlæg af Himmerland » 29. okt 2014, 23:23

Jeg kan forstå der er ikke er mange der tager turen til Kiev :-(

Men jeg håber dog ikke jeg er den eneste, og vil derfor gerne høre om der er andre ?
Jeg selv ankommer mandag og skal hjem fredag. Jeg skal bo på Hotel Khreschatyk, gå afstand fra centrum og stadion.
Vil gerne i kontakt øvrige hvis der er nogle der tager der over, for evt. at aftale at mødes til træning, på bar inden kampen osv.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af 9800 » 31. okt 2014, 22:05

Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Himmerland » 1. nov 2014, 01:24

Super, fik kontakt til yderlig 3 muligvis 4 på Vejle stadion torsdag, dem har jeg nr. til så vi kan aftale endeligt. Selv om det ikke bliver den største away ever.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. nov 2014, 08:09

9800 skrev:Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)
Hvorfor er det der er gået totalt pop i at kopiere mit profilbillede? Der er 2 2 copycats herinde i denne uge.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Kunji » 1. nov 2014, 11:52

Køllen I Møllen skrev:
9800 skrev:Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)
Hvorfor er det der er gået totalt pop i at kopiere mit profilbillede? Der er 2 2 copycats herinde i denne uge.
Der er ingen, der har kopieret dit profilbillede? Hverken 9800 eller Alexis. Ikke på min skærm.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Provst i Brovst » 1. nov 2014, 13:27

Køllen I Møllen skrev:
9800 skrev:Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)
Hvorfor er det der er gået totalt pop i at kopiere mit profilbillede? Der er 2 2 copycats herinde i denne uge.
Det rabler for dig...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Kunji » 1. nov 2014, 13:38

Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
9800 skrev:Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)
Hvorfor er det der er gået totalt pop i at kopiere mit profilbillede? Der er 2 2 copycats herinde i denne uge.
Det rabler for dig...
HAHA!! :D
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. nov 2014, 13:48

Kunji skrev:
Køllen I Møllen skrev:
9800 skrev:Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)
Hvorfor er det der er gået totalt pop i at kopiere mit profilbillede? Der er 2 2 copycats herinde i denne uge.
Der er ingen, der har kopieret dit profilbillede? Hverken 9800 eller Alexis. Ikke på min skærm.
Det er sateme mystisk. De lader ikke til at have dem nu. Men det havde de før. På min iPhone.
Det fatter jeg hat af...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. nov 2014, 13:51

Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
9800 skrev:Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)
Hvorfor er det der er gået totalt pop i at kopiere mit profilbillede? Der er 2 2 copycats herinde i denne uge.
Det rabler for dig...
Ha ha, Provsten. Jeg sværger at min telefon har fucked det op. Den har godt nok opført sig mystisk i noget tid men lige pludselig er der Stegger overalt herinde :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Pastorius » 1. nov 2014, 14:02

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
9800 skrev:Jeg tager også turen, men deltager i det officielle program,. Jeg kommer til træningen, så vi kan mødes der, og aftale hvad der skal ske om aftenen. Jeg er to meter høj, så du kan nok ikke overse mig :-)
Hvorfor er det der er gået totalt pop i at kopiere mit profilbillede? Der er 2 2 copycats herinde i denne uge.
Det rabler for dig...
Ha ha, Provsten. Jeg sværger at min telefon har fucked det op. Den har godt nok opført sig mystisk i noget tid men lige pludselig er der Stegger overalt herinde :)
Det er vel ok!
Med venlig Hilsen
--
Robert

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af frederikshavneren » 2. nov 2014, 20:21

D. Kiev fik en super optakt til torsdagens kamp. De har netop vundet topopgøret på udebane mod Dnipro med 0-3. Jeremain Lens, Yarmolenko og Kravets scorede målene. Med sejren overtager D. Kiev 1. pladsen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Funky » 4. nov 2014, 09:46

frederikshavneren skrev:D. Kiev fik en super optakt til torsdagens kamp. De har netop vundet topopgøret på udebane mod Dnipro med 0-3. Jeremain Lens, Yarmolenko og Kravets scorede målene. Med sejren overtager D. Kiev 1. pladsen.
Fint nok. Så kan de vel lidt nemmere undervurdere AaB nok en gang.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Reto » 4. nov 2014, 15:13

Iflg aabsport er der hviderussisk opmand.

Ikke videre betryggende.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Funky » 4. nov 2014, 15:26

Reto skrev:Iflg aabsport er der hviderussisk opmand.

Ikke videre betryggende.
Lyder som et forholdvis "spændende" valg. Lad os se, om han dømmer kampen iført pelsfrakke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 950
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Salle17 » 4. nov 2014, 16:31

Er det egentligt ikke det samme stadion, hvor Fck-supporter blev angrebet af syge tosser?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af frederikshavneren » 4. nov 2014, 19:26

Funky skrev:
Reto skrev:Iflg aabsport er der hviderussisk opmand.

Ikke videre betryggende.
Lyder som et forholdvis "spændende" valg. Lad os se, om han dømmer kampen iført pelsfrakke.
Absurd dommer valg, det svarer til at en svensk dommer dømmer AaBs hjemmekamp mod Steaua Bukarest. Det er omsonst, men af principielle årsager bør der nedlægges protest ift. dommertrioens nationalitet.
Ender det med at dommeren får en hovedrolle og dømmer til fordel for D. Kiev så er der grobund for alle mulige konspirationsteorier.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Buzz Killington » 4. nov 2014, 19:37

frederikshavneren skrev:
Funky skrev:
Reto skrev:Iflg aabsport er der hviderussisk opmand.

Ikke videre betryggende.
Lyder som et forholdvis "spændende" valg. Lad os se, om han dømmer kampen iført pelsfrakke.
Absurd dommer valg, det svarer til at en svensk dommer dømmer AaBs hjemmekamp mod Steaua Bukarest. Det er omsonst, men af principielle årsager bør der nedlægges protest ift. dommertrioens nationalitet.
Ender det med at dommeren får en hovedrolle og dømmer til fordel for D. Kiev så er der grobund for alle mulige konspirationsteorier.

Hvorfor er det mere omsonst end hvis det var en Tysk dommer? Har hviderussere bare per automatik en hvåd plet i bukserne for Ukrainere eller hvad, blot fordi de er naboere?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af jonas386 » 4. nov 2014, 19:59

Det er MGP syndromet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af frederikshavneren » 4. nov 2014, 20:19

MHJ skrev:
frederikshavneren skrev:
Funky skrev:
Reto skrev:Iflg aabsport er der hviderussisk opmand.

Ikke videre betryggende.
Lyder som et forholdvis "spændende" valg. Lad os se, om han dømmer kampen iført pelsfrakke.
Absurd dommer valg, det svarer til at en svensk dommer dømmer AaBs hjemmekamp mod Steaua Bukarest. Det er omsonst, men af principielle årsager bør der nedlægges protest ift. dommertrioens nationalitet.
Ender det med at dommeren får en hovedrolle og dømmer til fordel for D. Kiev så er der grobund for alle mulige konspirationsteorier.

Hvorfor er det mere omsonst end hvis det var en Tysk dommer? Har hviderussere bare per automatik en hvåd plet i bukserne for Ukrainere eller hvad, blot fordi de er naboere?
Tror du misforstår mig lidt. Det er nytteløst, men af principielle årsager bør AaB nedlægge protest overfor UEFA. Jeg gør mig ingen illusioner om at UEFA vil udpege en ny dommertrio, men det er uhørt at udpege en dommer fra hjemmeholdets naboland.

Jeg er ret overbevist om at gæstende udehold vil brokke sig højlydt, hvis UEFA til en afgørende kamp i Danmark udpeger en dommer fra Norge/Sverige.

Ender det med at ukrainerne får dommer hjælp på torsdag så vil konspirationsteorierne få frit løb.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Away Dynamo Kiev

Indlæg af Buzz Killington » 4. nov 2014, 20:39

frederikshavneren skrev:
MHJ skrev:
frederikshavneren skrev:
Funky skrev:
Reto skrev:Iflg aabsport er der hviderussisk opmand.

Ikke videre betryggende.
Lyder som et forholdvis "spændende" valg. Lad os se, om han dømmer kampen iført pelsfrakke.
Absurd dommer valg, det svarer til at en svensk dommer dømmer AaBs hjemmekamp mod Steaua Bukarest. Det er omsonst, men af principielle årsager bør der nedlægges protest ift. dommertrioens nationalitet.
Ender det med at dommeren får en hovedrolle og dømmer til fordel for D. Kiev så er der grobund for alle mulige konspirationsteorier.

Hvorfor er det mere omsonst end hvis det var en Tysk dommer? Har hviderussere bare per automatik en hvåd plet i bukserne for Ukrainere eller hvad, blot fordi de er naboere?
Tror du misforstår mig lidt. Det er nytteløst, men af principielle årsager bør AaB nedlægge protest overfor UEFA. Jeg gør mig ingen illusioner om at UEFA vil udpege en ny dommertrio, men det er uhørt at udpege en dommer fra hjemmeholdets naboland.

Jeg er ret overbevist om at gæstende udehold vil brokke sig højlydt, hvis UEFA til en afgørende kamp i Danmark udpeger en dommer fra Norge/Sverige.

Ender det med at ukrainerne får dommer hjælp på torsdag så vil konspirationsteorierne få frit løb.
Hvorfor skal man nedlægge protest? Hvad er problemet med at det er en Hviderusisk dommer? Hvad er det du antyder der er problemet? Er det at det er et naboland? Jeg har aldrig hørt nogen beklage sig når vi har haft en Tysk dommer til en "dansk" kamp, så hvorfor er det et problem med en Hviderusisk dommer til en "ukrainsk" kamp? Har Hviderusland og Ukraine et eller andet specielt forhold der gør at der er gode chancer for at Hviderusseren dømmer til fordel for Ukrainerne oder was?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar