Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Aabwibz » 24. nov 2014, 22:37

Nogen der eventuelt kan huske hvordan sangen lyder?
Og elsker banneret med traktortræk!!! Verdensklasse! Den kommer dog nok til at bide os i røven i næste sæsons kamp i Aalborg :aabfan:

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Brent » 24. nov 2014, 23:01

Zee skrev:En usmagelig, men fantastisk sang, om at han er pædofil.
Super plat

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Sv: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. novem

Indlæg af Pastorius » 24. nov 2014, 23:08

Zee skrev: Selvfølgelig er den på kanten, men skal sangene ikk være det? Ellers er det jo 'bare' endnu en sang.
Jeg tvivler på at bak gak er gået psykisk ned pga sangen.
Jeg er sikkert bare en gammel konservativ stivstikker, men det synes jeg ikke. Jeg bryder mig ikke om at ytringer skal være gratis, bare fordi de bliver sunget, og man kan gemme sig bagved nogle hundrede eller tusinder andre helte mens man står og sviner folk til. Hvis man ikke kunne finde på at sige det samme til folk, når man møder dem face to face, så skal man hverken synge det, eller skrive om det på facebook. (og kunne man finde på at sige de der ting der bliver sunget til folk face to face, så har man et alvorligt problem).

Når det så er sagt, så er det ikke verdens alvorligste forseelse, og jeg synes det er næsten harmløst ift. til de sange, hvor der rent faktisk er en sammenhæng med virkelighedens verden (Vilfort er det værste eksempel).

...og nu bliver jeg nok nødt til at slå mig selv ihjel, fordi jeg - i hver fald indirekte - har forsvaret Bakbak offentligt.

...og...og så ved jeg godt der ikke er sammenhæng i min argumentation, ift jeg synes kommentarerne på hans bryllupsside er sjove, men det gør jeg altså - de kan ikke forarge mig overhovedet.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af BoomZ0R » 25. nov 2014, 03:33

Så du råber heller ikk af dommeren på stadion?
Jeg kan godt følge din tankegang, men deler den ikk helt. På stadion skal det være stort og vildt (med måde, are you watching Brøndby?), ellers vil den stemning, som de fleste elsker ved at komme på stadion forsvinde helt.

Og det er selvfølgelig ikke at forsvare nogen form for ballade på stadion, hverken før, under eller efter kampen. Og som du nævner, de tragiske episoder, bla. Vilfort som du nævner, og der var også en bilulykke, det er selvfølgelig ikke okay.
Men fordi der bliver sunget at Back Gack er pædofil, kan jeg ikk se det store problem i.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 25. nov 2014, 04:06

Kunji skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er vildt, hvor meget Larsen koster i denne sæson.

Men jeg vil nu stadig mene, at det, det gør, at kommer til at kæmpe for at holde afstand til bunden, et en historisk blodfattig offensiv. Vi skaber uendeligt få chancer, og der dårlige ti at omsætte dem, vi en sjælden gang imellem skabet.
Nå. Er du her igen? Mens vi er bagud? Chok.

Hold nu kæft.
Jeg har tydeligvis endnu engang udtrykt mig i strid med den selvbestaltede medløbercensur herinde. Jeg har i det lys tænkt over det og mente selvfølgelig, at vi har en sprudlende offensiv, som skaber chancer på samlebånd og omsætter dem ultra skarpt.

Bortset fra der synes jeg, det er vildt, hvordan den selvbestaltede censur udtrykker sig over for meddebattører, som ikke lige har fanget, at man ikke må være kritisk - ikke engang i forhold til vores offensiv.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Sv: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. novem

Indlæg af NIN » 25. nov 2014, 05:22

Pastorius skrev:
Zee skrev: Selvfølgelig er den på kanten, men skal sangene ikk være det? Ellers er det jo 'bare' endnu en sang.
Jeg tvivler på at bak gak er gået psykisk ned pga sangen.
Jeg er sikkert bare en gammel konservativ stivstikker, men det synes jeg ikke. Jeg bryder mig ikke om at ytringer skal være gratis, bare fordi de bliver sunget, og man kan gemme sig bagved nogle hundrede eller tusinder andre helte mens man står og sviner folk til. Hvis man ikke kunne finde på at sige det samme til folk, når man møder dem face to face, så skal man hverken synge det, eller skrive om det på facebook. (og kunne man finde på at sige de der ting der bliver sunget til folk face to face, så har man et alvorligt problem).

Når det så er sagt, så er det ikke verdens alvorligste forseelse, og jeg synes det er næsten harmløst ift. til de sange, hvor der rent faktisk er en sammenhæng med virkelighedens verden (Vilfort er det værste eksempel).

...og nu bliver jeg nok nødt til at slå mig selv ihjel, fordi jeg - i hver fald indirekte - har forsvaret Bakbak offentligt.

...og...og så ved jeg godt der ikke er sammenhæng i min argumentation, ift jeg synes kommentarerne på hans bryllupsside er sjove, men det gør jeg altså - de kan ikke forarge mig overhovedet.
Good old Road House:

Steve: Being called a cocksucker isn't personal?
Dalton: No, it's two nouns combined to elicit a prescribed response
Steve: What if somebody calls my Mama a whore?
Dalton: Is she?

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Bech » 25. nov 2014, 11:37

Pastorius skrev: Jeg er sikkert bare en gammel konservativ stivstikker, men det synes jeg ikke. Jeg bryder mig ikke om at ytringer skal være gratis, bare fordi de bliver sunget, og man kan gemme sig bagved nogle hundrede eller tusinder andre helte mens man står og sviner folk til. Hvis man ikke kunne finde på at sige det samme til folk, når man møder dem face to face, så skal man hverken synge det, eller skrive om det på facebook. (og kunne man finde på at sige de der ting der bliver sunget til folk face to face, så har man et alvorligt problem).

Når det så er sagt, så er det ikke verdens alvorligste forseelse, og jeg synes det er næsten harmløst ift. til de sange, hvor der rent faktisk er en sammenhæng med virkelighedens verden (Vilfort er det værste eksempel).

...og nu bliver jeg nok nødt til at slå mig selv ihjel, fordi jeg - i hver fald indirekte - har forsvaret Bakbak offentligt.

...og...og så ved jeg godt der ikke er sammenhæng i min argumentation, ift jeg synes kommentarerne på hans bryllupsside er sjove, men det gør jeg altså - de kan ikke forarge mig overhovedet.
Formålet med den vokale støtte til vores spillere og klub, er at bære dem frem. Støtte dem og løfte dem op. Det modsatte gør sig gældende, for vores modstandere. De sange har til formål at ydmyge, nedgøre og stresse dem. Men alt med måde og der skal selvfølgelig være en grænse, som er op til tribunen at bestemme. For mit vedkommende, går den ved racistiske tilråb, hvilket også er den linje der bliver holdt. Derfor ikke pædofili anklagen mod Bakbak der bringer mit pis i kog, men derimod de gentagende og vedvarrende racistiske chants der blev råbt imod Midtjyllands spillere. Det høre ingen steder hjemme og er fuldkommen absurd hjernedødt...

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Ala » 25. nov 2014, 11:55

Bech skrev:
Pastorius skrev: Jeg er sikkert bare en gammel konservativ stivstikker, men det synes jeg ikke. Jeg bryder mig ikke om at ytringer skal være gratis, bare fordi de bliver sunget, og man kan gemme sig bagved nogle hundrede eller tusinder andre helte mens man står og sviner folk til. Hvis man ikke kunne finde på at sige det samme til folk, når man møder dem face to face, så skal man hverken synge det, eller skrive om det på facebook. (og kunne man finde på at sige de der ting der bliver sunget til folk face to face, så har man et alvorligt problem).

Når det så er sagt, så er det ikke verdens alvorligste forseelse, og jeg synes det er næsten harmløst ift. til de sange, hvor der rent faktisk er en sammenhæng med virkelighedens verden (Vilfort er det værste eksempel).

...og nu bliver jeg nok nødt til at slå mig selv ihjel, fordi jeg - i hver fald indirekte - har forsvaret Bakbak offentligt.

...og...og så ved jeg godt der ikke er sammenhæng i min argumentation, ift jeg synes kommentarerne på hans bryllupsside er sjove, men det gør jeg altså - de kan ikke forarge mig overhovedet.
Formålet med den vokale støtte til vores spillere og klub, er at bære dem frem. Støtte dem og løfte dem op. Det modsatte gør sig gældende, for vores modstandere. De sange har til formål at ydmyge, nedgøre og stresse dem. Men alt med måde og der skal selvfølgelig være en grænse, som er op til tribunen at bestemme. For mit vedkommende, går den ved racistiske tilråb, hvilket også er den linje der bliver holdt. Derfor ikke pædofili anklagen mod Bakbak der bringer mit pis i kog, men derimod de gentagende og vedvarrende racistiske chants der blev råbt imod Midtjyllands spillere. Det høre ingen steder hjemme og er fuldkommen absurd hjernedødt...
Ja, grænsen går vel ved at de fleste(forhåbentlig) godt ved at Bach Bak ikke er pædofil, hvorimod abelyde er over grænsen. Men man kan selvfølgelig være uenig. Jeg synes f.eks. også Glens sang om forældre der er fætter og kusiiin, er hysterisk morsom.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Buzz Killington » 25. nov 2014, 12:29

Ala skrev:
Bech skrev:
Pastorius skrev: Jeg er sikkert bare en gammel konservativ stivstikker, men det synes jeg ikke. Jeg bryder mig ikke om at ytringer skal være gratis, bare fordi de bliver sunget, og man kan gemme sig bagved nogle hundrede eller tusinder andre helte mens man står og sviner folk til. Hvis man ikke kunne finde på at sige det samme til folk, når man møder dem face to face, så skal man hverken synge det, eller skrive om det på facebook. (og kunne man finde på at sige de der ting der bliver sunget til folk face to face, så har man et alvorligt problem).

Når det så er sagt, så er det ikke verdens alvorligste forseelse, og jeg synes det er næsten harmløst ift. til de sange, hvor der rent faktisk er en sammenhæng med virkelighedens verden (Vilfort er det værste eksempel).

...og nu bliver jeg nok nødt til at slå mig selv ihjel, fordi jeg - i hver fald indirekte - har forsvaret Bakbak offentligt.

...og...og så ved jeg godt der ikke er sammenhæng i min argumentation, ift jeg synes kommentarerne på hans bryllupsside er sjove, men det gør jeg altså - de kan ikke forarge mig overhovedet.
Formålet med den vokale støtte til vores spillere og klub, er at bære dem frem. Støtte dem og løfte dem op. Det modsatte gør sig gældende, for vores modstandere. De sange har til formål at ydmyge, nedgøre og stresse dem. Men alt med måde og der skal selvfølgelig være en grænse, som er op til tribunen at bestemme. For mit vedkommende, går den ved racistiske tilråb, hvilket også er den linje der bliver holdt. Derfor ikke pædofili anklagen mod Bakbak der bringer mit pis i kog, men derimod de gentagende og vedvarrende racistiske chants der blev råbt imod Midtjyllands spillere. Det høre ingen steder hjemme og er fuldkommen absurd hjernedødt...
Ja, grænsen går vel ved at de fleste(forhåbentlig) godt ved at Bach Bak ikke er pædofil, hvorimod abelyde er over grænsen. Men man kan selvfølgelig være uenig. Jeg synes f.eks. også Glens sang om forældre der er fætter og kusiiin, er hysterisk morsom.
De fleste ved vel ogsaa at FCM's spillere ikke er aber. Naa, men uanset, saa syntes jeg ikke der er noget specielt graelt over at kalde Bak paedofil i et chant, omend det er lidt paa amoebeniveau og derfor udstiller os som mindrebemidlede. Sange med en hint af sandhed, eller som passer ind i almenkendt fordom, er langt mere effektive i stedet for et eller andet vilkaarligt skolegaardsagtigt, bare fordi man lige magter at faa det til at rime.

Men der findes selvfoelgelig ogsaa folk der syntes Uffe Holm er sjov.

Among
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 1. sep 2009, 13:44

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Among » 25. nov 2014, 13:18

Banneret var eminent, netop fordi det var på et meget lødigt niveau. Jeg kommer selv af en familie, hvor der både er jyder og københavnere, og drillerier på tværs af disse stereotyper bliver aldrig for gammel. At kalde Bak for en pædofil mener jeg dog aldrig kan forsvares. At begå pædofili er en ret voldsom straffelovsovertrædelse, og jeg har svært ved at se, hvorfor det skulle være acceptabelt at anvende den slags termer om modstanderen. Det er desuden også min opfattelse, at mange af de tilskuere, der sidder på eksempelvis langsiden, netop reagerer med hovedrysten, når de hører den slags fra bag målet. Og det er vel ikke den reaktion, man ønsker at fremkalde hos sine medfans? Det samme gælder "søn af en luder" og "slå ham ihjel". Man kan sagtens agere hoverende og samtidig skabe god stemning med nogle langt mere tilbørlige tilråb.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Hovedet » 25. nov 2014, 13:22

Hvis formålet med tilråbene var at stresse FCM og fremme AaB, må man sige, at missionen mislykkedes. Som den har gjort det meste af denne sæson i øvrigt, hvor AaB har vekslet mellem det middelmådige og det elendige, uanset hvad diverse tilhængere har råbt eller sunget. Der synes altså ikke at være nogen proportionel sammenhæng mellem kvaliteten af AaBs spil og manglende intelligenskvotient blandt tilhængere. Derfor kan vi vel lige så godt bruge krudtet på at udvikle mere raffinerede indslag.

Desuden virker det efterhånden temmelig anstrengt, at vi stadig mener, vi har nogen grund til at være kålhøgne over for FCM i en sæson, hvor de fremskrevet står til at ende mellem 30 og 35 point over os. Jeg vil nu medgive, at Glen og Bach Bak er kawe på en fed måde. Det må man lade dem.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Halil » 25. nov 2014, 13:26

Jeg vil nu medgive, at Glen og Bach Bak er kawe på en fed måde.
Vil du uddybe dette?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Hovedet » 25. nov 2014, 13:35

Halil skrev:
Jeg vil nu medgive, at Glen og Bach Bak er kawe på en fed måde.
Vil du uddybe dette?
Ok, den kom til at fremstå mere kontroversiel end tilsigtet. Det hele er naturligvis sjovere, hvis vi ligger foran FCM. Omvendt synes jeg faktisk, det er fedt, at der er opstået end reel rivalisering mod FCM, således at der ikke går FCK/Brøndby i det hele. Vi har behov for store opgør i Jylland (ikke bare fordi vi tilfældigvis ligger side om side i toppen i en sæson), og Glen og Bach Bak bidrager da på deres egen underfundige måde til at skabe hype om et opgør.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Bech » 25. nov 2014, 14:08

Hovedet skrev:Hvis formålet med tilråbene var at stresse FCM og fremme AaB, må man sige, at missionen mislykkedes. Som den har gjort det meste af denne sæson i øvrigt, hvor AaB har vekslet mellem det middelmådige og det elendige, uanset hvad diverse tilhængere har råbt eller sunget. Der synes altså ikke at være nogen proportionel sammenhæng mellem kvaliteten af AaBs spil og manglende intelligenskvotient blandt tilhængere. Derfor kan vi vel lige så godt bruge krudtet på at udvikle mere raffinerede indslag.

Desuden virker det efterhånden temmelig anstrengt, at vi stadig mener, vi har nogen grund til at være kålhøgne over for FCM i en sæson, hvor de fremskrevet står til at ende mellem 30 og 35 point over os. Jeg vil nu medgive, at Glen og Bach Bak er kawe på en fed måde. Det må man lade dem.
Men hvad er din pointe? Skal vores sange fremover tage form som dybe epos? Eller forsøger du bare at fortælle mig, at mine ligemænd og jeg er dumme fordi vi synger fjollede sange du ikke kan lide? I Midtjylland introducerede vi iøvrigt en ny sang, med to vers og ingen "lå-lå-lå".

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Ala » 25. nov 2014, 14:20

Hovedet skrev:Hvis formålet med tilråbene var at stresse FCM og fremme AaB, må man sige, at missionen mislykkedes. Som den har gjort det meste af denne sæson i øvrigt, hvor AaB har vekslet mellem det middelmådige og det elendige, uanset hvad diverse tilhængere har råbt eller sunget. Der synes altså ikke at være nogen proportionel sammenhæng mellem kvaliteten af AaBs spil og manglende intelligenskvotient blandt tilhængere. Derfor kan vi vel lige så godt bruge krudtet på at udvikle mere raffinerede indslag.

Desuden virker det efterhånden temmelig anstrengt, at vi stadig mener, vi har nogen grund til at være kålhøgne over for FCM i en sæson, hvor de fremskrevet står til at ende mellem 30 og 35 point over os. Jeg vil nu medgive, at Glen og Bach Bak er kawe på en fed måde. Det må man lade dem.
Back Bach Bak virkede ret irriteret efter kampen. Det er næsten nok i sig selv.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Hanga » 25. nov 2014, 14:25

Bech skrev:Men hvad er din pointe? Skal vores sange fremover tage form som dybe epos? Eller forsøger du bare at fortælle mig, at mine ligemænd og jeg er dumme fordi vi synger fjollede sange du ikke kan lide? I Midtjylland introducerede vi iøvrigt en ny sang, med to vers og ingen "lå-lå-lå".
Fint med nye sange og altafgørende at der er folk som jer, der tager opgaven. Håber dog det er OK, at jeg kommer med lidt kritik, som I forhåbentlig kan bruge konstruktivt.

Jeg synes jo at den nye sang er endnu en sang i rækken af alt for kringlede, stemningsløse sange, som ikke kan få tilstrækkelig volume. Det bliver aldrig en sang, der får vores tribune til at gynge, sådan som jeg ser det.

Vores bedste sange er dem, som også andre end klacken kan finde på at gjalde med til. Gode eksempler er "Vi elsker AaB, allez allez allez" og "Olé, Super AaB" som der kan komme virkelig god volume på, og som får flere end bare klacken med.
Det kan godt lade sig gøre at lave fede, effektive sange, uden alt for meget lålålå.

Among
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 1. sep 2009, 13:44

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Among » 25. nov 2014, 14:41

Hanga skrev:Jeg synes jo at den nye sang er endnu en sang i rækken af alt for kringlede, stemningsløse sange, som ikke kan få tilstrækkelig volume. Det bliver aldrig en sang, der får vores tribune til at gynge, sådan som jeg ser det.

Vores bedste sange er dem, som også andre end klacken kan finde på at gjalde med til. Gode eksempler er "Vi elsker AaB, allez allez allez" og "Olé, Super AaB" som der kan komme virkelig god volume på, og som får flere end bare klacken med.
Det kan godt lade sig gøre at lave fede, effektive sange, uden alt for meget lålålå.
Jeg er enig i ovenstående. Egentlig kunne det være interessant at få belyst, hvilke forhold der lægges vægt på, når der skal skabes nye slagsange?

FCM 6097

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af FCM 6097 » 25. nov 2014, 15:56

Among skrev:
Hanga skrev:Jeg synes jo at den nye sang er endnu en sang i rækken af alt for kringlede, stemningsløse sange, som ikke kan få tilstrækkelig volume. Det bliver aldrig en sang, der får vores tribune til at gynge, sådan som jeg ser det.

Vores bedste sange er dem, som også andre end klacken kan finde på at gjalde med til. Gode eksempler er "Vi elsker AaB, allez allez allez" og "Olé, Super AaB" som der kan komme virkelig god volume på, og som får flere end bare klacken med.
Det kan godt lade sig gøre at lave fede, effektive sange, uden alt for meget lålålå.
Jeg er enig i ovenstående. Egentlig kunne det være interessant at få belyst, hvilke forhold der lægges vægt på, når der skal skabes nye slagsange?[/quote
Hej og lige en kommentar til jeres debat om sange mm.
Ja jeg kunne jo godt nok slet ikke høre jeres sang om Bak helt nede på vores fanafsnit, men det var jo nok også godt nok, da emner som racisme, religion, seksualitet og hvad man ellers plejer at sige at man ikke skal dømme andre for, som er en frihed vi jo alle sætter højt i vores del af verden, og at lave en sang mod en bestemt person om "pædofili" som der selvfølgelig ikke er noget som helst hold i, ja det mener jeg bare ikke hører hjemme nogen steder. Ved godt at jeg har rundet de 50 år, og måske ikke har de samme holdninger som de helt unge på disse områder, men det er bare "no go" i mine ører. Men der hvor i synger at i er "mestrene" ja den gør da nash at høre, da vi jo alle ved at vi (FCM) smed det hele i de sidste kampe i sidste sæson. Men ellers tak for en forrygende kamp, både på banen og lægterne. Ha ha og ja den med traktortræk den var da morsom, men vi er nok noget ligeglade, men i bund og grund lidt stolte af at komme fra en egn hvor intet kommer af sig selv, men at der skal kæmpes for alt. Og sørg nu så lige for at tage et eller tre point fra FCK på søndag, for uanset hvad så er jeg først og fremmest jyde, og ser helst at mesterskabet bliver på fastlandet, og ikke kommer til de to forkælede københavnerklubber.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af Buzz Killington » 25. nov 2014, 16:14

FCM 6097 skrev: Ha ha og ja den med traktortræk den var da morsom, men vi er nok noget ligeglade, men i bund og grund lidt stolte af at komme fra en egn hvor intet kommer af sig selv, men at der skal kæmpes for alt
Ja, i modsaetning til alle andre der bare sidder paa deres flade og venter paa nogen kommer og hjaelper dem. Jeg er f.eks. sikker paa ingen midtjyde nogensinde har hoert om landbrugssubsidier.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Football Club Midtjylland - AaB, søndag d. 23. november

Indlæg af NIN » 25. nov 2014, 16:27

MHJ skrev:
FCM 6097 skrev: Ha ha og ja den med traktortræk den var da morsom, men vi er nok noget ligeglade, men i bund og grund lidt stolte af at komme fra en egn hvor intet kommer af sig selv, men at der skal kæmpes for alt
Ja, i modsaetning til alle andre der bare sidder paa deres flade og venter paa nogen kommer og hjaelper dem. Jeg er f.eks. sikker paa ingen midtjyde nogensinde har hoert om landbrugssubsidier.
Så, så. Der skal en vis portion tålmodighed og hårdt arbejde til, at vente på telefonen ringer engang i mellem og høre hvilken udenlandsk investor der nu vil smide penge i klubben. Det er dét der kendetegner tæring efter nærig og jysk mådeholdenhed og intet kommer af sig selv. ;)

Besvar