Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af birk » 11. dec 2014, 07:22

Det er en elendig udebane statistik
Nu må man se , hvordan det går i dag

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af NIN » 11. dec 2014, 07:59

Til gengæld skal man ikke undervurdere hvad man kan lære på Debatside.dk At det vi har en elendig udebane statistik ikke tegner godt.

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af STE » 11. dec 2014, 08:08

Hvis vi kan spille ligeså godt som i de 3 gode ud af 4 udebanehalvlege i euro League, er jeg ret fortrøstningsfuld.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af MrBangDK » 11. dec 2014, 08:22

Arendt skrev:
MrBangDK skrev:
Arendt skrev:
MrBangDK skrev:Jönsson træner med! Crazy shit!!
Var han med på AaBs livestream?
Billede
Ligeledes var også de skadede spillere i AaB-truppen til stede og gennemførte et separat træningsprogram

Skadede Gilli Sørensen og Rasmus Jönsson løbetrænede, ifølge billederne på Facebook. Vi ser først de to spillere på banen i 2015.
Har jeg sagt at de spiller?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Funky » 11. dec 2014, 08:29

frederikshavneren skrev:
Hovedet skrev:Så STOP dog det fis, eller opret en særskilt tråd.

TIPS-bladet tipper 1-1 i deres optakt, og selv om de ofte tager fejl, er det vel et meget plausibelt bud på den kamp. Rio Ave vil i modsætning til rygterne herinde ikke spare spillere til kampen.

Jeg kunne godt forestille mig, at der i Portugal kører tilsvarende debatter om, hvilke klubber der henter point eller ikke point til de respektive nationalregnskaber i Europa Cuppen, og at netop Rio Ave har fået en masse hug fra de etablerede klubber i Portugal. Da holdet - så vidt jeg ved - aldrig har spillet europæisk før, kan vi nok ikke påregne, at de sælger kampen i morgen, men at de i stedet vil køre efter at pynte på regnskabet og hente deres første sejr i europæisk gruppesammenhæng.

Vi må altså nok påregne at møde en motiveret modstander i morgen. Det springende punkt bliver, hvorvidt AaBs offensiv får mere plads, end vi generelt har set i Superligaen, og om en Henrik Dalsgaard er klar. Selv om det umiddelbart har set helt håbløst ud for AaB på udebane, undtaget Zagreb, mener jeg dog, at resultaterne har snydt noget. Kun i kampen på Cypern er vi faldet igennem, hvorimod jeg mener, at opgøret i Bukarest falder helt uden for kategori.
Portugisernes træner skal jo sige at de tar' kampen seriøst, alt andet vil være uhørt. Om de så gør det må kampen vise, men som en lille ny klub på den internationale scene vil de nok gerne slutte godt af. De skal nok volde os problemer i morgen.

Vi har generelt haft det svært på udebane i denne sæson, hvilket ikke tegner godt. Vi har hidtil spillet 13 udekampe, som har givet følgende udbytte:

2 sejre
5 uafgjorte
6 nederlag

Målscoren er på 8-21

Jeg har talt pokalkampen mod Vejle med som uafgjort 0-0 da det var facit efter ordinær tid. Odder kampen har jeg udeladt da kampen blev flyttet til Aalborg.
Hvad er bedst: At Rio Bravo stiller med de bedste 11, som også skal spille næste turneringskamp for klubben, eller nogle sultne bænkevarmere, som gerne vil ind og eroble pladser fra de bedste 11? Tja bum bum...

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Ham der Emil » 11. dec 2014, 09:52

Jeg havde rigtig gode fornemmelser til denne kamp tidligere, men må indrømme at jeg tror mere og mere på en uafgjort.
Lad os håbe at Steua har en dårlig dag hjemme mod Kijev!

Bliver Thelander klar? Jeg kan se at han træner med dernede.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af astonvilla » 11. dec 2014, 10:00

Ham der Emil skrev:Jeg havde rigtig gode fornemmelser til denne kamp tidligere, men må indrømme at jeg tror mere og mere på en uafgjort.
Lad os håbe at Steua har en dårlig dag hjemme mod Kijev!

Bliver Thelander klar? Jeg kan se at han træner med dernede.
Både Thelander og Dalsgaard gennemførte 1. træningspas uden større problemer (bl.a. på Nordjyske)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Forza » 11. dec 2014, 10:28

astonvilla skrev:
Ham der Emil skrev:Jeg havde rigtig gode fornemmelser til denne kamp tidligere, men må indrømme at jeg tror mere og mere på en uafgjort.
Lad os håbe at Steua har en dårlig dag hjemme mod Kijev!

Bliver Thelander klar? Jeg kan se at han træner med dernede.
Både Thelander og Dalsgaard gennemførte 1. træningspas uden større problemer (bl.a. på Nordjyske)
Sådan! jeg tror på et kryds men håber på en 1-0 sejr!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Ham der Emil » 11. dec 2014, 10:47

Forza skrev:
astonvilla skrev:
Ham der Emil skrev:Jeg havde rigtig gode fornemmelser til denne kamp tidligere, men må indrømme at jeg tror mere og mere på en uafgjort.
Lad os håbe at Steua har en dårlig dag hjemme mod Kijev!

Bliver Thelander klar? Jeg kan se at han træner med dernede.
Både Thelander og Dalsgaard gennemførte 1. træningspas uden større problemer (bl.a. på Nordjyske)
Sådan! jeg tror på et kryds men håber på en 1-0 sejr!
Det er vigtigt! Jeg tror Rio Ave kommer til at angribe for fulde gardiner i deres sidste kamp.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Forza » 11. dec 2014, 11:00

Arendt skrev:
MrBangDK skrev:
Arendt skrev:
MrBangDK skrev:Jönsson træner med! Crazy shit!!
Var han med på AaBs livestream?
Billede
Ligeledes var også de skadede spillere i AaB-truppen til stede og gennemførte et separat træningsprogram

Skadede Gilli Sørensen og Rasmus Jönsson løbetrænede, ifølge billederne på Facebook. Vi ser først de to spillere på banen i 2015.
Synes i øvrigt det er god stil at man også tager de skadede spillere med til Portugal, så alle spillerne føler sig som en del af indsatsen og stadig føler sig som en vigtig del af holdet.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af dyhrmaN » 11. dec 2014, 13:03

Er der nogen særlige systemer i den efterfølgende lodtrækning, sådan man allerede nu kan give et nogenlunde kvalificeret gæt på, hvem AaB skal møde? Sådan jeg ved, hvilke kampe jeg også skal holde øje med i aften?

Eller kan AaB trække alle 1ere i alle puljer samt alle 3ere fra alle CL puljerne?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Hanga » 11. dec 2014, 13:15

dyhrmaN skrev:Er der nogen særlige systemer i den efterfølgende lodtrækning, sådan man allerede nu kan give et nogenlunde kvalificeret gæt på, hvem AaB skal møde? Sådan jeg ved, hvilke kampe jeg også skal holde øje med i aften?

Eller kan AaB trække alle 1ere i alle puljer samt alle 3ere fra alle CL puljerne?
Der er 2 seedningslag.

1:
De 12 gruppe vindere
De 4 bedste 3'ere fra CL

2:
De 12 "runners up"
De 4 dårligste 3'ere fra CL

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Trickster » 11. dec 2014, 13:16

Vinder vi gruppen, kan vi møde Liverpool, Roma, Ajax og Anderlecht fra CL, eller en 2'er fra EL-grupperne

Går vi videre som toer, kan vi møde Olympiakos, Zenit, Sporting Lissabon og Athletic Bilbao, eller en 1'er fra EL-grupperne

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af BoT » 11. dec 2014, 13:17

Trickster skrev:Vinder vi gruppen, kan vi møde Liverpool, Roma, Ajax og Anderlecht fra CL, eller en 2'er fra EL-grupperne

Går vi videre som toer, kan vi møde Olympiakos, Zenit, Sporting Lissabon og Athletic Bilbao, eller en 1'er fra EL-grupperne
Hvad ligger til grund for, hvordan CL-3'erne er blevet fordelt i de to lodtrækningspuljer? Rent tilfælde?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af doukas » 11. dec 2014, 13:24

FFS!

Kan vi lige vente bare 9 timer og 20 min med at snakke lodtrækning? Det giver mig stress at der bliver jinxet så meget som nogensinde i debatside.dks historie

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7874
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Forza » 11. dec 2014, 13:35

jeg kan snart ikke vente mere på den kamp. Kan timerne ikke bare gå!!!

Er svært tilfreds med at Thelander og Dalle tilsyneladende er klar. Ee er essentielle for os at have klar!

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Trickster » 11. dec 2014, 14:06

BoT skrev:
Trickster skrev:Vinder vi gruppen, kan vi møde Liverpool, Roma, Ajax og Anderlecht fra CL, eller en 2'er fra EL-grupperne

Går vi videre som toer, kan vi møde Olympiakos, Zenit, Sporting Lissabon og Athletic Bilbao, eller en 1'er fra EL-grupperne
Hvad ligger til grund for, hvordan CL-3'erne er blevet fordelt i de to lodtrækningspuljer? Rent tilfælde?
Nej, som brugeren skrev ovenover min kommentar, så er det de fire dårligste treere i den ene pulje, og de fire bedste i den anden pulje. Det fik jeg ikke lige skrevet. Det siger heller ikke så meget. Liverpool og Roma er jo nok de to bedste hold, men de er blandt de fire dårligste.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Eksil » 11. dec 2014, 14:10

doukas skrev:FFS!

Kan vi lige vente bare 9 timer og 20 min med at snakke lodtrækning? Det giver mig stress at der bliver jinxet så meget som nogensinde i debatside.dks historie
Ro på.

Var i lufthavnen og så at Gaarde havde en konvolut med 50.000 euro stoppet i lommen, den er helt sikkert sendt videre til modstanderen. Det bliver rent badebold, selv Helenius scorer i aften :P

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3270
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Brodernumsi » 11. dec 2014, 14:40

Jeg hader det, jeg tror vi vinder, og sidste gang jeg gjorde det, tabte vi 4-0 til Apoel... :(

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Rio Ave FC - AaB, torsdag d. 11. december 2014

Indlæg af Reyad » 11. dec 2014, 14:42

Jeg har intet kendskab til Rio Ave. Kun den ene kamp. De slog Elfsborg ud med et mål i overtiden.

Jeg tror på sejren, men jeg har absolut ikke været imponeret af spillet på det sidste. Det virker til, at rigtig mange af vores spillere har behov for ferie!

Lad os slutte godt af med en grim 1-0 sejr.

Besvar