Ny træner - sommeren 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Kristian » 25. dec 2014, 03:19

Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke rigtigt på det bliver Søndergaard, der har tidligere været muligheder for at hente ham, og der blev han valgt fra, eller var slet ikke på skrivebordet. Så kan det godt være at der i dag sidder en anden i sportsdirektørstolen i AaB end dengang, men jeg tror nok vil skal regne med at ham dersens Lynge som sidder i bestyrelsen nu, ham bliver der lyttet til i AaB. Af samme grund er jeg overbevist om at Magnus Haglund er på blokken.
Det bare noget pis med Magnus Haglund. Han har underskrevet en 4 årig kontrakt med Elfsborgs igen. Ellers en træner Lynge havde som 1.prioritet sidst. Nu ender det nok med at vi må stryge ham igen igen. Lidt ærgeligt, for tror han havde det vi måske kunne bruge.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. dec 2014, 10:02

Jeg er slet ikke tilfreds med nogle af de trænere der er nævnt herinde. De fleste ville jeg brække mig over at få til AaB. Den eneste jeg kunne leve med er vel Lars Søndergaard.

Hvad med Hans Backe?

Håber og tror vi får en "ukendt" udlænding.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Provst i Brovst » 25. dec 2014, 10:25

Køllen I Møllen skrev:Jeg er slet ikke tilfreds med nogle af de trænere der er nævnt herinde. De fleste ville jeg brække mig over at få til AaB. Den eneste jeg kunne leve med er vel Lars Søndergaard.

Hvad med Hans Backe?

Håber og tror vi får en "ukendt" udlænding.

Jeg vil helst have Kuhn eller Søndergaard.

Det er jo lige ved at Hans Backe har meldt sig som kandidat. Det ville også være OK, men ikke vildt godt, men OK.

http://www.bold.dk/nyt/24-dec-ikke-fors ... g-fck-guld" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Buzz Killington » 25. dec 2014, 10:29

Kristian skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke rigtigt på det bliver Søndergaard, der har tidligere været muligheder for at hente ham, og der blev han valgt fra, eller var slet ikke på skrivebordet. Så kan det godt være at der i dag sidder en anden i sportsdirektørstolen i AaB end dengang, men jeg tror nok vil skal regne med at ham dersens Lynge som sidder i bestyrelsen nu, ham bliver der lyttet til i AaB. Af samme grund er jeg overbevist om at Magnus Haglund er på blokken.
Det bare noget pis med Magnus Haglund. Han har underskrevet en 4 årig kontrakt med Elfsborgs igen. Ellers en træner Lynge havde som 1.prioritet sidst. Nu ender det nok med at vi må stryge ham igen igen. Lidt ærgeligt, for tror han havde det vi måske kunne bruge.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Af andre trænere på listen i 2008 før Pehrsson var der også (udover Kent) Rikard Norling. Han har efterfølgende vist at han havde været værd at satse på, med bl.a. et mesterskab med Malmø. Han skrev dog kontrakt med Brann i 2013, og har 2 år tilbage, så det er ikke sikkert han lige er til at kapre.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Provst i Brovst » 25. dec 2014, 10:32

Ove Pedersen er 100 % en meget kompetent træner og en jeg har meget respekt for, han er bare så meget FCM at jeg ikke kan se ham i AaB. Han er en af dem der lærte mig at hade FCM.

Jonas Dal ville være perfekt, hvis ikke det var for FCM.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Sv: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af frederikshavneren » 25. dec 2014, 11:03

MHJ skrev:
Kristian skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke rigtigt på det bliver Søndergaard, der har tidligere været muligheder for at hente ham, og der blev han valgt fra, eller var slet ikke på skrivebordet. Så kan det godt være at der i dag sidder en anden i sportsdirektørstolen i AaB end dengang, men jeg tror nok vil skal regne med at ham dersens Lynge som sidder i bestyrelsen nu, ham bliver der lyttet til i AaB. Af samme grund er jeg overbevist om at Magnus Haglund er på blokken.
Det bare noget pis med Magnus Haglund. Han har underskrevet en 4 årig kontrakt med Elfsborgs igen. Ellers en træner Lynge havde som 1.prioritet sidst. Nu ender det nok med at vi må stryge ham igen igen. Lidt ærgeligt, for tror han havde det vi måske kunne bruge.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Af andre trænere på listen i 2008 før Pehrsson var der også (udover Kent) Rikard Norling. Han har efterfølgende vist at han havde været værd at satse på, med bl.a. et mesterskab med Malmø. Han skrev dog kontrakt med Brann i 2013, og har 2 år tilbage, så det er ikke sikkert han lige er til at kapre.
I 2013 vandt Rikard Norling guld med Malmö FF. Forventningerne var derfor store da han blev præsenteret som ny træner i Brann Bergen før denne sæson. Norling meldte ud at Brann skulle kæmpe om guldet, men efterfølgende gik alt galt. Det endte med at Brann Bergen rykkede ud af Tippeligaen. At Brann Bergen efter den kæmpe fiasko endnu ikke har fyret Norling er meget bemærkelsesværdigt.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af tegner » 25. dec 2014, 12:57

Provst i Brovst skrev:http://www.bold.dk/nyt/24-dec-ikke-fors ... g-fck-guld
Velkommen tilbage..

GODT NYTÅR

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Califfen » 25. dec 2014, 12:57

nik skrev:AaB er vel snart den eneste klub i Jylland som Troels Bech ikke har været i, så måske ender han her, men håber mere på at Wieghorst er blevet træt af AGF. AaB står jo også i den situation at man skal tænke på hvad man vil betale en træner i løn, en Jon Dahl vil ikke nøjes med 1 mill om året plus det løse
What? Netop Jonas Dal ville være lykkelig for at modtage sådan en hyre. Man må gå ud fra han er den dårligst lønnede superligatræner pt, når man sammenligner klubbernes budgetter.. 1 mio om året er lig med en lønforhøjelse for ham..
Wieghorst træt af GF efter en halv sæson? Arhhh... Hvis oprykningen til sommer glipper, kan vi snakke om det, men AaB kan jo ikke vente så længe..
Jeg magter ikke Troels Bech. Står der ikke bare "fiasko" i panden på ham? Han har fået mange chancer og haft mange midler i sin trænerkarriere, men han har aldrig vundet noget.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af abbifar » 25. dec 2014, 13:39

Der står Jon Dahl... ikke Jonas Dal [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Buzz Killington » 25. dec 2014, 14:59

frederikshavneren skrev:
MHJ skrev:
Kristian skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg tror ikke rigtigt på det bliver Søndergaard, der har tidligere været muligheder for at hente ham, og der blev han valgt fra, eller var slet ikke på skrivebordet. Så kan det godt være at der i dag sidder en anden i sportsdirektørstolen i AaB end dengang, men jeg tror nok vil skal regne med at ham dersens Lynge som sidder i bestyrelsen nu, ham bliver der lyttet til i AaB. Af samme grund er jeg overbevist om at Magnus Haglund er på blokken.
Det bare noget pis med Magnus Haglund. Han har underskrevet en 4 årig kontrakt med Elfsborgs igen. Ellers en træner Lynge havde som 1.prioritet sidst. Nu ender det nok med at vi må stryge ham igen igen. Lidt ærgeligt, for tror han havde det vi måske kunne bruge.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Af andre trænere på listen i 2008 før Pehrsson var der også (udover Kent) Rikard Norling. Han har efterfølgende vist at han havde været værd at satse på, med bl.a. et mesterskab med Malmø. Han skrev dog kontrakt med Brann i 2013, og har 2 år tilbage, så det er ikke sikkert han lige er til at kapre.
I 2013 vandt Rikard Norling guld med Malmö FF. Forventningerne var derfor store da han blev præsenteret som ny træner i Brann Bergen før denne sæson. Norling meldte ud at Brann skulle kæmpe om guldet, men efterfølgende gik alt galt. Det endte med at Brann Bergen rykkede ud af Tippeligaen. At Brann Bergen efter den kæmpe fiasko endnu ikke har fyret Norling er meget bemærkelsesværdigt.
Kender naturligvis intet til hans evner, hvorfor han havde success i Malmø, eller hvorfor han fejlede i Brann, men han er næppe blevet en dårligere træner siden Lynge forelskede sig i ham back in the day.

Jeg tror forresten at den type træner AaB har brug for i denne omgang, er en ydmyg træner, en firmaets mand der kan fungere i samarbejde med de stærke trænerkapaciteter vi allerede har, og som kan se muligheder i de specielle resurser vi har i nordjyske spillere. Dvs. vi skal ikke ha' en Ståle, Backe eller Hamrén træner, der har et klart men rigid koncept, som klubben så bare skal servicere. Det er nærmere en type som Riddersholm (ad ad ad) er for FCM vi skal bruge, hvis der findes sådan en. Her ville en gammel AaB'er som Lars Søndergaard sikkert være et godt match, eller evt. en ung talentfuld træner udefra, der endnu ikke er fastlåst i sin tilgang til fodbold. F.eks. kunne det være cool hvis der løber et eller andet trænertalent rundt nede i sydeuropa der har mod på superligaen, f.eks. fra Gaardes Italien. Det kunne samtidig være udviklende for klubben at få helt nye øjne på.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af gravballe » 25. dec 2014, 15:24

Jeg er sikker på Magnus haglund er på listen han er nok bare ret urealistisk. Var det ikke noget med Lynge havde en aftale og han hoppede fra samme dag han skulle over og skrive under?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af thomasjn » 25. dec 2014, 15:38

Synes ikke nogen af de navne som er nævnt virker helt oplagte.

Ove P: Solid håndværker, som også har vist han kan træne klubber i toppen. Gassen virker dog til at gå lidt af balonen efter en tid for hans hold. Han har god fodboldfaglighed og ser masser af kampe i dvisionerne. En ansættelse vil dog ikke virker videre ambitiøs.
Troels Bech: NEJ TAK! Fodboldmæssigt er han klog og han er velformuleret. Det er dog gået galt både i FCM, tre gange i OB og i EfB. Lige så fodboldklog han er lige så en dårlig leder er han.
Jonas Dal. Han er en spændende ung træner, som virker til at være god til det mentale. Jeg kan dog frygte om han passer bedre til forenings Hobro end en storklub. Taktisk virker han dog dygtig og er god til at få det optimale ud af sit hold. Der kunne jeg godt være tryg ved et Jonas Dal projekt
Lars Søndergaard: Der er lidt Kent Nielsen i Horsens over det. Jeg er dog ikke så tryg ved, at hans lunte er lige så kort som Glens og Kenneth Emils, hvad angår dommerne og udtalelser. Fint vi har folk der kan sige den slags, men det skal ikke være på cheftrænerposten.
Mikael Stahre: Spændende, ham bør de i hvert fald researche.
Kuhn: Han bliver jo ikke chef i AaB. Jeg vil mene det havde været rigtigt man gav ham chancen fremfor Pehrsson i 2008, men jeg synes ikke det er rigtigt nu. Ideen med Kuhn/Augu køber jeg slet ikke, det vil blive for flinkt et trænerteam.
Peter Sørensen: Han er en stærk leder, men han virker meget gift med FCK-modellen (rugbrødsspillere og indlæg til et stort skur). Det er ikke der, hvor vi er nu og synes ikke det vil være et logisk sted at tage hen. Derudovrer virker det til, at han har en tendens til at blive decideret blive uvenner med spillerne.
Jon Dahl: Kunne være spændende, han er en god leder og en intelligent fyr med ideer. Derudover har han allerede trænererfaring fra Holland, hvor han har været inde over Feyenoord og deres satelitklub. Minusset er, at han måske er for gift med Holland efterhånden.
Lars Olsen: Han er en god solid træner. Ligner vel egentlig også meget, hvad Kent plejede at stå for. Dog skræmmer det lidt, at han har været dårlig til at bringe offensive profiler i spil og få dem til at lykkedes (Bolanos, Runstrøm, Caca, Johansson mfl:). Dog var det utvivlsomt også et problem i OB, at klubben er så topstyret.
Kasper Hjulmand: Skulle han blive fyret i Mainz har jeg svært ved at se han har travlt med at komme hjem til Suppen. Han er dygtig og den rette type men hans motivation for allerede at tage et Superliga-job igen er måske ikke så stor.
Morten Wieghorst. Tror projekt Wieghorst får et nogle år i GF: Jacob Nielsen har lært af sine børnesygdomme som sportsdirektør og tror han har is i maven og ikke bare fyrer.
Jess Thorup: Hans evner til at bringe unge spillere i spil har i hvert fald aldrig fejltet. Er ikke helt tosset med ham som type, men har svært ved at sætte fingeren på hvad det er.
Erik Hamren: Næppe aktuelt før efter slutrunden, men ville dælme gerne have Erik tilbage.

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af nik » 25. dec 2014, 16:53

Vil AaB betale Hobro en masse penge for at få Jonas Dahl der jo ikke er kontrakt fri eller har en klausul? Tror langt mere på der kommer en ukendt svensker ala Person desværre. tror ikke klubben vil have en for stærk træner, det skal være en som Lynge kan styre sammen med Gårde

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6376
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Gaarde6 » 25. dec 2014, 17:07

nik skrev:Vil AaB betale Hobro en masse penge for at få Jonas Dahl der jo ikke er kontrakt fri eller har en klausul? Tror langt mere på der kommer en ukendt svensker ala Person desværre. tror ikke klubben vil have en for stærk træner, det skal være en som Lynge kan styre sammen med Gårde
Sjovt at skræk eksemplet (Magnus Phersson) ALTID bliver nævnt, når vi snakker svenske trænere.
Det selvom vi både har haft Backe og Hamren som førte os til danske mesterskaber.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Califfen » 25. dec 2014, 17:35

abbifar skrev:Der står Jon Dahl... ikke Jonas Dal [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Haha min fejl!

Lyder straks mere interessant med Jon Dahl, omend også mere urealistisk.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Califfen » 25. dec 2014, 17:50

nik skrev:Vil AaB betale Hobro en masse penge for at få Jonas Dahl der jo ikke er kontrakt fri eller har en klausul? Tror langt mere på der kommer en ukendt svensker ala Person desværre. tror ikke klubben vil have en for stærk træner, det skal være en som Lynge kan styre sammen med Gårde
Det er fucking Hobro. Tror vi overlever at betale en potentiel frikøbsklausul

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 843
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Dr.Jones » 25. dec 2014, 18:47

thomasjn skrev:Synes ikke nogen af de navne som er nævnt virker helt oplagte.

Ove P: Solid håndværker, som også har vist han kan træne klubber i toppen. Gassen virker dog til at gå lidt af balonen efter en tid for hans hold. Han har god fodboldfaglighed og ser masser af kampe i dvisionerne. En ansættelse vil dog ikke virker videre ambitiøs.
Troels Bech: NEJ TAK! Fodboldmæssigt er han klog og han er velformuleret. Det er dog gået galt både i FCM, tre gange i OB og i EfB. Lige så fodboldklog han er lige så en dårlig leder er han.
Jonas Dal. Han er en spændende ung træner, som virker til at være god til det mentale. Jeg kan dog frygte om han passer bedre til forenings Hobro end en storklub. Taktisk virker han dog dygtig og er god til at få det optimale ud af sit hold. Der kunne jeg godt være tryg ved et Jonas Dal projekt
Lars Søndergaard: Der er lidt Kent Nielsen i Horsens over det. Jeg er dog ikke så tryg ved, at hans lunte er lige så kort som Glens og Kenneth Emils, hvad angår dommerne og udtalelser. Fint vi har folk der kan sige den slags, men det skal ikke være på cheftrænerposten.
Mikael Stahre: Spændende, ham bør de i hvert fald researche.
Kuhn: Han bliver jo ikke chef i AaB. Jeg vil mene det havde været rigtigt man gav ham chancen fremfor Pehrsson i 2008, men jeg synes ikke det er rigtigt nu. Ideen med Kuhn/Augu køber jeg slet ikke, det vil blive for flinkt et trænerteam.
Peter Sørensen: Han er en stærk leder, men han virker meget gift med FCK-modellen (rugbrødsspillere og indlæg til et stort skur). Det er ikke der, hvor vi er nu og synes ikke det vil være et logisk sted at tage hen. Derudovrer virker det til, at han har en tendens til at blive decideret blive uvenner med spillerne.
Jon Dahl: Kunne være spændende, han er en god leder og en intelligent fyr med ideer. Derudover har han allerede trænererfaring fra Holland, hvor han har været inde over Feyenoord og deres satelitklub. Minusset er, at han måske er for gift med Holland efterhånden.
Lars Olsen: Han er en god solid træner. Ligner vel egentlig også meget, hvad Kent plejede at stå for. Dog skræmmer det lidt, at han har været dårlig til at bringe offensive profiler i spil og få dem til at lykkedes (Bolanos, Runstrøm, Caca, Johansson mfl:). Dog var det utvivlsomt også et problem i OB, at klubben er så topstyret.
Kasper Hjulmand: Skulle han blive fyret i Mainz har jeg svært ved at se han har travlt med at komme hjem til Suppen. Han er dygtig og den rette type men hans motivation for allerede at tage et Superliga-job igen er måske ikke så stor.
Morten Wieghorst. Tror projekt Wieghorst får et nogle år i GF: Jacob Nielsen har lært af sine børnesygdomme som sportsdirektør og tror han har is i maven og ikke bare fyrer.
Jess Thorup: Hans evner til at bringe unge spillere i spil har i hvert fald aldrig fejltet. Er ikke helt tosset med ham som type, men har svært ved at sætte fingeren på hvad det er.
Erik Hamren: Næppe aktuelt før efter slutrunden, men ville dælme gerne have Erik tilbage.

Enig hele vejen - syntes dog du er alt for pæn vedr. Peter Sørensen. Manden har -100 på social skills, og hvis man kigger den vej kunne man ligeså godt ansætte Christian Andersen's hvide sokker! Jeg finder det helt vildt at han overhovedet er nævnt.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af budo » 25. dec 2014, 19:42

sulakvelidze skrev:Men et frækt bud kunne måske være Glen Riddersholm. Han har erfaring, virker enormt dedikeret til sine opgaver, er stærk i mandskabspleje og har frem for alt vindermentalitet. Hvis mesterskabet skulle glippe på heden til foråret, kunne man måske forestille sig, at han var til at lokke til Aalborg.
Arh ha ha ha! Damn, du er for sej. Man skal dølme have cojones og street cred på Debatsiden, for at turde smide sådan en prank den 24. december :thumbsup:
thomasjn skrev:Peter Sørensen: Han er en stærk leder, men han virker meget gift med FCK-modellen (rugbrødsspillere og indlæg til et stort skur). Det er ikke der, hvor vi er nu og synes ikke det vil være et logisk sted at tage hen. Derudovrer virker det til, at han har en tendens til at blive decideret blive uvenner med spillerne.
Nu er snakken om Peter Sørensen nød til at stoppe, manden HADER jo AaB. I de europæiske kampe han har været "ekspert" på, har hans slet skjulte dagsorden konsekvent været, at svine AaB til og nedgøre deres indsats og resultater. Derudover har han jo gentagende gange, med al tydelighed bevist, at han mangler alle de sociale styrker, som der er enighed om er værdier i AaB.
Ingen dumme svin i AaB!
sulakvelidze skrev:I øvrigt er succesraten med udenlandske trænere vel ikke så fandens stor i AaB? Hans Backe og Erik Hamrén vandt mesterskaber, men Bruce Rioch udviklede sig til en decideret skændsel, og Magnus Pehrsson var bare ikke god eller rutineret nok.
2 ud af 4 udenlandske trænere har givet os mesterskaber, det er vel en ok statistik og i hvert tilfælde ikke en de danske trænere i AaB kan matche?

De svenskere der er nævnt, Stahre, Haglund og Norling, lyder helt klart spændende, og ser alle ud til at have potentialet til at bringe AaB i nye retninger. Spørgsmålet er vel, om AaB er klar til at rykke sig lige efter en mesterskabstræner? Det lader til, at klubben altid skal bruge noget tid og en rebound træner eller to, for at komme sig ovenpå et forhold med en mestertræner.
Så måske er det ikke nogen dårlig ide, at gå efter en sikker, robust og erfaren type, som Lars Søndergaard eller Ove Pedersen, der måske ikke er sindsoprivende ambitiøse valg, men som kan stabilisere holdet og klubben oven på de seneste turbulente år.

Og hvem ved, måske kunne en af de "kedelige" gå hen og overraske, ligesom Kent. Og ellers vil den næste Backe/Hamren type, have et nemmere udgangspunkt.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Tyskeren » 29. dec 2014, 14:36

Har hørt at Gaarde kigger på Lars Olsen som ny træner...

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Hinrup85 » 29. dec 2014, 15:29

Tyskeren skrev:Har hørt at Gaarde kigger på Lars Olsen som ny træner...
Selvom jeg håber på en træner profil, som kan være med til at udvikle klubben i en positiv retning, så er Lars Olsen ikke noget dårligt bud til en budget træner.

Hans resultater som træner i dansk fodbold har været fornuftige:
Randers: Oprykning, konsolidering i superligaen, pokaltitel
OB: Solid placering i toppen, 4 plads og 2 2. pladser.

Han kan videreføre noget af den tanke og stabilitet som Kent har indført i truppen.

Besvar