Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Indlæg af BoomZ0R » 28. feb 2015, 11:26

Hvor er det skuffende at læse hvor skidt folk har opført sig!
Jeg havde overvejet at tage min 14-årige lillebror med på turen, men vi blev hjemme, fordi vi ikk vidste hvordan Brügges fans plejer at opføre sig... Virkelig skuffende at måtte konstatere at det var smart at blive hjemme, pga egne fans. :-\

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Dot Bot » 28. feb 2015, 12:04

AaB - Ølstykke skrev:Mener der blev anholdt 27 personer, da vi gik ud

Så ud til at hovedparten var hollændere, og andre der var fanget på kamera under kampen
Alle der var med bus fra Aalborg af, kom med hjem efter kampen. Dem der blev tilbageholdt med andet pas end dansk, var stadig på stadion da sidste bus fra Aalborg rullede afsted.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Hanga » 28. feb 2015, 12:13

Jeg må have været for fuld til at bemærke flere af de historier der kommer frem herinde. Vi undrede os godt over hvorfor de kampklædte betjente pludselig omringede afsnittet, men fandt aldrig rigtig ud af hvad det gik ud på. Træls at komme hjem og egentlig føle, at vi havde en super god away, og så viser det sig at der har været så mange problemer. Øv, det er en alvorlig rids i lakken på en ellers super god tur.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re:

Indlæg af PeterS » 28. feb 2015, 12:46

Zee skrev:Hvor er det skuffende at læse hvor skidt folk har opført sig!
Jeg havde overvejet at tage min 14-årige lillebror med på turen, men vi blev hjemme, fordi vi ikk vidste hvordan Brügges fans plejer at opføre sig... Virkelig skuffende at måtte konstatere at det var smart at blive hjemme, pga egne fans. :-\
Jeg opfangede ikke al den ballade, da slet ikke i det omfang der skrives om herinde. Så havde du haft din bror med, så havde i nok også kunne klare jer udenom ligesom størstedelen. Som Hanga beskriver var jeg mere end overrasket over hvor god stemningen var kampen igennem, især efter hvert mål vi indkassere blev der nærmest sunget højere og højere, godt hjulpet på vej af Spalvis og Viktor Ahlman så man nærmest skulle tro vi var på vej imod en historisk sejr.

Folk gik meget hurtigt ud til stadion, men med silende regnvejr var det også godt nok. Vi skulle nok være hoppet på noget offentlig traffik eller i en vogn så man ikke var gennemblødt og kold hele kampen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Re:

Indlæg af Kristian » 28. feb 2015, 13:23

PeterS skrev:
Zee skrev:Hvor er det skuffende at læse hvor skidt folk har opført sig!
Jeg havde overvejet at tage min 14-årige lillebror med på turen, men vi blev hjemme, fordi vi ikk vidste hvordan Brügges fans plejer at opføre sig... Virkelig skuffende at måtte konstatere at det var smart at blive hjemme, pga egne fans. :-\
Jeg opfangede ikke al den ballade, da slet ikke i det omfang der skrives om herinde. Så havde du haft din bror med, så havde i nok også kunne klare jer udenom ligesom størstedelen. Som Hanga beskriver var jeg mere end overrasket over hvor god stemningen var kampen igennem, især efter hvert mål vi indkassere blev der nærmest sunget højere og højere, godt hjulpet på vej af Spalvis og Viktor Ahlman så man nærmest skulle tro vi var på vej imod en historisk sejr.

Folk gik meget hurtigt ud til stadion, men med silende regnvejr var det også godt nok. Vi skulle nok være hoppet på noget offentlig traffik eller i en vogn så man ikke var gennemblødt og kold hele kampen.
Som km,erne gik under marchen var min opfattelse også, at flere og flere tog afstand fra den måde marchen blev håndteret på og gik op foran og i rask trav mod stadion. De 3 km blev også til knap 6 km;-)

Bryder mig bestemt ikke om at familiefædre med deres børn skal få sådan en oplevelse af at være AaB fan igen.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. feb 2015, 13:29

I hvilket omfang ville man kunne undgå den slags her, om man indførte en "Away-kort" ordning? Mener det oprigtigt som et oplæg til debat, ikke en provokation eller lignende. Ville man eksemplevis kunne sortere hollænderene fra ved indgangen? Således at det ihvertfald inde på stadion var reelle AaB tilhængere og ikke folk der er der blot for provokationernes skyld som står i afsnittet? Har flere gange oplevet i parken at Brøndby tosser har blandet sig med os på udetribunen, det ville sgu osse være rart at slippe for. Jeg er helt med på at man ikke skal skyde gråspurve med kanoner, men spørgmålet er for mig om det ville have en effekt eller ej, jeg har ikke noget imod at oplyse navn osv hvis jeg til eksempel kan slippe for at tosser der ikke engang holder med AaB skal stå iblandt os.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Elscorpio » 28. feb 2015, 14:27

En helt anden ting, de hotdogs de serverede dernede på stadion var virkelig for underlige (kolde pølser i et koldt brød med mayo, sennep og sauerkraut)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Provst i Brovst » 28. feb 2015, 14:51

Elscorpio skrev:En helt anden ting, de hotdogs de serverede dernede på stadion var virkelig for underlige (kolde pølser i et koldt brød med mayo, sennep og sauerkraut)
Cold dogs❓❔❓
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Fabbe » 28. feb 2015, 18:09

Poker-One-Kenobi skrev:I hvilket omfang ville man kunne undgå den slags her, om man indførte en "Away-kort" ordning? Mener det oprigtigt som et oplæg til debat, ikke en provokation eller lignende. Ville man eksemplevis kunne sortere hollænderene fra ved indgangen? Således at det ihvertfald inde på stadion var reelle AaB tilhængere og ikke folk der er der blot for provokationernes skyld som står i afsnittet? Har flere gange oplevet i parken at Brøndby tosser har blandet sig med os på udetribunen, det ville sgu osse være rart at slippe for. Jeg er helt med på at man ikke skal skyde gråspurve med kanoner, men spørgmålet er for mig om det ville have en effekt eller ej, jeg har ikke noget imod at oplyse navn osv hvis jeg til eksempel kan slippe for at tosser der ikke engang holder med AaB skal stå iblandt os.
Ja, gråspurve med kanoner. Det her var sandsynligvis første gang, at venskabssupportere har lavet mere ballade, end AaB-fans til en kamp, og det tror jeg, der primært var nogle regionale benelux-relaterede grunde til. Det tyder jo også på med politiets håndtering, at de havde læst situationen, som den var. Der er i hvert fald tradition for, at hollandske fans betragter Europa Cup som en scene til ballade, og især Ajax og Feyenoord konkurrerer om at være værst. Så vi blev mere eller mindre tilfældigt ramt af et adfærdsmønster, som findes i stor stil dernede og som lokalt politi må finde ud af at håndtere. Jeg går ud fra, at UEFA skal partshøre AaB, og så må AaB jo forklare.

Med awaykort tager man en medicin, der gør patienten sygere, end han er, fordi man vil slå lidt feber ned. Det skal vi slet ikke ud i. Vi har svenske venskabssupportere, som ikke lavede spor af bøvl, da de fløj fra Stockholm til både Tottenham og Manchester. Vi har haft norske og tyske venskabssupportere til stede i Europa. Torsdag var der også fans fra den belgiske divisionsklub Lommel, som vi har haft kontakt med i en årrække. Langt hen ad vejen er det superpositivt for fankulturen, så det ser jeg ingen grund til at ødelægge.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Frygah » 28. feb 2015, 19:43

Fabbe skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:I hvilket omfang ville man kunne undgå den slags her, om man indførte en "Away-kort" ordning? Mener det oprigtigt som et oplæg til debat, ikke en provokation eller lignende. Ville man eksemplevis kunne sortere hollænderene fra ved indgangen? Således at det ihvertfald inde på stadion var reelle AaB tilhængere og ikke folk der er der blot for provokationernes skyld som står i afsnittet? Har flere gange oplevet i parken at Brøndby tosser har blandet sig med os på udetribunen, det ville sgu osse være rart at slippe for. Jeg er helt med på at man ikke skal skyde gråspurve med kanoner, men spørgmålet er for mig om det ville have en effekt eller ej, jeg har ikke noget imod at oplyse navn osv hvis jeg til eksempel kan slippe for at tosser der ikke engang holder med AaB skal stå iblandt os.
Ja, gråspurve med kanoner. Det her var sandsynligvis første gang, at venskabssupportere har lavet mere ballade, end AaB-fans til en kamp, og det tror jeg, der primært var nogle regionale benelux-relaterede grunde til. Det tyder jo også på med politiets håndtering, at de havde læst situationen, som den var. Der er i hvert fald tradition for, at hollandske fans betragter Europa Cup som en scene til ballade, og især Ajax og Feyenoord konkurrerer om at være værst. Så vi blev mere eller mindre tilfældigt ramt af et adfærdsmønster, som findes i stor stil dernede og som lokalt politi må finde ud af at håndtere. Jeg går ud fra, at UEFA skal partshøre AaB, og så må AaB jo forklare.

Med awaykort tager man en medicin, der gør patienten sygere, end han er, fordi man vil slå lidt feber ned. Det skal vi slet ikke ud i. Vi har svenske venskabssupportere, som ikke lavede spor af bøvl, da de fløj fra Stockholm til både Tottenham og Manchester. Vi har haft norske og tyske venskabssupportere til stede i Europa. Torsdag var der også fans fra den belgiske divisionsklub Lommel, som vi har haft kontakt med i en årrække. Langt hen ad vejen er det superpositivt for fankulturen, så det ser jeg ingen grund til at ødelægge.
Blot for at slå fast, så synes jeg det er fedt at der findes disse sammenhold på tværs af klubhold og landegrænser, og jeg er helt enig i at dette her ikke er et AaB-problem, men et problem for benelux-landene. Ligeså kan jeg heller ikke se de problemer der var i Brugge som noget et awaykort kan gøre noget som helst vil.

Det jeg ville med mit oprindelige indlæg, var at jeg ikke håber de ting der skete under marchen, samt pyrokast+forsøg på at trænge ind til Brugge-fans på stadion er elementer man synes er sejt, og som man mener er noget fanscenen i Aalborg skal arbejde mod fremadrettet, og at man tager de ting med i en evaluering af turen, på linje med den super fede stemning, og hvad der langt hen ad vejen må kaldes det mest imponerende pyroshow Aalborg har præsteret længe.

Stor respekt for de mange vellykkede ting, men de problemer der opstod under marchen og på stadion, er i mine øjne ikke kun "overdrivelser fra sofafans" som når TV'et laver historier ud af 2 fans der har pisset i en hæk = "FLERE HOOLIGANS ANHOLDTE!" og man tænker at det simpelthen er løgnhistorier for at skabe en historie. Det var folk der opgav marchen som tit er med på udebaneture, og ligeså tit er med til at skabe stemning. Derfor håber jeg også på en løbende dialog blandt fanscenen, der netop diskuterer hvilken vej man gerne vil gå. Og så håber jeg virkelig det bliver i en mere tysk fankultur-retning, frem for ret ekstreme tilfælde findes i Holland.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. feb 2015, 20:48

Fabbe skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:I hvilket omfang ville man kunne undgå den slags her, om man indførte en "Away-kort" ordning? Mener det oprigtigt som et oplæg til debat, ikke en provokation eller lignende. Ville man eksemplevis kunne sortere hollænderene fra ved indgangen? Således at det ihvertfald inde på stadion var reelle AaB tilhængere og ikke folk der er der blot for provokationernes skyld som står i afsnittet? Har flere gange oplevet i parken at Brøndby tosser har blandet sig med os på udetribunen, det ville sgu osse være rart at slippe for. Jeg er helt med på at man ikke skal skyde gråspurve med kanoner, men spørgmålet er for mig om det ville have en effekt eller ej, jeg har ikke noget imod at oplyse navn osv hvis jeg til eksempel kan slippe for at tosser der ikke engang holder med AaB skal stå iblandt os.
Ja, gråspurve med kanoner. Det her var sandsynligvis første gang, at venskabssupportere har lavet mere ballade, end AaB-fans til en kamp, og det tror jeg, der primært var nogle regionale benelux-relaterede grunde til. Det tyder jo også på med politiets håndtering, at de havde læst situationen, som den var. Der er i hvert fald tradition for, at hollandske fans betragter Europa Cup som en scene til ballade, og især Ajax og Feyenoord konkurrerer om at være værst. Så vi blev mere eller mindre tilfældigt ramt af et adfærdsmønster, som findes i stor stil dernede og som lokalt politi må finde ud af at håndtere. Jeg går ud fra, at UEFA skal partshøre AaB, og så må AaB jo forklare.

Med awaykort tager man en medicin, der gør patienten sygere, end han er, fordi man vil slå lidt feber ned. Det skal vi slet ikke ud i. Vi har svenske venskabssupportere, som ikke lavede spor af bøvl, da de fløj fra Stockholm til både Tottenham og Manchester. Vi har haft norske og tyske venskabssupportere til stede i Europa. Torsdag var der også fans fra den belgiske divisionsklub Lommel, som vi har haft kontakt med i en årrække. Langt hen ad vejen er det superpositivt for fankulturen, så det ser jeg ingen grund til at ødelægge.

Men ville vi slippe for at f.eks brøndbyfans blander sig med os i Parken? Og ville man have undgået problemerne i torsdags? Hvis ja, hvad vil du så foreslå som måde at opnå samme resultat når du nu ikke bryder dig om denne løsning, som jeg osse fuldt ud anerkender har nogle omkostninger? Hvis nej, hvad gør vi så?

seamann

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af seamann » 1. mar 2015, 01:03

Fabbe skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:I hvilket omfang ville man kunne undgå den slags her, om man indførte en "Away-kort" ordning? Mener det oprigtigt som et oplæg til debat, ikke en provokation eller lignende. Ville man eksemplevis kunne sortere hollænderene fra ved indgangen? Således at det ihvertfald inde på stadion var reelle AaB tilhængere og ikke folk der er der blot for provokationernes skyld som står i afsnittet? Har flere gange oplevet i parken at Brøndby tosser har blandet sig med os på udetribunen, det ville sgu osse være rart at slippe for. Jeg er helt med på at man ikke skal skyde gråspurve med kanoner, men spørgmålet er for mig om det ville have en effekt eller ej, jeg har ikke noget imod at oplyse navn osv hvis jeg til eksempel kan slippe for at tosser der ikke engang holder med AaB skal stå iblandt os.
Ja, gråspurve med kanoner. Det her var sandsynligvis første gang, at venskabssupportere har lavet mere ballade, end AaB-fans til en kamp, og det tror jeg, der primært var nogle regionale benelux-relaterede grunde til. Det tyder jo også på med politiets håndtering, at de havde læst situationen, som den var. Der er i hvert fald tradition for, at hollandske fans betragter Europa Cup som en scene til ballade, og især Ajax og Feyenoord konkurrerer om at være værst. Så vi blev mere eller mindre tilfældigt ramt af et adfærdsmønster, som findes i stor stil dernede og som lokalt politi må finde ud af at håndtere. Jeg går ud fra, at UEFA skal partshøre AaB, og så må AaB jo forklare.

Med awaykort tager man en medicin, der gør patienten sygere, end han er, fordi man vil slå lidt feber ned. Det skal vi slet ikke ud i. Vi har svenske venskabssupportere, som ikke lavede spor af bøvl, da de fløj fra Stockholm til både Tottenham og Manchester. Vi har haft norske og tyske venskabssupportere til stede i Europa. Torsdag var der også fans fra den belgiske divisionsklub Lommel, som vi har haft kontakt med i en årrække. Langt hen ad vejen er det superpositivt for fankulturen, så det ser jeg ingen grund til at ødelægge.
Hvad er en venskabssupporter?

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Fabbe » 1. mar 2015, 02:25

seamann skrev:Hvad er en venskabssupporter?
Når tilhængere i en klub har et formaliseret venskab med tilhængere af en anden klub. AaBs mest vedholdende forbindelser igennem mange år har været til fans i Hammarby i Sverige, AZ Alkmaar i Holland og Lommel i Belgien. Der har også været mange tilløb, som ikke blev til noget. Eksempelvis Austria Wien var på et tidspunkt meget interesserede (da de havde Lars Søndergaard som træner), men jeg tror ikke, der var nogen i Aalborg, der ville orke at rejse dertil for at pleje relationen.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Yankee » 1. mar 2015, 11:17

Det er jo nemt at sidde i sofaen og være hellig. Der blev leveret en rendyrket klassepræstation uden for banen i løbet af hele torsdagen. 600 gennemblødte AaB-fans leverede en fantastisk opbakning til drengene, selv da vi var bagud 6-1.

Set fra min plads blev der kastet et eneste blus. Det blev kastet mod et ellers tomt tribuneafsnit, hvor en gruppe Bruggefans hånede og sendte trusler på tværs af tribunerne. Det er altså ikke noget der kommer nogen større sag ud af, men det er også muligt jeg har overset noget.

Marchen til stadion var i øvrigt også topklasse, hvilket især skyldes vores hollandske venner. Det er kraftedeme svært at holde en ordentlig march kørende over 7 kilometer i silende regnvejr hvor hovedparten af deltagerne havde en lang bustur og meget lidt søvn i benene.

Man kan altid beklage sig over den aktive del af kulturen, men lad os nu være stolte over vores klub. Vi stod i en 1/16-finale i Europa Cuppen og fik sat Aalborg og AaB på det europæiske landkort med en præstation og en opførsel, der langt overskyggede både FCK og BIF. Stort tak til alle de der bidrog i torsdags.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Holm-o1 » 1. mar 2015, 11:49

Tak, Yankee, tak!!
..

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Elvis lever » 1. mar 2015, 12:47

Away kort er ikke svaret, men det er generel registrering derimod. Billed ID holdt op med et register, som også kan trække på dele af strafferegisteret, så folk med voldsdomme, hærværksdomme og hvad der ellers ligger i den genre ikke kan få adgang til noget stadion. Fyres der pyro af i et afsnit, skal kampen afbrydes og kan først genoptages, når afsnittet er ryddet for tilskuere.
Engelsk fodbold er kommet videre, det er dansk fodbold ikke.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Dot Bot » 1. mar 2015, 13:21

Elvis lever skrev:Away kort er ikke svaret, men det er generel registrering derimod. Billed ID holdt op med et register, som også kan trække på dele af strafferegisteret, så folk med voldsdomme, hærværksdomme og hvad der ellers ligger i den genre ikke kan få adgang til noget stadion. Fyres der pyro af i et afsnit, skal kampen afbrydes og kan først genoptages, når afsnittet er ryddet for tilskuere.
Engelsk fodbold er kommet videre, det er dansk fodbold ikke.
Engelsk fodbold er død på tribunesiden.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Fabbe » 1. mar 2015, 13:44

This not England. Og hvis Parkens kalkuner kan finde ud af at smide en AaB-fan ud for ingenting - og det kan de - så kan de også smide en gulbærmer ud, som er kommet på afveje.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Elvis lever » 1. mar 2015, 14:05

Dot Bot skrev:
Elvis lever skrev:Away kort er ikke svaret, men det er generel registrering derimod. Billed ID holdt op med et register, som også kan trække på dele af strafferegisteret, så folk med voldsdomme, hærværksdomme og hvad der ellers ligger i den genre ikke kan få adgang til noget stadion. Fyres der pyro af i et afsnit, skal kampen afbrydes og kan først genoptages, når afsnittet er ryddet for tilskuere.
Engelsk fodbold er kommet videre, det er dansk fodbold ikke.
Engelsk fodbold er død på tribunesiden.
Ja død, som i et gennemsnitligt tilskuertal i 80'erne og 90'erne, da problemerne var størst, i omegnen af 20000, til et tilskuertal, som nu er i omegnen af 35000.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Club Brügge - AaB, torsdag d. 26. februar kl. 21.05

Indlæg af Hanga » 1. mar 2015, 14:13

Elvis lever skrev:
Dot Bot skrev:
Elvis lever skrev:Away kort er ikke svaret, men det er generel registrering derimod. Billed ID holdt op med et register, som også kan trække på dele af strafferegisteret, så folk med voldsdomme, hærværksdomme og hvad der ellers ligger i den genre ikke kan få adgang til noget stadion. Fyres der pyro af i et afsnit, skal kampen afbrydes og kan først genoptages, når afsnittet er ryddet for tilskuere.
Engelsk fodbold er kommet videre, det er dansk fodbold ikke.
Engelsk fodbold er død på tribunesiden.
Ja død, som i et gennemsnitligt tilskuertal i 80'erne og 90'erne, da problemerne var størst, i omegnen af 20000, til et tilskuertal, som nu er i omegnen af 35000.
Hvoraf en meget stor del er turister, som vi nok ikke lige hiver til Danmark i stedet for. Stemningen er også, med undtagelser i ny og næ, rimelig død og kedelig.

Vi er helt enige om at vi skal have flere tilskuere (især i Aalborg!) men vi skal også have løftet stemningen. Det må kunne lade sig gøre at lykkes med begge dele.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar