Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Hovedet » 22. mar 2015, 17:46

Frygah skrev:
Sydamerikaneren skrev:
Gentleman Finn skrev:
Sydamerikaneren skrev:Der er krise i AaB og det er på alle fronter.
Hvad er det for noget fis
Okay måske sprang jeg en periode over. Tillad mig at korrigere.

Vi er inde i en negativ periode. Både på og udenfor banen.
Såvidt jeg ved går det okay økonomisk, men du har måske info vi andre ikke ved noget om?
Selvfølgelig er der ikke krise i AaB på alle fronter. Tværtimod er vi bedre kørende økonomisk end nogensinde før, og rent sportsligt er vi vel på vej mod en mellemsæson, hvor "5. plads" synes skrevet udover panden på alle spillere med versaler og flammeskrift. Derimod har vi virkelig stor krise på tilskuerfronten; her kan man godt stille spørgsmålstegn ved, hvorvidt de mange udmeldinger om "mådehold", "lille klub i Nordjylland" og "naboens drenge" har den konsekvens, at folk vender om i billetboderne og følger kampene i fjernsynet i stedet. Så længe de altså kan holde det ud...

Dels kommer vi fra 2 friske sammenbrud i 4 kampe, dels kommer vi fra 2 nederlag i træk hvilket naturligvis altid vil påvirke den generelle stemning herinde meget negativt. Der skal nok komme et par sejre eller 3 mere i år, måske også en enkelt rigtig god kamp som den i Esbjerg før pokalsammenbruddet; det kan dog ikke skjule, at vi navnlig spillemæssigt har været en kæmpe skuffelse i år, og at tilskuertallet næste år bliver lavere endnu, hvis der venter endnu en sæson som denne her.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af tegner » 22. mar 2015, 18:02

Rolig nu venner..

Når man møder disse middelmådige knoldsparker-hold fra midten af rækken, og man vel og mærke kun spiller om bronze, Euro League og TV-millioner, så kan det faktisk være ret svært at sætte sig op, til en bare nogenlunde acceptabel indsats.

Jeg oplever nøjagtigt det samme på min egen arbejdsplads. Sådan en halv-kedelig kold mandag, har vi også ofte lagerfolk, der fuldstændig har glemt hvordan en palleløfter fungerer..!!

Og det bliver som regel ekstra udtalt, de dage hvor chefen er væk..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af white splash » 22. mar 2015, 18:04

tegner skrev:Rolig nu venner..

Når man møder disse middelmådige knoldsparker-hold fra midten af rækken, og man vel og mærke kun spiller om bronze, Euro League og TV-millioner, så kan det faktisk være ret svært at sætte sig op, til en bare nogenlunde acceptabel indsats.

Jeg oplever nøjagtigt det samme på min egen arbejdsplads. Sådan en halv-kedelig kold mandag, har vi også ofte lagerfolk, der fuldstændig har glemt hvordan en palleløfter fungerer..!!

Og det bliver som regel ekstra udtalt, de dage hvor chefen er væk..
Og nogle går en halv time før tid, hvis chefen ikke er der.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Henriksen » 22. mar 2015, 18:10

Funky skrev:
Henriksen skrev:
Funky skrev:
Henriksen skrev:Jeg vover pelsen og konstaterer, at KN burde have sagt farvel og tak da skiftet til OB pr sommeren 15 blev bekræftet. Det kunne næppe blive værre såfremt Kuhn havde kørt sæsonen til ende. Uanset hvor professionel han mener at måtte være, så er det med al tydelig klart for enhver, at dele af hans hoved allerede er placerer under bøgetræerne.

At truppen så også i moral og indstilling også er skvattet til et sørgeligt niveau er en anden sag, men pilen peger på træneren....
Det handler ikke om Kents indstilling. Det handler om spillernes. De er åbenbart ikke indstillede på at levere længere, og det kan ikke afvises, at det skyldes træner-situationen. Det kan der siges meget grimt om, men summa summarum, Gaarde har fået noget at tænke over.
Og hvem har i sidste ende ansvaret for at spillerne er sat op til kampene???

Som du selv skriver..... Kan det skyldes trænersituationen? Ja, det kan det. Uanset hvad og hvor velment det hele er....og det tror jeg bestemt det er...så ER KN på nogle punkter allerede igang med OB på nogle punkter. Ikke sikkert det er vigtige punkter, men de er det. Ubevidst smitter alt af og en situation som denne er dum uanset hvordan den vendes og drejes. KN burde være sat fra bestilling fra dag 1 skiftet til OB var en kendsgerning.
Jeg tror du læser mit indlæg lidt forkert - jeg er sådant set enig med dig i langt det meste, jeg har bare ikke grund til at tro, at KENTS indstilling fejler noget...
Jeg tror vi så er enige :cool:
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Martin Bak » 22. mar 2015, 18:19

Puha hvor skal man starte eller begynde....alarmklokkerne bør bimle sportsligt nufor alvor. Hvor er det dog sørgeligt at se spillerne uden den mindste gejst- er ikke tilhænger af panikløsninger normalt, men jeg er bange for, at det også kan forplante sig til næste sæson, hvis der ikke sker noget..

Det er helt vildt så mange gange vi er kollapset denne sæson efter den mindste modgang det falder tilbage på Kent og og desværre også Allan Kuhn - de har ikke formået at give spillerne gejst nok til at sige "det skal være løgn" hvis modstanderne udligner eller kommer foran -reelt set burde vi kun have fået 3 points i denne forårssæsson - eneste kamp vi har spillet godt /fornuftigt var i Esbjerg .. Der bør ske noget NU! Kent skal ud nu og en anden midlertidig løsning må findes måske Poul Erik Andreasen inden vi mentalt er helt til rotterne - hvilket jeg vil påstå vi allerede er - der er i den grad ingen tro på egne evner og vi ligner et nedrykkerhold mentalt set - det er man efter min mening nødt til at reagere nu
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af sulakvelidze » 22. mar 2015, 18:33

Beskæmmende nederlag, og der er ikke ret meget positivt at finde frem. Men alligevel:

- I perioder af første halvleg var spillet fint, og vi kunne have lukket kampen til 2-0 inden pausen, hvis Thomsen havde scoret på sin chance.

- Inden sammenbruddet var der ro og omtanke over det meste af spillet. Og spillere som Thelander og Helenius viste gode aktioner.

- Vi tabte kun et point på Nordsjælland og med lidt held slet ingen til Randers, som spiller senere i Parken.

- Det havde været værre at vinde i dag og tabte i næste kamp mod Randers.

- I Regionalliga Nord tabte Lüneburger Heide på hjemmebane med 0-8 til Goslarer, som ellers var næstsidst inden spillerunden. Så der er i det mindste andre, der har set deres hold skuffe endnu mere.


Mere seriøst: Kent Nielsen skal ikke fyres. For et år siden førte han AaB til den bedste sæson i klubbens historie, og i denne har han ført holdet til sejre over Dinamo Zagreb, Rio Ave, Dynamo Kiev og Steaua Bukarest - foruden FCK, FCM og Brøndby. Og det endda på trods af et hav af skader. Så topniveauet har også været der i denne sæson. At bundniveauet samtidig er styrtdykket, skyldes i højere grad end trænerens niveau, at AaB ikke er gearet (og aldrig har været det) til en god sæson i Superligaen oven på et mesterskab. Undtagelsen, der bekræfter reglen, er sæsonen 1999-2000, der endte med en femteplads, som var 100 gange mere skandaløs, end en tilsvarene placering vil være i år.

Det er ikke åbenlyst, at en anden træner havde leveret bedre resultater med AaB end Kent Nielsen i denne sæson. Og det er ikke videre logisk, at en anden træner nu og her skulle kunne vende kursen for et hold, der kører på de sidste ressourcer i en meget lang sæson. Kent Nielsen og det nuværende trænerteam er stadig de bedst egnede til at føre AaB bedst muligt ud af sæsonen.

Og så er det altså noget nær ærekrænkende at så tvivl om Kent Nielsens professionalisme i forhold til AaB. Manden er givetvis den mest professionelle og ærekære træner i Superligaen, og det er urimeligt at forklare resultaterne med, at han har sit fokus på Fyn. Så kunne man lige så godt beskylde Allan Kuhn for at være mentalt fraværende, fordi han ikke kender sin fremtid, eller Poul Erik Andreasen for at have fokus på sit otium. Og vi kan jo tage Lynge og Hamrén med og påstå, at de også havde tankerne andre steder i deres sidste tid i AaB. Det ville være lige så urimeligt.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af frederikshavneren » 22. mar 2015, 18:51

Det resultat havde jeg bestemt ikke set komme. Trods mange tekniske fejl i 1. halvleg (især Würtz og Børsting) så var vi klart bedst og med lidt større skarphed var vi gået til pause med en ganske komfortabel føring.
Fra hvor jeg stod så det ud til at banen var meget ujævn, hvilket måske kan forklare nogle af de tekniske fejl.

2. halvleg startede egentlig meget godt, lige indtil Thelanders kæmpe fejl. Det var godt sparket ind af Pourie, men det er bare for ringe at vi gik fuldstændig i opløsning efter udligningen. Uden Würtz mistede vi den defensive organisation og sejlede som resultat rundt som en groggy bokser.
Det var et fuldstændig unødvendigt nederlag da Haderslev på ingen måde var skræmmende. Det var også der forærede dem sejren, de var nøjagtig så dårlig som jeg havde forventet.

Trist at se Thomsen. Han løber og løber og har en masse power, spillemæssigt kører det bare ikke for ham.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Hovedet » 22. mar 2015, 19:02

sulakvelidze skrev:Beskæmmende nederlag, og der er ikke ret meget positivt at finde frem. Men alligevel:

- I perioder af første halvleg var spillet fint, og vi kunne have lukket kampen til 2-0 inden pausen, hvis Thomsen havde scoret på sin chance.

- Inden sammenbruddet var der ro og omtanke over det meste af spillet. Og spillere som Thelander og Helenius viste gode aktioner.

- Vi tabte kun et point på Nordsjælland og med lidt held slet ingen til Randers, som spiller senere i Parken.

- Det havde været værre at vinde i dag og tabte i næste kamp mod Randers.

- I Regionalliga Nord tabte Lüneburger Heide på hjemmebane med 0-8 til Goslarer, som ellers var næstsidst inden spillerunden. Så der er i det mindste andre, der har set deres hold skuffe endnu mere.


Mere seriøst: Kent Nielsen skal ikke fyres. For et år siden førte han AaB til den bedste sæson i klubbens historie, og i denne har han ført holdet til sejre over Dinamo Zagreb, Rio Ave, Dynamo Kiev og Steaua Bukarest - foruden FCK, FCM og Brøndby. Og det endda på trods af et hav af skader. Så topniveauet har også været der i denne sæson. At bundniveauet samtidig er styrtdykket, skyldes i højere grad end trænerens niveau, at AaB ikke er gearet (og aldrig har været det) til en god sæson i Superligaen oven på et mesterskab. Undtagelsen, der bekræfter reglen, er sæsonen 1999-2000, der endte med en femteplads, som var 100 gange mere skandaløs, end en tilsvarene placering vil være i år.

Det er ikke åbenlyst, at en anden træner havde leveret bedre resultater med AaB end Kent Nielsen i denne sæson. Og det er ikke videre logisk, at en anden træner nu og her skulle kunne vende kursen for et hold, der kører på de sidste ressourcer i en meget lang sæson. Kent Nielsen og det nuværende trænerteam er stadig de bedst egnede til at føre AaB bedst muligt ud af sæsonen.

Og så er det altså noget nær ærekrænkende at så tvivl om Kent Nielsens professionalisme i forhold til AaB. Manden er givetvis den mest professionelle og ærekære træner i Superligaen, og det er urimeligt at forklare resultaterne med, at han har sit fokus på Fyn. Så kunne man lige så godt beskylde Allan Kuhn for at være mentalt fraværende, fordi han ikke kender sin fremtid, eller Poul Erik Andreasen for at have fokus på sit otium. Og vi kan jo tage Lynge og Hamrén med og påstå, at de også havde tankerne andre steder i deres sidste tid i AaB. Det ville være lige så urimeligt.
Selvfølgelig skal Kent Nielsen ikke fyres, og du har ret i, at vi egentlig bare er vendt tilbage til en af de her mellemsæsoner i toppen af midten eller bunden af toppen, om man vil. En af den slags sæsoner, der er glemt 5 minutter efter at den er slut.

Egentlig burde man have forudset den gråmelerede middelmådighed, der har kendetegnet denne sæson, men vi har før sæsonstart været mere optimistiske alligevel af disse årsager: Det virkede virkelig til, at AaB ville gøre op med den traditionelle "forsvinden ud af dansk fodbold i 6/7 - år efter en guldmedalje" ved at hente spillere som Jönsson, Enevoldsen og Helenius. Helt ærligt, det her lignede sgu et klassehold det hér.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Pastorius » 22. mar 2015, 19:30

Jeg var så heldig ikke at have muligheden for at se kampen.

En ting springer i øjnene fra kampdataene. Hvordan kan man tabe 4-1 til et tonserhold uden at rage en eneste advarsel til sig? Var der ingen dommer?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af frederikshavneren » 22. mar 2015, 19:49

Pastorius skrev:Jeg var så heldig ikke at have muligheden for at se kampen.

En ting springer i øjnene fra kampdataene. Hvordan kan man tabe 4-1 til et tonserhold uden at rage en eneste advarsel til sig? Var der ingen dommer?
Dommeren var ikke for heldig, men nej vi kan absolut ikke bruge dommeren som undskyldning. En strengere dommer havde giver KEP to advarsler for professionelle frispark.

Overordnet set manglede der fight og det ble helt grelt efter Würtz blev udskiftet. Derfra var der en motorvej gennem banen hvor Sønderjyske kunne løbe igennem uden at blive generet.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af gravballe » 22. mar 2015, 19:50

Holdet er fint men når Kenth ikke har formået at skabe et angrebs koncept efter 2/3 af en Season så falder den sku tilbage på ham.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Funky » 22. mar 2015, 19:57

Pastorius skrev:Jeg var så heldig ikke at have muligheden for at se kampen.

En ting springer i øjnene fra kampdataene. Hvordan kan man tabe 4-1 til et tonserhold uden at rage en eneste advarsel til sig? Var der ingen dommer?
Jo, og han var i øvrigt ikke prangende. Overså klokkeklare frispark.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Funky » 22. mar 2015, 19:58

frederikshavneren skrev:
Pastorius skrev:Jeg var så heldig ikke at have muligheden for at se kampen.

En ting springer i øjnene fra kampdataene. Hvordan kan man tabe 4-1 til et tonserhold uden at rage en eneste advarsel til sig? Var der ingen dommer?
Dommeren var ikke for heldig, men nej vi kan absolut ikke bruge dommeren som undskyldning. En strengere dommer havde giver KEP to advarsler for professionelle frispark.

Overordnet set manglede der fight og det ble helt grelt efter Würtz blev udskiftet. Derfra var der en motorvej gennem banen hvor Sønderjyske kunne løbe igennem uden at blive generet.
Kan man se tilbage på kampen uden at tænke, at Thelander skulle have slagtet prøjseren og ædt et rødt kort, da han forærede bolden væk?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af seamann » 22. mar 2015, 20:14

Thelander spillede sig af holdet. Udover fejlen ved målet var han gennemført pivringe med bolden. Kasper P må stå til at få de næste par kampe.
Thomsen har slet ikke tur i den for tiden.
Midtbanen virker underlig uafstemt.
Angriberne kan ikke lave mål.

Dårlige indskiftninger (igen).
Kent raus.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. mar 2015, 01:24

Sydamerikaneren skrev:4500 ud af 530.000 i Nordjylland.... det er bare ikke iorden.
Det hører dog til i den anden tråd.
Det er da en hel del bedre end 9500 ud af 1.25 mio. i Storkøbenhavn...

Jeg forstår ikke helt at så mange forbavses over at en kamp mod Sønderjyske på en råkold og vinteragtig dag, efter et par grimme nederlag og ikke særlig godt spil ikke trækker ret mange tilskuere, det er da business as usual, om vi så bryder os om det eller ej.

Jeg synes iøvrigt vi spiller en fin kamp, som vi sagtens kunne have ført med mindst et par stykker qua specielt Thomsens og Helenius gode chancer... altså selvfølgelig lige indtil Thelanders fuldstændig idiotiske fejl, som simpelthen ikke burde ske.

Hvad der efterfølgende sker er selvfølgelig svært at acceptere, og svært at forstå. Jeg ser det nu mere som frygt, frustration og manglende tro på tingene (og måske på konceptet) end jeg ser det som manglende indstilling og fokus, som mange har nævnt. Skidt var det under alle omstændigheder

Og så er det ikke fordi jeg på nogen måde går med på "Kent raus" galajen, men jeg tror måske efterhånden ikke længere at det er så skidt endda at vi får nye trænerøjne på holdet efter denne sæson. Det er i hvert fald efterhånden tankevækkende, som mange af de store problemer vi har i visse kampe bliver ved med at gentage sig.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Yankee » 23. mar 2015, 08:48

Man er stadig mærkbart rystet oven på gårsdagens kollaps. På Cypern stillede vi med tre førsteårs-seniorer og mod Esbjerg kunne man godt lægge 2 og 2 sammen efter en lang række kampe på meget få dage. Men i går stiller vi ind til anden halvleg med den højeste gennemsnitsalder i hele sæsonen. Af de 13 spillere, der kom i aktion efter pausen er det kun én, der ikke har været dansk mester. Syv ud af de 13 har været landsholdsspillere. Et hurtigt overslag giver en total i nærheden af 2.000 Superligakampe.

Det MÅ simpelthen ikke kunne lade sig gøre, at sådan et hold knækker fuldstændig over mod et direkte middelmådigt SønderjyskE-hold. Thelander laver (igen) en enorm fejl - ja, men det forklarer ikke at hans ti holdkammerater går i kollektiv panik. Enkelte spillere - især de unge - kan gå i panik i sådan en situation. Men fandeme ikke bundrutinerede spillere som Patrick Kristensen, Rasmus Würtz, Kenneth Emil, Kasper Risgård m.fl.

Topmålet er så når Kent Nielsen groft sagt ikke har andet end skuldertræk til overs for indsatsen. Der skal simpelthen være konsekvenser og en dyb, dyb selvransagelse efter endnu et kollektivt kollaps. Der er stadig tid til at kæmpe en 3.-4. plads hjem, men det kræver at Kent formår at få pustet lidt selvtillid ind i vores spillere. Han kan jo minde dem om at vi for præcis 12 måneder siden også tabte til SønderjyskE - og fra den dag ikke længere så os tilbage.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af gravballe » 23. mar 2015, 11:27

tegnede der sig ikke samme tenders ved horsens, da han meldte sit skifte til brøndby ud?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af thomasjn » 23. mar 2015, 11:35

gravballe skrev:tegnede der sig ikke samme tenders ved horsens, da han meldte sit skifte til brøndby ud?
Jo det gjorde der. Horsens sejlede nedad i rækken i hans sidste halve år i klubben og rykkede ned den sæson, da Brøndby joken Henrik Jensen ikke kunne redde dem. Jeg synes med rette man kan begynde at argumentere for Kent skal ud. Kør foråret færdig med Kuhn som caretaker, Augu som assistent og hent en indpisker ind, f.eks. Søren Thorst.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af Eksil » 23. mar 2015, 11:55

Bliver det her ikke lidt hysterisk? Ja, der er tabte to kampe i steg og det er ikke særligt fedt, men før det vandt man tre i streg. Nu har KN en pause til at få styr på det igen og få genskabt den midtbane.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, søndag d. 22. marts 2015

Indlæg af white splash » 23. mar 2015, 11:58

Eksil skrev:Bliver det her ikke lidt hysterisk? Ja, der er tabte to kampe i steg og det er ikke særligt fedt, men før det vandt man tre i streg. Nu har KN en pause til at få styr på det igen og få genskabt den midtbane.
Det er ikke det at man taber 2 kampe, der skaber den virak. Det er måden de bliver tabt på!
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar