ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af Busudvalget » 8. jul 2015, 09:09

AaB Support Club fylder 25 år den 22. august.

Derfor inviterer vi på jubilæumsudebanetur til Århus den 15. august for bare 25 kr.!

Læs alt om turen på hjemmesiden. Der er allerede åbent for tilmeldinger i webshoppen.

http://a-s-c.dk/busudvalg-jul-15-730
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 10. jul 2015, 00:32

Kunne I evt. sende nogle busser lidt tidligere afsted end 13.30? Vi er nogle eksilaalborgensere, som har ventet længe på denne kamp og ønsker en dag á la dem i gamle dage, hvor vi mødtes i Århus centrum og drak og sang et par timer, hvorefter vi marcherede ud til stadion i flok.
Under alle omstændigheder bliver det den vildeste dag, og jeg glæder mig som et lille barn.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af mich1596 » 21. jul 2015, 22:41

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:Kunne I evt. sende nogle busser lidt tidligere afsted end 13.30? Vi er nogle eksilaalborgensere, som har ventet længe på denne kamp og ønsker en dag á la dem i gamle dage, hvor vi mødtes i Århus centrum og drak og sang et par timer, hvorefter vi marcherede ud til stadion i flok.
Under alle omstændigheder bliver det den vildeste dag, og jeg glæder mig som et lille barn.

Det har altid for mig været den fedeste udebanetur....jeg er med uanset hvad :thumbsup: men syntes det er et genialt forslag at tage tidligt afsted.
Fødselsdage skal jo fejres ordentligt :danmarkfan:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

RodGrod
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 5. aug 2015, 16:04
Favoritspiller: Helenius

Re: ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af RodGrod » 5. aug 2015, 18:38

En update på antal tilmeldte? :cool:

Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

Re: ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af Busudvalget » 6. aug 2015, 22:41

Der er p.t. 50 tilmeldte til turen.
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

Re: ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af Busudvalget » 10. aug 2015, 14:09

Der er p.t. 63 tilmeldte til turen.
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

Re: ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af Busudvalget » 13. aug 2015, 14:17

Der er p.t. 85 tilmeldte til turen. Husk, at der er sidste tilmeldingsfrist i aften kl. 20.00.
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

Re: ASC har fødselsdag: Kom med til Århus for bare 25 kr.!

Indlæg af Busudvalget » 14. aug 2015, 12:31

Når AaB Support Club i morgen fejrer 25 års jubilæum med en speciel jubilæumsudebanetur til Århus, sender vi 2 propfyldte busser fuld af glade AaB-fans.

Der er således ikke flere ledige pladser i busserne til eftertilmeldinger.

Udover en særdeles billig udebanetur, gratis kagemand, fødselsdagstilbud i baren, Tips 25 med super præmier og en overraskelse til hjemturen, kan deltagerne også glæde sig til endnu en overraskelse i form af special guest star rejselederhjælp.

Vi glæder os til en fantastisk jubilæumstur!
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Besvar