Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Eksil » 24. jul 2015, 20:01

AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Kunji » 24. jul 2015, 20:01

Når man ser den i slow, så ser man, hvorfor Spalvis er så vigtig i det angreb. Han laver simpelthen et gigantisk hul til Risgård ved at tage et perfekt løb ind i banen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af raekkeettre » 24. jul 2015, 20:03

For dælen hvor er Risgaard vigtig..jeg kan kun sige det igen igen igen. Vi får først en kanon sæson hvis han kommer 100% op i omdrejninger...eller vi finde en erstatning til nu...og bestemt på sigt.

Derudover synes jeg da vi har en kanon offensiv....offensiv handler jo ikke kun om at score mål...den største del er at komme frem til chancer og udnytte den sidste tredjedel af banen. Nu skal vi bare have koblet det sidste på...mål...men jeg ville sgu havde det værre hvis vi ikke kom frem til chancer...

Godt gået gutter...

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af andreasaab89 » 24. jul 2015, 20:04

Kunji skrev:Når man ser den i slow, så ser man, hvorfor Spalvis er så vigtig i det angreb. Han laver simpelthen et gigantisk hul til Risgård ved at tage et perfekt løb ind i banen.
Nemlig. Og han var voldsomt tæt på at score ved at få foden på et indlæg fra Dalsgaard 5 min tidligere

Vi har simpelthen brug for at der er en spiller som tager "kampene" og får flyttet modstanderne og forstyrret dem. Ellers bliver de finurlige typer vi har for nemme at kyse.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af mich1596 » 24. jul 2015, 20:07

Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.
Fuldstændigt ligegyldigt...om lidt er kampen glemt, men de 3 pts er på kontoen, sammen med øget selvtillid og lækkert spalvishår :cool: (og skæg)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Buzz Killington » 24. jul 2015, 20:14

Coachen har fuldstændig ret i at det er flot hvor mange chancer vi skaber, hvilket var det største problem sidste år mod hold der står lavt. Jovist, efter to kampe har vi ikke imponeret foran kassen, men vores offensiv virker i mine øjne langt mindre stereotyp. Det skal nok blive en fin sæson (håber håber håber). 7 skud på mål, det er godkendt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 24. jul 2015, 20:16

Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.
Det er sjovt som modstanderens keeper ofte står mega godt mod os. Kan det tænkes, at det er vores håbløse kvalitet i afslutningerne, som gør det?
Fodbold skal ses med hjertet!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Eksil » 24. jul 2015, 20:17

AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.
Det er sjovt som modstanderens keeper ofte står mega godt mod os. Kan det tænkes, at det er vores håbløse kvalitet i afslutningerne, som gør det?
Stop dig selv. Rask har 3-4 redninger i absolut topklasse. Især den sidste på Helenius hovedstød var fantastisk. Lige under mål og med ingen tid til at reagere.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Provst i Brovst » 24. jul 2015, 20:17

18 afslutninger mod Esbjerg.
19 afslutninger mod Hobro.

Der er i den grad kommet nye boller på suppen. Sidste sæson skulle vi måske spille 10 kampe for at nå det antal afslutninger!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af troelsh » 24. jul 2015, 20:18

Samme startopstilling mod fcm næste kamp, blot med spalvis på toppen istedet for ene!

Spalvis har "angriber-genet" og lækkert hår! :cheers:

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Indlæg af BoomZ0R » 24. jul 2015, 20:19

Er det kun mig der er vanvittig skuffet over Ene? :-\ Jeg synes simpelthen han brænder så mange store! :-(

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af mich1596 » 24. jul 2015, 20:21

AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.
Det er sjovt som modstanderens keeper ofte står mega godt mod os. Kan det tænkes, at det er vores håbløse kvalitet i afslutningerne, som gør det?

Fuldstændigt ligegyldigt...om lidt er kampen glemt, men de 3 pts er på kontoen, sammen med øget selvtillid og lækkert spalvishår :cool: (og skæg)
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Salle17 » 24. jul 2015, 20:26

Det må siges at være positivt, at vi kommer frem til så mange chancer. I foråret var vores problem jo netop at vi ikke kom frem til chancerne. Jo længere vi går ind i sæsonen, desto skarper bliver spillerne også.. :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re:

Indlæg af mich1596 » 24. jul 2015, 20:27

Zee skrev:Er det kun mig der er vanvittig skuffet over Ene? :-\ Jeg synes simpelthen han brænder så mange store! :-(
Det er nok rigtigt, selv om jeg har svært ved at finde pessimismen lige nu, sejr, sommer, kolde øl, og unghanebryst på grillen :) men som jeg skrev tidligere betydet selvtilliden alt.....sejre uanset hvordan de kommer løfter hele teamet.
bare se lidt tilbage i tiden (herfølge og silkeborg) det kunne lige så godt have været lyngby og vestsjælland, nu gir en svale jo næppe nogen sommer, men det er fg bedre end ufgjort og et los i r.... så jeg krydser fingre for et nederlag til plastikbanen, så de får den modsatte spiral.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af sulakvelidze » 24. jul 2015, 20:47

AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.
Det er sjovt som modstanderens keeper ofte står mega godt mod os. Kan det tænkes, at det er vores håbløse kvalitet i afslutningerne, som gør det?
Jojo, men det vigtige er at høre, hvordan du vurderer vores chancer i nedrykningskampen efter en sejr over en direkte konkurrent? Eller Hobro er måske ikke blandt kandidaterne?

4 point ned og FCM foran mod en anden nedrykningskandidat. Dejlig start på en dårlig sæson! :thumbsup: Lad os håbe, at FCM giver SønderjyskE en gang tæsk, så de bliver ramt på målscoreren, for vi må indrømme, at vi er i akut fare for at rykke ud. :( :thumbsdown: :'(

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af mich1596 » 24. jul 2015, 20:52

sulakvelidze skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.
Det er sjovt som modstanderens keeper ofte står mega godt mod os. Kan det tænkes, at det er vores håbløse kvalitet i afslutningerne, som gør det?
Jojo, men det vigtige er at høre, hvordan du vurderer vores chancer i nedrykningskampen efter en sejr over en direkte konkurrent? Eller Hobro er måske ikke blandt kandidaterne?

4 point ned og FCM foran mod en anden nedrykningskandidat. Dejlig start på en dårlig sæson! :thumbsup: Lad os håbe, at FCM giver SønderjyskE en gang tæsk, så de bliver ramt på målscoreren, for vi må indrømme, at vi er i akut fare for at rykke ud. :( :thumbsdown: :'(
Nå ja :oops: med den nye struktur rykker alle bortset fra heden ned...så er den ged barberet.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af gravballe » 24. jul 2015, 21:36

Kunji skrev:Når man ser den i slow, så ser man, hvorfor Spalvis er så vigtig i det angreb. Han laver simpelthen et gigantisk hul til Risgård ved at tage et perfekt løb ind i banen.
Det er også rart at se spalvis løber direkte efter dalsgaards indlæg.. og var tæt på at komme først, han viser en dejlig energi, jeg håber han får flere chancer, for han gav altså noget idag.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af 9800 » 24. jul 2015, 21:40

3 point. Vi var rygende ineffektive, men heldigvis skaber vi masser af chancer.
MOM, KEP eller Nicolaj Larsen. Ringest var Nikolaj Thomsen.
Nu ved jeg ikke en masse om fan kultur, da jeg altid sidder på Enggaard og spiser rejemadder, men der var en gruppe på 10-15 stykker der konsekvent ødelagde arbejder fra trommen og capo tårnet. Hvorfor gør de det???

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Gentleman Finn » 24. jul 2015, 21:41

Det var en frustrerende tur hjem sidst, var heldigvis en del sjovere med det mål til sidst, kæmpe forløsning oven på de brændte chancer. Skarpheden skulle gerne blive en anelse bedre som sommerusten bliver spillet af

Skriv mig på listen der er imponeret over Spalvis, han er åbenbart allerede parat til at bidrage

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 24. jul 2015, 21:46

sulakvelidze skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Eksil skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Helenius ikke fodboldforstand nok til at spille angriber i superligaen.
Hvis ikke Rask stod en fucking klassekamp have Helenius mindst 2 mål med fra den her kamp. Offensiven producerer masser af chancer og de skal nok komme ind. Ene skal dog væk derfra.
Det er sjovt som modstanderens keeper ofte står mega godt mod os. Kan det tænkes, at det er vores håbløse kvalitet i afslutningerne, som gør det?
Jojo, men det vigtige er at høre, hvordan du vurderer vores chancer i nedrykningskampen efter en sejr over en direkte konkurrent? Eller Hobro er måske ikke blandt kandidaterne?

4 point ned og FCM foran mod en anden nedrykningskandidat. Dejlig start på en dårlig sæson! :thumbsup: Lad os håbe, at FCM giver SønderjyskE en gang tæsk, så de bliver ramt på målscoreren, for vi må indrømme, at vi er i akut fare for at rykke ud. :( :thumbsdown: :'(
Det siger i mine øjne sig selv, at Hobro må forventes at spille med om nedrykning til langt ind i sæsonen. Jeg forstår, at der tror du ikke på?

Ud fra en objektiv betragtning må det vel forventes, at nedrykning skal afgøres mellem Viborg, Haderslev, Farum, Hobro og AaB.
Fodbold skal ses med hjertet!

Besvar