Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Hanga » 24. jul 2015, 18:49

På mange måder en flot halvleg af drengene, men det kan vi ikke rigtig bruge til noget, når vi brænder 2-3 100% chancer og står tilbage med 0-0. Min mave siger at det kommer til at koste os dyrt igen i dag!

Få Spalvis ind så vi har en spiller med afslutningsfærdigheder, og få nu fundet Nicklas til chancerne, for han er pt. den eneste på banen, der kan score mål.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Gamen » 24. jul 2015, 18:51

Buzz Killington skrev:
Jeg skal lige være med. Du mener du kan dømme Jönsson som ude ud fra i alt 9 kampe sidste år, velvidende at disse har indfundet sig efter et års skade. Men du mener ikke at en hel imponerende Hobro sæson er nogen som helst indikation af Hobros nuværende styrke? Den giver jeg dig lige en chance for at uddybe før jeg beskylder dig for at være inkonsistent.
Sludder og vrøvl. Hvad jeg siger er, at Hobro indtil videre (bedømt ud fra 123 minutters fodbold) ikke ligner samme gennemsolide enhed som sidste år. Når man lader hold som OB og AaB (der ikke kreerede mange chancer sidste sæson) til 12-15 kæmpechancer på under halvanden kamp, så har man defensive problemer. Og det havde de, mig bekendt, stort set på ingen tidspunkter sidste sæson.

Jönsson spillede ikke 9, men 16 kampe. Og ja, 9 sammenhængende kampe, men heller ikke i mesterskabssæsonen spillede han sjældent mere end 60 min. pr. kamp.
Og lad os så lige have in mente, at han også havde været skadet i en lang, lang periode, da han kom til os. Alligevel formåede han at levere langt bedre i mesterskabsssæsonen, end han gjorde på 1/3 mindre spilletid end sidste sæson. Statistikkerne taler sådan set sit tydelige sprog. Mig bekendt var han heller ikke på 100 % da han spillede i mesterskabssæsonen... eller hvad?

Nå, 0-0 ved pausen. Isoleret set ingen katastrofe, men taber vi point i denne kamp, så må vi godt nok ærgre os. Det er uhyrligt ringe ikke at have forvaltet chancerne (og spilovertaget) i 1. halvleg bedre.
Kom så med de par kasser i 2. halvleg.
Og ja, få så Risgård ud. Blandt de ringeste sidste sæson, og ligner efterhånden en spiller der lige som Augu lige så stille og roligt mister sin berettigelse i startopstillingen. Her er det så lidt ærgerligt, at vi (endnu) ikke har noget der ligner en kvalificeret afløser med klasse.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af jonas386 » 24. jul 2015, 18:52

Ud med Risgaard, Thomsen ind på midten, Ene ud på kanten og Spalvis i front med Helenius. Vi beholder i den grad det tekniske overtag, og vi får noget kynisme i boksen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af andreasaab89 » 24. jul 2015, 18:53

jonas386 skrev:Ud med Risgaard, Thomsen ind på midten, Ene ud på kanten og Spalvis i front med Helenius. Vi beholder i den grad det tekniske overtag, og vi får noget kynisme i boksen
Fuldstændig enig i de dispositioner. Lige hvad der skal gøres
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 498
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af KME » 24. jul 2015, 18:54

Spalvis ind - Ene ud, tak!

------------
Sendt fra min Commodore 64
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Buzz Killington » 24. jul 2015, 19:03

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Jeg skal lige være med. Du mener du kan dømme Jönsson som ude ud fra i alt 9 kampe sidste år, velvidende at disse har indfundet sig efter et års skade. Men du mener ikke at en hel imponerende Hobro sæson er nogen som helst indikation af Hobros nuværende styrke? Den giver jeg dig lige en chance for at uddybe før jeg beskylder dig for at være inkonsistent.
Sludder og vrøvl. Hvad jeg siger er, at Hobro indtil videre (bedømt ud fra 123 minutters fodbold) ikke ligner samme gennemsolide enhed som sidste år. Når man lader hold som OB og AaB (der ikke kreerede mange chancer sidste sæson) til 12-15 kæmpechancer på under halvanden kamp, så har man defensive problemer. Og det havde de, mig bekendt, stort set på ingen tidspunkter sidste sæson.

Jönsson spillede ikke 9, men 16 kampe. Og ja, 9 sammenhængende kampe, men heller ikke i mesterskabssæsonen spillede han sjældent mere end 60 min. pr. kamp.
Og lad os så lige have in mente, at han også havde været skadet i en lang, lang periode, da han kom til os. Alligevel formåede han at levere langt bedre i mesterskabsssæsonen, end han gjorde på lidt mindre spilletid sidste sæson. Statistikkerne taler sådan set sit tydelige sprog. Mig bekendt var han heller ikke på 100 % da han spillede i mesterskabssæsonen... eller hvad?
Du bruger forskellige målestok til at understøtte dit synspunkt. I et tilfælde er Jönssons præstationer fra sidste sæson en indikation af hans nuværende styrke. I det andet tilfælde er Hobros præstationer hele sidste år det ikke. Det er inkonsistent brug af målestok. Og jo, Hobro havde også enkelte udfald sidste år, bl.a. en kamp Hobro formåede at tabe 5-0.

Peace
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Gamen » 24. jul 2015, 19:05

Buzz Killington skrev: Du bruger forskellige målestok til at understøtte dit synspunkt. I et tilfælde er Jönssons præstationer fra sidste sæson en indikation af hans nuværende styrke. I det andet tilfælde er Hobros præstationer hele sidste år det ikke. Det er inkonsistent brug af målestok. Og jo, Hobro havde også enkelte udfald sidste år, bl.a. en kamp Hobro formåede at tabe 5-0.

Peace
Det er ikke mit problem, at du konsekvent nægter at læse hvad jeg skriver.

God kamp.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Buzz Killington » 24. jul 2015, 19:07

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Du bruger forskellige målestok til at understøtte dit synspunkt. I et tilfælde er Jönssons præstationer fra sidste sæson en indikation af hans nuværende styrke. I det andet tilfælde er Hobros præstationer hele sidste år det ikke. Det er inkonsistent brug af målestok. Og jo, Hobro havde også enkelte udfald sidste år, bl.a. en kamp Hobro formåede at tabe 5-0.

Peace
Det er ikke mit problem, at du konsekvent nægter at læse hvad jeg skriver.

God kamp.
Ingen grund til den tone.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Pastorius » 24. jul 2015, 19:10

Enevoldsen skylder godt nok noget. Det er ikke meget han har gjort rigtigt i de afgørende situationer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af degn » 24. jul 2015, 19:12

Jonson ud spalvis ind. Jonson trænger til et par kampe på reserveholdet inden han er aktuel.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Reyad » 24. jul 2015, 19:13

Enevoldsen er ved at sætte uofficiel rekord i brændte chancer...

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af duncan88 » 24. jul 2015, 19:13

Ta AK til nåde!
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Hanga » 24. jul 2015, 19:13

That's it, Ene... Du skal altså ikke være angriber!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Pastorius » 24. jul 2015, 19:14

degn skrev:Jonson ud spalvis ind. Jonson trænger til et par kampe på reserveholdet inden han er aktuel.
Helt uenig, jeg synes han står bag rigtig meget, og gør hele holdet bedre...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Kunji » 24. jul 2015, 19:15

Jönsson er absolut ikke en logisk første udskiftning. Risgård har været usynligt bortset fra en (rigtig) god aktion, og Enevoldsen har ikke en skarp dag på toppen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Gamen

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Gamen » 24. jul 2015, 19:15

Pastorius skrev:Enevoldsen skylder godt nok noget. Det er ikke meget han har gjort rigtigt i de afgørende situationer.
Det er sandt. Men det er et generelt problem for vores kantspillere.
Lidt ærgerligt med Ene, som jeg bestemt vil holde fast i var en succeshistorie sidste år. Han har meget mere i sig, men han har også kampe hvor han falder fuldstændigt ud og virker som en der mangler selvtillid. Som lige før...

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af mich1596 » 24. jul 2015, 19:16

degn skrev:Jonson ud spalvis ind. Jonson trænger til et par kampe på reserveholdet inden han er aktuel.
Enig....han skal både have noget træning og et par succesoplevelser :thumbsup:
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af degn » 24. jul 2015, 19:17

Pastorius skrev:
degn skrev:Jonson ud spalvis ind. Jonson trænger til et par kampe på reserveholdet inden han er aktuel.
Helt uenig, jeg synes han står bag rigtig meget, og gør hele holdet bedre...

Syntes han har lavet et utal af fejlafleveringer. Deriblandt et par farlige

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Hanga » 24. jul 2015, 19:22

FÅ NU SPALVIS IND!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Kamptråd Hobro - AaB 24. juli 2015

Indlæg af Pastorius » 24. jul 2015, 19:23

degn skrev:
Pastorius skrev:
degn skrev:Jonson ud spalvis ind. Jonson trænger til et par kampe på reserveholdet inden han er aktuel.
Helt uenig, jeg synes han står bag rigtig meget, og gør hele holdet bedre...

Syntes han har lavet et utal af fejlafleveringer. Deriblandt et par farlige
Og hvordan synes du vores offensiv glider efter han er skiftet ud?

Besvar