AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 14. okt 2015, 09:04

Det blev Hummel:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... ummel.aspx
- Det er ligeledes planen, at spilletrøjerne skal indeholde relevant storytelling, og vi glæder os til at præsentere vores idéer og det nye design, understreger Lars Westergaard.
Spændende at se hvad der konkret menes med det. Håber ikke de "overgør" det, men små referencer til klubbens historie vil være fedt nok.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Sauer » 14. okt 2015, 09:16

Hanga skrev:Det blev Hummel:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... ummel.aspx
- Det er ligeledes planen, at spilletrøjerne skal indeholde relevant storytelling, og vi glæder os til at præsentere vores idéer og det nye design, understreger Lars Westergaard.
Spændende at se hvad der konkret menes med det. Håber ikke de "overgør" det, men små referencer til klubbens historie vil være fedt nok.
Ja, diskrete referencer kan fungere meget godt. Men det var ikke lige diskretion, der var kendetegnene for den seneste Hummel-periode. Jeg synes, jeg husker en række rædsomme trøjer med de gulddekorerede i spidsen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Buzz Killington » 14. okt 2015, 09:18

Hanga skrev:Det blev Hummel:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... ummel.aspx
- Det er ligeledes planen, at spilletrøjerne skal indeholde relevant storytelling, og vi glæder os til at præsentere vores idéer og det nye design, understreger Lars Westergaard.
Spændende at se hvad der konkret menes med det. Håber ikke de "overgør" det, men små referencer til klubbens historie vil være fedt nok.
Hummel har tradition for a lade klubberne have ret stor indflydelse på hvordan trøjerne skal se ud, modsat de store mærker hvor det skal passe meget stringent ind i deres skabelon. Det kan så være både godt og skidt. Jeg var personlig ret glad for vores guldtrøje fra perioden ved 07/08/09 Billede.
Jeg mindes dog den blev kritiseret for ikke at være specielt stilren, og at have lidt for meget krimskrams.

(fra denne tråd)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Brent » 14. okt 2015, 09:28

Ku vær fedt hvis vi får en trøje med vandrette bolchestriber istedet for de lodrette som vi efter min mening har haft for læng
AaB - the Nordic gateway to Europe

seamann

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af seamann » 14. okt 2015, 09:43

Øv.

Hummel er totalt kikset. Jeg kan ikke mindes, de har lavet en pæn trøje i det sidste kvarte århundrede - for AaB eller andre.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Sauer » 14. okt 2015, 10:30

Jeg gad næsten godt, der blev lavet et nyt crowdsourcing-tiltag i forhold til trøjens design. Ved et par hurtige google-søgninger dukker der i hvert fald flere skræmmeeksempler op fra hummels hånd. Selv på de pænere trøjer er de massive hummel-vinkler nedad ærmer skæmmende. Øv. Men hey, vi vandt 5-0 over SønderjyskE.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 14. okt 2015, 11:14

Personligt har jeg aldrig været den store Hummel fan.
Men vigtigst for mig er at vide hvor meget de hælder i klubkassen for denne aftale.
Min smertegrænse for hvor grimme trøjer Hummel må/kan levere i denne ombæring afhænger i høj grad af dette.
Bienvenu Bassogog!

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Nitten » 14. okt 2015, 11:30

Brent skrev:Ku vær fedt hvis vi får en trøje med vandrette bolchestriber istedet for de lodrette som vi efter min mening har haft for læng
nej det kunne det så slet ikke :thumbsdown:
Vandrette striber passer bare slet ikke til min fan mave. Vandret feder ;)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Yankee » 14. okt 2015, 11:50

Lad os håbe det er tiden til at få en pause fra de typiske bolsje-striber. Lad os få mere rød og gerne en mørkere rød farve.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Sauer » 14. okt 2015, 11:57

Yankee skrev:Lad os håbe det er tiden til at få en pause fra de typiske bolsje-striber. Lad os få mere rød og gerne en mørkere rød farve.
Seriøst?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af FlæskeFrank » 14. okt 2015, 11:58

Jeg plejer at købe en trøje. Har vel 5-6 forskellige(altid hjemmebane). Griber oftest Hummels guldtrøje, selvom jeg har nyere trøjer. Så et eller andet rigtig må der være over den.

Problemet med Hummel er "takkerne" /logo på ærmerne. Det tonede guldfarverne faktisk ned, fordi de blev en del at trøjen.

Var det i øvrigt ikke dem, som lavede en ret fed "blå" udebanetrøje ?

Men der vil altid være en stor del, som vil hade den nye trøje. Og vi køber den nok alligevel - selv "skjoldet" solgte...

Der hvor Hummel måske kan være en fordel er, at der kan laves andet tøj end spilletrøjer. Her tror jeg allerede, AaB er mere åbne end tidligere. Zweimal Spalvis trøjen var et godt bevis, men den var jo også udsolgt hurtigt.

Men ellers sætter jeg forhåbningerne på, at der kommer noget tøj, som kan bruges på arbejde og som diskret viser, at jeg er AaB fan.

I gammel dage ville en ny trøje ikke være klar før om 1 års tid. Så please lad os ikke få en midlertidig trøje til vinter og så skifte igen til sommer. Julehandlen er vel Adidas's, men "køb ny trøje og få billet til første hjemmekamp i foråret for samme pris" - tak.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 14. okt 2015, 12:21

Sauer skrev:
Yankee skrev:Lad os håbe det er tiden til at få en pause fra de typiske bolsje-striber. Lad os få mere rød og gerne en mørkere rød farve.
Seriøst?
Selvfølgelig skal vi have striber... også selvom det er utrolig svært at få en stribet trøje til at se stilet ud.

Mon ikke Yankee mener, at striberne kan laves mere diskrete eller lign.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Yankee » 14. okt 2015, 12:33

Hanga skrev:
Sauer skrev:
Yankee skrev:Lad os håbe det er tiden til at få en pause fra de typiske bolsje-striber. Lad os få mere rød og gerne en mørkere rød farve.
Seriøst?
Selvfølgelig skal vi have striber... også selvom det er utrolig svært at få en stribet trøje til at se stilet ud.

Mon ikke Yankee mener, at striberne kan laves mere diskrete eller lign.
Personligt ville jeg ikke have noget imod en Ajax-trøje eller en tværstribet trøje. Jeg synes det ville være forfriskende ovenpå alle de rædselsfuldt grimme trøjer, vi har haft.

Det vigtigste er dog for mig at vi slipper den hæslige røde nuance, vi har haft i mange år.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Buzz Killington » 14. okt 2015, 12:49

Billede

Forsøgte lige med en hurtig smukkifisering af Brøndby's trøje, som jeg må indrømme jeg egentlig godt kan lide da den er så dejlig simpel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af hje1980 » 14. okt 2015, 13:04

Adidas og hummel har samme irriterende tendes...

De vil både have deres navn på (som alle andre mærker og fair nok) men så vil de også have de tåbelige mønstre på...!!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 14. okt 2015, 13:30

Buzz Killington skrev: Forsøgte lige med en hurtig smukkifisering af Brøndby's trøje, som jeg må indrømme jeg egentlig godt kan lide da den er så dejlig simpel.
Det gør du aldrig igen det der!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Buzz Killington » 14. okt 2015, 13:55

Hanga skrev:
Buzz Killington skrev: Forsøgte lige med en hurtig smukkifisering af Brøndby's trøje, som jeg må indrømme jeg egentlig godt kan lide da den er så dejlig simpel.
Det gør du aldrig igen det der!
Jeg hader mig selv nu
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Hanga » 14. okt 2015, 14:02

Yankee skrev:
Hanga skrev:
Sauer skrev:
Yankee skrev:Lad os håbe det er tiden til at få en pause fra de typiske bolsje-striber. Lad os få mere rød og gerne en mørkere rød farve.
Seriøst?
Selvfølgelig skal vi have striber... også selvom det er utrolig svært at få en stribet trøje til at se stilet ud.

Mon ikke Yankee mener, at striberne kan laves mere diskrete eller lign.
Personligt ville jeg ikke have noget imod en Ajax-trøje eller en tværstribet trøje. Jeg synes det ville være forfriskende ovenpå alle de rædselsfuldt grimme trøjer, vi har haft.

Det vigtigste er dog for mig at vi slipper den hæslige røde nuance, vi har haft i mange år.
Det er bare en af de traditioner man ikke bryder med efter min mening... Vi spiller i rød-hvide striber, basta.

Jeg kunne også godt tænke mig en mere hverdags egnet trøje, men ikke på bekostning af en af vores største kendetegn. Det bliver dog utroligt svært at lave med striber, når der skal tages hensyn til sponsortryk, regler for nr. tryk mv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af budo » 14. okt 2015, 14:42

Buzz Killington skrev:
Hanga skrev:
Buzz Killington skrev: Forsøgte lige med en hurtig smukkifisering af Brøndby's trøje, som jeg må indrømme jeg egentlig godt kan lide da den er så dejlig simpel.
Det gør du aldrig igen det der!
Jeg hader mig selv nu
Puh ha, Buzz! PUUUH HA! Nu skal jeg ud og vaske mine hænder og øjne :)
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 14. okt 2015, 15:13

budo skrev:
Buzz Killington skrev:
Hanga skrev:
Buzz Killington skrev: Forsøgte lige med en hurtig smukkifisering af Brøndby's trøje, som jeg må indrømme jeg egentlig godt kan lide da den er så dejlig simpel.
Det gør du aldrig igen det der!
Jeg hader mig selv nu
Puh ha, Buzz! PUUUH HA! Nu skal jeg ud og vaske mine hænder og øjne :)
Buzz - du er banned for life fra debatsiden :D
Bienvenu Bassogog!

Besvar