AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Klaus » 31. mar 2019, 20:16

Kom ikke her. I dag har jeg købt nye klistermærker til bilen. Det tog nogle år, men til sidst fik de dem altså bestilt hjem. Tak for gode råd. Jeg sendte den mail jeg blev anbefalet og det virkede. Måske man skulle sende nogle flere :cool: Til almindelig orienteringer koster et flot logo til bilen bare 15,- og kan købes i boderne...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af MrBangDK » 1. apr 2019, 01:13

Klaus skrev:
31. mar 2019, 20:16
Kom ikke her. I dag har jeg købt nye klistermærker til bilen. Det tog nogle år, men til sidst fik de dem altså bestilt hjem. Tak for gode råd. Jeg sendte den mail jeg blev anbefalet og det virkede. Måske man skulle sende nogle flere :cool: Til almindelig orienteringer koster et flot logo til bilen bare 15,- og kan købes i boderne...
Selv tak ;)
Ska' vi hak'?

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Lyfe » 16. jun 2019, 13:51

Ny spilletrøje i 2019?

Hørte fra en i klubben at han forventede først at den nye spilletrøje kom efter nogle kampe i den nye sæson. Kan det virkelig være rigtigt og hvad skulle grunden være til dette?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Mephisto2 » 16. jun 2019, 16:36

Lyfe skrev:
16. jun 2019, 13:51
Ny spilletrøje i 2019?

Hørte fra en i klubben at han forventede først at den nye spilletrøje kom efter nogle kampe i den nye sæson. Kan det virkelig være rigtigt og hvad skulle grunden være til dette?
Får vi så igen en midlertidig trøje? Simpelthen utroligt, at klubben finder sig i at blive behandlet sådan.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Lyfe » 16. jun 2019, 18:45

Bælum har slået på at flere skal komme på stadion i rød og hvid. Hvorfor så ikke komme med spilletrøjen inden sæsonen starter så vi når at købe den inden vi har tabt de første 3 kampe.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jakobsen » 16. jun 2019, 18:56

Lyfe skrev:
16. jun 2019, 18:45
Bælum har slået på at flere skal komme på stadion i rød og hvid. Hvorfor så ikke komme med spilletrøjen inden sæsonen starter så vi når at købe den inden vi har tabt de første 3 kampe.
AaB har altid været dårlige til det her. Hvem husker ikke den rædderlige hvide trøje Poul Sørensen og co. diskede op med eller da vi fik ny trøje i 03/04, hvor man efter et halvt år kunne bytte sin trøje til en i den rigtige kvalitet. Jeg gætter dog på, at man bare spiller videre i den nuværende trøje indtil Hummel har leveret.

Jeg aner ikke hvordan det foregår om det er AaB der skal fortælle Hummel, at de vil have en ny trøje eller om det er noget Hummel dikterer. Uanset virker det dog utroligt dumt for begge parter ikke, at få det på plads til sæsonstart.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af FlæskeFrank » 16. jun 2019, 21:40

Er det ikke noget med, at de "mindre" klubber må bag i køen. Og AaB kan vel netop ikke garanterer stort salg af trøjer. Og så er den med, at den nye trøje kommer i salg kort før sæsonstart vel en gammel traver, som ikke har bund i virkeligheden i dag. Uden at have faktatjekket det.

Men hvis jeg skal købe den nye trøje, så skal "Aalborg" forsvinde fra pladsen over trøjenummeret og erstattes af spillerens navn. Det er fuldstændig lam ide og kan kun være opfundet af nogle designere, som ingen forstand på almindelig fodbold har udtænkt. I samme kategori som "skjoldet".

AGF og os har haft, forhåbentlig som et sygt forsøg. Men stop det forsøg.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jakobsen » 16. jun 2019, 23:14

For mig er det vigtige at:

- Trøjen er mere rød en hvid. Vores logo er rødt og den dominerende farve på vores hjemmetrøje skal være rød eller evt. skal det være 50-50
- At striberne er sådan middelbrede ala. trøjen fra anden halvdel af 2007/2008. Vi skal ikke have tynde rædselsstriber som i 06/07 eller alt for brede striber.
- Der må gerne være striber på bagsiden, men gerne på en integreret måde med et hvidt områpde f.eks. et skjold.
- Ærmerne skal være røde
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Yankee » 16. jun 2019, 23:24

For mig er det vigtigste at ungdomsholdene snart holder op med at spille i gule udebanedragter. Det er en skændsel.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jakobsen » 16. jun 2019, 23:27

Yankee skrev:
16. jun 2019, 23:24
For mig er det vigtigste at ungdomsholdene snart holder op med at spille i gule udebanedragter. Det er en skændsel.
Det havde jeg glemt, ENIG!
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Lyfe » 17. jun 2019, 14:54

jeg vil hellere at vi får et trøje sponsorat hvor vi tjener mindre og kan stille krav. Hvis vi alligevel taber 25 millioner om året, så hellere at det er 25,5 mil og så alle børn i aalborg har en AaB trøje fordi den kun koster 250 kr!
Og vi burde kunne stille et krav om at hvis der kommer en ny trøje til en ny sæson, at vi så har den til sæsonstart!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af jonas386 » 17. jun 2019, 14:59

Lyfe skrev:
17. jun 2019, 14:54
jeg vil hellere at vi får et trøje sponsorat hvor vi tjener mindre og kan stille krav. Hvis vi alligevel taber 25 millioner om året, så hellere at det er 25,5 mil og så alle børn i aalborg har en AaB trøje fordi den kun koster 250 kr!
Og vi burde kunne stille et krav om at hvis der kommer en ny trøje til en ny sæson, at vi så har den til sæsonstart!
Hvor meget indbringer sådan et trøjesponsorat egentlig? Et par hundrede tusinde, nogle millioner? Er der andre fordele ved at have trøjer fra Nike, adidas, Hummel eller hvad nu?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Kokkefar » 24. jun 2019, 14:05

Er jeg den eneste der undrer mig over stilheden fra AaBTV? Vi plejer da at få videoer med mål fra træningskampe samt videoer fra første træningsdag og interviews med nye spillere og nyoprykkede talenter. I en tid med manglende opbakning er det da specielt nødvendigt at blive ved med at producere den slags content og gøre sig selv bemærket.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af FIDEL » 24. jun 2019, 14:57

Kokkefar skrev:
24. jun 2019, 14:05
Er jeg den eneste der undrer mig over stilheden fra AaBTV? Vi plejer da at få videoer med mål fra træningskampe samt videoer fra første træningsdag og interviews med nye spillere og nyoprykkede talenter. I en tid med manglende opbakning er det da specielt nødvendigt at blive ved med at producere den slags content og gøre sig selv bemærket.
Der er nok ferie i marketingafdelingen... :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jakobsen » 28. jun 2019, 09:00

Så er der nyt om hjemmebanetrøjen

“I dagene op til første hjemmekamp i den nye sæson i Superligaen, opgøret mod SønderjyskE den 21. juli, lancerer AaB og hummel også en ny specialdesignet hjemmebanetrøje.”

https://aabsport.dk/nyheder/2019/juni/n ... b-truppen/


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af gwailo » 1. jul 2019, 22:47

Hvad er egentlig status på hovedsponsor?
Der blev meldt ud at Spar Nord neddroslede deres sponsorat. Betyder det så at der kommer flere sponsorer på trøjen?
Eller går man efter en anden hovedsponsor?
// gwailo

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 9000AaB » 2. jul 2019, 10:15

gwailo skrev:
1. jul 2019, 22:47
Hvad er egentlig status på hovedsponsor?
Der blev meldt ud at Spar Nord neddroslede deres sponsorat. Betyder det så at der kommer flere sponsorer på trøjen?
Eller går man efter en anden hovedsponsor?
Udover Spar Nord har de os mistet 1 måske 2 tribune navne sponsorater sidst jeg hørte noget.... vidste ikke det Spar Nord os...så mon ikke de os er 1 af de 2 tribune sponsorer der forsvinder os.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Sanchez94 » 2. jul 2019, 11:50

9000AaB skrev:
2. jul 2019, 10:15
gwailo skrev:
1. jul 2019, 22:47
Hvad er egentlig status på hovedsponsor?
Der blev meldt ud at Spar Nord neddroslede deres sponsorat. Betyder det så at der kommer flere sponsorer på trøjen?
Eller går man efter en anden hovedsponsor?
Udover Spar Nord har de os mistet 1 måske 2 tribune navne sponsorater sidst jeg hørte noget.... vidste ikke det Spar Nord os...så mon ikke de os er 1 af de 2 tribune sponsorer der forsvinder os.
Hvem er den anden tribune sponsor?

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 9000AaB » 2. jul 2019, 12:21

Sanchez94 skrev:
2. jul 2019, 11:50
9000AaB skrev:
2. jul 2019, 10:15
gwailo skrev:
1. jul 2019, 22:47
Hvad er egentlig status på hovedsponsor?
Der blev meldt ud at Spar Nord neddroslede deres sponsorat. Betyder det så at der kommer flere sponsorer på trøjen?
Eller går man efter en anden hovedsponsor?
Udover Spar Nord har de os mistet 1 måske 2 tribune navne sponsorater sidst jeg hørte noget.... vidste ikke det Spar Nord os...så mon ikke de os er 1 af de 2 tribune sponsorer der forsvinder os.
Hvem er den anden tribune sponsor?
Weber har jeg hørt fra både forskellige hos Weber og AaB - men ved ikke om de er blevet enige om at forlænge alligevel (har ikke hørt det ihvertfald)

Gamen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Gamen » 2. jul 2019, 16:28

Der må ikke være flere end én sponsor på trøjen såvidt jeg ved. Kun i Norge og Sverige at det er tilladt.

Besvar