Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af Forza » 13. aug 2015, 15:10

Såfrem Risgård og Kasper P stadig ikke er klar som startere foretrækker jeg denne opstilling:

Larsen
Dalsgaard - Blåbjerg - KEP - Lene Rantala
Børsting - Würtz - Thomsen - Ene
Helenius - Spalvis

Synes ikke Thomsen er bedst i midten men af mangel på bedre bliver han rykket derind.

Dalsgaard er tæt på at blive overhalet af PK men jeg foretrækker ham trods alt stadig.

Jönsson har simpelthen været så elendig at han på ingen måde kan starte inde i min optik.

Er Würtz heller ikke klar må valget stå mellem Abildgaard, PK og Augu. Her foretrækker jeg klart de 2 førstnævnte da Augu er så ødelæggende for vores spil via hans dårlige teknik og afleveringer - desværre.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af Ham der Emil » 13. aug 2015, 17:09

Forza skrev:Såfrem Risgård og Kasper P stadig ikke er klar som startere foretrækker jeg denne opstilling:

Larsen
Dalsgaard - Blåbjerg - KEP - Lene Rantala
Børsting - Würtz - Thomsen - Ene
Helenius - Spalvis

Synes ikke Thomsen er bedst i midten men af mangel på bedre bliver han rykket derind.

Dalsgaard er tæt på at blive overhalet af PK men jeg foretrækker ham trods alt stadig.

Jönsson har simpelthen været så elendig at han på ingen måde kan starte inde i min optik.

Er Würtz heller ikke klar må valget stå mellem Abildgaard, PK og Augu. Her foretrækker jeg klart de 2 førstnævnte da Augu er så ødelæggende for vores spil via hans dårlige teknik og afleveringer - desværre.
En PK såfremt Würtz ikke er klar, ville være dejlig!
Dog vil jeg nok bytte Ene og Thomsen på dit hold. Den fandenivoldskhed Ene viste i sidste kamp, den kan vi godt bruge på midten nu da Würtz (måske) og Risgård er ude.
Et Hjerte - En Klub

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af nj27 » 13. aug 2015, 17:16

lige pt. er alle hold i ligaen bedre end AaB , der skal heller ikke så meget til

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af Sanchez94 » 13. aug 2015, 17:27

nj27 skrev:lige pt. er alle hold i ligaen bedre end AaB , der skal heller ikke så meget til
Det er ikke helt rigtig, 4 hold er dårligere, Hobro, FCN, Brøndby og Esbjerg. Glæder mig specielt over Brøndby !

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af salling23 » 13. aug 2015, 19:48

FlæskeFrank skrev: AGF er ikke på papiret et bedre hold end os. Punktum.
Den må I gerne få - så tager vi sejren på lørdag ;)
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af BoomZ0R » 14. aug 2015, 03:26

Glem det Salling, så simpelt er det ikke :aabfan:

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 475
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af KME » 14. aug 2015, 14:57

Så er AK væk - og debatten om ham må slutte. :-)

:aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2015, 17:07

Truppen er klar. Risgård er udtaget, men om han er klar til at spille fra start er usikkert. Wurtz er derimod ikke blevet klar, hvilket er en klar svækkelse. Kasper P. er med i truppen.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... arhus.aspx

Mit bud på startformationen:

Larsen
Dalsgaard - KEP - Blåbjerg - Raitala
Ene - Risgård - Patrick - Thomsen
RJ
Helenius

Dalsgaard, Thomsen og RJ fortjener ikke ligefrem genvalg efter deres jammerlige indsats mod Ikast, men desværre står alternativerne ikke i kø.

Bedømt ud fra starten af Superligaen må gjæf betegnes som svag favorit. Århusianernes offensive profiler Vasatzde, Aabech og D. Olsen har i modsætning til vores været stærkt spillende.

Vi har i den grad fået en sløj start såvel point- som spillemæssigt, men jeg kan alligevel sagtens se os vinde på Århus Atletikstadion.

:aabfan:

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af Salle17 » 15. aug 2015, 12:04

Nøj hvor er det irreterende at skulle på arbejde idag.. :(

OT: Jeg forventer en trodsreaktion, og håber at vores angriber kommer igang, især Helenius.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af fish » 15. aug 2015, 12:20

frederikshavneren skrev: Dalsgaard, Thomsen og RJ fortjener ikke ligefrem genvalg efter deres jammerlige indsats mod Ikast, men desværre står alternativerne ikke i kø.
Det kan man ikke være uenig i, men med vores trup må man også bare blive ved med at give dem spilletid i håbet om at de løfter deres spil.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af dyhrmaN » 15. aug 2015, 12:49

Man må forvente en eller anden trodsreation fra AaB, og tror således at spillet bliver bedre. Om det er nok til at slå AGF, som er virkeligt godt kørende og har særdeles skarpe angribere, har jeg mine tvivl om. På papiret er vi stærke - men virkeligheden er en helt anden, og har været det i over en sæson.
Det er vigtigt, at AaB ikke lader sig kyse af et højt og aggressivt pres men er tro mod konceptet og spiller sig tålmodigt og teknisk igennem. Helenius og RJ kan næppe blive ringere, hvorfor man må forvente en eller anden slags stigende formkurve i denne kamp.
Skulle jeg oddse med hjernen, ville jeg sætte en 100 lap på AGF med 2. Heldigvis oddser jeg med hjertet :aabfan:

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af Califfen » 15. aug 2015, 12:59

Virkelig vigtig kamp i dag. Tabellen begynder så småt at knække midt over, og med et nederlag i dag, så bliver det ubegribeligt svært at følge bare nogenlunde med i topstriden. Det må vel være Søndergaards sidste chance i dag.

Niels Frederiksen kunne være et fint bud på en afløser.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af dyhrmaN » 15. aug 2015, 13:16

Califfen skrev:Virkelig vigtig kamp i dag. Tabellen begynder så småt at knække midt over, og med et nederlag i dag, så bliver det ubegribeligt svært at følge bare nogenlunde med i topstriden. Det må vel være Søndergaards sidste chance i dag.

Niels Frederiksen kunne være et fint bud på en afløser.
Bemærkelsesværdigt hvordan LS så hurtigt kan blive upopulær. Og der er jo rent faktisk noget at have det - for alles skyld please en sejr i dag!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af MrBangDK » 15. aug 2015, 13:19

Man må håbe at der sidder folk i AaB som har noget mere is i maven end man oplever folk har på debatten...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af Buzz Killington » 15. aug 2015, 13:24

Fyr debatsiden!!

Anyway, gaar der ikke normalt et par kampe foer man ser effekten af den nye traener? Jeg mindes nogle af de stoerste kritikere af Pehrsson tilskrev Kuhn aeren for sejren over Depor, samt praestationen mod Man City. Ud fra den logik er det Kent der fortjener kritikken for de foerste kampe og ikke LS.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af frederikshavneren » 15. aug 2015, 13:29

Nogen der ved hvordan vejret er i Århus? Tænker på om kampen risikerer at blive aflyst pga. tordenvejr. I den seneste times tid har det tordnet en del i Nordjylland.

I øvrigt ser det ud til at AaB og AGF har droppet det iscenesatte 'Slaget om Jylland'. Jeg synes at det var et fint initiativ da det blev lanceret, men jeg indrømmer gerne at det virkede enormt kunstigt og mærkeligt.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af NIN » 15. aug 2015, 13:32

frederikshavneren skrev:Nogen der ved hvordan vejret er i Århus? Tænker på om kampen risikerer at blive aflyst pga. tordenvejr. I den seneste times tid har det tordnet en del i Nordjylland.

I øvrigt ser det ud til at AaB og AGF har droppet det iscenesatte 'Slaget om Jylland'. Jeg synes at det var et fint initiativ da det blev lanceret, men jeg indrømmer gerne at det virkede enormt kunstigt og mærkeligt.
Det er vanskeligt at puste til gløderne, nu GF kun er at finde i landets bedste række hvert andet år.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af Martino » 15. aug 2015, 13:33

Califfen skrev:Virkelig vigtig kamp i dag. Tabellen begynder så småt at knække midt over, og med et nederlag i dag, så bliver det ubegribeligt svært at følge bare nogenlunde med i topstriden. Det må vel være Søndergaards sidste chance i dag.

Niels Frederiksen kunne være et fint bud på en afløser.
Niels Frederiksen alligevel...jøsses.
Jeg savner Winsnes

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af fish » 15. aug 2015, 14:36

Martino skrev:
Califfen skrev:Virkelig vigtig kamp i dag. Tabellen begynder så småt at knække midt over, og med et nederlag i dag, så bliver det ubegribeligt svært at følge bare nogenlunde med i topstriden. Det må vel være Søndergaards sidste chance i dag.

Niels Frederiksen kunne være et fint bud på en afløser.
Niels Frederiksen alligevel...jøsses.
Califfens indlæg fremkaldte en mild hovedrysten efterfulgt af et grineanfald ved undertegnede. Dejligt på en sådan en lørdag. :D

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 15.08.2015

Indlæg af frederikshavneren » 15. aug 2015, 14:45

fish skrev:
Martino skrev:
Califfen skrev:Virkelig vigtig kamp i dag. Tabellen begynder så småt at knække midt over, og med et nederlag i dag, så bliver det ubegribeligt svært at følge bare nogenlunde med i topstriden. Det må vel være Søndergaards sidste chance i dag.

Niels Frederiksen kunne være et fint bud på en afløser.
Niels Frederiksen alligevel...jøsses.
Califfens indlæg fremkaldte en mild hovedrysten efterfulgt af et grineanfald ved undertegnede. Dejligt på en sådan en lørdag. :D
Tror vi har gode muligheder for at vinde. Bevares vi har været pivelendige hidtil, men det må da vende på et tidspunkt. Hos århusianerne er Vatsatzde tvivlsom, det vil være en klar svækkelse for AGF hvis georgieren ikke bliver klar.

Desværre må vi endnu engang undvære Wurtz, det er først når han mangler at det for alvor er tydeligt hvor vigtig han er. Det bliver interessant at se hvem der afløser Wurtz, det faldt mildest talt ikke heldigt ud da Augu fik chancen mod FCM.

Også spændende at se om Kasper P. er klar til at spille fra start.

Besvar