Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af NIN » 24. aug 2015, 22:04

Risgård er en Gud!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. aug 2015, 22:26

Fantastisk og medrivende indsats hele vejen igennem.

- FABELAGTIGT presspil!

Fænomenal kamp af Risgaard, og heldigvis var rigtigt mange ikke langt efter. Ene var selvfølgelig iøjnefaldende, men det samme kan for en gangs skyld siges om alle nøglespillere, måske med undtagelse af Dalsgaard som jeg synes stadig mangler lidt. Ualmindeligt flot kamp af PK, som ikke kan spille venstre back, og så kan det ikke siges for tit hvor meget Kasper P giver til vores spil, hans ro, forudsigelighed og playmaker egenskaber gør sindsygt meget godt for holdet, og løfter spillerne omkring ham. Han går en stor fremtid i møde.

- Tilføjelse: Sådan skal vi spille! Den vilje og energi gennem hele kampen er forhåbentligt hvad det er meningen vi får se under Søndergaard.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Provst i Brovst » 24. aug 2015, 22:35

Kenneth K skrev:Det er sgu spøjst at være AaB-fan.

Mod Midtjylland spillede vi den ringeste kamp i årevis. I dag spillede vi den bedste kamp siden mesterskabssæsonen.
Manglede der ikke også både Würtz og Risgaard mod fcm? Så er det egentlig ikke så spøjst.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Provst i Brovst » 24. aug 2015, 22:36

Kampen genudsendes i morgen på tv3 sport1

Fodbold: AaB-OB
Kl. 11:40 til 13:40 (2t 00m)

http://www.tvguide.dk/programmer/TV3_Sp ... 1835090---
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 947
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Salle17 » 24. aug 2015, 22:36

Hvordan blev AK modtaget?? (Kan se at det er besvaret længere nede i tråden)

OT: JAAAAAAAAAAA, uden at have set kampen vil jeg blot tage hatten af for AaB! Forhåbenligt er dette tegningen til noget større. Og fryd at denne sejr skulle komme mod netop OB! :danmarkfan: :aabfan:

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af jayC » 24. aug 2015, 22:37

Kristian skrev:
Sauer skrev:
Martin Bak skrev:Super kamp af drengene Idag! Kanon indsats af alle - sådan kan det fortsætte :-)

Lidt malurt - er der ikke en venlig sjæl der kan forklare mig hvorfor AK skulle buhes Idag? Det er ganske enkelt niveauløst! Har folk glemt at uden hans mål i zagreb var vi ikke kommet i gruppespil - ak har i høj grad været med til at stabilisere klubbens økonomi - jeg fattes ord..
Min oplevelse fra tv-skærmen var, at det var meget blandet om folk buhede, klappede eller simpelthen forholdt sig i ro. Nogle vil hæfte sig ved de ting, du nævner, imens andre vil mene, at den slags angår folk på bestyrelsesgangene og ikke dem på lægterne.

Det måtte forventes, at det ville blive en blandet modtagelse, når AK trods alt ikke har en længere historie i AaB, end han har. Læg dertil transfervirakken.
Hvis man buer af AK i dag, tør jeg da slet ikke tænke på hvad der sker når Kusk kommer på besøg.
Kusk fortjener en endnu større "buh" tur end AK! Ja han var god i mesterskabssæsonen, men skulle aldrig have sagt: der er kun AaB i DK, og så vælge FCK !
AaB - nu, i morgen & altid! :)

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af andreasaab89 » 24. aug 2015, 22:38

plejer aabsport ikke at lave fyldige sammendrag ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af NIN » 24. aug 2015, 22:44

Jesper Schmidt skrev:Fantastisk og medrivende indsats hele vejen igennem.

- FABELAGTIGT presspil!

Fænomenal kamp af Risgaard, og heldigvis var rigtigt mange ikke langt efter. Ene var selvfølgelig iøjnefaldende, men det samme kan for en gangs skyld siges om alle nøglespillere, måske med undtagelse af Dalsgaard som jeg synes stadig mangler lidt. Ualmindeligt flot kamp af PK, som ikke kan spille venstre back, og så kan det ikke siges for tit hvor meget Kasper P giver til vores spil, hans ro, forudsigelighed og playmaker egenskaber gør sindsygt meget godt for holdet, og løfter spillerne omkring ham. Han går en stor fremtid i møde.

- Tilføjelse: Sådan skal vi spille! Den vilje og energi gennem hele kampen er forhåbentligt hvad det er meningen vi får se under Søndergaard.
Spot on Jesper. Ang. Dalsgaard, så er han jo ikke dårlig, men det er hele tiden som om han mangler den sidste timing og fokus i sine actioner. Og hvor var det dog dejligt at se et kampbillede hvor vi for en gang skyld ikke valgte at trække os tilbage efter vi har scoret, for så blot at se modstanderen udligne i de døende minutter. Men hvor vi fortsatte det agrressive presspil og gik efter mål nummer to og tre.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Ham der Emil » 24. aug 2015, 22:53

Martin Bak skrev:Super kamp af drengene Idag! Kanon indsats af alle - sådan kan det fortsætte :-)

Lidt malurt - er der ikke en venlig sjæl der kan forklare mig hvorfor AK skulle buhes Idag? Det er ganske enkelt niveauløst! Har folk glemt at uden hans mål i zagreb var vi ikke kommet i gruppespil - ak har i høj grad været med til at stabilisere klubbens økonomi - jeg fattes ord..
Det var meget blandet mellem publikum. Nogle buhede, mens nogle klappede - dog var de fleste tavse.
Men enig i, at det er amatøragtigt at buhe manden ind på banen. Før og efter skiftet, har hverken han, AaB eller OB været på klingerne af hinanden. At der har været lidt transfervirak er selvfølgelig pisse irriterende, specielt når vi kunne have fået en god mønt for, hvis han havde forlænget med et år eller to.

Men lykke til på fyn AK!
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Funky » 24. aug 2015, 23:12

Fantastisk at se Kasper Pedersen tilbage. Bundsolid, forudseende og pasningsstærk. Og hvad skete der lige for KEP? Der gik da totalt Diego Armando i den for ham et par gange, med frække driblinger og snurretop-ture omkring modspillerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 646
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Alexis » 24. aug 2015, 23:16

Martin Bak skrev:Super kamp af drengene Idag! Kanon indsats af alle - sådan kan det fortsætte :-)

Lidt malurt - er der ikke en venlig sjæl der kan forklare mig hvorfor AK skulle buhes Idag? Det er ganske enkelt niveauløst! Har folk glemt at uden hans mål i zagreb var vi ikke kommet i gruppespil - ak har i høj grad været med til at stabilisere klubbens økonomi - jeg fattes ord..
Det er altid måden spilleren skifter på og hans udtalelser i pressen som afgør hvordan folk reagerer. Der var ingen som buede af Curth og Due da de kom tilbage til Aalborg sidste år. Der er jo heller ingen der vil bue af farmer når han kommer næste år hvis Vendsyssel rykker op. Disse spillere fik en stor afsked og talte respektfuldt i pressen. AK nægter at forhandle kontrakt med klubben fordi han vil til udlandet, hvorpå han ugen efter det er muligt skriver kontrakt med OB. Det gør ondt på mange fans at han holder os for nar. Kusk udtaler han ikke kan spille i andre danske klubber end AaB hvorefter han 1 år senere skriver med FCK selvom vi også viser interesse. Han bliver bestemt også buet af når FCK kommer.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Aabwibz » 24. aug 2015, 23:31

Når Risgård rammer kampen så er vi altså bare et helt andet hold. Hold kæft hvor er han god på dagen!! Risgård for President!!!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Klaus » 25. aug 2015, 00:17

Aabwibz skrev:Når Risgård rammer kampen så er vi altså bare et helt andet hold. Hold kæft hvor er han god på dagen!! Risgård for President!!!
For fanden hvor var det dejligt at slippe for at køre i aften.... Det bliver sikkert med et tungt hoved, at man går på arbejde, men det var det hele værd. I aften gik det hele bare op i en højere enhed. Spillerne, publikum, stemningen var magisk. Det er aftener som i aften det er ekstraordinært fedt at være AaB- fan... Nååå ja så hjalp de billige øl og en Risgård i verdensklasse måske også lidt. Hvis det her smager bare en smule af fremtiden, så bliver det sgu noget af en tur vi har foran os. Fremragende drenge... Og fantastisk at se Augo samle kegler i halvlegen. Med sådan en mand i truppen kan det sgu ikke hp helt galt. :cheers:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Buzz Killington » 25. aug 2015, 00:27

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af frederikshavneren » 25. aug 2015, 00:41

Har lige gennemlæst OBs debatforum, hvilket var ganske underholdende.

Der nævnes det at kampens kommentatorer skulle ha' nævnt at AaB indskiftede en spiller som ikke stod på holdkortet. Om det er kommentatorerne som tager fejl eller om det er en fynbo der jinxer ved jeg ikke.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af NIN » 25. aug 2015, 00:56

frederikshavneren skrev:Har lige gennemlæst OBs debatforum, hvilket var ganske underholdende.

Der nævnes det at kampens kommentatorer skulle ha' nævnt at AaB indskiftede en spiller som ikke stod på holdkortet. Om det er kommentatorerne som tager fejl eller om det er en fynbo der jinxer ved jeg ikke.
Der var tale om vores finske ven som ikke stod opført. De (TV3) vidste dog ikke, om han stod på holdkortet til dommeren.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Lomaha » 25. aug 2015, 07:40

frederikshavneren skrev:Har lige gennemlæst OBs debatforum, hvilket var ganske underholdende.

Der nævnes det at kampens kommentatorer skulle ha' nævnt at AaB indskiftede en spiller som ikke stod på holdkortet. Om det er kommentatorerne som tager fejl eller om det er en fynbo der jinxer ved jeg ikke.
AaB havde ikke skrevet ham på, som en spiller på bænken, på de papirer som TV3 havde fået - AaB havde kun skrevet 6 indskiftere på - og så sagde kommentatorerne, at de da håbede, at AaB havde husket, at få ham skrevet på det officielle holdkort.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Ala » 25. aug 2015, 07:58

Hvor er alle landsbytosserne henne?!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5086
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Kunji » 25. aug 2015, 08:00

Raitala var heller ikke på holdkortet jf. superliga.dk, men man må antage, at 4. dommeren afviser indskiftningen, hvis ikke han er på det officielle holdkort.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - OB, 24.08.2015

Indlæg af Provst i Brovst » 25. aug 2015, 08:03

Kunji skrev:Raitala var heller ikke på holdkortet jf. superliga.dk, men man må antage, at 4. dommeren afviser indskiftningen, hvis ikke han er på det officielle holdkort.
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar