Vendsyssel i pokalen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Vendsyssel i pokalen

Indlæg af 9800 » 18. aug 2015, 13:32

Det blev VFF i pokalen. En svær sportslig lodtrækning, men en fed udebane tur (hvis jeg kan tillade mig at kalde det det) :-)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af frederikshavneren » 18. aug 2015, 18:40

9800 skrev:Det blev VFF i pokalen. En svær sportslig lodtrækning, men en fed udebane tur (hvis jeg kan tillade mig at kalde det det) :-)
Super lodtrækning! Det bliver et fantastisk lokalbrag, som giver en forsmag på hvad der venter når
Vendsyssel FF rykker op næste sommer. En betydende kamp ml. AaB og Vendsyssel FF er klart større end kampene mod Hobro.

Det eneste negative ved lodtrækningen er at vi bestemt ikke kan tillade os at stille med et B hold, uagtet om hjemmeholdet sparer et par spillere. Tror mange herinde undervurderer hjørringenserne, som har et meget solidt hold.

Håber virkelig at kampen spilles på et tilskuervenligt tidspunkt. Skrækscenariet er at kampen sælges for pebernødder til tv og programsættes til et ugunstigt tidspunkt, som det var tilfældet med Odder kampen sidste efterår.

seamann

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af seamann » 18. aug 2015, 18:48

frederikshavneren skrev:
9800 skrev:Det blev VFF i pokalen. En svær sportslig lodtrækning, men en fed udebane tur (hvis jeg kan tillade mig at kalde det det) :-)
Super lodtrækning! Det bliver et fantastisk lokalbrag, som giver en forsmag på hvad der venter når
Vendsyssel FF rykker op næste sommer. En betydende kamp ml. AaB og Vendsyssel FF er klart større end kampene mod Hobro.

Det eneste negative ved lodtrækningen er at vi bestemt ikke kan tillade os at stille med et B hold, uagtet om hjemmeholdet sparer et par spillere. Tror mange herinde undervurderer hjørringenserne, som har et meget solidt hold.

Håber virkelig at kampen spilles på et tilskuervenligt tidspunkt. Skrækscenariet er at kampen sælges for pebernødder til tv og programsættes til et ugunstigt tidspunkt, som det var tilfældet med Odder kampen sidste efterår.
Hvorfor er det større end kampene mod Hobro?

Det betyder vel intet hvad folk herinde vurderer. AaB kender vel alt til Vff og vurderer derefter.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Kristian » 18. aug 2015, 18:54

seamann skrev:
frederikshavneren skrev:
9800 skrev:Det blev VFF i pokalen. En svær sportslig lodtrækning, men en fed udebane tur (hvis jeg kan tillade mig at kalde det det) :-)
Super lodtrækning! Det bliver et fantastisk lokalbrag, som giver en forsmag på hvad der venter når
Vendsyssel FF rykker op næste sommer. En betydende kamp ml. AaB og Vendsyssel FF er klart større end kampene mod Hobro.

Det eneste negative ved lodtrækningen er at vi bestemt ikke kan tillade os at stille med et B hold, uagtet om hjemmeholdet sparer et par spillere. Tror mange herinde undervurderer hjørringenserne, som har et meget solidt hold.

Håber virkelig at kampen spilles på et tilskuervenligt tidspunkt. Skrækscenariet er at kampen sælges for pebernødder til tv og programsættes til et ugunstigt tidspunkt, som det var tilfældet med Odder kampen sidste efterår.
Hvorfor er det større end kampene mod Hobro?

Det betyder vel intet hvad folk herinde vurderer. AaB kender vel alt til Vff og vurderer derefter.
Vendsyssel er vel mere nordjysk end hobro :-)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af doukas » 18. aug 2015, 19:14

Kristian skrev:
seamann skrev:
frederikshavneren skrev:
9800 skrev:Det blev VFF i pokalen. En svær sportslig lodtrækning, men en fed udebane tur (hvis jeg kan tillade mig at kalde det det) :-)
Super lodtrækning! Det bliver et fantastisk lokalbrag, som giver en forsmag på hvad der venter når
Vendsyssel FF rykker op næste sommer. En betydende kamp ml. AaB og Vendsyssel FF er klart større end kampene mod Hobro.

Det eneste negative ved lodtrækningen er at vi bestemt ikke kan tillade os at stille med et B hold, uagtet om hjemmeholdet sparer et par spillere. Tror mange herinde undervurderer hjørringenserne, som har et meget solidt hold.

Håber virkelig at kampen spilles på et tilskuervenligt tidspunkt. Skrækscenariet er at kampen sælges for pebernødder til tv og programsættes til et ugunstigt tidspunkt, som det var tilfældet med Odder kampen sidste efterår.
Hvorfor er det større end kampene mod Hobro?

Det betyder vel intet hvad folk herinde vurderer. AaB kender vel alt til Vff og vurderer derefter.
Vendsyssel er vel mere nordjysk end hobro :-)
Er Skagen så det mest nordjyske?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Vendsyssel i pokalen

Indlæg af 9520AaB » 18. aug 2015, 19:17

Kristian skrev:
seamann skrev:
frederikshavneren skrev:
9800 skrev:Det blev VFF i pokalen. En svær sportslig lodtrækning, men en fed udebane tur (hvis jeg kan tillade mig at kalde det det) :-)
Super lodtrækning! Det bliver et fantastisk lokalbrag, som giver en forsmag på hvad der venter når
Vendsyssel FF rykker op næste sommer. En betydende kamp ml. AaB og Vendsyssel FF er klart større end kampene mod Hobro.

Det eneste negative ved lodtrækningen er at vi bestemt ikke kan tillade os at stille med et B hold, uagtet om hjemmeholdet sparer et par spillere. Tror mange herinde undervurderer hjørringenserne, som har et meget solidt hold.

Håber virkelig at kampen spilles på et tilskuervenligt tidspunkt. Skrækscenariet er at kampen sælges for pebernødder til tv og programsættes til et ugunstigt tidspunkt, som det var tilfældet med Odder kampen sidste efterår.
Hvorfor er det større end kampene mod Hobro?

Det betyder vel intet hvad folk herinde vurderer. AaB kender vel alt til Vff og vurderer derefter.
Vendsyssel er vel mere nordjysk end hobro :-)
Det var dog en Pseudo diskussion. Vi er en hel del AaB fans, der bor i Rebild kommune, med kortere afstand til Hobro end Aalborg. For mig er kampene mod Hobro indbegrebet af lokalopgør, og selvom om jeg helst ikke vil have at AaB taber, har jeg mere på spil når de møder Hobro, den MÅ vi ikke tabe. Mod Vendsyssel må vi heller ikke, men man risikerer sgu ikke hån på arbejdet, hvis vi taber den.
Skal vi ikke nøjes med at konstatere, at alle tre klubber er Nordjydske, og alt efter hvor du bor, er det ene vigtigere end det andetBillede

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Fabbe » 18. aug 2015, 19:56

Hobro er den søde lillebrorklub, man nusser om og stryger over hårene. De er dygtige, og jeg er nødt til at rose dem.

Det der såkaldte Vendsyssel FF er et ulækkert dyr, der er løbet ind ad bryggersdøren. Havde de bare heddet HI og spillet i rødt.

Hobro kan sagtens være en autentisk idrætsklub fra 1913. Man behøver ikke være en klam overbygning for at komme fremad.

"Vendsyssel FF" er det rene prætentiøse ludersellout, som ikke engang kunne holde af sine egne farver eller byens navn. A e wæjelbo å ka in li dem, så de ska in rej å spel i mit navn. De kunne heller ikke engang finde et ledigt sæt initialer. VFF er sgu da Viborg!

AaB er nødt til at straffe dem.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Kristian » 18. aug 2015, 20:17

9520AaB skrev:
Kristian skrev:
seamann skrev:
frederikshavneren skrev:
9800 skrev:Det blev VFF i pokalen. En svær sportslig lodtrækning, men en fed udebane tur (hvis jeg kan tillade mig at kalde det det) :-)
Super lodtrækning! Det bliver et fantastisk lokalbrag, som giver en forsmag på hvad der venter når
Vendsyssel FF rykker op næste sommer. En betydende kamp ml. AaB og Vendsyssel FF er klart større end kampene mod Hobro.

Det eneste negative ved lodtrækningen er at vi bestemt ikke kan tillade os at stille med et B hold, uagtet om hjemmeholdet sparer et par spillere. Tror mange herinde undervurderer hjørringenserne, som har et meget solidt hold.

Håber virkelig at kampen spilles på et tilskuervenligt tidspunkt. Skrækscenariet er at kampen sælges for pebernødder til tv og programsættes til et ugunstigt tidspunkt, som det var tilfældet med Odder kampen sidste efterår.
Hvorfor er det større end kampene mod Hobro?

Det betyder vel intet hvad folk herinde vurderer. AaB kender vel alt til Vff og vurderer derefter.
Vendsyssel er vel mere nordjysk end hobro :-)
Det var dog en Pseudo diskussion. Vi er en hel del AaB fans, der bor i Rebild kommune, med kortere afstand til Hobro end Aalborg. For mig er kampene mod Hobro indbegrebet af lokalopgør, og selvom om jeg helst ikke vil have at AaB taber, har jeg mere på spil når de møder Hobro, den MÅ vi ikke tabe. Mod Vendsyssel må vi heller ikke, men man risikerer sgu ikke hån på arbejdet, hvis vi taber den.
Skal vi ikke nøjes med at konstatere, at alle tre klubber er Nordjydske, og alt efter hvor du bor, er det ene vigtigere end det andetBillede
Du har ret. Var vist osse bare et forsøg på at være lidt sjov.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af thomasjn » 18. aug 2015, 21:05

Vendsyssel er anyway et malplaceret navn. De to store byer er jo Hjørring og Frederikshavn og os fra Frederikshavn har ikke varme følelser for noget der hedder Hjørring bl.a. grundet al Hjørring-nepotismen i Amtsrådet og senere Regionsrådet. Klubben vil altid appelere mest til Hjørring og opland da de afstanden mellem byeren er så stor og folk ikke gider køre for et knoldesparker-hold i 1. division. Hjørring og HI har ikke pondus til at samle hele Vendsyssel og får det forhåbentlig aldrig nogensinde. Personlig er jeg fra en familie der har holdt med AaB i generationer, jeg er vokset op med AaB i Radio og TV og sidenhen turene på stadion. Det kunne aldrig falde mig ind og have det mindste sympati for Vendsyssel FF og jeg er sikker på mange Vendelboer udenfor Hjørring har det på samme måde. Derudover er jeg tilbøjelig til at give folk ret i at AaB ikke er gode nok til hapse sponsorer i de store byer udenfor Aalborg, altså Hjørring, Frederikshavn, Brønderslev og Hobro. Når HI, som nok max har naturlige forudsætninger til bunden 1. division kan steppe op sådan økonomisk er der nogle sponsorkroner AaB har overset.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af frederikshavneren » 19. aug 2015, 21:37

Kampen er programsat til onsdag d. 9. september med kickoff kl. 20.15

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Sambaman » 20. aug 2015, 11:37

Vendsyssel FF har netop slået dette op på deres officielle Facebookside:

"Startende på tirsdag (25. august) er det muligt at købe billetter til pokalkampen imod AaB den 9. september online og via billetnet.dk.

Der forventes massivt rykind fra Aalborg og AaB-tilhængere, hvorfor der vil blive opsat mobiltribuner. Der vil blive plads til ca. 5000 mennesker. Der kan blive rift om billetterne. Et godt råd er derfor, at man sikrer sig sin billet hurtigst muligt. Der vil komme en oversigt over adgangsforhold og mere information om kampen, når den nærmer sig."

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Sambaman » 24. aug 2015, 18:56

0 til 5 år : Gratis
6 til 66 år : 120.00 inkl. Gebyr
67+ : 75.00 inkl. gebyr

Ikke ligefrem billigt

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Kristian » 25. aug 2015, 22:00

Sambaman skrev:0 til 5 år : Gratis
6 til 66 år : 120.00 inkl. Gebyr
67+ : 75.00 inkl. gebyr

Ikke ligefrem billigt
Vendsyssel vil vist gerne tjene lidt penge:-)
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af AaB1978 » 26. aug 2015, 09:50

Skal lige nævnes, at kampen vises på TV 3 Sport 1.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Sambaman » 26. aug 2015, 09:54

Kristian skrev:
Sambaman skrev:0 til 5 år : Gratis
6 til 66 år : 120.00 inkl. Gebyr
67+ : 75.00 inkl. gebyr

Ikke ligefrem billigt
Vendsyssel vil vist gerne tjene lidt penge:-)
Kan se at Billetnet.dk har rettet priserne til 75,- for 6-17 årige.

Ja helt enig, ifølge deres sportschef, Jacob Krüger er grunden følgende:
"Det er altid en diskussion hvad prisen skal være til kampe. Vi har til denne kamp valgt at sætte prisen til 120, da i modsætning til almindelige kampe skal bruges mange penge på at leje ekstra tribuner, masser af ekstra boder og toiletter samt masser af samarbejdsklubber, som tjener en lille skilling, da vores normale korps af frivillige ikke er nok."

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af Trickster » 26. aug 2015, 12:07

20:15 er sent på en almindelig hverdag. Jeg ved sgu ikke helt, hvor attraktiv kampen er, når prisen er så dyr, og kampen oveni købet vises i fjernsynet.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af astonvilla » 26. aug 2015, 13:09

Trickster skrev:20:15 er sent på en almindelig hverdag. Jeg ved sgu ikke helt, hvor attraktiv kampen er, når prisen er så dyr, og kampen oveni købet vises i fjernsynet.
Wut?!?

Enhver away på dansk grund som fordrer man kører nord på er da ualmindelig attraktiv.

Fjernsyn eller ej.

120 kr. De ville da være direkte tåbelige hvis de ikke chargede mindst dette beløb. Kampen er jo med garanti udsolgt - jeg tror nemt de kunne have skruet den pris længere op. Hvad jeg vil sige er at 120 kr er yderst fair prisfastsættelse.
Bienvenu Bassogog!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af FlæskeFrank » 26. aug 2015, 13:20

Det er da helt hallo, at det er superligaklubbens fans, som bitcher over prisen. Vi ved, at det skal koste.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af frederikshavneren » 26. aug 2015, 21:13

astonvilla skrev:
Trickster skrev:20:15 er sent på en almindelig hverdag. Jeg ved sgu ikke helt, hvor attraktiv kampen er, når prisen er så dyr, og kampen oveni købet vises i fjernsynet.
Wut?!?

Enhver away på dansk grund som fordrer man kører nord på er da ualmindelig attraktiv.

Fjernsyn eller ej.

120 kr. De ville da være direkte tåbelige hvis de ikke chargede mindst dette beløb. Kampen er jo med garanti udsolgt - jeg tror nemt de kunne have skruet den pris længere op. Hvad jeg vil sige er at 120 kr er yderst fair prisfastsættelse.
Prisen virker ganske fornuftig, som jeg husker det er det en anelse billigere end en ståplads på Aalborg Stadion. Der er ikke noget at sige til at Vendsyssel gerne vil tjene en skilling, derudover har de jo også en række ekstraudgifter relateret til kampen.

For dem som skal med DSB retur til Aalborg så er togtiderne ikke optimale. DSB indsætter næppe særtog da det naturligvis er usikkert hvornår pokalkampen er færdig.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Vendsyssel i pokalen

Indlæg af 9800 » 26. aug 2015, 22:29

Ingen grund til særtog! Der er et fremragende værtshus i gågaden der hedder Bjesken (byens bedste for øvrigt)

Hvis det er nødvendigt så holder de bare åbent til det første tog kører, ingen problem

Besvar