Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Gamen » 13. sep 2015, 17:39

Det er i øvrigt 40 betydende hjemmekampe siden, at FCK sidst scorede hele 4 mål hjemme. Og selvfølgelig sker det mod os...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Klaus » 13. sep 2015, 17:39

Nå, men på den positive side, har vores offensiv været god.. Thomsen har været god, og Enevoldsen beviste igen, at han er stærkeste mand fremad også selvom han brænder et par store. Til gengæld er vores forsvar ikke godt nok mod de bedste. Vi så det mod FCM og igen i dag. Vi mangler simpelthen en stærk centerforsvarer til at holde sammen på tropperne. Når Ahlmann kommer tilbage får vi forhåbentligt styr på venstre kant. Dalsgaard befinder sig åbenbart mentalt allerede i udlandet, så han må en tur på bænken om ikke andet så for at vække ham lidt....

ØV, hvor er det her bare træls.... Vi kunne sgu have vundet :@

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 13. sep 2015, 17:41

Det lugter i øvrigt kraftigt af, at Dalsgaard snart skal en tur på bænken.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Kristian » 13. sep 2015, 17:43

Holdet har jo ingen rygrad.

Ingenting til at falde tilbage til!!

Hvordan kan man tro man kan gå ud til anden halvleg og trille den rundt og prøve at køre den hjem. Hold kæft man er skuffet over de mangler vi tydeligvis har, når man ser på sådan en anden halvleg.
------------------
mvh Kristian

Minigold
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 21. jul 2009, 10:15

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Minigold » 13. sep 2015, 17:45

Same shit, different day. 1- o og 2-1 er blandt de sværeste føringer i fodbold. Selvfølgelig får Fck hul på bylden på deres yndlings modstander. Selv om vi har et middelmådigt hold i år, er det direkte pinligt at vi år efter år får blamager i Parken.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af 9800 » 13. sep 2015, 17:45

Jeg vælger at se på det positive: I dag består opstillingen af 8!!! Mand af egen avl (ja jeg tæller på Wurtz og Larsen med) Kigger Vi på bænken er det 15 mand.
Vi spiller lige op med Danmarks dyreste hold i lange perioder. Giv dem nu et par år, så er de med helt fremme

Gamen

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Gamen » 13. sep 2015, 17:47

Klaus skrev:Nå, men på den positive side, har vores offensiv været god.. Thomsen har været god, og Enevoldsen beviste igen, at han er stærkeste mand fremad også selvom han brænder et par store. Til gengæld er vores forsvar ikke godt nok mod de bedste. Vi så det mod FCM og igen i dag. Vi mangler simpelthen en stærk centerforsvarer til at holde sammen på tropperne. Når Ahlmann kommer tilbage får vi forhåbentligt styr på venstre kant. Dalsgaard befinder sig åbenbart mentalt allerede i udlandet, så han må en tur på bænken om ikke andet så for at vække ham lidt....

ØV, hvor er det her bare træls.... Vi kunne sgu have vundet :@
Og så må hypen omkring Kasper Pedersen også gerne lægge sig lidt igen. Forærer Randers et mål sidste kamp, og har i dag lavet selvmål samt et par grove placeringsfejl hvoraf den ene, såvidt jeg kan se, koster et mål.

Vi har nu, efter 8 runder, allerede lukket 14 mål ind. Det er næsten halvdelen af hvad vi lukkede ind hele sidste sæson.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3001
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af raekkeettre » 13. sep 2015, 17:53

Jeg synes faktisk de 6 første har været gode idag. Men de 4 bagerste har jo været en katastrofe idag!!!!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Provst i Brovst » 13. sep 2015, 17:55

Fantastisk førstehalvleg. Der kunne have stået 3 - 1 men desværre fik vi en katastrofe start på anden halvleg med den hurtige scoring.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af birk » 13. sep 2015, 17:56

Er det ikke kun selvmål, han har på sin kappe
Da Nicolai J scorer, følger Kasper P Cornelius, mens Kenneth Emil er løbet til forreste stolpe, og lader Jørgensen stå-
Det mål Kusk scorer, kan han vel ikke lastes for

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Nitten » 13. sep 2015, 17:57

Selvfølgelig er det os der sætter FCK igang. :'( :thumbsdown:

jensemand1957
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 9. jul 2015, 16:09

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af jensemand1957 » 13. sep 2015, 17:58

Når man fra ledelsen side vælger kun at bruge penge udviklingsspillere og egne unge talenter, skal man forvente kampe som denne.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Hinrup85 » 13. sep 2015, 17:59

9800 skrev:Jeg vælger at se på det positive: I dag består opstillingen af 8!!! Mand af egen avl (ja jeg tæller på Wurtz og Larsen med) Kigger Vi på bænken er det 15 mand.
Vi spiller lige op med Danmarks dyreste hold i lange perioder. Giv dem nu et par år, så er de med helt fremme
Jeg er enig i at der er positive aspekter i dette, men jeg vil sku hellere have et par profiler mere ude fra og se lidt resultater, end middelmådighed med for meget af egen avl.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Mr. Larsen » 13. sep 2015, 18:00

AaB licens to fail

ingen fight, ingen tro, ingen rygrad.

Det er sgu ikke så meget nederlaget der er skuffende da jeg sjældent regner med point i parken, men for satan har vi tabt mange kampe i Parken fordi vi simpelthen er skide bange for at spille mod FCK, alle mand bakker, ingen tør at gå til FCKerne bak bak bak bak hele tiden, så det fandeme ikke så mærkeligt de bliver løbet over ende.

Der skal simpelthen en ny Mental træner indover, nu skal vi ha banket noget tro ind i de spiller, OB kampen viser jo evnerne er til langt mere end blive rundbarberet af et af de ringeste spillende FCK hold i årevis.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Buzz Killington » 13. sep 2015, 18:01

Gamen skrev:
Klaus skrev:Nå, men på den positive side, har vores offensiv været god.. Thomsen har været god, og Enevoldsen beviste igen, at han er stærkeste mand fremad også selvom han brænder et par store. Til gengæld er vores forsvar ikke godt nok mod de bedste. Vi så det mod FCM og igen i dag. Vi mangler simpelthen en stærk centerforsvarer til at holde sammen på tropperne. Når Ahlmann kommer tilbage får vi forhåbentligt styr på venstre kant. Dalsgaard befinder sig åbenbart mentalt allerede i udlandet, så han må en tur på bænken om ikke andet så for at vække ham lidt....

ØV, hvor er det her bare træls.... Vi kunne sgu have vundet :@
Og så må hypen omkring Kasper Pedersen også gerne lægge sig lidt igen. Forærer Randers et mål sidste kamp, og har i dag lavet selvmål samt et par grove placeringsfejl hvoraf den ene, såvidt jeg kan se, koster et mål.

Vi har nu, efter 8 runder, allerede lukket 14 mål ind. Det er næsten halvdelen af hvad vi lukkede ind hele sidste sæson.
Ikke at jeg skal begive mig ud i et kæmpe forsvar as KP, men for det første, så er dette kun hans tredje kamp i år (hvor vi vandt den ene 5-1 over OB), så antallet af mål imod kan jo ikke i specielt grad tilskrives ham. Derudover kan jeg heller ikke se at sådan en refleksreaktion som resulterede i et selvmål, skal klandres spilleren. Det kunne have været hvem som helst. Men når alt det er sagt, så er det da sigende at KEP er vores klart bedste CB, og både Blåbjerg og KP mangler stadig meget.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af 9800 » 13. sep 2015, 18:01

jensemand1957 skrev:Når man fra ledelsen side vælger kun at bruge penge udviklingsspillere og egne unge talenter, skal man forvente kampe som denne.
Ja og pyt med det. Uanset hvem vi havde signet kunne vi alligevel ikke spille op med de bedste. Vi har vundet mesterskabet fire gange de sidste 20 år, det er der kun et hold der har gjort bedre!
Brug de unge så de blir bedre, og så har vi et tophold om 2-3 år

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3619
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Hovedet » 13. sep 2015, 18:03

9800 skrev:Jeg vælger at se på det positive: I dag består opstillingen af 8!!! Mand af egen avl (ja jeg tæller på Wurtz og Larsen med) Kigger Vi på bænken er det 15 mand.
Vi spiller lige op med Danmarks dyreste hold i lange perioder. Giv dem nu et par år, så er de med helt fremme
Det kan vi jo ikke bruge til noget som helst, hvis ikke vi præsterer nogle resultater og konsekvent roder rundt i midten/nederste halvdel af rækken!

Ellers en anden type kamp end man umiddelbart havde forventet. Men alligevel bliver vi kørt over i 2. halvleg og ender med det samme shit som altid derovre.

jensemand1957
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 9. jul 2015, 16:09

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af jensemand1957 » 13. sep 2015, 18:03

9800 skrev:
jensemand1957 skrev:Når man fra ledelsen side vælger kun at bruge penge udviklingsspillere og egne unge talenter, skal man forvente kampe som denne.
Ja og pyt med det. Uanset hvem vi havde signet kunne vi alligevel ikke spille op med de bedste. Vi har vundet mesterskabet fire gange de sidste 20 år, det er der kun et hold der har gjort bedre!
Brug de unge så de blir bedre, og så har vi et tophold om 2-3 år
Det er heller ikke en kritik, men blot en konstatering. Og du har ret, giv den 2-3 år.

Gamen

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Gamen » 13. sep 2015, 18:05

Buzz Killington skrev:
Ikke at jeg skal begive mig ud i et kæmpe forsvar as KP, men for det første, så er dette kun hans tredje kamp i år (hvor vi vandt den ene 5-1 over OB), så antallet af mål imod kan jo ikke i specielt grad tilskrives ham. Derudover kan jeg heller ikke se at sådan en refleksreaktion som resulterede i et selvmål, ikke skal klandres spilleren. Det kunne have været hvem som helst. Men når alt det er sagt, så er det da sigende at KEP er vores klart bedste CB, og både Blåbjerg og KP mangler stadig meget.
Det skulle ikke forstås som at KP har været skyld i at vi har lukket mange mål ind, bare at han ikke skal hypes mere end nødvendigt når det er synligt på banen at han stadig ikke er mere end en gennemsnitlig superliga-spiller.

Men det er nu generelt vores forsvar der er vores største problem nu, og at vi får store problemer med at holde os i top 6 hvis ikke vi bliver bedre til at lukke af.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Provst i Brovst » 13. sep 2015, 18:07

Nordjyske: Lad os tage det positive først. Efter syv målløse superligakampe i Parken fik AaB da scoret i nationalarenaen mod FC København. Endda to gange.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar