Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Hovedet » 11. sep 2015, 17:22

BoT skrev:
Gamen skrev:
BoT skrev:Sæsonens 3 sikreste point.
... for FCK ;)
Pjat med dig. Vi plejer jo at vinde 3 eller 4-0. Hov, jeg får netop nu at vide, at vi plejer at TABE 3 eller 4-0. Ok. Så var der ikke noget alligevel.
Tillige har vi det problem, at Dennis Søndergaard tilsyneladende kom for skade at afsløre den strategi, vi havde tænkt os at anvende til kampen i Parken: Nemlig at holde modstanderens bur rent og selv indkassere 2-4 mål i den anden ende.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af frederikshavneren » 12. sep 2015, 16:52

Ifølge Nordjyske bliver KEP klar. Risgård derimod er fortsat skadet og er definitivt ude af betragtning til opgøret

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af frederikshavneren » 12. sep 2015, 17:03

Eksil skrev:
FC København (V-U-U-U-T) mod AaB (T-T-V-V-T)
Det siger alt om den stabilt kedelige FCK mod bipolære AaB.
AaBs seneste 12 Superliga kampe i Parken:

0 sejre
1 uafgjort
11 nederlag

Målscore på 1-31 :'(

Kent fandt aldrig formularen til at bryde Superliga forbandelsen i Parken, hvor vi er blevet ydmyget gang på gang. I modsætning til klubber som OB og AGF der jævnligt henter point på nationalstadionet så er vi helt væk i Parken.

Forhåbentlig har Søndergaard en bedre opskrift på hvordan man opnår succes i Parken. Det der også kan tale for at forbandelsen bliver brudt i morgen er at FCK bestemt virker til at tale med. Københavnernes defensiv har virker meget sårbar i denne sæson.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Freddie » 12. sep 2015, 17:51

Men så havde han trods alt en vundet pokalfinale, hvor vi totalt smadrede dem både på og uden for banen i en demonstration der næppe er set fra et udehold. Hvorfor du ikke vil have den med står som en gåde for mig?
Men det kan ikke skjule at vi har det svært, og det skyldes, at vi ikke kan skabe den kompakte forsvarsopstilling som Randers. Vi må simpelthen i højere grad møde FCK med en anden gameplan, og den favoriserer nærmest FCK i de kampe, samtidig med, at de har haft en evne til at udnytte deres chancer mod AaB. Selv Jesper Grønkjær har scoret mod os i kampene mod Kent, og magen til uskarp angriber skal man ellers lede længe efter.
Som jeg ser det kommer han også i svære problemer derovre med OB, når de skal forbi.
frederikshavneren skrev: AaBs seneste 12 Superliga kampe i Parken:

0 sejre
1 uafgjort
11 nederlag

Målscore på 1-31 :'(

Kent fandt aldrig formularen til at bryde Superliga forbandelsen i Parken, hvor vi er blevet ydmyget gang på gang. I modsætning til klubber som OB og AGF der jævnligt henter point på nationalstadionet så er vi helt væk i Parken.

Forhåbentlig har Søndergaard en bedre opskrift på hvordan man opnår succes i Parken. Det der også kan tale for at forbandelsen bliver brudt i morgen er at FCK bestemt virker til at tale med. Københavnernes defensiv har virker meget sårbar i denne sæson.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Gnu » 12. sep 2015, 20:35

frederikshavneren skrev:Ifølge Nordjyske bliver KEP klar. Risgård derimod er fortsat skadet og er definitivt ude af betragtning til opgøret
Er det Dennis Søndergaard der igen lækker hemmeligheder fra træningsbanen?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af NIN » 12. sep 2015, 21:41

Freddie skrev:Men så havde han trods alt en vundet pokalfinale, hvor vi totalt smadrede dem både på og uden for banen i en demonstration der næppe er set fra et udehold. Hvorfor du ikke vil have den med står som en gåde for mig?
Men det kan ikke skjule at vi har det svært, og det skyldes, at vi ikke kan skabe den kompakte forsvarsopstilling som Randers. Vi må simpelthen i højere grad møde FCK med en anden gameplan, og den favoriserer nærmest FCK i de kampe, samtidig med, at de har haft en evne til at udnytte deres chancer mod AaB. Selv Jesper Grønkjær har scoret mod os i kampene mod Kent, og magen til uskarp angriber skal man ellers lede længe efter.
Som jeg ser det kommer han også i svære problemer derovre med OB, når de skal forbi.
frederikshavneren skrev: AaBs seneste 12 Superliga kampe i Parken:

0 sejre
1 uafgjort
11 nederlag

Målscore på 1-31 :'(

Kent fandt aldrig formularen til at bryde Superliga forbandelsen i Parken, hvor vi er blevet ydmyget gang på gang. I modsætning til klubber som OB og AGF der jævnligt henter point på nationalstadionet så er vi helt væk i Parken.

Forhåbentlig har Søndergaard en bedre opskrift på hvordan man opnår succes i Parken. Det der også kan tale for at forbandelsen bliver brudt i morgen er at FCK bestemt virker til at tale med. Københavnernes defensiv har virker meget sårbar i denne sæson.

Det handler sikkert om at i morgen ikke er en pokalfinale og der med irrelevant i forhold til vores statistik mod FC København i Parken. Som du selv pointerer, var det en anden kulisse for spillerne end det billede vi vil se søndag. Der ud over er pokalturneringen (og finalen) en helt anden boldgade med sit eget liv og logik, hvor det normale styrkeforhold mellem top og bund og sågar divisioner ofte udlignes.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Freddie » 12. sep 2015, 22:13

NIN den fromme skrev: Det handler sikkert om at i morgen ikke er en pokalfinale og der med irrelevant i forhold til vores statistik mod FC København i Parken. Som du selv pointerer, var det en anden kulisse for spillerne end det billede vi vil se søndag. Der ud over er pokalturneringen (og finalen) en helt anden boldgade med sit eget liv og logik, hvor det normale styrkeforhold mellem top og bund og sågar divisioner ofte udlignes.
Det kan jeg simpelthen ikke følge. Det afgøres af spillerne på banen, så der er efter min mening ingen grund til at tale sig selv ned og købe de elendige statistikker, der i udførsel ligner dem, der kommer frem i TV-kampe, bare fordi journalisterne ikke gider lave fyldestgørende arbejde. Jeg må indrømme, at jeg synes det er skidt, at aabsport.dk også er faldet i den grøft og bygger sin optaktsartikel på, at vi har spillet 73 superligakampe mod FCK. Det er sandt nok, men vi har altså mødt dem 79 gange i alt. Det gør nu ikke statistikken mere flatterende, men mere præcis. Hvad skal man med statistik, når man bruger eller misbruger dem som man vil?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af NIN » 12. sep 2015, 22:38

Freddie skrev:
NIN den fromme skrev: Det handler sikkert om at i morgen ikke er en pokalfinale og der med irrelevant i forhold til vores statistik mod FC København i Parken. Som du selv pointerer, var det en anden kulisse for spillerne end det billede vi vil se søndag. Der ud over er pokalturneringen (og finalen) en helt anden boldgade med sit eget liv og logik, hvor det normale styrkeforhold mellem top og bund og sågar divisioner ofte udlignes.
Det kan jeg simpelthen ikke følge. Det afgøres af spillerne på banen, så der er efter min mening ingen grund til at tale sig selv ned og købe de elendige statistikker, der i udførsel ligner dem, der kommer frem i TV-kampe, bare fordi journalisterne ikke gider lave fyldestgørende arbejde. Jeg må indrømme, at jeg synes det er skidt, at aabsport.dk også er faldet i den grøft og bygger sin optaktsartikel på, at vi har spillet 73 superligakampe mod FCK. Det er sandt nok, men vi har altså mødt dem 79 gange i alt. Det gør nu ikke statistikken mere flatterende, men mere præcis. Hvad skal man med statistik, når man bruger eller misbruger dem som man vil?
Så med andre ord, en pokalkamp (og i dette tilfælde finale) er bare som en hvilken anden tuneringskamp? Og mht til statistik og man kan misbruge den som man ønsker, så gør lige det og vis os, at vi har en god statistik mod FCK i Parken i superligaen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Elscorpio » 13. sep 2015, 00:22

Når Hobro kan gøre det, kan vi også.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Freddie » 13. sep 2015, 08:56

NIN den fromme skrev: Så med andre ord, en pokalkamp (og i dette tilfælde finale) er bare som en hvilken anden tuneringskamp? Og mht til statistik og man kan misbruge den som man ønsker, så gør lige det og vis os, at vi har en god statistik mod FCK i Parken i superligaen.
Nej. Man kan nemlig ikke snyde med statistik, hvis man gør det ordentligt, bare fordi det er let. Det er faktisk det, der er min pointe, og ja. En pokalkamp er bare en anden turneringskamp, rent statistisk.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af hje1980 » 13. sep 2015, 08:57

I min optik var de manglende resultater - bla. under Kent - i Parken skyldes det at vi har været for passive og afventende. Det har vi aldrig haft spillerne til og får det forhåbentlig heller aldrig.

Vi skal frem og lægge det høje pres som vi jo kan se de gerne vil praktisere. Turde angribe dem højt og så få nogle afslutninger på sæbehandsken inde i målet.

På den måde tror jeg vi har større chancer med for at hente point i TDC-Telenor-3-Telia Parken...

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 373
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af 556 » 13. sep 2015, 09:18

Hvis vi ikke får tempo i vores eget pasningsspil vil det pres som FCK evner at lægge på boldholderen kvæle os.
Den sejr i Parken som står tydeligst for mig udover pokalsejren var, da vi med en Nomvethe og Caca i topform og spillehumør gang på spillede dem tynde i 2006 i en klar 2-0 sejr. Husker tydeligst en ung Oscar Wendt som ofte agerede snurretop.. en herlig eftermiddag i loungen ☺
Risgård spillede også en super kamp dengang og han bliver savnet i dag.
Dengang havde vi udover ovenstående også en Winsnes og en Lindström som alle sammen med Rade Prica udgjorde det måske bedste offensivt spillende hold vi nogensinde har haft.
Kan vi ramme niveauet vi viste mod OB og i momenter mod GF så tror jeg på det, men mister vi flow i bold omgangen kan vi glemme alt om det.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af frederikshavneren » 13. sep 2015, 09:38

556 skrev:Hvis vi ikke får tempo i vores eget pasningsspil vil det pres som FCK evner at lægge på boldholderen kvæle os.
Den sejr i Parken som står tydeligst for mig udover pokalsejren var, da vi med en Nomvethe og Caca i topform og spillehumør gang på spillede dem tynde i 2006 i en klar 2-0 sejr. Husker tydeligst en ung Oscar Wendt som ofte agerede snurretop.. en herlig eftermiddag i loungen ☺
Risgård spillede også en super kamp dengang og han bliver savnet i dag.
Dengang havde vi udover ovenstående også en Winsnes og en Lindström som alle sammen med Rade Prica udgjorde det måske bedste offensivt spillende hold vi nogensinde har haft.
Kan vi ramme niveauet vi viste mod OB og i momenter mod GF så tror jeg på det, men mister vi flow i bold omgangen kan vi glemme alt om det.
Ganske god analyse. Jeg husker også tydeligt ovennævnte kamp.

Startopstillingen giver vel mere eller mindre sig selv, det eneste spørgsmål er hvem der skal erstatte Risgård?
Om end der var lidt for meget alibibold over det så gjorde Abildgaard det udmærket i onsdags mod Vendsyssel FF.

Alligevel er det bestemt ikke sikkert at han starter inde i dagens kamp. FCK med Amartey og Delaney centralt er enormt fysisk stærke, hvorfor Søndergaard måske vælger at droppe Abildgaard på den bekostning.
Hvis jeg skal gætte så tror jeg at Søndergaard vælger Augu til den centrale midtbane, men det vil være et fejlvalg i min optik.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 562
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Elvis lever » 13. sep 2015, 10:13

frederikshavneren skrev:
556 skrev:Hvis vi ikke får tempo i vores eget pasningsspil vil det pres som FCK evner at lægge på boldholderen kvæle os.
Den sejr i Parken som står tydeligst for mig udover pokalsejren var, da vi med en Nomvethe og Caca i topform og spillehumør gang på spillede dem tynde i 2006 i en klar 2-0 sejr. Husker tydeligst en ung Oscar Wendt som ofte agerede snurretop.. en herlig eftermiddag i loungen ☺
Risgård spillede også en super kamp dengang og han bliver savnet i dag.
Dengang havde vi udover ovenstående også en Winsnes og en Lindström som alle sammen med Rade Prica udgjorde det måske bedste offensivt spillende hold vi nogensinde har haft.
Kan vi ramme niveauet vi viste mod OB og i momenter mod GF så tror jeg på det, men mister vi flow i bold omgangen kan vi glemme alt om det.
Ganske god analyse. Jeg husker også tydeligt ovennævnte kamp.

Startopstillingen giver vel mere eller mindre sig selv, det eneste spørgsmål er hvem der skal erstatte Risgård?
Om end der var lidt for meget alibibold over det så gjorde Abildgaard det udmærket i onsdags mod Vendsyssel FF.

Alligevel er det bestemt ikke sikkert at han starter inde i dagens kamp. FCK med Amartey og Delaney centralt er enormt fysisk stærke, hvorfor Søndergaard måske vælger at droppe Abildgaard på den bekostning.
Hvis jeg skal gætte så tror jeg at Søndergaard vælger Augu til den centrale midtbane, men det vil være et fejlvalg i min optik.
Abildgaard spiller alibi fodbold og Augo er et forkert valg, så hvem mener du skal spille pladsen??
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af frederikshavneren » 13. sep 2015, 10:32

Elvis lever skrev:
frederikshavneren skrev:
556 skrev:Hvis vi ikke får tempo i vores eget pasningsspil vil det pres som FCK evner at lægge på boldholderen kvæle os.
Den sejr i Parken som står tydeligst for mig udover pokalsejren var, da vi med en Nomvethe og Caca i topform og spillehumør gang på spillede dem tynde i 2006 i en klar 2-0 sejr. Husker tydeligst en ung Oscar Wendt som ofte agerede snurretop.. en herlig eftermiddag i loungen ☺
Risgård spillede også en super kamp dengang og han bliver savnet i dag.
Dengang havde vi udover ovenstående også en Winsnes og en Lindström som alle sammen med Rade Prica udgjorde det måske bedste offensivt spillende hold vi nogensinde har haft.
Kan vi ramme niveauet vi viste mod OB og i momenter mod GF så tror jeg på det, men mister vi flow i bold omgangen kan vi glemme alt om det.
Ganske god analyse. Jeg husker også tydeligt ovennævnte kamp.

Startopstillingen giver vel mere eller mindre sig selv, det eneste spørgsmål er hvem der skal erstatte Risgård?
Om end der var lidt for meget alibibold over det så gjorde Abildgaard det udmærket i onsdags mod Vendsyssel FF.

Alligevel er det bestemt ikke sikkert at han starter inde i dagens kamp. FCK med Amartey og Delaney centralt er enormt fysisk stærke, hvorfor Søndergaard måske vælger at droppe Abildgaard på den bekostning.
Hvis jeg skal gætte så tror jeg at Søndergaard vælger Augu til den centrale midtbane, men det vil være et fejlvalg i min optik.
Abildgaard spiller alibi fodbold og Augo er et forkert valg, så hvem mener du skal spille pladsen??
Børsting men det kommer ikke til at ske.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af FlæskeFrank » 13. sep 2015, 10:59

Hvis vi vinder, så mener jeg, at FCKs epoke er slut. Den har løbet fra 2000-2015, Brøndbys løb vel fra 1990-2005.

FCK vil med nederlaget være godt efter i årets mesterskab, både mestrene fra 2014 og 2015 vil være noget foran dem, de har ingen europæisk at hænge hatten på. Det kommer de bare ikke tilbage på. Samtidig har de de fire sidste år kun været mestre en gang.

Samtidig vil vi vinde i Parken, tidligere havde vi et kompleks på Brøndby stadion, da vi først fik vendt den del, så blev deres stadion forholdsvis ordinært for det hold, som en gang imellem de sidste 20 år dukker op som nr. 1. Så jeg tror, at hvis sejren kommer i dag vil den gøre ondt på rigtig mange parametre hos FCK.

Berlingske havde en artikel i dag om, at Ståle var for fredet i forhold til resultaterne. Det vil blive startskuddet på en heksejagt på Ståle, hvis de taber til et hold de ikke har tabt til i 8 år i Parken.
- FlæskeFrank

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Hovedet » 13. sep 2015, 12:08

FlæskeFrank skrev:Hvis vi vinder, så mener jeg, at FCKs epoke er slut. Den har løbet fra 2000-2015, Brøndbys løb vel fra 1990-2005.

FCK vil med nederlaget være godt efter i årets mesterskab, både mestrene fra 2014 og 2015 vil være noget foran dem, de har ingen europæisk at hænge hatten på. Det kommer de bare ikke tilbage på. Samtidig har de de fire sidste år kun været mestre en gang.

Samtidig vil vi vinde i Parken, tidligere havde vi et kompleks på Brøndby stadion, da vi først fik vendt den del, så blev deres stadion forholdsvis ordinært for det hold, som en gang imellem de sidste 20 år dukker op som nr. 1. Så jeg tror, at hvis sejren kommer i dag vil den gøre ondt på rigtig mange parametre hos FCK.

Berlingske havde en artikel i dag om, at Ståle var for fredet i forhold til resultaterne. Det vil blive startskuddet på en heksejagt på Ståle, hvis de taber til et hold de ikke har tabt til i 8 år i Parken.
Det er mildest talt en drabelig konklusion at drage på baggrund af én kamp i runde 8 i Superligaen. Der findes ikke et eneste strukturelt element, der peger i retning af, at FCK ikke også de næste mange år vil være den dominerende klub i dansk fodbold, og det er svært at forestille sig, at FCK bare én gang de næste 10 år vil være at finde uden for top 2 i dansk fodbold.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Pollack2 » 13. sep 2015, 12:17

Elvis lever skrev:
frederikshavneren skrev:
556 skrev:Hvis vi ikke får tempo i vores eget pasningsspil vil det pres som FCK evner at lægge på boldholderen kvæle os.
Den sejr i Parken som står tydeligst for mig udover pokalsejren var, da vi med en Nomvethe og Caca i topform og spillehumør gang på spillede dem tynde i 2006 i en klar 2-0 sejr. Husker tydeligst en ung Oscar Wendt som ofte agerede snurretop.. en herlig eftermiddag i loungen ☺
Risgård spillede også en super kamp dengang og han bliver savnet i dag.
Dengang havde vi udover ovenstående også en Winsnes og en Lindström som alle sammen med Rade Prica udgjorde det måske bedste offensivt spillende hold vi nogensinde har haft.
Kan vi ramme niveauet vi viste mod OB og i momenter mod GF så tror jeg på det, men mister vi flow i bold omgangen kan vi glemme alt om det.
Ganske god analyse. Jeg husker også tydeligt ovennævnte kamp.

Startopstillingen giver vel mere eller mindre sig selv, det eneste spørgsmål er hvem der skal erstatte Risgård?
Om end der var lidt for meget alibibold over det så gjorde Abildgaard det udmærket i onsdags mod Vendsyssel FF.

Alligevel er det bestemt ikke sikkert at han starter inde i dagens kamp. FCK med Amartey og Delaney centralt er enormt fysisk stærke, hvorfor Søndergaard måske vælger at droppe Abildgaard på den bekostning.
Hvis jeg skal gætte så tror jeg at Søndergaard vælger Augu til den centrale midtbane, men det vil være et fejlvalg i min optik.
Abildgaard spiller alibi fodbold og Augo er et forkert valg, så hvem mener du skal spille pladsen??
Tror også det er nødvendigt med tempo i spillet for at kunne matche FCK - og der håber jeg nærmest ikke for Augos egen skyld, at han starter inde: Mod Vendsyssel kunne han være med, men mod FCK vil hans langsomhed blive udstillet på grusomste vis. Og spørgsmålet er også, om vi har spillerne til at sætte så meget fart i spillet som 2006?

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2207
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af Sauer » 13. sep 2015, 14:45

Nogen der ved, om man kan undlade at printe en print-selv-billet og så bare fremvise den på telefonen?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC København - AaB, 13.09.2015

Indlæg af frederikshavneren » 13. sep 2015, 14:53

Bekræftet startopstilling, der er genvalg til Abildgaard:

Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Patrick
Ene - Würtz - Abildgaard - Thomsen
RJ
Spalvis


Bænken:

CC
Ahlmann
Blåbjerg
Augu
Bruhn
Børsting
Helenius

:aabfan:

Besvar