AaB indkalder til dialogmøde

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
SLO AaB
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 20. jul 2015, 10:45

AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af SLO AaB » 15. okt 2015, 10:34

Efter den positive oplevelse ved dialogmødet i marts har AaB valgt, at dialogmøderne fremover skal være en tilbagevendende begivenhed.

Det er planen, at der hver halvsæson vil blive holdt et dialogmøde, hvor repræsentanter fra AaB’s ledelse vil udveksle erfaringer og synspunkter med AaB’s fans, som på den led vil blive hørt, så risikoen for eventuelle misforståelser og interessekonflikter mindskes.

AaB inviterer hermed klubbens supportere til dialogmøde på Nordjyske Arena tirsdag den 8. december 2015 kl. 18.00 i Nordjyske Lounge.

AaB ønsker til stadighed at styrke samspillet og dialogen mellem klubben og fans. Det er baggrunden for de åbne dialogmøder, som danner grobund for en nuanceret og saglig debat, der kan medvirke til at belyse forskellige sager fra de fleste synsvinkler.

Hvad dialogmødet skal omhandle vil være op til klubbens fans at vedtage. AaB modtager gerne input til emner til debat i åbent forum.

Forslag til emner bedes sendt til fankoordinator Christian Golding på cga@AaB-as.dk.

Når december nærmer sig vil en dagsorden med de udvalgte emner blive bragt her på aabsport.dk.

Både sportsdirektør Allan Gaarde og administrerende direktør Stephan Schors vil være til stede på dialogmødet 8. december.

Sammen er vi AaB – Hele Nordjyllands hold.

SLO AaB
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 20. jul 2015, 10:45

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af SLO AaB » 7. dec 2015, 08:25

Dialogmøde for alle interesserede tirsdag

Tirsdag den 8. december er AaB vært for denne halvsæsons dialogmøde. Det hele foregår kl. 18.00 i Telenor Lounge på Nordjyske Arena, hvor alle interesserede er velkomne.

AaB ønsker til stadighed at styrke samspillet og dialogen mellem klub og fans. Dialogmøderne er et af de værktøjer vi gerne vil gøre brug i bestræbelserne på, at undgå fremtidige misforståelser og konflikter.

I foråret 2015 blev det første dialogmøde afholdt, et møde som var en positiv oplevelse, hvorfor vi har valgt at gentage succesen umiddelbart efter afslutningen på efterårssæsonen.

Forud for mødet har I – AaB’s fans– haft mulighed for at komme med input til hvad dagsordenen skulle være. Vi har ud fra jeres input lavet en dagsorden, som vi mener, vil være gavnlig og ikke mindst relevant.

Dagsorden:

Velkomst og introduktion til mødet
Fit for fight. AaB’s overordnede sportslige og kommercielle strategi præsenteres.
Superliga Udekort. Information om seneste nyt på området.
Eventuelt
Alle punkter er tiltænkt som oplæg til en saglig og konstruktiv dialog.

På mødet vil AaB være repræsenteret af Stephan Schors (administrerende direktør), Allan Gaarde (Sportsdirektør), Brian Andersen (Presse- og kommunikationschef) samt Christian Golding (Fankoordinator).

Mødet forventes at være færdigt 19.30.

Vi glæder os til at se mange AaB-fans tirsdag aften på Nordjyske Arena.

Sammen er vi AaB – Hele Nordjyllands Hold


http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... rsdag.aspx

Gamen

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Gamen » 9. dec 2015, 11:48

Tak for et godt dialogmøde.

Dog skuffende at se, hvor få der mødte op. Det kan simpelthen ikke passe, at en klub af vores størrelse kun kan trække 40-50 mand til sådan et arrangement. Stram op!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af troelsh » 9. dec 2015, 11:57

Gamen skrev:Tak for et godt dialogmøde.

Dog skuffende at se, hvor få der mødte op. Det kan simpelthen ikke passe, at en klub af vores størrelse kun kan trække 40-50 mand til sådan et arrangement. Stram op!
Har du et referat af mødet, eller nogle overordnede punkter af hvad der blev snakket om? :)

Gamen

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Gamen » 9. dec 2015, 12:31

troelsh skrev:
Gamen skrev:Tak for et godt dialogmøde.

Dog skuffende at se, hvor få der mødte op. Det kan simpelthen ikke passe, at en klub af vores størrelse kun kan trække 40-50 mand til sådan et arrangement. Stram op!
Har du et referat af mødet, eller nogle overordnede punkter af hvad der blev snakket om? :)
AaB lægger selv op, men her er det jeg noterede om den overordnede plan:

Overordnet sportslig og kommerciel strategi: Fit for Fight 2015-2017

Kommercielle projekter:
Strukturering sponsorer, CRM-system
CSR
Digital medarb. - tanker om loyalitetsprogram.
Fankoordinator
Konference – er ikke længere et selvstændigt forretningsområde.
Boder og merch – ny ansvarlig. En del af ny aftale med Unibrew er investering i boderne, heriblandt skærme så man kan følge kampen. Effekt ventes i 2016.
AaB TV

Sportsligt:
Fysisk træner
Flytning af college
Baneforhold
Superligabygning.

Målsætning: Pænt nul.
Alt andet skal kanaliseres over i fodbolden.

Sportslig målsætning:

Økonomisk målsætning: Top 6, som I at det er dét man budgetterer med.
Sportslig målsætning: Vi skal være en del af toppen, og kunne poppe op med jævne mellemrum.

50 % af Superligatruppen skal bestå af egen avl.

2 Superliga-spillere a la Børsting om året skal der udvikles – som i Superliga-spillere, og ikke bare trup-medlemmer.

Sportslige projekter:

Fuldtids fysisk træner – er gennemført.
Flytning af college – samarbejde med Elitesport Aalborg på Hadsundvej.
Baneforholdene – græsbanerne er forbedret.
Superligabygning – Trænere og spillere skal flytte ud til den nye bygning på Hornevej. Bl.a. fitness og spillerfaciliteter.

Kommercielle projekter, som er prioriteter fremadrettet:

- AaB app
- IT-strategi
- Klubsamarbejde
- Hjemmeside
- Investor Relations strategi

Sportslige projekter:

- Analysesystem
- Scouting
- Superligabygning

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af troelsh » 9. dec 2015, 12:48

Gamen skrev:
troelsh skrev:
Gamen skrev:Tak for et godt dialogmøde.

Dog skuffende at se, hvor få der mødte op. Det kan simpelthen ikke passe, at en klub af vores størrelse kun kan trække 40-50 mand til sådan et arrangement. Stram op!
Har du et referat af mødet, eller nogle overordnede punkter af hvad der blev snakket om? :)
AaB lægger selv op, men her er det jeg noterede om den overordnede plan:

Overordnet sportslig og kommerciel strategi: Fit for Fight 2015-2017

Kommercielle projekter:
Strukturering sponsorer, CRM-system
CSR
Digital medarb. - tanker om loyalitetsprogram.
Fankoordinator
Konference – er ikke længere et selvstændigt forretningsområde.
Boder og merch – ny ansvarlig. En del af ny aftale med Unibrew er investering i boderne, heriblandt skærme så man kan følge kampen. Effekt ventes i 2016.
AaB TV

Sportsligt:
Fysisk træner
Flytning af college
Baneforhold
Superligabygning.

Målsætning: Pænt nul.
Alt andet skal kanaliseres over i fodbolden.

Sportslig målsætning:

Økonomisk målsætning: Top 6, som I at det er dét man budgetterer med.
Sportslig målsætning: Vi skal være en del af toppen, og kunne poppe op med jævne mellemrum.

50 % af Superligatruppen skal bestå af egen avl.

2 Superliga-spillere a la Børsting om året skal der udvikles – som i Superliga-spillere, og ikke bare trup-medlemmer.

Sportslige projekter:

Fuldtids fysisk træner – er gennemført.
Flytning af college – samarbejde med Elitesport Aalborg på Hadsundvej.
Baneforholdene – græsbanerne er forbedret.
Superligabygning – Trænere og spillere skal flytte ud til den nye bygning på Hornevej. Bl.a. fitness og spillerfaciliteter.

Kommercielle projekter, som er prioriteter fremadrettet:

- AaB app
- IT-strategi
- Klubsamarbejde
- Hjemmeside
- Investor Relations strategi

Sportslige projekter:

- Analysesystem
- Scouting
- Superligabygning
Tak superfedt Gamen!

Det hele ser egentlig fornuftigt og lovende ud!
Jeg tror fundamentet i AaB bliver styrket markant de kommende år med "Fit for Fight" projektet, og forhåbentlig betyder det vi vil kunne blande os endnu mere i toppen af dansk fodbold :aabfan:

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af astonvilla » 9. dec 2015, 13:08

Gamen skrev:
troelsh skrev:
Gamen skrev:Tak for et godt dialogmøde.

Dog skuffende at se, hvor få der mødte op. Det kan simpelthen ikke passe, at en klub af vores størrelse kun kan trække 40-50 mand til sådan et arrangement. Stram op!
Har du et referat af mødet, eller nogle overordnede punkter af hvad der blev snakket om? :)
AaB lægger selv op, men her er det jeg noterede om den overordnede plan:

Overordnet sportslig og kommerciel strategi: Fit for Fight 2015-2017

Kommercielle projekter:
Strukturering sponsorer, CRM-system
CSR
Digital medarb. - tanker om loyalitetsprogram.
Fankoordinator
Konference – er ikke længere et selvstændigt forretningsområde.
Boder og merch – ny ansvarlig. En del af ny aftale med Unibrew er investering i boderne, heriblandt skærme så man kan følge kampen. Effekt ventes i 2016.
AaB TV

Sportsligt:
Fysisk træner
Flytning af college
Baneforhold
Superligabygning.

Målsætning: Pænt nul.
Alt andet skal kanaliseres over i fodbolden.

Sportslig målsætning:

Økonomisk målsætning: Top 6, som I at det er dét man budgetterer med.
Sportslig målsætning: Vi skal være en del af toppen, og kunne poppe op med jævne mellemrum.

50 % af Superligatruppen skal bestå af egen avl.

2 Superliga-spillere a la Børsting om året skal der udvikles – som i Superliga-spillere, og ikke bare trup-medlemmer.

Sportslige projekter:

Fuldtids fysisk træner – er gennemført.
Flytning af college – samarbejde med Elitesport Aalborg på Hadsundvej.
Baneforholdene – græsbanerne er forbedret.
Superligabygning – Trænere og spillere skal flytte ud til den nye bygning på Hornevej. Bl.a. fitness og spillerfaciliteter.

Kommercielle projekter, som er prioriteter fremadrettet:

- AaB app
- IT-strategi
- Klubsamarbejde
- Hjemmeside
- Investor Relations strategi

Sportslige projekter:

- Analysesystem
- Scouting
- Superligabygning
Tak!
Bienvenu Bassogog!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Frygah » 9. dec 2015, 13:49

Også tak herfra!

Det jeg savner, eller som måske kan være gemt under flere af emnerne listet af Gamen, er hvor klubben har planer om at investere de mange likvide midler. Er det i aktier? Er det kun i medarbejderstaben, der skal tjene pengene ind igen via sponsorer? Eller er det kun i det sportslige setup?

Jeg havde nok en tanke om at man ville gå investeringsvejen igen, for at forrente sine midler, men på en noget mere konservativ måde end tidligere tiders eskapader.

Kom der noget frem om dette?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Sanchez94 » 9. dec 2015, 13:53

Ambitionen om 2x "Børsting" om året, det er virkelig meget.. Det er meget at 2 ungdomsspillere, skal kunne gå ind og spille en rolle omkring start 11'eren

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Flower » 9. dec 2015, 14:05

Jeg synes at have læst, at awaykortet var på blokken. Blev det ikke nævnt på noget tidspunkt?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Gamen

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Gamen » 9. dec 2015, 14:08

Sanchez94 skrev:Ambitionen om 2x "Børsting" om året, det er virkelig meget.. Det er meget at 2 ungdomsspillere, skal kunne gå ind og spille en rolle omkring start 11'eren
Børsting var et eksempel. Han nævnte at han først ville kalde en spiller en Superliga-spiller når han havde omkring 30 kampe under bæltet. Vi skal altså ikke bare være tilfredse med at fostre spillere der ingen kampe får.

Gamen

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Gamen » 9. dec 2015, 14:10

Flower skrev:Jeg synes at have læst, at awaykortet var på blokken. Blev det ikke nævnt på noget tidspunkt?
Jo, men der lyttede jeg mest i stedet for at notere ned. Det var på blokken, og her var man stadig ikke særlig langt i processen. Men vi havde en lang diskussion af det.

Gamen

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Gamen » 9. dec 2015, 14:18

Frygah skrev:Også tak herfra!

Det jeg savner, eller som måske kan være gemt under flere af emnerne listet af Gamen, er hvor klubben har planer om at investere de mange likvide midler. Er det i aktier? Er det kun i medarbejderstaben, der skal tjene pengene ind igen via sponsorer? Eller er det kun i det sportslige setup?

Jeg havde nok en tanke om at man ville gå investeringsvejen igen, for at forrente sine midler, men på en noget mere konservativ måde end tidligere tiders eskapader.

Kom der noget frem om dette?
Det ligger forhåbentlig implicit i de ting jeg listede op. Gaarde bekræftede Brüchmann's oplysninger om, at man havde indkaldt alle trænere og andre til møde sidste år, og lavet et prioriteringsskema hvor faciliteter og baneforhold scorede højst når det kom til investeringer.
Alt det man investerer i nu skal gerne give et afkast, og det afkast investerer man sportsligt. At man har lukket ned for konference som selvstændigt forretningsområde, signalerer vel også at man koncentrerer sig om det man er bedst til.
Jeg tror ikke du vil se AaB investere i samme hurlumhej som tidligere.
Til gengæld vi man arbejde for at øge synligheden mere, bl.a. i form af at få sikret at AaB-trøjen kan købes flere steder end det er tilfældet nu, bl.a. et enkelt sted i København.
Kampoplevelsen skal der også skrues op for, derfor investering i boderne og flere tiltag på kampdagene, bl.a. flere rabatter og målgruppeorienterede tiltag.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Frygah » 9. dec 2015, 14:35

Gamen skrev:
Frygah skrev:Også tak herfra!

Det jeg savner, eller som måske kan være gemt under flere af emnerne listet af Gamen, er hvor klubben har planer om at investere de mange likvide midler. Er det i aktier? Er det kun i medarbejderstaben, der skal tjene pengene ind igen via sponsorer? Eller er det kun i det sportslige setup?

Jeg havde nok en tanke om at man ville gå investeringsvejen igen, for at forrente sine midler, men på en noget mere konservativ måde end tidligere tiders eskapader.

Kom der noget frem om dette?
Det ligger forhåbentlig implicit i de ting jeg listede op. Gaarde bekræftede Brüchmann's oplysninger om, at man havde indkaldt alle trænere og andre til møde sidste år, og lavet et prioriteringsskema hvor faciliteter og baneforhold scorede højst når det kom til investeringer.
Alt det man investerer i nu skal gerne give et afkast, og det afkast investerer man sportsligt. At man har lukket ned for konference som selvstændigt forretningsområde, signalerer vel også at man koncentrerer sig om det man er bedst til.
Jeg tror ikke du vil se AaB investere i samme hurlumhej som tidligere.
Til gengæld vi man arbejde for at øge synligheden mere, bl.a. i form af at få sikret at AaB-trøjen kan købes flere steder end det er tilfældet nu, bl.a. et enkelt sted i København.
Kampoplevelsen skal der også skrues op for, derfor investering i boderne og flere tiltag på kampdagene, bl.a. flere rabatter og målgruppeorienterede tiltag.
Tak for svar, Gamen :)

Det giver naturligvis god mening, jeg tænker bare stadig det vil være mærkeligt at lade 70 millioner ligge i en kiste på Hornevej, eller på en bankkonto til 0 i rente. Og jeg har bare svært ved at se os kunne smide 2-cifrede millionbeløb efter udelukkende sportslige aktiviteter (medmindre vi også går igang med at købe spillere mere regelmæssigt). Det er klart, at baneforhold og faciliteter kan være en større udgift. Det er helt fint med mig man har lukket ned fra konference osv., men jeg har lidt svært ved at se hvordan vi kan få investeret 30-40 millioner fx. udelukkende i den sportslige del.

Jeg er med på at historien skræmmer, og jeg er ikke ude i at AaB skal ud og lege byggematador eller lignende. Men havde nok bare troet at der ville blive løftet lidt et slør for hvordan man kommercielt vil investere, så indtægter og omsætning øges markant fremadrettet.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af MrBangDK » 9. dec 2015, 14:35

Gamen skrev: Kampoplevelsen skal der også skrues op for, derfor investering i boderne og flere tiltag på kampdagene, bl.a. flere rabatter og målgruppeorienterede tiltag.
Lige til den del.. Var der noget nyt ift. hvordan boderne er bygget op, og hvordan det bare fungerer ad r%& til ved kampe? AaB var jo selv ude at nævne, at de ville gøre brug af Royal Unibrews kompetencer, da de forhøjede/forlængede sponsoratet.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af troelsh » 9. dec 2015, 14:40

Frygah skrev:
Gamen skrev:
Frygah skrev:Også tak herfra!

Det jeg savner, eller som måske kan være gemt under flere af emnerne listet af Gamen, er hvor klubben har planer om at investere de mange likvide midler. Er det i aktier? Er det kun i medarbejderstaben, der skal tjene pengene ind igen via sponsorer? Eller er det kun i det sportslige setup?

Jeg havde nok en tanke om at man ville gå investeringsvejen igen, for at forrente sine midler, men på en noget mere konservativ måde end tidligere tiders eskapader.

Kom der noget frem om dette?
Det ligger forhåbentlig implicit i de ting jeg listede op. Gaarde bekræftede Brüchmann's oplysninger om, at man havde indkaldt alle trænere og andre til møde sidste år, og lavet et prioriteringsskema hvor faciliteter og baneforhold scorede højst når det kom til investeringer.
Alt det man investerer i nu skal gerne give et afkast, og det afkast investerer man sportsligt. At man har lukket ned for konference som selvstændigt forretningsområde, signalerer vel også at man koncentrerer sig om det man er bedst til.
Jeg tror ikke du vil se AaB investere i samme hurlumhej som tidligere.
Til gengæld vi man arbejde for at øge synligheden mere, bl.a. i form af at få sikret at AaB-trøjen kan købes flere steder end det er tilfældet nu, bl.a. et enkelt sted i København.
Kampoplevelsen skal der også skrues op for, derfor investering i boderne og flere tiltag på kampdagene, bl.a. flere rabatter og målgruppeorienterede tiltag.
Tak for svar, Gamen :)

Det giver naturligvis god mening, jeg tænker bare stadig det vil være mærkeligt at lade 70 millioner ligge i en kiste på Hornevej, eller på en bankkonto til 0 i rente. Og jeg har bare svært ved at se os kunne smide 2-cifrede millionbeløb efter udelukkende sportslige aktiviteter (medmindre vi også går igang med at købe spillere mere regelmæssigt). Det er klart, at baneforhold og faciliteter kan være en større udgift. Det er helt fint med mig man har lukket ned fra konference osv., men jeg har lidt svært ved at se hvordan vi kan få investeret 30-40 millioner fx. udelukkende i den sportslige del.

Jeg er med på at historien skræmmer, og jeg er ikke ude i at AaB skal ud og lege byggematador eller lignende. Men havde nok bare troet at der ville blive løftet lidt et slør for hvordan man kommercielt vil investere, så indtægter og omsætning øges markant fremadrettet.
Jeg håber bestemt også man aktiverer de likvide midler man har stående, og med en forholdsvis sikker portefølje af aktier og obligationer, burde man kunne generere en del penge på de godt 70 mil.

Gamen

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Gamen » 9. dec 2015, 14:47

Frygah skrev: Tak for svar, Gamen :)

Det giver naturligvis god mening, jeg tænker bare stadig det vil være mærkeligt at lade 70 millioner ligge i en kiste på Hornevej, eller på en bankkonto til 0 i rente. Og jeg har bare svært ved at se os kunne smide 2-cifrede millionbeløb efter udelukkende sportslige aktiviteter (medmindre vi også går igang med at købe spillere mere regelmæssigt). Det er klart, at baneforhold og faciliteter kan være en større udgift. Det er helt fint med mig man har lukket ned fra konference osv., men jeg har lidt svært ved at se hvordan vi kan få investeret 30-40 millioner fx. udelukkende i den sportslige del.

Jeg er med på at historien skræmmer, og jeg er ikke ude i at AaB skal ud og lege byggematador eller lignende. Men havde nok bare troet at der ville blive løftet lidt et slør for hvordan man kommercielt vil investere, så indtægter og omsætning øges markant fremadrettet.
Jeg ved ikke hvor meget det fremgår her, men Schors tror meget på at AaB skal være langt mere professionelle omkring at analysere på forretningen - hvem der kommer på stadion, hvorfor de kommer, hvad der lokker - og så i øvrigt bruge de interaktive kanaler til at ramme dem mere end man har gjort tidligere.

Derudover så virker det også til at man planlægger et langt bedre billetsystem.
Tror at det for AaB er en step-by-step udvikling, hvor et udviklingstrin konsekvent følges af et andet de næste 2-3 år.

Gamen

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Gamen » 9. dec 2015, 14:50

MrBangDK skrev: Lige til den del.. Var der noget nyt ift. hvordan boderne er bygget op, og hvordan det bare fungerer ad r%& til ved kampe? AaB var jo selv ude at nævne, at de ville gøre brug af Royal Unibrews kompetencer, da de forhøjede/forlængede sponsoratet.
Ikke sådan specifikt, men i og med at AaB har valgt at investere i det, og bruge langt flere penge på ikke-rentable tiltag som f.eks. billigere øl til nogle kampe, så tror jeg man har øje for det.
At der sættes skærme op hjælper forhåbentligt lidt, men jeg så da også gerne de på sigt kørte samme model som andre steder i Skandinavien hvor bestilling via en app er muligt, og så får man besked når ens bestilling er klar.
Man er i hvert fald godt klar over problemstillingerne - men det er jo så primært ved de (få) store kampe.

SLO AaB
Junior
Junior
Indlæg: 54
Tilmeldt: 20. jul 2015, 10:45

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af SLO AaB » 10. dec 2015, 11:37

Referat fra dialogmødet

TIl dialogmødet blev AaB's strategiplan, Fit for fight, præsenteret for de fremmødte, og der blev diskuteret emner som away-kort og kampoplevelse. AaB TV var til stede på mødet, og i den forbindelse blev både sportsdirektør Allan Gaarde og ASC-formand Mads Aagaard interviewet om vigtigheden af dialog mellem AaB og fansene.

På dette link kan du læse referatet fra mødet:
http://fodbold.aabsport.dk/media/731278 ... 2-2015.pdf

På dette link kan du se indslaget fra AaB TV:
http://www.aabtv.dk/dialogmode-pa-nordjyske-arena

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB indkalder til dialogmøde

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. dec 2015, 15:25

SLO AaB skrev:Referat fra dialogmødet

TIl dialogmødet blev AaB's strategiplan, Fit for fight, præsenteret for de fremmødte, og der blev diskuteret emner som away-kort og kampoplevelse. AaB TV var til stede på mødet, og i den forbindelse blev både sportsdirektør Allan Gaarde og ASC-formand Mads Aagaard interviewet om vigtigheden af dialog mellem AaB og fansene.

På dette link kan du læse referatet fra mødet:
http://fodbold.aabsport.dk/media/731278 ... 2-2015.pdf

På dette link kan du se indslaget fra AaB TV:
http://www.aabtv.dk/dialogmode-pa-nordjyske-arena
Tak for det. Det er rigtigt lækkert at man griber de møder så professionelt an, at man efterfølgende gør så udførligt et referat offentligt tilgængeligt.

Iøvrigt også tak til Gamen for det fine referat tidligere her i tråden... også fordi det faktisk er rigtigt godt at se opfattelsen af mødet åbenbart har været nogenlunde den samme i salen som hos referenten. Thumbs up for den.

Det næste man kunne ønske sig var at AaB fik flikket noget materiale sammen om "Fit for fight", så man kunne trænge lidt mere igennem til den brede offentlighed om hvad de overordnede strategiske planer er... men man kan jo håbe det kommer inden så længe.

Forresten synes jeg det er interessant (og sikkert logisk) at man nu lukker konferencedelen ned og lader et eksternt firma køre det. Det er vel i virkeligheden den allersidste rest af den store AaB A/S koncern paraply som nu bliver opgivet.

Besvar