EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af astonvilla » 19. okt 2015, 21:10

Flot indhop af Bruhn. Jeg var noget uforstående overfor den indskiftning - men det var fint.

Kanon kamp af Gilli.

God fight og vilje - det kommer vi langt med de dage hvor maskinen ikke kører 100% som smurt. Flot Jungs.
Bienvenu Bassogog!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Jesper Schmidt » 19. okt 2015, 21:24

Fantastisk dejlig og vigtig sejr, som jeg synes var meget fortjent... der skulle ikke meget mere skarphed til før vi havde vundet den stort, på trods af at Esbjerg i 2. halvleg fik held med at gøre det til en meget simpel og fysisk kamp, og på trods af at vi lavede to store fejl i forsvaret som kostede et mål, og som nemt kunne have kostet et straffe.

Spalvis er høj høj klasse, Jonsson greb i den grad chancen, PK var ikke god nok... og jeg er næppe den eneste i verden der synes Gilli har potentiale efter denne kamp, også som alternativ på venstre back.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af NIN » 19. okt 2015, 21:32

Jesper Schmidt skrev:Fantastisk dejlig og vigtig sejr, som jeg synes var meget fortjent... der skulle ikke meget mere skarphed til før vi havde vundet den stort, på trods af at Esbjerg i 2. halvleg fik held med at gøre det til en meget simpel og fysisk kamp, og på trods af at vi lavede to store fejl i forsvaret som kostede et mål, og som nemt kunne have kostet et straffe.

Spalvis er høj høj klasse, Jonsson greb i den grad chancen, PK var ikke god nok... og jeg er næppe den eneste i verden der synes Gilli har potentiale efter denne kamp, også som alternativ på venstre back.
Fordelen ved PK's..kan man bruge ordet indsats? Er vel, at den aldrig kan blive ringere. Uha hvor var det håbløst og her og der decideret farligt (for os) både offensivt og defensivt. Sjældent at alt kan gå galt. Placeringsmæssigt, opdækning, afleveringer og arbejdsindsats. Men vi fik tre point og nu er det da helt umuligt at regne ud hvordan det går næste gang.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 19. okt 2015, 21:39

Gilli KAN gå hen og blive Dalsgaard's afløser på højre back, men han er for et-benet på venstre back. Han kommer ikke til baglinien én eneste gang, og så redder det ham ikke at han har et enkelt godt indlæg med højrebenet. Det positive er, at han går langt bedre med i spillet end Patrick gør, og at hans afleveringer har både hårdhed og præcision.
Han skal have den højre back hvis Dalsgaard smutter, og bør fra nu af være backup på den... mest af alt fordi han er vores bedste (og eneste) alternativ.

Men stop venstre back-snakken - nu har Ahlmann været kampafgørende et hav af gange med gode indlæg fra baglinien eller fordi han kommer på ydersiden af forsvaret i løb - dét er hvad en venstre back skal kunne. Han skal ikke kunne trække tilbage i banen hver evig eneste gang han får bolden og slå et svært vinklet indlæg ind, det er for nemt at dæmme op for. Jeg talte 3 gange, alene i 1. halvleg, hvor Gilli får bolden helt fri i venstresiden og er så fri at han skal gå til baglinien og slå bolden. Det sker bare ikke.

Men ekstremt positivt at han ikke er bange for at have bolden, og i det mindste har en teknik der er længder bedre end Patricks.

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 19. okt 2015, 21:41

Jesper Schmidt skrev: Spalvis er høj høj klasse, Jonsson greb i den grad chancen, PK var ikke god nok... og jeg er næppe den eneste i verden der synes Gilli har potentiale efter denne kamp, også som alternativ på venstre back.
Jönsson greb chancen? Han skal i hvert fald ikke spille i angrebet. 2 store afbrændere, og så går han glip af en friløber fordi han er marginalt hurtigere end Jan Mølby. Mener stadig, at vi ikke bør forlænge til den løn. Han er simpelthen ikke hverken hurtig, eller god nok. Med den manglende fart forstår man bedre at han ikke slår igennem i Bundesligaen hvor 9 ud af 10 spillere er hurtigere end ham. Det er synd hans skader har begrænset ham så meget - hans force i Helsingborg var bl.a. hans hurtige antrit.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4759
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Maglau » 19. okt 2015, 21:48

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev: Spalvis er høj høj klasse, Jonsson greb i den grad chancen, PK var ikke god nok... og jeg er næppe den eneste i verden der synes Gilli har potentiale efter denne kamp, også som alternativ på venstre back.
Jönsson greb chancen? Han skal i hvert fald ikke spille i angrebet. 2 store afbrændere, og så går han glip af en friløber fordi han er marginalt hurtigere end Jan Mølby. Mener stadig, at vi ikke bør forlænge til den løn. Han er simpelthen ikke hverken hurtig, eller god nok. Med den manglende fart forstår man bedre at han ikke slår igennem i Bundesligaen hvor 9 ud af 10 spillere er hurtigere end ham. Det er synd hans skader har begrænset ham så meget - hans force i Helsingborg var bl.a. hans hurtige antrit.
Jeg er fuldstændig ckockeret over kritik af Jønsson - han var suveræn og styrede vores angrebsspil med godt overblik og skarpe afleveringer.
Han er overhovedet ikke langsom - ikke nogen Dalsgaard men ikke langsommere Spalvis og Risgaard..
Jønsson er tilbage på 2014 niveau.
Gilli på højreback er at foretrække på venstre bliver det langsomt og bremsende.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Jesper Schmidt » 19. okt 2015, 21:50

Gamen skrev:Gilli KAN gå hen og blive Dalsgaard's afløser på højre back, men han er for et-benet på venstre back. Han kommer ikke til baglinien én eneste gang, og så redder det ham ikke at han har et enkelt godt indlæg med højrebenet. Det positive er, at han går langt bedre med i spillet end Patrick gør, og at hans afleveringer har både hårdhed og præcision.
Han skal have den højre back hvis Dalsgaard smutter, og bør fra nu af være backup på den... mest af alt fordi han er vores bedste (og eneste) alternativ.

Men stop venstre back-snakken - nu har Ahlmann været kampafgørende et hav af gange med gode indlæg fra baglinien eller fordi han kommer på ydersiden af forsvaret i løb - dét er hvad en venstre back skal kunne. Han skal ikke kunne trække tilbage i banen hver evig eneste gang han får bolden og slå et svært vinklet indlæg ind, det er for nemt at dæmme op for. Jeg talte 3 gange, alene i 1. halvleg, hvor Gilli får bolden helt fri i venstresiden og er så fri at han skal gå til baglinien og slå bolden. Det sker bare ikke.

Men ekstremt positivt at han ikke er bange for at have bolden, og i det mindste har en teknik der er længder bedre end Patricks.
Men er hele den problematik du taler om for en højrebenet venstre back forskellig fra problematikken ved at have en højrebenet venstre kant? Thomsen går jo heller ikke til baglinjen og smider et indlæg når han har chancen i mange situationer. Personligt kan jeg rigtigt godt li den plads som opstår på ydersiden af Gilli, når han trækker mod midten med sin voldsomme fart - det kan jeg se stort potentiale i.

Men potentiale er jo i det hele taget et kodeord her, Gilli kan udvikle sig en masse, og vi er da helt enige om at hans fremtidige plads afgjort er på højre back. Jeg var iøvrigt imponeret og overrasket over hans defensive indsats, jeg troede han manglede mere når det gælder at forsvare, end kampen gav udtryk for.

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 19. okt 2015, 21:58

Jesper Schmidt skrev:
Men er hele den problematik du taler om for en højrebenet venstre back forskellig fra problematikken ved at have en højrebenet venstre kant? Thomsen går jo heller ikke til baglinjen og smider et indlæg når han har chancen i mange situationer. Personligt kan jeg rigtigt godt li den plads som opstår på ydersiden af Gilli, når han trækker mod midten med sin voldsomme fart - det kan jeg se stort potentiale i.

Men potentiale er jo i det hele taget et kodeord her, Gilli kan udvikle sig en masse, og vi er da helt enige om at hans fremtidige plads afgjort er på højre back. Jeg var iøvrigt imponeret og overrasket over hans defensive indsats, jeg troede han manglede mere når det gælder at forsvare, end kampen gav udtryk for.
Det er da væsentligt anderledes. I international fodbold ser man mange kantspillere med licens til at gå ind i banen, fordi de kan med begge ben.
Men man ser ikke mange et-benede spillere på backs, og han er et-benet.
De forsvarsspillere i international fodbold der spiller på forkert back er typisk to-fodede og kan gå begge veje.

I dag gav det problemer, når han tøvede med at slå den med venstre ben og ville drible med højre i stedet for - to gange sidst i kampen gav det kontrastød. Det går ikke.

Men han skal være alternativ på højre side, hvor PK igen spiller en rædderlig kamp og demonstrerer hans forfærdeligt ringe teknik, bl.a. på 2 kontrastød sidst i kampen. Han bliver aldrig en del af start-11'eren i AaB.

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 19. okt 2015, 22:02

Maglau skrev: Jeg er fuldstændig ckockeret over kritik af Jønsson - han var suveræn og styrede vores angrebsspil med godt overblik og skarpe afleveringer.
Han er overhovedet ikke langsom - ikke nogen Dalsgaard men ikke langsommere Spalvis og Risgaard..
Jønsson er tilbage på 2014 niveau.
Gilli på højreback er at foretrække på venstre bliver det langsomt og bremsende.
Det hjælper absolut intet, når han ikke er farlig. Han er angriber, og skal være farlig. I dag brænder han to kæmpechancer, og er generelt som sædvanlig utroligt langsom. Vær nu lige opmærksom på at Esbjerg giver mere plads end de fleste andre hold, fordi de forsøger at spille som os.
Han er ikke pengene værd som det er nu. 26 kampe, 3 mål og 1 assists siden guldsæsonen taler sit tydelige sprog... og det er ikke en top-top lønning værd.

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Wokee » 19. okt 2015, 22:15

Gamen skrev:
Maglau skrev: Jeg er fuldstændig ckockeret over kritik af Jønsson - han var suveræn og styrede vores angrebsspil med godt overblik og skarpe afleveringer.
Han er overhovedet ikke langsom - ikke nogen Dalsgaard men ikke langsommere Spalvis og Risgaard..
Jønsson er tilbage på 2014 niveau.
Gilli på højreback er at foretrække på venstre bliver det langsomt og bremsende.
Det hjælper absolut intet, når han ikke er farlig. Han er angriber, og skal være farlig. I dag brænder han to kæmpechancer, og er generelt som sædvanlig utroligt langsom. Vær nu lige opmærksom på at Esbjerg giver mere plads end de fleste andre hold, fordi de forsøger at spille som os.
Han er ikke pengene værd som det er nu. 26 kampe, 3 mål og 1 assists siden guldsæsonen taler sit tydelige sprog... og det er ikke en top-top lønning værd.
Så al kredit skal gives til målscorer, og ingen kredit skal gives til de andre? Det er et lidt firkantet billede du tegner... Og der er andre facetter end målscoring i fodbold.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af MrBangDK » 19. okt 2015, 22:19

Jönsson er alle pengene værd! Han er så stærk på bolden og runder den ene spiller efter den anden, hvis han da ikke stikker bolden i en lækker pasning..

Bedste bud er, at vi ikke lå på 4. pladsen hvis ikke Jönsson var begyndt at vise sit gamle jeg. Jeg mener han er en af de typer der er kampafgørende.
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 19. okt 2015, 22:28

Wokee skrev:
Så al kredit skal gives til målscorer, og ingen kredit skal gives til de andre? Det er et lidt firkantet billede du tegner... Og der er andre facetter end målscoring i fodbold.
Ikke for en angriber. Og lad os nu ikke lige glemme, at han var horribelt ringe i indledningen af denne sæson. Min vurdering er at vi kan få mere (kampafgørende) klasse for de samme penge. Man kan desuden heller ikke fortænke ham I at ville hjem selv. Hvis Helsingborg (som forventet) sælger back-talentet Uronen for store penge, så er jeg ret sikker på at de er med i kampen om at hente Jönsson.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Buzz Killington » 19. okt 2015, 22:36

Gamen skrev:
Wokee skrev:
Så al kredit skal gives til målscorer, og ingen kredit skal gives til de andre? Det er et lidt firkantet billede du tegner... Og der er andre facetter end målscoring i fodbold.
Ikke for en angriber. Og lad os nu ikke lige glemme, at han var horribelt ringe i indledningen af denne sæson. Min vurdering er at vi kan få mere (kampafgørende) klasse for de samme penge. Man kan desuden heller ikke fortænke ham I at ville hjem selv. Hvis Helsingborg (som forventet) sælger Uronen for store penge så er jeg ret sikker på at de henter Jönsson.
Ikke et forsvar af Jönsson, men det er da en underlig påstand som det ville klæde dig at uddybe. En spiller skal vurderes ud fra hvilken værdi han har for holdet, uanset om den værdi er betinget af antal mål, assists, eller tredjesidstefod. Om han så er angriber eller målmand er da ligegyldigt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 19. okt 2015, 22:41

MrBangDK skrev:Jönsson er alle pengene værd! Han er så stærk på bolden og runder den ene spiller efter den anden, hvis han da ikke stikker bolden i en lækker pasning..

Bedste bud er, at vi ikke lå på 4. pladsen hvis ikke Jönsson var begyndt at vise sit gamle jeg. Jeg mener han er en af de typer der er kampafgørende.
Du mener... Det hjælper ikke særlig meget på resten af dit indlæg. Han er ikke ligefrem blevet rost af kommentatorerne undervejs i kampene og leverede en utroligt dårlig indsats i reservekampen mod AGF sidste uge. Jeg tror ikke at AaB kan/vil holde på ham. Dertil er han for dyr ifht. hans mål/assists ratio.

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 19. okt 2015, 22:48

Buzz Killington skrev: Ikke et forsvar af Jönsson, men det er da en underlig påstand som det ville klæde dig at uddybe. En spiller skal vurderes ud fra hvilken værdi han har for holdet, uanset om den værdi er betinget af antal mål, assists, eller tredjesidstefod. Om han så er angriber eller målmand er da ligegyldigt.
Ja, det er klart, men når han hverken laver mål eller assists så hjælper en angriber ikke sit hold særlig meget. I dag havde han nær kostet os 3 point ved ikke at score på sin gigantchance ved 1-1.

Hvis vi havde købt Santander, og han havde lavet 3 mål i 26 kampe, trods vores status som ligaens mest scorende hold det seneste kalenderår, så ville vi nok også kalde ham en fiasko. Jönsson er et dyrt bekendtskab for AaB, og har (statistikmæssigt) en endnu ringere statistik end Helenius i deres fælles tid i klubben. Det er ikke hvad jeg kalder 1,4 mio. værd.

Men jeg holder fast i, at det ligeså meget er af andre årsager at jeg ikke tror han forlænger med AaB. Jeg tror ikke han bliver her. Han vil kunne få lidt mindre i løn i Helsingborg, særligt hvis Simovic sælges i vinterpausen, men omvendt få muligheden for at blive trænet af Henke Larsson i en liga der pt. er mindst på højde med den danske.

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Wokee » 19. okt 2015, 23:15

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Ikke et forsvar af Jönsson, men det er da en underlig påstand som det ville klæde dig at uddybe. En spiller skal vurderes ud fra hvilken værdi han har for holdet, uanset om den værdi er betinget af antal mål, assists, eller tredjesidstefod. Om han så er angriber eller målmand er da ligegyldigt.
Ja, det er klart, men når han hverken laver mål eller assists så hjælper en angriber ikke sit hold særlig meget. I dag havde han nær kostet os 3 point ved ikke at score på sin gigantchance ved 1-1.

Hvis vi havde købt Santander, og han havde lavet 3 mål i 26 kampe, trods vores status som ligaens mest scorende hold det seneste kalenderår, så ville vi nok også kalde ham en fiasko. Jönsson er et dyrt bekendtskab for AaB, og har (statistikmæssigt) en endnu ringere statistik end Helenius i deres fælles tid i klubben. Det er ikke hvad jeg kalder 1,4 mio. værd.

Men jeg holder fast i, at det ligeså meget er af andre årsager at jeg ikke tror han forlænger med AaB. Jeg tror ikke han bliver her. Han vil kunne få lidt mindre i løn i Helsingborg, særligt hvis Simovic sælges i vinterpausen, men omvendt få muligheden for at blive trænet af Henke Larsson i en liga der pt. er mindst på højde med den danske.
Du nævner, at Jønsson gerne vil væk fra AaB/tilbage til Sverige. Det synes jeg ikke at have hørt. Hvor ved du det fra?

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 19. okt 2015, 23:29

Det er sgu en af de bedre sejre. Fedt at se, hvordan spillerne kollektivt hankede op til sig selv efter 0-1-målet, hvor vi stort set ikke havde skabt en chance. Men det endte jo med at blive nærmeste sprudlende offensivt til tider.

Spalvis er jo helt vild. Måske er man stadig lidt oppe at køre ovenpå kampen, men jeg har svært ved at nævne mange AaB-angribere, som i killer instinkt og spilforståelse har været på hans niveau de sidste 20 år. Og så klæder han og Jønsson bare hinanden.

I det hele en fin kamp hele vejen rundt - måske Patrick undtaget. Og så er Helenius bare notorisk uskarp.

Gilli fik endelig vist sit potentiale frem over en hel kamp, og det tegner lovende, selvom der også var nogle dumme boldtab. Thomsen viste sig i glimt fra sit aller højeste niveau. Og den centrale midtbane var igen solid. Og så synes jeg også det centrale forsvar skal have ros. De holdt Esbjerg på et minimum af chancer, og en type som Nikki Bølle er ikke sjov at spille overfor.
Fodbold skal ses med hjertet!

Gamen

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gamen » 20. okt 2015, 02:33

Wokee skrev:
Du nævner, at Jønsson gerne vil væk fra AaB/tilbage til Sverige. Det synes jeg ikke at have hørt. Hvor ved du det fra?
http://www.fotbolltransfers.com/site/news/43184

Vi blev kun valgt til i første omgang, fordi han vurderede at det var dårlig timing at skulle vende hjem til Helsingborg udenfor sæsonen.
Med et salg af et af Nordens allerstørste back-talenter Uronen, og muligvis Simovic, så har Helsingborg pengene til at hente ham på en fri transfer ved kontraktudløb.
Hverken AaB eller Jönsson har fået nok ud af det seneste halvandet år, hvor han endnu ikke er bare i nærheden af at levere på niveauet fra guld-sæsonen. Lur mig om ikke en fast plads i Helsingborg lokker mere end en skiftevis startplads/reserve tilværelse i Aalborg :-)

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af Gentleman Finn » 20. okt 2015, 04:40

Ser gerne at vi forsøger at holde på Jönsson en sæson eller to mere, kan sagtens være han ikke er så skarp foran kassen men han er en vigtig brik i vores spil og synes næsten altid han præsterer sammen med Spalvis på top, de komplimenterer hinanden rigtig godt.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: EFB - AaB Kamptråd (mandag 19 Okt. kl 19.00)

Indlæg af MrBangDK » 20. okt 2015, 08:08

Gamen skrev:
MrBangDK skrev:Jönsson er alle pengene værd! Han er så stærk på bolden og runder den ene spiller efter den anden, hvis han da ikke stikker bolden i en lækker pasning..

Bedste bud er, at vi ikke lå på 4. pladsen hvis ikke Jönsson var begyndt at vise sit gamle jeg. Jeg mener han er en af de typer der er kampafgørende.
Du mener... Det hjælper ikke særlig meget på resten af dit indlæg. Han er ikke ligefrem blevet rost af kommentatorerne undervejs i kampene og leverede en utroligt dårlig indsats i reservekampen mod AGF sidste uge. Jeg tror ikke at AaB kan/vil holde på ham. Dertil er han for dyr ifht. hans mål/assists ratio.
jeg giver ikke 5 potter pis for hvad kommentatorerne mener!

Jeg kan sagtens følge dig i "han er angriber" vinkel, men synes ikke den giver mening. Måske er det ikke ham der har sidste touch på en bold og derved assist, men mange gange er det ham der sætter de målgivende angreb i gang.

Og så tror jeg næppe at hans kontrakt giver ham 200.000kr om måneden. Han blev signet, da vi lige var kommet ovenpå rent økonomisk, og lur mig om Gaarde har ruttet med pengene med en mand som man ikke vidste om ville komme stærkt tilbage.
Ska' vi hak'?

Besvar