Lodtrækning pokalkvartfinale

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af FlæskeFrank » 30. okt 2015, 23:04

Hellere en finale vi vinder end en bestemt modstander.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af thomasjn » 31. okt 2015, 03:41

Skive i finalen efter limsnifferne endnu en gang har fået storhedsvanvid og bommet pokalen væk + en sensation i Semien.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af Hanga » 31. okt 2015, 10:32

Dr.Jones skrev:GF i finalen! Det er mit drømme-scenarie!
Så langt kommer de jo aldrig! Man ved jo bare at FCK nok skal finde vej til finalen og dermed nok engang kan modtage deres uretfærdige fordel ved at spille en finale på hjemmebane. BoT's scenarie virker mest realistisk.

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af rummanden » 9. nov 2015, 20:02

Ifølge dette link, så har spalvis kun fået 1 dags karantæne i pokalturneringen. :)
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ka ... vem-er-ude
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af FlæskeFrank » 2. mar 2016, 21:51

Vi skal først spille næste uge, men som favoritter mod Roskilde bør vi være med i semifinalen. Der er dog allerede spændende tegning til en kanonfinale.

AaB - AGF

Der bliver rift om billetterne!!!

Her til aften kom Brøndby med i semifinalen. Vi kan så passende tage FCK med i semien(så vinder de over Randers).

Det kan give semifinalerne AaB-Brøndby og AGF- FCK. Så slipper vi for at høre om den moralske finale, mens vi med AaB-AGF nok får en finale som vil sætte nye standarder og endelig løfte AaB-AGF til et TV-tilskuertrækplaster som det fortjener.

Velkommen i semien AGF. Håber vi mødes i finalen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af Provst i Brovst » 2. mar 2016, 22:17

FlæskeFrank skrev:Vi skal først spille næste uge, men som favoritter mod Roskilde bør vi være med i semifinalen. Der er dog allerede spændende tegning til en kanonfinale.

AaB - AGF

Der bliver rift om billetterne!!!

Her til aften kom Brøndby med i semifinalen. Vi kan så passende tage FCK med i semien(så vinder de over Randers).

Det kan give semifinalerne AaB-Brøndby og AGF- FCK. Så slipper vi for at høre om den moralske finale, mens vi med AaB-AGF nok får en finale som vil sætte nye standarder og endelig løfte AaB-AGF til et TV-tilskuertrækplaster som det fortjener.

Velkommen i semien AGF. Håber vi mødes i finalen.

En vild finale!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af Pastorius » 2. mar 2016, 22:33

Provst i Brovst skrev:
FlæskeFrank skrev:Vi skal først spille næste uge, men som favoritter mod Roskilde bør vi være med i semifinalen. Der er dog allerede spændende tegning til en kanonfinale.

AaB - AGF

Der bliver rift om billetterne!!!

Her til aften kom Brøndby med i semifinalen. Vi kan så passende tage FCK med i semien(så vinder de over Randers).

Det kan give semifinalerne AaB-Brøndby og AGF- FCK. Så slipper vi for at høre om den moralske finale, mens vi med AaB-AGF nok får en finale som vil sætte nye standarder og endelig løfte AaB-AGF til et TV-tilskuertrækplaster som det fortjener.

Velkommen i semien AGF. Håber vi mødes i finalen.

En vild finale!
Jeg gælder mig allerede til at høre spillerne drille Glen med at han så tabte igenigen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af jonas386 » 3. mar 2016, 00:13

Vi skal videre, men vi skal også kunne gå videre selvom vi bringer et par jokere i spil. Bassogog, Abildgaard, Gilli og Thrane eksempelvis. En opstilling kunne være



Måske Carsten C på kassen istedet for Larsen, men ellers burde det være et hold der skulle kunne slå Roskilde. Hvis Ahlmann kan spille, så ville det også være godt med minutter til ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AaB - Ølstykke
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 9. okt 2007, 17:54
Geografisk sted: Ølstykke - Djævleøen

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af AaB - Ølstykke » 3. mar 2016, 05:36

Roskilde er jo Sjællands svar på Vendsyssel - altså en købeklub på 1.divisionsniveau.
Der er en mængde tidligere Superliga profiler i klubben, så jeg tror ikke der skal tages alt for let på kampen, hvis vi vil videre
I Roskilde finder man Anders Møller Christensen, Mikkel Thygesen, Tykke Jan Kristiansen, Bajram fetai, Jesper Bech, Mikkel Nøhr, Stefan Hansen og Mark Leth. Så der er en vis rutine samlet i klubben.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af 634 » 3. mar 2016, 13:31

jonas386 skrev:Vi skal videre, men vi skal også kunne gå videre selvom vi bringer et par jokere i spil. Bassogog, Abildgaard, Gilli og Thrane eksempelvis. En opstilling kunne være



Måske Carsten C på kassen istedet for Larsen, men ellers burde det være et hold der skulle kunne slå Roskilde. Hvis Ahlmann kan spille, så ville det også være godt med minutter til ham.
Jeg mener i hvertfald ikke at der skal ændres opstilling for at give spilletid til breddespillere. Det er en kvalificeret modstander, som skal tages seriøst, og det er meget vigtigt at komme videre. Hvis nogle spillere ikke har kunnet træne helt med op til kampen kan det give mening at spare dem.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af Ham der Emil » 3. mar 2016, 13:38

Spilles der retur kamp, eller er det først i næste runde?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af Spanky » 3. mar 2016, 13:42

Ham der Emil skrev:Spilles der retur kamp, eller er det først i næste runde?
Det er først i semifinalerne.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. mar 2016, 14:05

634 skrev:
jonas386 skrev:Vi skal videre, men vi skal også kunne gå videre selvom vi bringer et par jokere i spil. Bassogog, Abildgaard, Gilli og Thrane eksempelvis. En opstilling kunne være



Måske Carsten C på kassen istedet for Larsen, men ellers burde det være et hold der skulle kunne slå Roskilde. Hvis Ahlmann kan spille, så ville det også være godt med minutter til ham.
Jeg mener i hvertfald ikke at der skal ændres opstilling for at give spilletid til breddespillere. Det er en kvalificeret modstander, som skal tages seriøst, og det er meget vigtigt at komme videre. Hvis nogle spillere ikke har kunnet træne helt med op til kampen kan det give mening at spare dem.
Jeg er helt enig, og det kan såmænd blive svært nok selv i stærkeste opstilling, særligt hvis Roskildes bane er i samme stand som Skives var i går, hvilket vel er meget muligt. Derudover spilles kampen tirsdag, og vi har først kamp søndag i næste uge, så det bør ikke være noget problem.

Men der kommer jo da til at være ændringer på holdet. Spalvis har karantæne, og hvis spillere har småskavanker som gør dem tvivlsomme frem mod kampen i Parken, skal de selvfølgelig heller ikke spille fuld tid.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lodtrækning pokalkvartfinale

Indlæg af jonas386 » 3. mar 2016, 14:45

Jesper Schmidt skrev:
634 skrev:
jonas386 skrev:Vi skal videre, men vi skal også kunne gå videre selvom vi bringer et par jokere i spil. Bassogog, Abildgaard, Gilli og Thrane eksempelvis. En opstilling kunne være



Måske Carsten C på kassen istedet for Larsen, men ellers burde det være et hold der skulle kunne slå Roskilde. Hvis Ahlmann kan spille, så ville det også være godt med minutter til ham.
Jeg mener i hvertfald ikke at der skal ændres opstilling for at give spilletid til breddespillere. Det er en kvalificeret modstander, som skal tages seriøst, og det er meget vigtigt at komme videre. Hvis nogle spillere ikke har kunnet træne helt med op til kampen kan det give mening at spare dem.
Jeg er helt enig, og det kan såmænd blive svært nok selv i stærkeste opstilling, særligt hvis Roskildes bane er i samme stand som Skives var i går, hvilket vel er meget muligt. Derudover spilles kampen tirsdag, og vi har først kamp søndag i næste uge, så det bør ikke være noget problem.

Men der kommer jo da til at være ændringer på holdet. Spalvis har karantæne, og hvis spillere har småskavanker som gør dem tvivlsomme frem mod kampen i Parken, skal de selvfølgelig heller ikke spille fuld tid.
Det er nu heller ikke for bare at give spillere spilletid, men ligesåmeget pga truppen. Forstået på den måde at, hvis vi starter nedefra, Blåbjerg/Pedersen kan muligvis blive vores midterforsvar i fremtiden, og derfor kan man ligesågodt give dem minutter sammen allerede nu. KEP er naturligvis starter i superligaen, men Blåbjerg-Pedersen bør sagtens kunne løse opgaven. Thomsen, Würtz, Børsting, Larsen, PK, Jönsson og de to midterforsvarere er alle spillere der efterhånden har været med en del, og har spillet mange minutter efterhånden.

Abildgaard er valgt på midten da der har været snak om at Risgaard i flere perioder stortset kun har spillet kamp, så jeg ser ingen grund til at køre rovdrift på ham, når også der er en masse kampe tilbage i ligaen. I angrebet har Spalvis karantæne, og måske Ene bør spille, jeg synes bare der er mere idé i at prøve Jönsson/Bassogog i front da de som typer (som jeg umiddelbart ser det) vil supplere hinanden godt, og Bassogog har vist nogle ting i optakten der gør han fortjener at få chancen i en kamp som denne.

Selvfølgelig skal vi have respekt for modstanderen, men det er altså også et hold vi skal kunne slå med nogle udskiftere på banen. At de har nogle spillere i klubben der engang har været udmærket superligaspillere ændrer jo ikke på de ligger i den tunge ende af 1. division, og at alle de spillere jeg har i min startopstilling ville være faste folk i Roskilde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar