Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af frederikshavneren » 6. dec 2015, 19:58

Supersystem skrev:Hvor er det fedt at have så høje forventninger så tidligt på sæsonen. Jeg glæder mig som et barn til kampen i morgen mod Viborg, hvor vi har mulighed for at snuppe 1. pladsen vinteren over.
Det kommer ikke til at ske da Kent netop har udbygget sin rædselsfulde Superliga statistik i Parken (17 nederlag og 1 uafgjort).

Vi er tårnhøje favoritter mod Viborg FF, men det bliver sikkert en meget besværlig kamp. Viborgenserne har senest vundet i Herning og var decideret uheldig med ikke at vinde i Parken, det er altså ikke noget ueffent udehold.
Tror vi taber!

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Gamen » 6. dec 2015, 20:08

frederikshavneren skrev:
Det kommer ikke til at ske da Kent netop har udbygget sin rædselsfulde Superliga statistik i Parken (17 nederlag og 1 uafgjort).

Vi er tårnhøje favoritter mod Viborg FF, men det bliver sikkert en meget besværlig kamp. Viborgenserne har senest vundet i Herning og var decideret uheldig med ikke at vinde i Parken, det er altså ikke noget ueffent udehold.
Tror vi taber!
Min kæreste har lige påstået, at jeg har virket lidt negativt indstillet i dag - jeg tror hun skal læse nogle af dine posts ;)

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Spanky » 6. dec 2015, 20:48

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... andag.aspx

Lidt mystisk der ikke er blomster til Dalle også... Jeg tør ikke tror på en forlængelse, men det er stadig mystisk, synes jeg...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Buzz Killington » 6. dec 2015, 20:50

Spanky skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... andag.aspx

Lidt mystisk der ikke er blomster til Dalle også... Jeg tør ikke tror på en forlængelse, men det er stadig mystisk, synes jeg...
Mon ikke det er fordi det ikke er definitivt fra vores side med Dalle i modsætning til Jukka? Ud fra hvad der tidligere er skrevet om udlandsk interesse for Dalle, har jeg også svært ved at tro han laver en Augo.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Supersystem » 6. dec 2015, 21:18

frederikshavneren skrev:
Supersystem skrev:Hvor er det fedt at have så høje forventninger så tidligt på sæsonen. Jeg glæder mig som et barn til kampen i morgen mod Viborg, hvor vi har mulighed for at snuppe 1. pladsen vinteren over.
Det kommer ikke til at ske da Kent netop har udbygget sin rædselsfulde Superliga statistik i Parken (17 nederlag og 1 uafgjort).

Vi er tårnhøje favoritter mod Viborg FF, men det bliver sikkert en meget besværlig kamp. Viborgenserne har senest vundet i Herning og var decideret uheldig med ikke at vinde i Parken, det er altså ikke noget ueffent udehold.
Tror vi taber!
Det er 100% sikkert, at AaB ikke går fra kampen med 0 point i morgen.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Supersystem » 6. dec 2015, 21:18

Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:
Det kommer ikke til at ske da Kent netop har udbygget sin rædselsfulde Superliga statistik i Parken (17 nederlag og 1 uafgjort).

Vi er tårnhøje favoritter mod Viborg FF, men det bliver sikkert en meget besværlig kamp. Viborgenserne har senest vundet i Herning og var decideret uheldig med ikke at vinde i Parken, det er altså ikke noget ueffent udehold.
Tror vi taber!
Min kæreste har lige påstået, at jeg har virket lidt negativt indstillet i dag - jeg tror hun skal læse nogle af dine posts ;)
This made me smile
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af 9800 » 6. dec 2015, 21:32

Fandens at OB er så ringe. Gad vide hvad AK sidder og tænker med splinter i røven :innocent:

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Gamen » 6. dec 2015, 21:36

9800 skrev:Fandens at OB er så ringe. Gad vide hvad AK sidder og tænker med splinter i røven :innocent:
De to seneste mål han har scoret har været ligegyldige reduceringer til 2-5 og 1-4 - jeg håber han er glad for at være "hjemme" i Danmarks røvhul.

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Since » 6. dec 2015, 22:54

Gamen skrev:
9800 skrev:Fandens at OB er så ringe. Gad vide hvad AK sidder og tænker med splinter i røven :innocent:
De to seneste mål han har scoret har været ligegyldige reduceringer til 2-5 og 1-4 - jeg håber han er glad for at være "hjemme" i Danmarks røvhul.
Om han sidder på bænken i Aalborg eller Odense er vel ens. Lønnen er bare meget bedre på OB bænken. Så han er sikkert vældig godt tilfreds.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2015, 23:14

Since skrev:
Gamen skrev:
9800 skrev:Fandens at OB er så ringe. Gad vide hvad AK sidder og tænker med splinter i røven :innocent:
De to seneste mål han har scoret har været ligegyldige reduceringer til 2-5 og 1-4 - jeg håber han er glad for at være "hjemme" i Danmarks røvhul.
Om han sidder på bænken i Aalborg eller Odense er vel ens. Lønnen er bare meget bedre på OB bænken. Så han er sikkert vældig godt tilfreds.
Enig, det er sikkert også sjovere at spille på et hold der ligger nummer 8 end et hold der ligger nummer 2.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af sulakvelidze » 6. dec 2015, 23:38

Since skrev:
Gamen skrev:
9800 skrev:Fandens at OB er så ringe. Gad vide hvad AK sidder og tænker med splinter i røven :innocent:
De to seneste mål han har scoret har været ligegyldige reduceringer til 2-5 og 1-4 - jeg håber han er glad for at være "hjemme" i Danmarks røvhul.
Om han sidder på bænken i Aalborg eller Odense er vel ens. Lønnen er bare meget bedre på OB bænken. Så han er sikkert vældig godt tilfreds.
Nåja, og han er jo også sendt på bænken i OB af Superligaens målrigeste duo, eller hvordan var det nu?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af hje1980 » 7. dec 2015, 09:00

frederikshavneren skrev:
Supersystem skrev:Hvor er det fedt at have så høje forventninger så tidligt på sæsonen. Jeg glæder mig som et barn til kampen i morgen mod Viborg, hvor vi har mulighed for at snuppe 1. pladsen vinteren over.
Det kommer ikke til at ske da Kent netop har udbygget sin rædselsfulde Superliga statistik i Parken (17 nederlag og 1 uafgjort).

Vi er tårnhøje favoritter mod Viborg FF, men det bliver sikkert en meget besværlig kamp. Viborgenserne har senest vundet i Herning og var decideret uheldig med ikke at vinde i Parken, det er altså ikke noget ueffent udehold.
Tror vi taber!
Håber sgu aldrig du søger AaB om en stilling som mental coach...

Du tror vi taber fordi Viborg har vundet over FCM og var uheldig i Parken? Hvad med at tage med i linigen at de også tabte til OB hjemme og til Skive i pokalen!!!
Og AaB har vundet 5 ud af 5 i samme periode...

Så på hvilket grundlag tror du AaB taber... fordi vi er tårnhøj favorit?
Sidst vi har det smadrede vi Hobro 6-0...

Vi har scoret 3 mål i snit på hjemmebanen i år... Viborg score under 1 i snit på udebane...

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 410
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Magnussen » 7. dec 2015, 09:43

Supersystem skrev:
Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:
Det kommer ikke til at ske da Kent netop har udbygget sin rædselsfulde Superliga statistik i Parken (17 nederlag og 1 uafgjort).

Vi er tårnhøje favoritter mod Viborg FF, men det bliver sikkert en meget besværlig kamp. Viborgenserne har senest vundet i Herning og var decideret uheldig med ikke at vinde i Parken, det er altså ikke noget ueffent udehold.
Tror vi taber!
Min kæreste har lige påstået, at jeg har virket lidt negativt indstillet i dag - jeg tror hun skal læse nogle af dine posts ;)
This made me smile
Jeps, jeg præsterede også at fnise på et yderst upassende tidspunkt mens en kollega fortalte om sygt barn...

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af hje1980 » 7. dec 2015, 10:01

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/curt ... -til-fejl/

Desværre Jeppe dreng... vi forventer ikke offensiv og underholdende spil.

Vi forventer spillerne giver sig 100% og får de 3 point - hvis det så kommer via det offensive og underholdende spil, er det selvfølgelig et kæmpe plus... men ikke en forventning eller krav.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af astonvilla » 7. dec 2015, 10:18

Mads Kristoffersen er sat på til at dømme aftenens kamp.

Han er vel en af de "mindst ringe" dommere i ligaen, så det kan være vi tør håbe på han kan hutle sig igennem 90 minutter uden alt for graverende fejlkendelser.
Bienvenu Bassogog!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af FlæskeFrank » 7. dec 2015, 10:19

I øvrigt er Ahlmann ikke udtaget, spændende at se om det bliver både Gilli og Blåbjerg eller Kasper P vender tilbage. Kasper P's hovedstød i angrebet bliver foretrukket, hvis han ellers er klar.

Er i syv sind om resultatet, men vil være skuffet, hvis vi ikke vinder.

AaB giver odds 9 inden kampen, som DM 2016.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af frederikshavneren » 7. dec 2015, 10:21

astonvilla skrev:Mads Kristoffersen er sat på til at dømme aftenens kamp.

Han er vel en af de "mindst ringe" dommere i ligaen, så det kan være vi tør håbe på han kan hutle sig igennem 90 minutter uden alt for graverende fejlkendelser.
Der var en hjemmekamp hvor han var helt væk, men jeg kan ikke lige huske hvilken kamp det var

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af frederikshavneren » 7. dec 2015, 10:22

Magnussen skrev:
Supersystem skrev:
Gamen skrev:
frederikshavneren skrev:
Det kommer ikke til at ske da Kent netop har udbygget sin rædselsfulde Superliga statistik i Parken (17 nederlag og 1 uafgjort).

Vi er tårnhøje favoritter mod Viborg FF, men det bliver sikkert en meget besværlig kamp. Viborgenserne har senest vundet i Herning og var decideret uheldig med ikke at vinde i Parken, det er altså ikke noget ueffent udehold.
Tror vi taber!
Min kæreste har lige påstået, at jeg har virket lidt negativt indstillet i dag - jeg tror hun skal læse nogle af dine posts ;)
This made me smile
Jeps, jeg præsterede også at fnise på et yderst upassende tidspunkt mens en kollega fortalte om sygt barn...
Når stemningen herinde bliver for optimistisk så går det ofte galt...

Vi taber ;)

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af astonvilla » 7. dec 2015, 10:26

FlæskeFrank skrev:I øvrigt er Ahlmann ikke udtaget, spændende at se om det bliver både Gilli og Blåbjerg eller Kasper P vender tilbage. Kasper P's hovedstød i angrebet bliver foretrukket, hvis han ellers er klar.

Er i syv sind om resultatet, men vil være skuffet, hvis vi ikke vinder.

AaB giver odds 9 inden kampen, som DM 2016.
I mine øjne bør vi stille med samme kæde i forsvaret som ovre i Brøndby.
Og så med Jönsson på kanten i stedet for Børsting.

Når jeg læser dagens udtalelser fra Curth (link fra HJE højere oppe) så virker det ikke lovende hvad Viborg kommer med. Men det er som forventet: en ekstrem beton defensiv. Det bliver en kæmpe udfordring at få den lirket op. Derfor er jeg også i syv sind som du.

Det er naturligvis en floskel - men det er en af de kampe hvor det er så uendelig vigtigt at få scoret ret tidligt i kampen. Hvis de kommer foran så bliver det jo næsten umuligt, da de så vil trække sig helt ned.

Svær at forudsige. Putter vi én i kassen indenfor det første kvarter, så tromler vi dem ned - hvis ikke...så kan alt ske.
Bienvenu Bassogog!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF, 07.12.2015

Indlæg af Sanchez94 » 7. dec 2015, 11:34

Hvis Jeppe Curth er med, så håber jeg at vesttribunen, vil give vores elskede mand en stor aplaus, han vil for altid have en plads i hjertet hos AaB fans!

Besvar