Dialogmøde på tirsdag

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Dialogmøde på tirsdag

Indlæg af Gamen » 5. dec 2015, 19:50

Ja, jeg kan se at der ikke har været et post om det herinde endnu, men der er dialogmøde i Loungen på stadion nu på tirsdag.

Grunden til at det kunne være ret interessant (og grunden til at jeg placerer dette emne under AaB) er at AaB præsenterer deres overordnede sportslige og kommercielle strategi ("Fit for fight") på mødet. Det må, i lyset af mange af de debatter vi har for tiden, selvfølgelig være interessant for de fleste, og give en smule mere substans til vores debatter herinde :-)

Det er kl. 18.00 i Telenor Loungen - vel mødt!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Dialogmøde på tirsdag

Indlæg af Frygah » 5. dec 2015, 21:01

Det lyder rigtig spændende! Som bosiddende i en afstand fra Aalborg hvor man ikke kan deltage, håber jeg der kommer noget info ud fra AaB, eller fra dem der forhåbentlig deltager på mødet, som vi kan læse om herinde. Jeg glæder mig i hvert fald til at høre med om hvad planerne egentlig går ud på, og hvor meget man "tør" risikere, både omkring det sportslige, men også på udenomsaktiviteter!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Gamen

Re: Dialogmøde på tirsdag

Indlæg af Gamen » 5. dec 2015, 21:23

Frygah skrev:Det lyder rigtig spændende! Som bosiddende i en afstand fra Aalborg hvor man ikke kan deltage, håber jeg der kommer noget info ud fra AaB, eller fra dem der forhåbentlig deltager på mødet, som vi kan læse om herinde. Jeg glæder mig i hvert fald til at høre med om hvad planerne egentlig går ud på, og hvor meget man "tør" risikere, både omkring det sportslige, men også på udenomsaktiviteter!
AaB laver et referat. Sidst synes jeg dog det var lidt for kort, så jeg vil da gerne påtage mig opgaven med at få noteret lidt ned.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Dialogmøde på tirsdag

Indlæg af thomasjn » 6. dec 2015, 18:03

Frygah skrev:Det lyder rigtig spændende! Som bosiddende i en afstand fra Aalborg hvor man ikke kan deltage, håber jeg der kommer noget info ud fra AaB, eller fra dem der forhåbentlig deltager på mødet, som vi kan læse om herinde. Jeg glæder mig i hvert fald til at høre med om hvad planerne egentlig går ud på, og hvor meget man "tør" risikere, både omkring det sportslige, men også på udenomsaktiviteter!
Jeg har skrevet til AaB og spurgt om mødet kan blive optaget på video og gjort tilgængeligt online. Det kunne være super fedt og det ville være fint indhold til AaB TV.

Besvar