FCM -AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: FCM -AaB

Indlæg af Spanky » 11. feb 2016, 11:01

Sanchez94 skrev:
FlæskeFrank skrev:
Gamen skrev:ind fra højre selvom Ahlmann er skadet. Blåbjerg og Gilli er i hvert fald foran ham, og han må ses som aller, allersidste udvej.
Enig i at Blåbjerg er foran ham, ihvertilfald mod FCM, men vil ikke være forbløffet hvis Gilli står bag ham.
Jeg tror stadig Gilli står foran ham, så længe sæsonen ikke er gået i gang, og højreback pladsen ikke har fundet sin faste afløser
Det er jeg ikke enig i. Jeg er ikke i tvivl om, at hvis alle forsvarsspillere er klar pånær Ahlmann, så spiller Blåbjerg venstreback. Det var jo også planen i brøndby i efteråret, men fordi Kasper P. blev skadet i opvarmningen blev Blåbjerg rykket ind i midten og Gilli tog over på vestreback.

Gamen

Re: FCM -AaB

Indlæg af Gamen » 11. feb 2016, 11:08

FlæskeFrank skrev: Enig i at Blåbjerg er foran ham, ihvertilfald mod FCM, men vil ikke være forbløffet hvis Gilli står bag ham.
Hvorfor i alverden skulle han det? Bytyqi er U19-spiller, og har ikke ét minuts seniorfodbold, udover nogle reservekampe. Det vil kun være i alleryderste konsekvens han kommer i betragtning.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1672
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: FCM -AaB

Indlæg af Debatjuntaen » 12. feb 2016, 13:55

Indlæg vedrørende artiklen om KEP og hans manglende forlængelse, er blevet flyttet til Kontraktforlængelser-tråden, hvor de retteligt hører hjemme.

Vi vil bede jer være mere opmærksomme på, hvor I lægger jeres indlæg, så tråde ikke afsporer fuldstændigt fra emnet.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: FCM -AaB

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 13. feb 2016, 09:48

Ikast er formentligt oppe i et højere gear end de øvrige hold i ligaen fra starten af foråret og møder der nr 1 og 2. Med sejre der og et opbygget momentum, kan meget desværre hurtigt ligge til dem.

I min verden er et forudsigeligt B 1903-mesterskab klart lettere at sluge, end et mesterskab til plastic-klubben fra Ikast.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: FCM -AaB

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. feb 2016, 03:29

AaB 85 95 99 08 skrev:Ikast er formentligt oppe i et højere gear end de øvrige hold i ligaen fra starten af foråret og møder der nr 1 og 2. Med sejre der og et opbygget momentum, kan meget desværre hurtigt ligge til dem.

I min verden er et forudsigeligt B 1903-mesterskab klart lettere at sluge, end et mesterskab til plastic-klubben fra Ikast.
FCK er mindst ligeså meget plastik som FCM. De har bare været det i længere tid.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: FCM -AaB

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 15. feb 2016, 13:03

Køllen I Møllen skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Ikast er formentligt oppe i et højere gear end de øvrige hold i ligaen fra starten af foråret og møder der nr 1 og 2. Med sejre der og et opbygget momentum, kan meget desværre hurtigt ligge til dem.

I min verden er et forudsigeligt B 1903-mesterskab klart lettere at sluge, end et mesterskab til plastic-klubben fra Ikast.
FCK er mindst ligeså meget plastik som FCM. De har bare været det i længere tid.
Tjaa, det sgu nok rigtigt. Min pointe var også kun, at et B 1903-mesterskab hos mig giver marginalt mindre opkastfornemmelse, end hvis Ikast vinder. Og meget kan ligge til dem efter deres første to kampe mod nr 1 og 2, som de går mere toptunede ind til pga Man. U-kampene.
Fodbold skal ses med hjertet!

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: FCM -AaB

Indlæg af Danni » 16. feb 2016, 21:54

Køllen I Møllen skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Ikast er formentligt oppe i et højere gear end de øvrige hold i ligaen fra starten af foråret og møder der nr 1 og 2. Med sejre der og et opbygget momentum, kan meget desværre hurtigt ligge til dem.

I min verden er et forudsigeligt B 1903-mesterskab klart lettere at sluge, end et mesterskab til plastic-klubben fra Ikast.
FCK er mindst ligeså meget plastik som FCM. De har bare været det i længere tid.
Arh. To forskellige byer, en udenlandsk ejer, indere indover og hvad ved jeg. Jeg synes FCM nærmest er definitionen på hvad plasticklub er. FCK har så det der med, de flytter fodboldkampe for koncerter, det er godt nok også plastic. Endte de i øvrigt ikke med at spille en forlænget spilletid på udebane i stedet for hjemme i CL-kval på den bekostning, for så at tabe. Mener at huske, det frydede mig en del. Lille var det vist imod.
Længe leve arbejderklassen!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: FCM -AaB

Indlæg af thomasjn » 17. feb 2016, 11:24

Tjaeh FCK udover Ståle og Zanka er da i det mindste mindre belastende end FCM. FCM er plastic og belastende med alt deres vi har opfundet den dybe tallerken og er meget bedre end alle ander, hvor FCK bare er plastic. Jeg hader FCM væsentligt mere og det er lige før selv et Brøndby-mesterskab ville være at foretrække over et FCM mesterskab.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FCM -AaB

Indlæg af FlæskeFrank » 17. feb 2016, 11:30

Småskavanker til Enevoldsen og Spalvis. Derfor var de ikke med i går.

Håber det er kortvarig. Men en Jönsson som kan spille 90 min. så kan vi godt tåle et afbud.
- FlæskeFrank

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3538
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: FCM -AaB

Indlæg af hje1980 » 17. feb 2016, 15:38

Har ikke været i Herning før.... hvordan ser det ud med køb af billet til kampen?
Køber man ved stadion?
Køber man online?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: FCM -AaB

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. feb 2016, 16:29

Danni skrev:
Køllen I Møllen skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Ikast er formentligt oppe i et højere gear end de øvrige hold i ligaen fra starten af foråret og møder der nr 1 og 2. Med sejre der og et opbygget momentum, kan meget desværre hurtigt ligge til dem.

I min verden er et forudsigeligt B 1903-mesterskab klart lettere at sluge, end et mesterskab til plastic-klubben fra Ikast.
FCK er mindst ligeså meget plastik som FCM. De har bare været det i længere tid.
Arh. To forskellige byer, en udenlandsk ejer, indere indover og hvad ved jeg. Jeg synes FCM nærmest er definitionen på hvad plasticklub er. FCK har så det der med, de flytter fodboldkampe for koncerter, det er godt nok også plastic. Endte de i øvrigt ikke med at spille en forlænget spilletid på udebane i stedet for hjemme i CL-kval på den bekostning, for så at tabe. Mener at huske, det frydede mig en del. Lille var det vist imod.
FCK er en plastik-operation på to halvdøde fodboldklubber uden tilskuere. Operationen gik desværre så godt at det nye FCK fik alle andre klubbers fans med sig. Altså fans der forlod deres hidtidige klubber i jagten på succes. Troløsheden kendte ingen grænser i starten af 90'erne. Så FCK er og bliver plastik.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: FCM -AaB

Indlæg af AMadsen » 17. feb 2016, 21:54

hje1980 skrev:Har ikke været i Herning før.... hvordan ser det ud med køb af billet til kampen?
Køber man ved stadion?
Køber man online?
Du køber ikke...
Guld? igen, igen...!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3538
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: FCM -AaB

Indlæg af hje1980 » 18. feb 2016, 11:02

AMadsen skrev:
hje1980 skrev:Har ikke været i Herning før.... hvordan ser det ud med køb af billet til kampen?
Køber man ved stadion?
Køber man online?
Du køber ikke...
Fedt... går man bare ind...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FCM -AaB

Indlæg af FlæskeFrank » 18. feb 2016, 11:23

Det er gratis, hvis du oplyser nummerpladen på din traktor :aabfan:
- FlæskeFrank

Gamen

Re: FCM -AaB

Indlæg af Gamen » 18. feb 2016, 11:53

hje1980 skrev: Fedt... går man bare ind...
Ja, sidst løb man bare forbi køen, fjernede kontrollørerne og hoppede over hegnet. Så er du inde, og kan bruge lidt ekstra penge på fadøl. God fornøjelse.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: FCM -AaB

Indlæg af Dot Bot » 18. feb 2016, 12:58

Gamen skrev:
hje1980 skrev: Fedt... går man bare ind...
Ja, sidst løb man bare forbi køen, fjernede kontrollørerne og hoppede over hegnet. Så er du inde, og kan bruge lidt ekstra penge på fadøl. God fornøjelse.
Det var en god dag.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: FCM -AaB

Indlæg af 9800 » 19. feb 2016, 08:12

Flot af FC Plastik. Det kan godt blive en fordel for os. De kan ikke tillade sig at spare nogen mod United på Torsdag, for de har en chance for et resultat. De skal så møde os fire dage efter og FCK tre dage efter.
Hvis de skal spare nogen vil al logik sige at det er imod os!

Der venter tre point på heden:-)

Brugeravatar
Kallerhauge
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 31. okt 2008, 14:12
Geografisk sted: 9982 Ålbæk

Re: FCM -AaB

Indlæg af Kallerhauge » 19. feb 2016, 09:15

Tror desværre ikke FCM'S kampe mod United bliver en fordel for os. Tror det bliver til deres fordel at de har to betydningsfulde kampe i benene. Desuden syntes jeg de har en rimelig bred trup.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: FCM -AaB

Indlæg af KJ » 19. feb 2016, 09:30

goddamn.... jeg frygter lidt en lussing på heden. De virkede ærligt talt i superform - inklusive indskifterne. I modsætning til os er deres forsvar også stærkt. Det kræver lidt held at komme derfra med point, tror jeg. Søndergaard bliver nødt til at reagere på det faktum, at vi vil blive absurd overmatchet i alle hovedstødsdueller - alene i kraft af hans højde bør Gilli få den ene back. Har vi nogen U19-spillere på over cm. 185?

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: FCM -AaB

Indlæg af dyhrmaN » 19. feb 2016, 11:24

Jeg var ret fortrøstningsfuld indtil igår.
Shiiaat! AaB skal spille i allerhøjeste gear med fuld koncentration uden blundere i forsvaret - og så skal Spalvis være helt varm i front.
Hvis vi skal dæmme op for deres højde og fysiske styrke skal vi holde på bolden men samtidig spille hurtigt. Godt nok, at den sidste træningskamp i Tyrkiet var mod et hold, som også spillede meget på styrken. Thomsen udtalte efter kampen, at de blev løbet over ende i starten, men efter de kom op i tempo kom de bedre med.

Besvar