Mulig krise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Mulig krise

Indlæg af thomasjn » 23. maj 2016, 19:36

Det er jo meget sigende for det der er galt i AaB, at Søren Frederiksen II og Mathias Wichmann som er dårligere spillere end dem vi har allerede har gjort mere for AaBs medaljechancer end vores hold har gjort hele foråret.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Mulig krise

Indlæg af frederikshavneren » 23. maj 2016, 19:55

thomasjn skrev:Det er jo meget sigende for det der er galt i AaB, at Søren Frederiksen II og Mathias Wichmann som er dårligere spillere end dem vi har allerede har gjort mere for AaBs medaljechancer end vores hold har gjort hele foråret.
Brøndby skal nok vende det til sejr. Selv hvis de ikke vinder kan jeg umuligt se os overhale dem med holdenes slutprogram og den forfatning AaB er i

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Mulig krise

Indlæg af thomasjn » 23. maj 2016, 20:02

frederikshavneren skrev:
thomasjn skrev:Det er jo meget sigende for det der er galt i AaB, at Søren Frederiksen II og Mathias Wichmann som er dårligere spillere end dem vi har allerede har gjort mere for AaBs medaljechancer end vores hold har gjort hele foråret.
Brøndby skal nok vende det til sejr. Selv hvis de ikke vinder kan jeg umuligt se os overhale dem med holdenes slutprogram og den forfatning AaB er i
Intet er for sent før det er matematisk muligt og man skal stadig gøre alt for at slå FCM og OB.
Men nu var det egentlig også mere en kosntatering hvor meget det har at sige, at man arbejder hårdt for tingene. Wichmann og Søren F ville næppe være tæt på holdet her, men de gør det alligvel bedre end størstedelen af vores spillere. Derudover plejer Brøndby uden Agger at være cirka lige så ringe som AaB uden Würtz.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Mulig krise

Indlæg af MrBangDK » 23. maj 2016, 20:56

frederikshavneren skrev:
thomasjn skrev:Det er jo meget sigende for det der er galt i AaB, at Søren Frederiksen II og Mathias Wichmann som er dårligere spillere end dem vi har allerede har gjort mere for AaBs medaljechancer end vores hold har gjort hele foråret.
Brøndby skal nok vende det til sejr. Selv hvis de ikke vinder kan jeg umuligt se os overhale dem med holdenes slutprogram og den forfatning AaB er i
Hvor må det være træls altid at tage sorgerne på forskud!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Mulig krise

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 29. maj 2016, 18:50

Kun fire sejre i foråret, ingen sejre i de seneste fem kampe og - værst af alt - et spil, der får Pehrsson-tiden til at fremstå sprudlende.

Pilen peger på Søndergaard. Forhåbentligt er det hurtigt farvel og tak. Eneste problem er dog, at Gaarde har vist tegn på at have svært ved at agere på egne fejl.
Fodbold skal ses med hjertet!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mulig krise

Indlæg af Jesper Schmidt » 29. maj 2016, 22:17

AaB 85 95 99 08 skrev:Kun fire sejre i foråret, ingen sejre i de seneste fem kampe og - værst af alt - et spil, der får Pehrsson-tiden til at fremstå sprudlende.

Pilen peger på Søndergaard. Forhåbentligt er det hurtigt farvel og tak. Eneste problem er dog, at Gaarde har vist tegn på at have svært ved at agere på egne fejl.
Du hygger dig sgu...

Bare af ren nysgerrighed, hvad får du tiden til at gå med når det går godt for AaB?

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Mulig krise

Indlæg af Califfen » 29. maj 2016, 23:18

Jesper Schmidt skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Kun fire sejre i foråret, ingen sejre i de seneste fem kampe og - værst af alt - et spil, der får Pehrsson-tiden til at fremstå sprudlende.

Pilen peger på Søndergaard. Forhåbentligt er det hurtigt farvel og tak. Eneste problem er dog, at Gaarde har vist tegn på at have svært ved at agere på egne fejl.
Du hygger dig sgu...

Bare af ren nysgerrighed, hvad får du tiden til at gå med når det går godt for AaB?
Det er vel fair nok, at man forholder sig kritisk til klubbens nuværende situation i stedet for altid naivt at æde Gaardes og Søndergaards bortforklaringer råt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Mulig krise

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 00:06

Califfen skrev: Det er vel fair nok, at man forholder sig kritisk til klubbens nuværende situation i stedet for altid naivt at æde Gaardes og Søndergaards bortforklaringer råt.
Der er ikke noget der er fair i den kritik - for han har altid kun kunnet se når noget var galt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mulig krise

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. maj 2016, 02:37

Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Kun fire sejre i foråret, ingen sejre i de seneste fem kampe og - værst af alt - et spil, der får Pehrsson-tiden til at fremstå sprudlende.

Pilen peger på Søndergaard. Forhåbentligt er det hurtigt farvel og tak. Eneste problem er dog, at Gaarde har vist tegn på at have svært ved at agere på egne fejl.
Du hygger dig sgu...

Bare af ren nysgerrighed, hvad får du tiden til at gå med når det går godt for AaB?
Det er vel fair nok, at man forholder sig kritisk til klubbens nuværende situation i stedet for altid naivt at æde Gaardes og Søndergaards bortforklaringer råt.
Det var nu mere antallet af enslydende indlæg som med forudsigelig præcision tikker ind fra Hesten hver eneste gang det er gået dårligt i de sidste mange år, mens det forholder sig noget anderledes i de perioder hvor det går godt, som jeg hentydede til. Det vil være svært at finde ret mange indlæg fra de to brugerkonti han har benyttet i de sidste 10-15 år, som ikke har krævet Lynge, Gaarde eller skiftende trænere, direktører eller bestyrelsesmedlemmers hoveder på et fad. Det har intet med kritik at gøre, det er bare en strøm af brok.

Kritisk er der da bestemt grund til at være lige i øjeblikket, specielt efter sæsonens sidste 5-6 kampe... bortforklaringer fra Gaarde og Søndergaard? Dem synes jeg ikke jeg er stødt på, er det noget du vil dele med masserne? Eller måske bare med mig, eftersom du tilsyneladende insinuerer at jeg naivt æder dem råt.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Mulig krise

Indlæg af Califfen » 30. maj 2016, 12:35

Jesper Schmidt skrev:
Califfen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Kun fire sejre i foråret, ingen sejre i de seneste fem kampe og - værst af alt - et spil, der får Pehrsson-tiden til at fremstå sprudlende.

Pilen peger på Søndergaard. Forhåbentligt er det hurtigt farvel og tak. Eneste problem er dog, at Gaarde har vist tegn på at have svært ved at agere på egne fejl.
Du hygger dig sgu...

Bare af ren nysgerrighed, hvad får du tiden til at gå med når det går godt for AaB?
Det er vel fair nok, at man forholder sig kritisk til klubbens nuværende situation i stedet for altid naivt at æde Gaardes og Søndergaards bortforklaringer råt.
Det var nu mere antallet af enslydende indlæg som med forudsigelig præcision tikker ind fra Hesten hver eneste gang det er gået dårligt i de sidste mange år, mens det forholder sig noget anderledes i de perioder hvor det går godt, som jeg hentydede til. Det vil være svært at finde ret mange indlæg fra de to brugerkonti han har benyttet i de sidste 10-15 år, som ikke har krævet Lynge, Gaarde eller skiftende trænere, direktører eller bestyrelsesmedlemmers hoveder på et fad. Det har intet med kritik at gøre, det er bare en strøm af brok.

Kritisk er der da bestemt grund til at være lige i øjeblikket, specielt efter sæsonens sidste 5-6 kampe... bortforklaringer fra Gaarde og Søndergaard? Dem synes jeg ikke jeg er stødt på, er det noget du vil dele med masserne? Eller måske bare med mig, eftersom du tilsyneladende insinuerer at jeg naivt æder dem råt.
Ja jeg mener de begge har for vane at køre spin i pressen med det formål at tage opmærksomhed væk fra rædderlige præstationer.

Fx var Gaarde ude at sige, at "vi stadig er et pissegodt hold" efter at AGF havde slået os ud af pokalen.

Senest var Søndergaard ude at sige, at "vi er gode nok til Europa" efter 0-0 kampen mod FCM.

Der er sikkert mange flere eksempler, hvis man leder længe nok.
Det er bare den ene taberkommentar efter den anden. De må til at gro sig nogle nosser.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Mulig krise

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2016, 12:53

Califfen skrev: Ja jeg mener de begge har for vane at køre spin i pressen med det formål at tage opmærksomhed væk fra rædderlige præstationer.

Fx var Gaarde ude at sige, at "vi stadig er et pissegodt hold" efter at AGF havde slået os ud af pokalen.

Senest var Søndergaard ude at sige, at "vi er gode nok til Europa" efter 0-0 kampen mod FCM.

Der er sikkert mange flere eksempler, hvis man leder længe nok.
Det er bare den ene taberkommentar efter den anden. De må til at gro sig nogle nosser.
Det er sgu deres job - jeg ville først for alvor blive bekymret hvis de stod og sagde det modsatte. Det er ikke vindermentalitet at svine sine ansatte, ledere, medarbejdere eller kollegaer til. Det er bare dumt - uanset der lader til at være konsensus på debatside om at det ville være et tiltrængt, friskt pust.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar