AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Pastorius » 20. apr 2016, 23:24

Mogens skrev:
Hovedet skrev:
frederikshavneren skrev:
Salle17 skrev:Det er faktisk lidt ligemeget hvem der går videre ml. AGF og AaB. FCK vinder alligevel hele pisset..
Kedeligt at FCK for tredje år i træk har kvalificeret sig til pokalfinalen, deres tilhængere er så forvænte at de knap nok gider møde op til finalen
Jeg skal tilstå, at jeg pludselig mistede lidt af interessen for morgendagens kamp. Om vi taber pokalsemifinalen eller pokalfinalen er vel et fedt.
Jeg må indrømme, at jeg ikke ved det med sikkerhed, men når fck vinder mesterskabet, betyder et finale-nederlag så ikke europæisk? Hvis jo, så er det da bestemt ikke ligegyldigt, hvornår vi taber.
Nej, hvis Mesterholdet også vinder pokalen går pladsen til det første hold i ligaen, der ikke allerede er kvalificeret.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Hovedet » 21. apr 2016, 00:04

white splash skrev:
Hovedet skrev:
frederikshavneren skrev:
Salle17 skrev:Det er faktisk lidt ligemeget hvem der går videre ml. AGF og AaB. FCK vinder alligevel hele pisset..
Kedeligt at FCK for tredje år i træk har kvalificeret sig til pokalfinalen, deres tilhængere er så forvænte at de knap nok gider møde op til finalen
Jeg skal tilstå, at jeg pludselig mistede lidt af interessen for morgendagens kamp. Om vi taber pokalsemifinalen eller pokalfinalen er vel et fedt.
Overhovedet slet og aldeles ikke! Busturen over til Parken er så fed, det er jo nærmest halvdelen af oplevelsen.
Jo, så langt er jeg med. Jeg har ikke set AaB i en pokalfinale live siden 1999 mod AB (en af en uendelig mængde skrækkelige pokalfinaler, hvor jeg dog så AaB score, hvilket ikke skete i perioden 1970 til 2014!), og der var jeg i forvejen i København! Kørte dog med en AaB-bus hjem, hvor der var ligeså fed stemning som efter kampen mod SønderjyskE i søndags.

Men selvfølgelig skal vi da gå efter den finale, selv om jeg langt hellere ville have mødt Brøndby - og ikke kun pga. vores historik mod samme modstander, men også fordi, vi faktisk aldrig har mødt Brøndby i en pokalfinale. Pudsigt nok, når vi nu har deltaget i så mange af slagsen, men hele 3 gange har vi jo ekspederet Brøndby ud i semifinalen, senest i 2009 hvor pokalfinaledeltagelse var vigtigere, da den medførte europæisk deltagelse og det efterfølgende "eventyr" mod Slavija Saravejo.

Dog forbliver det hele nok trods alt akademisk. Mon ikke det bliver AGFs lod at snuppe et 0-1 - nederlag i Parken Kr. Himmelfartsdag.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Meelsen » 21. apr 2016, 12:20

Hvad forventes der af startopstilling til dagens kamp?
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 14:02

Håber de jinxer den i Århus... :danmarkfan:


Billede
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Yankee » 21. apr 2016, 14:09

Alene for det der påtagede "KSDH"-pjat håber man alt det værste for den forfærdelige klub.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Hanga » 21. apr 2016, 14:13

Yankee skrev:Alene for det der påtagede "KSDH"-pjat håber man alt det værste for den forfærdelige klub.
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad står det for?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 14:15

Hanga skrev:
Yankee skrev:Alene for det der påtagede "KSDH"-pjat håber man alt det værste for den forfærdelige klub.
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad står det for?
Kom så de hvie :thumbsdown:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Funky » 21. apr 2016, 14:51

white splash skrev:
Hanga skrev:
Yankee skrev:Alene for det der påtagede "KSDH"-pjat håber man alt det værste for den forfærdelige klub.
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad står det for?
Kom så de hvie :thumbsdown:
Morsomt at de laver så 'sober' en trøje på så risky en baggrund (de KAN jo risikere at ryge ud endnu), og med så gumpetungt et islæt. Det minder mig på en måde om FCM-fansene og deres SPAR-flag og bannere. Vil så gerne være en del af 'kulturen'. Flopper totalt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Hovedet » 21. apr 2016, 15:17

white splash skrev:
Hanga skrev:
Yankee skrev:Alene for det der påtagede "KSDH"-pjat håber man alt det værste for den forfærdelige klub.
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad står det for?
Kom så de hvie :thumbsdown:
Ja, ligesom vores egen forkortelse "HAFZDR" - "Heja AaB, forza de røde" :-)

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af KJ » 21. apr 2016, 15:23

De kan - trods alt - være meget morsomme, herunder på egen bekostning, i AGF. Husker, at der var en eller anden kamp, hvor de havde trykt 200 T-shirts med teksten "Lujer med j" :cheers:

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Nitten » 21. apr 2016, 15:49

Det må være røgslør Søndergaard smider ud når han siger at vi skal spille tålmodigt og ikke stormløbe fra start

Den skal da have max pres på fra start. Chancen må være at få gjort Gf nervøse hurtigst muligt, så de begynder at lave alle i personlige fejl som de plejer.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af hje1980 » 21. apr 2016, 16:14

Det står skrevet at kampens forløb går sådan her:

23 min spillet - Thomsen til 1-0
75 min spillet - Ene til 2-0
89 min spillet - Duncan til 2-1
93 min spillet - Spalvis til 3-1

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af thomasjn » 21. apr 2016, 18:30

AGFs fans gør da i hvert fald alt for at jinxe resultatet. Jeg kender flere AGF'ere der allerede deltager i Pokalfinale eventet på Facebook. Det kunne være episk, hvis vi ekspederer dem ud. Derudover skal vi jo ikke glemme, hvordan det gik sidst vi mødte fuckerne i pokalfinalen.

Brugeravatar
PapAnd
Superliga
Superliga
Indlæg: 708
Tilmeldt: 30. jul 2006, 18:16
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af PapAnd » 21. apr 2016, 18:45

Hvor mange skal bliver vi i Århus?
AaB mit et & alt

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af thomasjn » 21. apr 2016, 19:06

Så er opstillingen ude. Ærgeligt, at Spalvis stadig ikke har taget sig sammen.
Derudover så jeg hellere Børsting på kanten da jeg synes hans løb er gode for holdet. Vil man virkelig køre med projekt Jönsson på kanten så jeg gerne man kørte Børsting ind på backen. Jeg tror, at Børstings løb måske er det der kan løfte Jönsson.



Bænk: Blåbjerg, Augustinussen, Rólantsson, Thrane, Christensen (M), Børsting, Spalvis

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2861
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Eksil » 21. apr 2016, 19:13

thomasjn skrev:Så er opstillingen ude. Ærgeligt, at Spalvis stadig ikke har taget sig sammen.
Meget, men da rart at Pohl ikke virker overvældet af opgaven. Han ligner en mand der er klar til en rolle som 3. angriber næste år.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Califfen » 21. apr 2016, 19:14

Nitten skrev:Det må være røgslør Søndergaard smider ud når han siger at vi skal spille tålmodigt og ikke stormløbe fra start

Den skal da have max pres på fra start. Chancen må være at få gjort Gf nervøse hurtigst muligt, så de begynder at lave alle i personlige fejl som de plejer.

Næhh det lyder meget som en klassisk Søndergaard-taktik.

Han vil gå efter at holde nullet i første halvleg, ikke tage for mange chancer fremad, og så begynde at satse lidt i starten eller midten af anden halvleg.
Det ville være fint for Nicolai Larsen i hvert fald at kunne holde nullet i en halvleg.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af birk » 21. apr 2016, 19:18

Fint Spalvis er på bænken, manden har været håbløs her i foråret.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Sauer » 21. apr 2016, 19:18

thomasjn skrev:Så er opstillingen ude. Ærgeligt, at Spalvis stadig ikke har taget sig sammen.
Derudover så jeg hellere Børsting på kanten da jeg synes hans løb er gode for holdet. Vil man virkelig køre med projekt Jönsson på kanten så jeg gerne man kørte Børsting ind på backen. Jeg tror, at Børstings løb måske er det der kan løfte Jönsson.



Bænk: Blåbjerg, Augustinussen, Rólantsson, Thrane, Christensen (M), Børsting, Spalvis
Havde gerne set Spalvis få lov at tage revanche for bænkpladsen mod Sønderjyske. Han plejer at være god i de store kampe.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af MrBangDK » 21. apr 2016, 19:23

Funky skrev:
white splash skrev:
Hanga skrev:
Yankee skrev:Alene for det der påtagede "KSDH"-pjat håber man alt det værste for den forfærdelige klub.
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad står det for?
Kom så de hvie :thumbsdown:
Morsomt at de laver så 'sober' en trøje på så risky en baggrund (de KAN jo risikere at ryge ud endnu), og med så gumpetungt et islæt. Det minder mig på en måde om FCM-fansene og deres SPAR-flag og bannere. Vil så gerne være en del af 'kulturen'. Flopper totalt.
Glen har lige sagt på TV "Jeg vil gerne give fansene følelsen af at de betyder noget"... Men gør de det? :D
Ska' vi hak'?

Besvar