AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Klaus » 21. apr 2016, 22:27

Nu må vi bare håbe på FCK i finalen så 4. pladsen giver europacup..... :cool:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af frederikshavneren » 21. apr 2016, 22:29

Klaus skrev:Nu må vi bare håbe på FCK i finalen så 4. pladsen giver europacup..... :cool:
I modsætning til os så plejer Agf godt at kunne yde FCK modstand

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af sulakvelidze » 21. apr 2016, 22:36

Det er ikke så slemt.

Vi tabte den semifinale i Aalborg. Det havde været værre at blive kørt over med 0-3 efter en jammerlig indsats. Eller at score til 3-1 og se Duncan score i overtiden. Eller hvis det havde været en finale. Det var trods alt "kun" en semifinale om retten til en finale på udebane mod FCK. Og spillet var det bedste længe, så der er noget at bygge videre på.

Alt i alt er det ikke helt ad helvede til, selv om det føltes sådan til sidst. Men jeg zappede så også væk i tide, så jeg slap for at se Glen flejne ud af lykke. Den spade. Havde jeg set det, ville alle forsøg på at tænke positivt være ødelagt. Bare tanken om ham...

Det er noget lort. :@

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 22:36

Står der nogle steder i regelsættet, hvad straffen er for sådan en bane invasion?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Kunji » 21. apr 2016, 22:38

Til gengæld er der lagt i ovnen til, at Den Jyske Klassiker får nyt liv.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Funky » 21. apr 2016, 22:38

white splash skrev:Står der nogle steder i regelsættet, hvad straffen er for sådan en bane invasion?
Spørg Morten Crone. Han er ekspert, og trækker ikke bare meninger ud af rüfen, det er jeg helt sikker på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 22:39

Kunji skrev:Til gengæld er der lagt i ovnen til, at Den Jyske Klassiker får nyt liv.
Hadets kamp X 0.25
1 2 3 Jimmy er en mur!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 22:40

Funky skrev:
white splash skrev:Står der nogle steder i regelsættet, hvad straffen er for sådan en bane invasion?
Spørg Morten Crone. Han er ekspert, og trækker ikke bare meninger ud af rüfen, det er jeg helt sikker på.
Hentyder du til hans tweet? For det ligner mest en personlig holdning fra ham.
1 2 3 Jimmy er en mur!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af sulakvelidze » 21. apr 2016, 22:41

white splash skrev:Står der nogle steder i regelsættet, hvad straffen er for sådan en bane invasion?
Det tror jeg ikke. Men jeg går ud fra, at der venter AGF en pæn bøde. Men det bliver interessant at se forskellen på straffen til AGF og Brøndby for deres seneste og meget værre ballade.

Det her var jo bare glæde, der var ude af kontrol. Det var selvfølgelig helt uacceptabelt, at de invaderede banen, men det var ikke psykopater, der satte andres liv og førlighed på spil, som vi har set det med Brøndby.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Sauer » 21. apr 2016, 22:43

white splash skrev:
Funky skrev:
white splash skrev:Står der nogle steder i regelsættet, hvad straffen er for sådan en bane invasion?
Spørg Morten Crone. Han er ekspert, og trækker ikke bare meninger ud af rüfen, det er jeg helt sikker på.
Hentyder du til hans tweet? For det ligner mest en personlig holdning fra ham.
Joke

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Nitten » 21. apr 2016, 22:44

white splash skrev:Står der nogle steder i regelsættet, hvad straffen er for sådan en bane invasion?
Det er dommers afgørelse der tæller og her valgte han at kampen kunne spilles færdig hvilket vel sportsligt også et korrekt
Efterfølgende kan der tildeles en straf klubben der arrangere kampen

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Sauer » 21. apr 2016, 22:45

Flot indsats i dag. Det blev mere spændende, end jeg havde turde håbe på forhånd. Lad os nu holde fast i de takter foråret ud, så vi ikke skal være afhængige af FCK i pokalen, før der venter europæisk. Når det er sagt, håber jeg, AGF får smadder i Parken.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Kunji » 21. apr 2016, 22:47

Brøndby fik vel 2 kampe uden tilskuere og en bøde på 150.000, men det var vel noget med, at det var 17. gang den sæson, de lavede gak og løjer.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af sulakvelidze » 21. apr 2016, 22:54

Sauer skrev:Flot indsats i dag. Det blev mere spændende, end jeg havde turde håbe på forhånd. Lad os nu holde fast i de takter foråret ud, så vi ikke skal være afhængige af FCK i pokalen, før der venter europæisk. Når det er sagt, håber jeg, AGF får smadder i Parken.
Jeg har sådan set meget til overs for AGF-fans og kunne godt unde dem og Århus den oplevelse endelig at vinde noget. De er ikke idioter som dem i Brøndby eller sinker som i Herning. Og deres syn på BIF og FCM matcher vist også holdningen til de to klubber hos de fleste med moral og integritet. Så langt hen ad vejen lever jeg fint med en pokaltriumf til AGF.

Men det er Ståle mod Glen....det er ikke svært at vide, hvem man skal holde med.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Sauer » 21. apr 2016, 23:00

sulakvelidze skrev:
Sauer skrev:Flot indsats i dag. Det blev mere spændende, end jeg havde turde håbe på forhånd. Lad os nu holde fast i de takter foråret ud, så vi ikke skal være afhængige af FCK i pokalen, før der venter europæisk. Når det er sagt, håber jeg, AGF får smadder i Parken.
Jeg har sådan set meget til overs for AGF-fans og kunne godt unde dem og Århus den oplevelse endelig at vinde noget. De er ikke idioter som dem i Brøndby eller sinker som i Herning. Og deres syn på BIF og FCM matcher vist også holdningen til de to klubber hos de fleste med moral og integritet. Så langt hen ad vejen lever jeg fint med en pokaltriumf til AGF.

Men det er Ståle mod Glen....det er ikke svært at vide, hvem man skal holde med.
Der er bestemt mange andre hold end AGF, man ville have sværere ved at se triumfere i pokalen. Men umiddelbart kan jeg bedre kapere, at FCK bare hiver endnu en titel hjem i rækken. Måske det er bitterhed. Måske det er noget med at ha' Jyllands flotteste pokalskab :).

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Klaus » 21. apr 2016, 23:01

Det bliver en ganske ny fornemmelse for mig at holde med FCK... Jeg kan på en måde godt unde AGF deres finaleplads. Vi viste i dag, at vi er det bedste fodboldhold, men deres energi var i den første kamp vores overlegen, så den samlede sejr kan vi ikke sige så meget til.

Lad nu FCK få deres double, så vi kan nøjes med en 4.-plads i ligaen... Det kan blive svært nok endda, men med dagens spil har vi trods alt gode chancer :-)

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 23:04

Sauer skrev:
white splash skrev:
Funky skrev:
white splash skrev:Står der nogle steder i regelsættet, hvad straffen er for sådan en bane invasion?
Spørg Morten Crone. Han er ekspert, og trækker ikke bare meninger ud af rüfen, det er jeg helt sikker på.
Hentyder du til hans tweet? For det ligner mest en personlig holdning fra ham.
Joke
Aaaaaaah. KEP har taget min humor med til Fyn...
1 2 3 Jimmy er en mur!

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af 9800 » 21. apr 2016, 23:07

Califfen skrev:
Remark skrev:Fremragende kamp.

Er stolt af AaB. Pis være med AGF kommer i den finale, der går jo 20 år igen før det sker
Enig. Vi kan ikke klandre holdet for noget i dag. Fremragende indsats. Vi tabte jo reelt finalepladsen i den første kamp. I dag var det satme i orden. Bedste præstation i foråret måske.

Ahlmann sætter ikke mange fødder forkert, Thomsen gør det godt, Jønsson begynder at ligne sig selv igen, Würtz er over det hele. Selv Risgård var godt spillende. Forhåbentlig kan det her være kickstarten til en god slutspurt i ligaen
Lige præcis! Wurtz var fænomenal i dag. Vi bringer os foran 2-0, bedste indsats i foråret.
MOM var Wurtz, men KP var også fremragende! Over matchede Duncan i luften gennem hele kampen

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Bundgaard » 21. apr 2016, 23:17

Hvordan er reglen hvis FCK vinder the double ? Er det taberne i finalen der kommer i Europa eller er det nr 4 i ligaen
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Hinrup85 » 21. apr 2016, 23:18

Er der nogen der har set/hørt dommerens kommentar efter kampen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar