AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Brent » 21. apr 2016, 22:06

De skal sgu da heller ikke taberdømmes men de skal eddermame have en bøde der kan mærkes
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Funky » 21. apr 2016, 22:06

Hinrup85 skrev:
Kunji skrev:Og Graulund nedtoner tosserne. Fordi han er en af dem.
Ja, de ville jo ikke skade nogen - der var bare glade.
På samme måde har sportsjournalisterne det så også:
Morten Crone er og bliver en narrehat.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 21. apr 2016, 22:06

Brent skrev:
Pippo skrev:Findes der en Danmarksrekord for antal selvmål? I så fald synes KEP at jagte denne.
Søren Skriver, FCM
Bl.a. 2 i samme kamp, ikke?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 462
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af KME » 21. apr 2016, 22:07

Fed kamp, men alligevel fuldstændig ligegyldig: FCK vinder det her game - desværre. :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 22:08

KME skrev:Fed kamp, men alligevel fuldstændig ligegyldig: FCK vinder det her game - desværre. :aabfan:
Havde de nok også gjort selvom vi kom i finalen...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Klaus » 21. apr 2016, 22:08

Det er fandme noget af et team 3+ har sat på denne kamp. De kommer vel alle fra Århus eller nærmeste omegn. Mega-uheldig nederlag, men spillerne viste den gnist man kunne håbe på. KEP koster os kampen i dag, men sandheden er jo også at kampen blev tabt i Aalborg. Jeg kommer for første gang i mit liv til at holde med FCK i pokalfinalen. For det første kan det give en ekstra europacupplads til nummer 4. For det andet er AGF et meget, meget usympatisk fodbldhold kun marginalt overgået af deres hjernetomme tilskuere. Men lur mig om det her ikke var vores vendepunkt...

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Indlæg af budo » 21. apr 2016, 22:10

Oven på denne bitre exit, må jeg nok melde mig i koret af jamrende sortseere.
AaB har bare et af ligaens ringeste forsvar og det er en tragedie er tænke på, hvad dette forår kunne have været, med lidt rettidig omhu i den ende af banen.
Øv!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 21. apr 2016, 22:10

Buzz Killington skrev:
Mogens skrev:
Dalbjerg skrev:
Mogens skrev:
Dalbjerg skrev:
Mogens skrev:For helvede. Det er simpelthen så urutineret. Han må fandeme ikke gå efter den bold, hvis ikke han er sikker på at kan gøre noget fornuftigt ved den.

KEP, skrid.

Debatsiden classic...

Jeg vælger at tage en AaB spiller der forsøger at sparke bolden forbi mål med tåen, over en Duncan der skal trille bolden ind i tomt mål fra 1½ meter..

Sagt på en anden måde: En værre gang ævl end det der indlæg skal man lede længe efter..

Godt valg. Det endte så i lort.

Vi har en målmand. Han har nr. 1, hvis du skulle være i tvivl. Han er på vej ud mod bolden, så du har nok ret. Målet ville have været tomt. Spørgsmålet er så, hvem der havde nået bolden.
Kig du langsom igen, og forklar mig så om Larsen var kommet i nærheden af den bold?
Så skal jeg først se den igen. Uden at se den igen, så scorede KEP selvmål. Bagklog, jovist, men også facts.
Hvis det ogsaa er facts at bolden var endt hos en GF'er, saa var det det rigtige at goere at i det mindste forsoege at goere noget ved den. Uanset er det her anti-KEP pis, for aandsvagt. Det var sgu da ikke en bevidst handling, og har intet med Odense at goere.

Det kan naturligvis aldrig blive facts - det er lidt for sent. Da jeg stadig ikke har set den, så kan jeg ikke vurdere, OM dunken ville have nået den i stedet for NL.

Derudover har JEG vist aldrig ytret mig om, hvorvidt det var en bevidst handling, hvilket jeg slet ikke har fantasi til at forestille mig. Derudover har du fuldstændig ret - det har intet med Odense at gøre. Jeg syntes bare, at det var røvringe, og det synes jeg stadig.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Hanga » 21. apr 2016, 22:11

Selvfølgelig skal AGF ikke taberdømmes, selvom det naturligvis skal have en konsekvens, at deres fans render på banen. Der bliver hverken begået eller lagt op til vold, blot jublet igennem. Jeg synes både dommeren og AaB taklede situationen som den skulle.

Det havde altså også været en utrolig nedern måde at gå videre på.

God kamp af AaB i dag, det var i Aalborg vi for alvor tabte det... alligevel sidder man også tilbage med følelsen af, at vi også når at smide det lidt i dag. Ved 0-2 har vi dem næsten i sækken, og så laver KEP det satans selvmål...åååååhhhh.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Maglau » 21. apr 2016, 22:12

God kamp og endeligt fik vi vist noget af det spil vi kan.
Ærgerligt at vi panikkede og åbnede for tidligt.
Vi skal bruge det her positivt og spillerne skal vide at de kan spille og få der til glide på højeste niveau.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Buzz Killington » 21. apr 2016, 22:12

Mogens skrev: Det kan naturligvis aldrig blive facts - det er lidt for sent. Da jeg stadig ikke har set den, så kan jeg ikke vurdere, OM dunken ville have nået den i stedet for NL.

Derudover har JEG vist aldrig ytret mig om, hvorvidt det var en bevidst handling, hvilket jeg slet ikke har fantasi til at forestille mig. Derudover har du fuldstændig ret - det har intet med Odense at gøre. Jeg syntes bare, at det var røvringe, og det synes jeg stadig.
Jamen saa kontrafaktisk om du vil.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Vorring
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 81
Tilmeldt: 17. sep 2007, 08:41
Favoritspiller: Nuværende: Marco Meilinger og Christian Bassogog Forhændværende: Frank Strandli og Peter Tranberg
Geografisk sted: 7700

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Vorring » 21. apr 2016, 22:13

Mogens skrev:
Brent skrev:
Pippo skrev:Findes der en Danmarksrekord for antal selvmål? I så fald synes KEP at jagte denne.
Søren Skriver, FCM
Bl.a. 2 i samme kamp, ikke?

Jo, 2 i samme kamp - kan ikke huske hvem modstanderen var, men det var på det gamle Ikast stadion

Efter kampen, udtalte han at han mest af alt havde lyst til at tage en skovl og grave sig ned i et hul.
Lidt samme følelse jeg sidder med nu.
Stolthed på banen og tribunen.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 21. apr 2016, 22:13

AaB 85 95 99 08 skrev:De er stemplet ud nu. Dér peger pilen altså på træneren.
I dag viste de da hjerte og godt spil. At det ikke var nok er ærgerligt. Vi styrer kampen langt størstedelen af de 90 min. og agf skaber minimalt inden vi for alvor begynder at satse og give åbninger bagude.

Klart bedste indsats i foråret. Lad det fortsætte og så lige 5-10% ekstra skarphed i felterne.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 21. apr 2016, 22:16

Dalbjerg skrev:Det her er sgu usmageligt, og vi får ikke en omkamp, så lad os nu bare tage det som mænd..
Hvori består det usmagelige? I at spillerne ikke ønsker at være i nærheden af de tosser, der løb på banen. Hvis de har ikke har hjerne nok til at fatte, at de risikerer at sætte agf´s største resultat i 20 år!!! over styr, så kunne det også godt være, at en enkelt eller to af de tåber kunne synes, at vores spillere kunne være sjove at flæske.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af white splash » 21. apr 2016, 22:16

Mogens skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:De er stemplet ud nu. Dér peger pilen altså på træneren.
I dag viste de da hjerte og godt spil. At det ikke var nok er ærgerligt. Vi styrer kampen langt størstedelen af de 90 min. og agf skaber minimalt inden vi for alvor begynder at satse og give åbninger bagude.

Klart bedste indsats i foråret. Lad det fortsætte og så lige 5-10% ekstra skarphed i felterne.
Måske knap så meget skarphed fra KEP... ;)
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Califfen » 21. apr 2016, 22:17

Remark skrev:Fremragende kamp.

Er stolt af AaB. Pis være med AGF kommer i den finale, der går jo 20 år igen før det sker
Enig. Vi kan ikke klandre holdet for noget i dag. Fremragende indsats. Vi tabte jo reelt finalepladsen i den første kamp. I dag var det satme i orden. Bedste præstation i foråret måske.

Ahlmann sætter ikke mange fødder forkert, Thomsen gør det godt, Jønsson begynder at ligne sig selv igen, Würtz er over det hele. Selv Risgård var godt spillende. Forhåbentlig kan det her være kickstarten til en god slutspurt i ligaen

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 21. apr 2016, 22:18

Funky skrev:And the band played on. Det eneste man kan 'trøste' sig med er, at hverken AGF eller AaB formenlig er i en position ved sæsonafslutning hvor deltagelse i finalen giver Europa-kampe.

Major f... disappointment brewing.
Med det spil vi præsterede i dag, kan jeg nu sagtens se os ende som nr. 4, hvilket vel måtte have været nok? århus blev jo først farlige, da vi af åbenlyse årsager skulle jagte et mål mere og blev sårbare bagude.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Mogens » 21. apr 2016, 22:19

white splash skrev:
Mogens skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:De er stemplet ud nu. Dér peger pilen altså på træneren.
I dag viste de da hjerte og godt spil. At det ikke var nok er ærgerligt. Vi styrer kampen langt størstedelen af de 90 min. og agf skaber minimalt inden vi for alvor begynder at satse og give åbninger bagude.

Klart bedste indsats i foråret. Lad det fortsætte og så lige 5-10% ekstra skarphed i felterne.
Måske knap så meget skarphed fra KEP... ;)
:@
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af Buzz Killington » 21. apr 2016, 22:21

Califfen skrev:
Remark skrev:Fremragende kamp.

Er stolt af AaB. Pis være med AGF kommer i den finale, der går jo 20 år igen før det sker
Enig. Vi kan ikke klandre holdet for noget i dag. Fremragende indsats. Vi tabte jo reelt finalepladsen i den første kamp. I dag var det satme i orden. Bedste præstation i foråret måske.

Ahlmann sætter ikke mange fødder forkert, Thomsen gør det godt, Jønsson begynder at ligne sig selv igen, Würtz er over det hele. Selv Risgård var godt spillende. Forhåbentlig kan det her være kickstarten til en god slutspurt i ligaen
Selv Nikolaj havde en god dag. Muligt han ikke kan gribe bolde i oejeblikket, men han har ikke glemt at vaere en shot-stopper. Derudover syntes jeg sgu Pohl gjorde det godt og han var med til at laegge masser af pres paa deres bagkaede. Det hele gik lidt i staa efter Pohl og i den grad Ahlmann blev taget ud.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB torsdag d. 21. april kl. 20.00 (Pokalen)

Indlæg af frederikshavneren » 21. apr 2016, 22:24

Vi tabte slaget i den første kamp, returkampen derimod var godkendt. Det er godt nok træls at ryge ud til meget middelmådige Agf.

Forhåbentlig kan spillerne overføre det gode spil til ligaen, hvor vi ligeledes er presset.

Besvar