FC Randers - AaB, 25.04.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af svendpoulsen » 25. apr 2016, 21:22

Der mangler altså en fra bænken, der kan opildne gutterne til at give ALT hvad de har at give (KUHN). Det er de sørgelige kendsgerninger. Har LS overhovedet ikke stemme under kampen. ??

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af frederikshavneren » 25. apr 2016, 21:52

Rædselsfuld kamp hvor spillet var en pinsel at overvære og hvor vi tilmed satte dyrebare point til i topstriden. Forårets sørgelige spil fortsætter og der er i den grad dømt krise såvel point- som spillemæssigt. Vi kan glemme alt om Europa hvis der ikke sker en øjeblikkelig forbedring.

Savnet af Dalsgaard bliver kun tydeligere. Vi mangler tempo på holdet samt nogle spillere der kan åbne en kompakt modstander op. Vi stiller til start uden én eneste spiller som kan lave det uventede i form af bl.a. driblinger, i en kamp som i aften gad jeg godt se Bruhn få chancen. Han har bestemt ikke overbevist, men han kan umuligt gøre det dårligere end de tro væbnere som får genvalg kamp efter kamp. Jeg kan godt leve med en stor fejlmargin hvis det lykkes et par gange at få fjernet modstanderens dobbeltdækker bus.

Aftenens kamp var med afstand rundens ringeste, hvilket ikke siger så lidt i en runde præget af dårlige kampe. Jeg undrer mig ofte over at tv rettighederne blev solgt for et astronomisk beløb da Superliga produktet ret beset ikke er specielt godt. Duelspil, fysik, kontraangreb, dødbolde og tekniske fejl i hobetal er det der kendetegner ligaen. Tilmed afvikles stort set alle kampe i en trist kulisse på mere end halvtomme stadions.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Fabbe » 25. apr 2016, 22:00

frederikshavneren skrev: Aftenens kamp var med afstand rundens ringeste, hvilket ikke siger så lidt i en runde præget af dårlige kampe. Jeg undrer mig ofte over at tv rettighederne blev solgt for et astronomisk beløb da Superliga produktet ret beset ikke er specielt godt. Duelspil, fysik, kontraangreb, dødbolde og tekniske fejl i hobetal er det der kendetegner ligaen. Tilmed afvikles stort set alle kampe i en trist kulisse på mere end halvtomme stadions.
Jeg er efterhånden træt af pengeargumentet for, at det er nødvendigt at spille en forpulet mandag aften. Den matte mandagsstemning, som seerne får og alle de tomme sæder, man skal glo på, er en pissedårlig reklame for Danmarks bedste fodboldrække, og det spiser vel sin egen værdi op og måske endnu mere.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Hovedet » 25. apr 2016, 22:32

Fabbe skrev:
frederikshavneren skrev: Aftenens kamp var med afstand rundens ringeste, hvilket ikke siger så lidt i en runde præget af dårlige kampe. Jeg undrer mig ofte over at tv rettighederne blev solgt for et astronomisk beløb da Superliga produktet ret beset ikke er specielt godt. Duelspil, fysik, kontraangreb, dødbolde og tekniske fejl i hobetal er det der kendetegner ligaen. Tilmed afvikles stort set alle kampe i en trist kulisse på mere end halvtomme stadions.
Jeg er efterhånden træt af pengeargumentet for, at det er nødvendigt at spille en forpulet mandag aften. Den matte mandagsstemning, som seerne får og alle de tomme sæder, man skal glo på, er en pissedårlig reklame for Danmarks bedste fodboldrække, og det spiser vel sin egen værdi op og måske endnu mere.
Faktisk er lørdag eftermiddag et markant værre tidspunkt at spille på rent tilskuermæssigt. Desuden må vi sige, at AaB bare ikke samler mange tilskuere, uanset hvornår de spiller. Det hænger sammen med spillets ufatteligt ringe kvalitet, hvilket dølger det faktum, at vi helt utroligt stadig er med i kampen om medaljer, selv om vi hele tiden mister momentum i forhold til FCM, Sønderjyske og Brøndby.

Med undtagelse af 2013/2014 synes vi at have en forårsforbandelse hvilende over os. Det er jo et helt ufatteligt kvalitetsfald, vi har oplevet, og jeg er allerede nu ved at erklære denne sæson for de facto død. Vi ligger i respirator som følge af præstationer i den sidste halvdel af efteråret, men det er helt umuligt at se dette hold holde FCM, Brøndby og SønderjyskE bag os. Hvor skal det komme fra? Dette forår er en af de mest eklatante fiaskoer overhovedet i AaBs Superligahistorie.

Gamen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Gamen » 25. apr 2016, 22:56

Hovedet skrev: Med undtagelse af 2013/2014 synes vi at have en forårsforbandelse hvilende over os. Det er jo et helt ufatteligt kvalitetsfald, vi har oplevet, og jeg er allerede nu ved at erklære denne sæson for de facto død. Vi ligger i respirator som følge af præstationer i den sidste halvdel af efteråret, men det er helt umuligt at se dette hold holde FCM, Brøndby og SønderjyskE bag os. Hvor skal det komme fra? Dette forår er en af de mest eklatante fiaskoer overhovedet i AaBs Superligahistorie.
Ja, lad os håbe jubeloptimisterne efterhånden stikker piben ind. Der er grund til at være alvorligt bekymret, hvis vi smider en fordelagtig ligaplacering og en pokalsemifinale ud af vinduet, bare sådan lige.
Ovenikøbet, så lader det til at alle dem der påstod at det ikke var noget tab at miste Dalsgaard har fået en brat opvågnen. Jeg kan ikke mindes at vi har været så blodfattige på back-pladserne. Ahlmann ligner (forståeligt nok måske) en skygge af sig selv, og Patrick er (som forventet) ikke i nærheden af at have Dalsgaards niveau.

øv, øv, øv, hvor er det et lorte-forår so far :-(

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Buzz Killington » 26. apr 2016, 00:45

Nu er det vigtigste selvfoelgelig at paapege og hovere over at andre debatsidenbrugere tager fejl, men jeg vil alligevel forsoege at gaa off topic og tale om kampen...

I dag virkede i det mindste som om der var en smule mere struktur paa spillet, i hvert fald i forhold til det kaos vi har set de sidste par kampe. Om det er LS fortjeneste eller Randers der bare var elendige skal jeg ikke kunne sige, men med undtagelse af de sidste 30 min. virkede det som om vi havde mere fokus paa organisationen end tidligere. Det mindede lidt om spillet under Kent i de daarlige perioder, hvor man gik paa kompromis med det chanceskabende spil for at bygge holdet op. Jeg haaber det er et resultat af en bevidst strategi fra LS's side hvor han har anerkendt vores specielt offensive mangler.

Naar det saa er sagt, saa er det naeppe LS's strategi at spillerne skal vaere saa totalt forkrampede naar de naermer sig modstanderens felt. Er du vanvittig hvor var det elendigt. Intet flow, daarlige afleveringer, manglende loeb, forkerte loeb, hvor det hele gaar i staa enten ved Jonsson, Risgaard eller Thomsen. Man formaar heller ikke at iscenesaette Enevoldsen, som bliver helt glemt oppe foran. Eneste mand i offensiven der kan vaere sin indsats bekendt er Pohl, som i det mindste viser masser af fight. Naturligvis er en del af grunden til tandloesheden Randers organisation, og Todd's overdrevne respekt for os og hans erklaerede maal om at lukke mellemrummene helt ned, men selv upresset manglede det sammenhaeng.

Syntes Ahlmann gjorde det ok hans historik taget i betragtning, men han mangler noget fart og timing. PK var tandloes offensivt og virker som en spiller der kun goer det godt naar resten af holde sprudler. KEP og KP og Nikolaj gjorde det vel ok, men blev heller ikke presset alvorligt af Randersspillerne.

MOM er i mine oejne Wurtz, men mest af mangel paa bedre.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 26. apr 2016, 08:29

Gamen skrev:Ja, lad os håbe jubeloptimisterne efterhånden stikker piben ind. Der er grund til at være alvorligt bekymret, hvis vi smider en fordelagtig ligaplacering og en pokalsemifinale ud af vinduet, bare sådan lige.
Nu er der ingen fare for, at du havner i gruppen "positive indslag" :thumbsup:

Vi er alle enige om, at spillet er ringe her i foråret. Især når man tænker på afslutningen af efteråret og opstarten. Men du har malet fanden på væggen siden kamp 1 i foråret og nu 1½ måned senere er vi altså stadig nr. 4 og tæt på 2. pladsen(som vi havde i vinters). Det er skidt, men altså ikke så skidt, som du gerne vil gøre det. Taber vi mod Brøndby på søndag, så er jeg enig i, at så ser foråret spildt ud. Men vinder vi, så kommer vi altså et meget stor skridt på medaljer/europæisk.

Det gjorde sindssygt ondt på mig at ryge ud til AGF i pokalen. Pokalfinaler er bare livets eliksir. Men om et par år vil et tilbageblik på en semifinale altså være et flot resultat.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Kenneth K » 26. apr 2016, 08:51

Mogens skrev:Børsting må godt nok være skuffet over, at Jønsson stadig er derinde i stedet for.
Jeg så kun de sidste 40 minutter af kampen i går, men jeg er helt enig.

Jeg begriber simpelthen ikke, hvordan Jönsson kan være ét af de første navne på holdkortet for tiden. Mængden af boldtab fra hans side har været enorm på det seneste - enten ved at smide den direkte ud over sidelinjen, direkte hen i fødderne på en modstander, eller ved at mislykke en dribling. Plus at hans boldomgang er meget, meget langsom.

Skulle jeg pege en pil hen mod bare én spiller, som for tiden bremser vores offensive spil, så er det Jönsson. Han er desværre for tiden lysår fra den spiller, vi så i mesterskabssæsonen, hvor han til tider nærmest var vores mest iøjnefaldende og bedste spiller.

(plus at Jönsson selvfølgelig er langt mindre værd i presspil - og defensivt spil i det hele taget - end Børsting er)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Yankee » 26. apr 2016, 09:02

Jeg må sige at jeg er rigtig fint tilfreds med resultatet i går. Præstationen var ikke særligt god, men det var tydeligt at spillerne havde tunge ben og manglede overskuddet til at skabe den nødvendige bevægelse uden bold og investere 110% i vores omstillinger. Til gengæld arbejder de knaldhårdt defensivt og vi får i store perioder lukket af for Randers.

Uafgjort i Randers er i sig selv ikke noget dårligt resultat. Det havde da været lækkert med en sejr, men jeg noterer mig at vi nu har spillet to hæderlige udekampe og på den måde har stabiliseret formkurven lidt. Næste kamp vil være en helt anden med 9-10.000 tilskuere, strålende solskin og en uges restitution i benene.

Det er netop denne type kampe der giver et hold selvtillid og arbejdsro, og kan vi så bygge ovenpå med en stærk præstation mod Brøndby så har vi alle sammen allerede glemt hvor kedelig denne kamp var.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Califfen » 26. apr 2016, 13:47

FlæskeFrank skrev:
Gamen skrev:Ja, lad os håbe jubeloptimisterne efterhånden stikker piben ind. Der er grund til at være alvorligt bekymret, hvis vi smider en fordelagtig ligaplacering og en pokalsemifinale ud af vinduet, bare sådan lige.
Nu er der ingen fare for, at du havner i gruppen "positive indslag" :thumbsup:

Vi er alle enige om, at spillet er ringe her i foråret. Især når man tænker på afslutningen af efteråret og opstarten. Men du har malet fanden på væggen siden kamp 1 i foråret og nu 1½ måned senere er vi altså stadig nr. 4 og tæt på 2. pladsen(som vi havde i vinters). Det er skidt, men altså ikke så skidt, som du gerne vil gøre det. Taber vi mod Brøndby på søndag, så er jeg enig i, at så ser foråret spildt ud. Men vinder vi, så kommer vi altså et meget stor skridt på medaljer/europæisk.

Det gjorde sindssygt ondt på mig at ryge ud til AGF i pokalen. Pokalfinaler er bare livets eliksir. Men om et par år vil et tilbageblik på en semifinale altså være et flot resultat.
Det vil det da overhovedet ikke. Tænk på, at vi kun havde slået divisionshold ud på vejen. Tænk på vi blev slået ud af en superligaoprykker. Tænk på, hvor mange pokalfinaler vi har været i de sidste 20 år. Det skal hurtigt fortrænges det her.

Gamen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Gamen » 26. apr 2016, 13:57

FlæskeFrank skrev: Vi er alle enige om, at spillet er ringe her i foråret. Især når man tænker på afslutningen af efteråret og opstarten. Men du har malet fanden på væggen siden kamp 1 i foråret og nu 1½ måned senere er vi altså stadig nr. 4 og tæt på 2. pladsen(som vi havde i vinters). Det er skidt, men altså ikke så skidt, som du gerne vil gøre det. Taber vi mod Brøndby på søndag, så er jeg enig i, at så ser foråret spildt ud. Men vinder vi, så kommer vi altså et meget stor skridt på medaljer/europæisk.

Det gjorde sindssygt ondt på mig at ryge ud til AGF i pokalen. Pokalfinaler er bare livets eliksir. Men om et par år vil et tilbageblik på en semifinale altså være et flot resultat.
Beklager, men jeg kigger udelukkende på vores mulighed for at optimere forretningen. I det perspektiv er det intet mindre end skuffende at vi har haft alle muligheder for at spille os godt og grundigt i stilling til europæisk fodbold, men først røg ud af pokalen og nu (med endnu én i rækken af dårlige kampe efter vinterpausen) kun med nød og næppe holder Brøndby bag os. Vi er det 3. ringeste hold i foråret. Uagtet at du stadig mener vi hægter os godt på, så peger pilen ubetinget nedad både spille- og pointmæssigt.

Hvad angår pokalen, så har vi jo haft rene walkover-kampe, og ender op mod et AGF-hold som endnu ikke har vundet i forårets 8 kampe, og har lukket mindst 2 mål ind i de sidste 5. Det er et hold vi SKAL slå - det evnede vi bare ikke og særligt den første kamp var helt skandaløst ringe.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Califfen » 26. apr 2016, 13:57

Og hvad er det for et vagt argument, at spillerne havde trætte ben fra i torsdags?

De var da ikke engang ude i forlænget spilletid. Og de fik en "ekstra" dag at restituere i, da man normalt kan forvente en søndagskamp efterfølgende.
Pinlig form for ansvarsfralæggelse.

Gamen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Gamen » 26. apr 2016, 14:00

Buzz Killington skrev:Nu er det vigtigste selvfoelgelig at paapege og hovere over at andre debatsidenbrugere tager fejl, men jeg vil alligevel forsoege at gaa off topic og tale om kampen...
Klart, når folk slynger om sig med påstande som, at det ikke er nogen svækkelse med PK fremfor Dalsgaard, og henviser til en sæson der ligger 2,5 år tilbage... Så beder man også selv om det.
Nu har vi da i hvert fald fået syn for sagen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Yankee » 26. apr 2016, 14:01

Califfen skrev:Og hvad er det for et vagt argument, at spillerne havde trætte ben fra i torsdags?

De var da ikke engang ude i forlænget spilletid. Og de fik en "ekstra" dag at restituere i, da man normalt kan forvente en søndagskamp efterfølgende.
Pinlig form for ansvarsfralæggelse.
Det er ikke en ansvarsfralæggelse eller et argument. Det er en observation. Spillerne havde trætte ben uanset hvor mange mellemregninger du kommer med.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Hanga » 26. apr 2016, 14:06

Yankee skrev:
Califfen skrev:Og hvad er det for et vagt argument, at spillerne havde trætte ben fra i torsdags?

De var da ikke engang ude i forlænget spilletid. Og de fik en "ekstra" dag at restituere i, da man normalt kan forvente en søndagskamp efterfølgende.
Pinlig form for ansvarsfralæggelse.
Det er ikke en ansvarsfralæggelse eller et argument. Det er en observation. Spillerne havde trætte ben uanset hvor mange mellemregninger du kommer med.
Enig, vi så trætte og tunge ud... selv en spiller som Blåbjerg, der jo ellers ikke har vadet i spilletid, virkede tung som aldrig før.
Man kan ikke lade vær med at tænke på,om vi har trænet eller restitueret forkert.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Califfen » 26. apr 2016, 14:10

Yankee skrev:
Califfen skrev:Og hvad er det for et vagt argument, at spillerne havde trætte ben fra i torsdags?

De var da ikke engang ude i forlænget spilletid. Og de fik en "ekstra" dag at restituere i, da man normalt kan forvente en søndagskamp efterfølgende.
Pinlig form for ansvarsfralæggelse.
Det er ikke en ansvarsfralæggelse eller et argument. Det er en observation. Spillerne havde trætte ben uanset hvor mange mellemregninger du kommer med.
Jeg er ikke uenig i diagnosen.
Det der går mig på er, at spillerne selv er ude at hyle over det. Og jeg undrer mig over, HVORFOR de har trætte ben. De skulle aldrig have ladet Ashley Tootle gå ;)

Gamen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Gamen » 26. apr 2016, 14:11

Hanga skrev:
Enig, vi så trætte og tunge ud... selv en spiller som Blåbjerg, der jo ellers ikke har vadet i spilletid, virkede tung som aldrig før.
Man kan ikke lade vær med at tænke på,om vi har trænet eller restitueret forkert.
Ved ikke om der er grund til at spekulere så meget i det sidste. Det lignede mere, at vi hverken ville eller kunne specielt meget. Vi har ikke ét eneste skud i 2. halvleg, skaber ikke én eneste chance udover Pohl's tilfældige (og dårlige) afslutning i starten af kampen.
Man kan selvfølgelig heller ikke fortænke nogle af spillerne, i at ærgre sig godt og grundigt over at vi smed 52 minutters flot spil over styr i torsdags - måske det var den skuffelse der stadig sad i dem i går.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af NIN » 26. apr 2016, 14:35

Gamen skrev:
Hanga skrev:
Enig, vi så trætte og tunge ud... selv en spiller som Blåbjerg, der jo ellers ikke har vadet i spilletid, virkede tung som aldrig før.
Man kan ikke lade vær med at tænke på,om vi har trænet eller restitueret forkert.
Ved ikke om der er grund til at spekulere så meget i det sidste. Det lignede mere, at vi hverken ville eller kunne specielt meget. Vi har ikke ét eneste skud i 2. halvleg, skaber ikke én eneste chance udover Pohl's tilfældige (og dårlige) afslutning i starten af kampen.
Man kan selvfølgelig heller ikke fortænke nogle af spillerne, i at ærgre sig godt og grundigt over at vi smed 52 minutters flot spil over styr i torsdags - måske det var den skuffelse der stadig sad i dem i går.
Det er nu ikke så underligt, at vi ikke havde et skud på mål i 2. halvleg. Der var benene endnu tungere end i 1. halvleg. Jeg læste et sted på nettet at på grund af det hæsblæsende og opskruet tempo, så drejede det sig for visse spilleres vedkommende, i omegnen af to kilo.

Nu bliver det spændende at se hvad årsagen er mod Brøndby.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Yankee » 26. apr 2016, 15:01

Califfen skrev:
Jeg er ikke uenig i diagnosen.
Det der går mig på er, at spillerne selv er ude at hyle over det. Og jeg undrer mig over, HVORFOR de har trætte ben.
Jeg ser altså ikke nogen hyle. Spillerne forklarer situationen som den er. Det er vel ikke så underligt at der kommer nogle trætte ben når vi stiller med stort set samme start-11 kamp efter kamp i et rigtig hårdt program efter danske forhold.

Forhåbentlig er det en lærestreg om rotation og bredde i truppen. Lige nu har Søndergaard jo reelt ikke mulighed for at rotere uden at niveauet på holdet lider stærkt under det. Ud over start-11 i går er det vel kun Blåbjerg, Børsting og Spalvis, der holder niveau - og når de så alle tre er inde i lidt af en formnedgang, så er Søndergaards muligheder altså stærkt begrænsede. Det er jo ikke holdbart at nr. 16-17-18 i truppen ikke er i nærheden af at kunne starte inde.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Klaus » 26. apr 2016, 16:10

Jeg forstår ikke historien om de tunge ben. Spillere som Spalvis og Børsting burde jo så være klar til at løbe solen sort, når de kommer ind. Det synes jeg ikke just var tilfældet. Gårsdagens kamp var superligaen når den var værst. To hold, der begge lurede på omstillinger, men som ikke formåede at føre dem igennem, når chancen en sjælden gang var der.

Jeg kunne ikke lade være med at stå og tænke over, hvad mon oplægget til dagens kamp havde været. En ting er, at noget går galt, men udefra så det nærmest ud som om, vi ikke havde nogen strategi ud over at spille henholdende. Risgaard er min favoritspiller, men selv jeg kunne da se, at tempoet i spillet faldt, når han fik bolden. Og når han så samtidig er udset til at være den kreative motor skal det næsten gå galt. Omvendt kan vi glæde os over, at Randers vel kun havde en enkelt chance og at Nikolaj var sikkerheden selv i de bolde, der kom ind i feltet. Det er unægtelig fremskridt.

Skulle man være lidt jubeloptimist kunne man jo også konstatere, at sådan en kamp meget let kunne være endt med et enkelt måls nederlag. Nu fik vi et point og er forhåbentlig klar til en fest på søndag. Jeg synes efterhånden vi har fortjent en god kamp :cool:

Besvar