FC Randers - AaB, 25.04.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af frederikshavneren » 22. apr 2016, 19:44

Spillet var bedre i Århus og det skal overføres til ligaen hvor toget er ved at forlade perronen. FC Muuh ligner et hold der for alvor er ved at komme i gang, mens Sønderjyske spiller hjemme mod et Farum mandskab som ikke har det store at spille for. Med andre ord skal der hentes tre point i Randers.

Larsen
Gilli - Kasper P. - Blåbjerg - Ahlmann
Jönsson - Würtz - Børsting - Thomsen
Ene
Pohl

Synes at KEP, Patrick og Risgård har underpræsteret, men chancen for at de bliver bænket er vel tæt på ikke eksisterende

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. apr 2016, 23:14

frederikshavneren skrev:Spillet var bedre i Århus og det skal overføres til ligaen hvor toget er ved at forlade perronen. FC Muuh ligner et hold der for alvor er ved at komme i gang, mens Sønderjyske spiller hjemme mod et Farum mandskab som ikke har det store at spille for. Med andre ord skal der hentes tre point i Randers.

Larsen
Gilli - Kasper P. - Blåbjerg - Ahlmann
Jönsson - Würtz - Børsting - Thomsen
Ene
Pohl

Synes at KEP, Patrick og Risgård har underpræsteret, men chancen for at de bliver bænket er vel tæt på ikke eksisterende
Jeg har selv troet meget på Gilli på højre back, men med de indsatser han har leveret på det sidste, og ikke mindst da han kom ind i Århus, så vil det være en hån mod andre spillere som kan spille pladsen at lade ham starte inde.

Hvis Søndergaard holder fast i at bruge Jönsson på højre side af midtbanen, hvilket jeg tror han gør, kunne jeg til gengæld godt overtales til at lade Børsting få chancen på højre back.

KEP bliver naturligvis ikke bænket, og det synes jeg egentlig trods alt heller ikke han har fortjent. Problemet med KEP er i mine øjne mest af alt at niveauet ikke er godt nok i forhold til de forventninger man med rette kan stille til en spiller med hans topniveau og erfaring. Jeg forventer mig af KEP at han skaber ro og er den toneangivende og ledende spiller i forsvaret... det ser jeg overhovedet ikke fra ham i øjeblikket, jeg ser snarere en spiller som tror han skal klare det hele selv, og det gør absolut ikke KEP's præstationer bedre, når han har den attityde.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af raekkeettre » 23. apr 2016, 08:43

Gilli har intet mindre end været en katastrofe hele foråret....har kan slet slet ikke finde sig til rette som højre back. Jeg synes faktisk han gør det bedre på venstre, underligt nok. NÅ...men PK er 50 gange foran ham på højre back pladsen. Lad os holde samme hold som spillede så godt mod GF!!!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af troelsh » 23. apr 2016, 09:32

raekkeettre skrev:Gilli har intet mindre end været en katastrofe hele foråret....har kan slet slet ikke finde sig til rette som højre back. Jeg synes faktisk han gør det bedre på venstre, underligt nok. NÅ...men PK er 50 gange foran ham på højre back pladsen. Lad os holde samme hold som spillede så godt mod GF!!!
Helt enig lad start 11'eren fra Århus starte igen.
Også håber jeg man finder plads til bassogog på bænken, selvom han måske stadig mangler en del på det taktiske plan, så er det et godt kort at kunne smide til slutningen af kampen

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 23. apr 2016, 11:14

frederikshavneren skrev:Spillet var bedre i Århus og det skal overføres til ligaen hvor toget er ved at forlade perronen. FC Muuh ligner et hold der for alvor er ved at komme i gang, mens Sønderjyske spiller hjemme mod et Farum mandskab som ikke har det store at spille for. Med andre ord skal der hentes tre point i Randers.

Larsen
Gilli - Kasper P. - Blåbjerg - Ahlmann
Jönsson - Würtz - Børsting - Thomsen
Ene
Pohl

Synes at KEP, Patrick og Risgård har underpræsteret, men chancen for at de bliver bænket er vel tæt på ikke eksisterende
Helt enig i den opstilling - dog evt at Børsting og Jønsson bytter plads.

De reserver, der bør komme i spil, er først og fremmest, Risgaard, Patrick, Bassogog, Abildgaard, Bruhn, Thrane eller nogle af de helt unge. Og det bør være den kreds af spillere, vi bør vælge fra, resten af sæsonen, så det afklares bedre, hvilke af de mange forstærkninger til sommer, og er medtaget hastende. Tegner der sig et billede af, at Jønsson ikke forlænger både der heller ikke bruges mere krudt på ham.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af astonvilla » 23. apr 2016, 11:41

I min optik skal vi stille således:

Larsen
PK- Kasper P. - Blåbjerg - Ahlmann
Børsting- Würtz - Risgaard - Thomsen
Jönsson (?)
Ene

-KEP gider jeg ikke se på længere. Bare sådan helt principielt. Helt væk med ham.
-PK er langt bedre en Gilli og skal spille den back.
-Børsting kan jeg bare godt lide på den kant. Masser af energi. Selv de dage det ikke lige kører for ham.
-Jönsson synes jeg egentlig gjorde det hæderligt sidst. Så han kan prøves tilbage på toppen igen evt?
Jeg har ikke den store fidus til Pohl endnu. Det kan nok komme, men det er bare ikke nu. Han virker som en mand der kan spille fuld tid i resten af kampene i superligaen uden at score. Næste år måske. Og der tager jeg Jönsson ind. Sådan også i en form for fortvivlelse over Spalivs' deroute. Det er simpelthen en skandale at han vil tilsmudse sit eftermægle på den måde. Jeg forstår det bare ikke. Træls. Alternativt skulle man være fræk og frisk og smide Basso ind? Den er lidt svær med den position. Resten synes jeg skal være som anført.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af thomasjn » 23. apr 2016, 13:27

astonvilla skrev:I min optik skal vi stille således:

Larsen
PK- Kasper P. - Blåbjerg - Ahlmann
Børsting- Würtz - Risgaard - Thomsen
Jönsson (?)
Ene

-KEP gider jeg ikke se på længere. Bare sådan helt principielt. Helt væk med ham.
-PK er langt bedre en Gilli og skal spille den back.
-Børsting kan jeg bare godt lide på den kant. Masser af energi. Selv de dage det ikke lige kører for ham.
-Jönsson synes jeg egentlig gjorde det hæderligt sidst. Så han kan prøves tilbage på toppen igen evt?
Jeg har ikke den store fidus til Pohl endnu. Det kan nok komme, men det er bare ikke nu. Han virker som en mand der kan spille fuld tid i resten af kampene i superligaen uden at score. Næste år måske. Og der tager jeg Jönsson ind. Sådan også i en form for fortvivlelse over Spalivs' deroute. Det er simpelthen en skandale at han vil tilsmudse sit eftermægle på den måde. Jeg forstår det bare ikke. Træls. Alternativt skulle man være fræk og frisk og smide Basso ind? Den er lidt svær med den position. Resten synes jeg skal være som anført.
Angrebet er paradoksalt nok en stor hovedpine på trods af vi har to af ligaens mest scorende angribere. Spalvis er checket ud og set i bakspejlet skulle man nok have ladet ham skiftet og holdt på Helenius (plæderede selv for vi at vi død og pine skulle holde på Spalvis og Helenius skulle udlejes). Problemet lige nu er, at vi ikke har en optimal makker til Ene. Jönsson og Ene er bedst i de samme rum + Jönsson ikke for alvor er oppe at ringe. Så har vi Pohl som er den mest spændende unge spiller vi har haft oppe længe. Problemet her er, at Pohl ligner en spiller der kan meget på sin hurtighed, men at vi nok har brug for en mere stationær type ved siden af Ene. Med det fodbold holdet kan spille er Pohl ikke den type der passer bedst ind når vi spiller godt. I det lys kunne vi egentlig godt have brugt Helenius som bedre kan spille Spalvis's rolle. Derfor vil angrebspladsen nok egentlig skabe hovedbrud resten af foråret.

Ifht. et Kasper P/Blåbjerg forsvar er jeg næsten ved at være klar på tanken selvom jeg er betænkelig ved de to. Paradoksalt nok synes jeg faktisk de har spillet nogle af deres bedste kampe sammen og der skal ske noget nyt dernede. Derudover er KEP ikke den fødte leder. Han har masser af attitude og armbevægelser, men det gør ham ikke nødvendiogvis til en god leder og derudover er han jo mentalt på vej ud af døren. Problemet er bare, at at det for småt med et midterforsvar med de to og da vi stadig kan nå medaljer synes jeg det er lige en postgang for tidligt at pille KEP ud. I det øjeblik, hvor vi evt. ikke kan nå noget mere synes jeg vi skal pille ham af holdet og investere i spilletid til de to unge.

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Simon » 23. apr 2016, 20:48

frederikshavneren skrev:Spillet var bedre i Århus og det skal overføres til ligaen hvor toget er ved at forlade perronen. FC Muuh ligner et hold der for alvor er ved at komme i gang, mens Sønderjyske spiller hjemme mod et Farum mandskab som ikke har det store at spille for. Med andre ord skal der hentes tre point i Randers.

Larsen
Gilli - Kasper P. - Blåbjerg - Ahlmann
Jönsson - Würtz - Børsting - Thomsen
Ene
Pohl

Synes at KEP, Patrick og Risgård har underpræsteret, men chancen for at de bliver bænket er vel tæt på ikke eksisterende
Jeg vil nu nærmere sige genvalg til samtlige 11 startende i Århus, da alle spillede bedre end set længe. At du også mener Gilli skal overtage backen fra Paddy, ser jeg ingen mening med. Godt nok spiller Paddy ikke prangende, men i mine øjne stabilt og de gange Gilli har fået chancen har han INTET vist overhovedet.

Kan vi fortsætte spillet fra i torsdags, er vi på sporet igen.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Brent » 24. apr 2016, 14:55

Med dagens Haderslev sejr, er kampen mod Randers en kamp der skal vindes, medmindre vi vil ende på en 7-8 plads. Taber vi til Randers bliver de lukket ind i top 5 kampen.

Et nederlag bør desuden være lig med et farvel og tak til Søndergaard.
AaB - the Nordic gateway to Europe

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af jonas386 » 24. apr 2016, 15:04

Nu er Søndergaard jo ikke hentet for de kortsigtede resultater, men for at være manden der kan køre strategien videre. Det er da rigtigt nok at spillet ikke har været det bedste i foråret, men han har formået at få kørt flere unge spillere i stilling, ligesom det er svært at argumentere imod at vi altså har spillet rigtig god fodbold i mange kampe.

Derudover skal man jo også se på hvad han egentlig har at arbejde med. Som andre også har nævnt herinde, så er det jo ikke fordi vi har en jerndefensiv, og med de mindre offensive backs, så mister vi altså bare en del offensivt. Jeg ville faktisk først for alvor tvivle på Gaarde hvis han vælger at stikke Søndergaard en fyreseddel. Det vil om noget signalere panik, og galehus.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af white splash » 24. apr 2016, 15:07

Brent skrev:Med dagens Haderslev sejr, er kampen mod Randers en kamp der skal vindes, medmindre vi vil ende på en 7-8 plads. Taber vi til Randers bliver de lukket ind i top 5 kampen.

Et nederlag bør desuden være lig med et farvel og tak til Søndergaard.
Alt for positivt! Vi ender på 11. pladsen.
1 2 3 Jimmy er en mur!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af frederikshavneren » 24. apr 2016, 16:14

Brent skrev:Med dagens Haderslev sejr, er kampen mod Randers en kamp der skal vindes, medmindre vi vil ende på en 7-8 plads. Taber vi til Randers bliver de lukket ind i top 5 kampen.

Et nederlag bør desuden være lig med et farvel og tak til Søndergaard.
Elendig runde hidtil med sejre til FCM og Sønderjyske. Det gør kampen endnu vigtigere da vi kun kan bruge en sejr hvis vi vil hænge på i kampen om de europæiske pladser (farligt at satse på at 4. pladsen måske giver EL kval).

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af thomasjn » 24. apr 2016, 16:26

jonas386 skrev:Nu er Søndergaard jo ikke hentet for de kortsigtede resultater, men for at være manden der kan køre strategien videre. Det er da rigtigt nok at spillet ikke har været det bedste i foråret, men han har formået at få kørt flere unge spillere i stilling, ligesom det er svært at argumentere imod at vi altså har spillet rigtig god fodbold i mange kampe.

Derudover skal man jo også se på hvad han egentlig har at arbejde med. Som andre også har nævnt herinde, så er det jo ikke fordi vi har en jerndefensiv, og med de mindre offensive backs, så mister vi altså bare en del offensivt. Jeg ville faktisk først for alvor tvivle på Gaarde hvis han vælger at stikke Søndergaard en fyreseddel. Det vil om noget signalere panik, og galehus.
Søndergaard haf haft tendens til pindsvine-bold i foråret, men jeg er ikke sikker på at han er vores største problem. Det er mere det materiale og budget ledelsen stiller til rådighed for at bygge holdet op. Dog må der være nogle usundhedstegn i det sportslige setup når vi kan gå fra at være en seriøs udfordrer til mesterskabet, landets bedst spillende hold og med god mulighed for pokalfinale til at være et hold, som efterhånden skal være glad for at holde vores plads i top 4 eller den officielle målsætning om top 6 (som ser svær nok ud for tiden med et hold der er gået i stå). Det falder i sidste ende tilbage på ledelsen og, at talentstrategien er for ekstrem. Jeg læste en gang der sågar fandtes et mål for antal spillere af egen avl i truppen, som var ret højt sat. Jeg siger hverken, at vi ikke skal uddanne egne talenter eller have 11 købespillere eller en færdig reserve på hver plads, men man har taget talentstrategien alt for vidt. Vi kan ikke regne med at have kæmpetalenter, som hurtigt går ind i startopstillingen hvert år og jeg vil hellere have man har en 4-5 rigtigt store talenter i truppen konstant end man fylder næsten halvdelen af truppen med unge spillere af egen avl. Det er en romantisk tanke, men det holder ikke.
Den dygtighed og held man havde med talenterne fra 2011-2013 kan man ikke regne med hver gang. Forudsætningerne var også anderledes dengang, AaB var en klub på røven og unden kongens mønt. Man har bygget noget rigtigt stærkt op sportsligt, et niveau man i mine øjne skal gøre alt for at fastholde. Det gør man ikke udelukkende med talenter. Vi er også nødt til at have noget konkurrence om pladserne - især på de centrale positioner og det har vi slet ikke. Derfor er projektet alt for sårbart overfor karantæner, formdyk og skader og det er synd. Når jeg siger et højt niveau forventer jeg i øvrigt ikke The Double hvert år, men jeg synes klubbens potentiale er til at være en stærk klub i top 4 næsten hvert år og det er der vi skal hen i stedet for at være et AaB der bare vil overleve.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af jonas386 » 24. apr 2016, 16:35

thomasjn skrev:
jonas386 skrev:Nu er Søndergaard jo ikke hentet for de kortsigtede resultater, men for at være manden der kan køre strategien videre. Det er da rigtigt nok at spillet ikke har været det bedste i foråret, men han har formået at få kørt flere unge spillere i stilling, ligesom det er svært at argumentere imod at vi altså har spillet rigtig god fodbold i mange kampe.

Derudover skal man jo også se på hvad han egentlig har at arbejde med. Som andre også har nævnt herinde, så er det jo ikke fordi vi har en jerndefensiv, og med de mindre offensive backs, så mister vi altså bare en del offensivt. Jeg ville faktisk først for alvor tvivle på Gaarde hvis han vælger at stikke Søndergaard en fyreseddel. Det vil om noget signalere panik, og galehus.
Søndergaard haf haft tendens til pindsvine-bold i foråret, men jeg er ikke sikker på at han er vores største problem. Det er mere det materiale og budget ledelsen stiller til rådighed for at bygge holdet op. Dog må der være nogle usundhedstegn i det sportslige setup når vi kan gå fra at være en seriøs udfordrer til mesterskabet, landets bedst spillende hold og med god mulighed for pokalfinale til at være et hold, som efterhånden skal være glad for at holde vores plads i top 4 eller den officielle målsætning om top 6 (som ser svær nok ud for tiden med et hold der er gået i stå). Det falder i sidste ende tilbage på ledelsen og, at talentstrategien er for ekstrem. Jeg læste en gang der sågar fandtes et mål for antal spillere af egen avl i truppen, som var ret højt sat. Jeg siger hverken, at vi ikke skal uddanne egne talenter eller have 11 købespillere eller en færdig reserve på hver plads, men man har taget talentstrategien alt for vidt. Vi kan ikke regne med at have kæmpetalenter, som hurtigt går ind i startopstillingen hvert år. Den held man havde med talenterne fra 2011-2013 kan man ikke regne med hver gang. Forudsætningerne var også anderledes dengang, AaB var en klub på røven og unden kongens mønt. Man har bygget noget rigtigt stærkt op sportsligt, et niveau man i mine øjne skal gøre alt for at fastholde. Det gør man ikke udelukkende med talenter. Vi er også nødt til at have noget konkurrence om pladserne - især på de centrale positioner og det har vi slet ikke. Derfor er projektet alt for sårbart overfor karantæner, formdyk og skader og det er synd. Når jeg siger et højt niveau forventer jeg i øvrigt ikke The Double hvert år, men jeg synes klubbens potentiale er til at være en stærk klub i top 4 næsten hvert år og det er der vi skal hen i stedet for at være et AaB der bare vil overleve.
Jeg er sådan set enig i mange af synspunkterne, men man har altså, som du selv nævner, haft en økonomi at tage hensyn til. Det var først efter Januar vinduet (såvidt jeg husker) at Schoors var ude at sige man endelig havde nået et punkt hvor forretningen var sikker, og det tolker jeg som at man først nu er klar til at investere, og vi har da også allerede hentet en erstatning for KEP, længe inden vinduet er åbnet endda.

Jeg er enig i at vintervinudet manglede at få en spiller eller 2 ind. Men omvendt er jeg også glad for man ikke har sat det hele over styr, fordi der breder sig en duft af noget større. Det er muligt vi ikke bliver mestre i år, men det var der vel heller ikke mange der havde regnet med inden sæsonen, og derfor forstår jeg heller ikke at folk kan være så utilfredse med hvordan det trodsalt er gået, selvom jeg da også selv bliver skuffet hvis ikke vi får medaljer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Martino » 24. apr 2016, 16:52

Brent skrev:Med dagens Haderslev sejr, er kampen mod Randers en kamp der skal vindes, medmindre vi vil ende på en 7-8 plads. Taber vi til Randers bliver de lukket ind i top 5 kampen.

Et nederlag bør desuden være lig med et farvel og tak til Søndergaard.
Jøsses. Tror du skal købe et nyt kaffemærke, for den kaffe du drikker pt gør dig bitter og negativ.
Jeg savner Winsnes

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af emil_kj » 24. apr 2016, 18:35

Truppen udtaget. Gilli er siet fra trup. Han var mildest talt også ringe mod AGF torsdag.

Det ligner samme opstilling som mod AGF. Mange ting fungerede også rigtig fint. Jeg synes Pohl var fin som spilstation, dejlig aggressiv; den sidste skarphed mangler bare.

Gamen

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Gamen » 24. apr 2016, 19:50

emil_kj skrev:Truppen udtaget. Gilli er siet fra trup. Han var mildest talt også ringe mod AGF torsdag.
Og det var hans konkurrent i dén grad også. Var det 4 eller 5 indlægsmuligheder PK har alene i 1. halvleg, hvor han bliver spillet helt blank til indlæg lige udenfor kanten af straffesparksfeltet og ikke én gang rammer en AaB-mand. En af de primære grunde til, at vi ikke fik mere ud af det massive spilovertag mod AGF var ringe kvalitet i indlæggene. Tror vi havde lige så mange frie indlæg som vi normalt får på 2-3 hele kampe.

Det er til at se, at det er en plads hvor vi lider under et kvalitetstab.

Ærgerligt at Bassogog endnu ikke er med, særligt når man tilsyneladende har valgt at hive Thrane med - en spiller der forlader klubben til sommer. Det giver ikke meget mening.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 24. apr 2016, 20:06

Gamen skrev:tilsyneladende har valgt at hive Thrane med - en spiller der forlader klubben til sommer. Det giver ikke meget mening.
Nu kan du vel ikke finde et link, som siger, at Thrane med garanti skifter til sommer. Du kan finde Thranes udtalelse, men AaB har vel ikke sagt "du får ikke et tilbud fra os". Strid om ord, men på debatsiden bliver det en sandhed især hvis Thrane går hen og score i morgen - altså "AaB er helt tåbelige her smider de en mand ud, som kan score...".

Hvis vi vinder i morgen, så er det Todds sidste kamp. Kan se Keller ikke er udtaget endnu en gang, så ledelsen og Todd er nok ikke på speciel god talefod.
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Eksil » 24. apr 2016, 21:04

Alle de Søndergård fyringer i luften. Kæft en gang hysteri.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: FC Randers - AaB, 25.04.2016

Indlæg af Hovedet » 24. apr 2016, 23:05

Eksil skrev:Alle de Søndergård fyringer i luften. Kæft en gang hysteri.
Ah, der er vel heller ingen, der i ramme alvor mener, at Søndergaard skal fyres, hvis vi taber i morgen. Ganske vist har foråret uomtvisteligt været en massiv skuffelse, men vi er trods alt stadig med i kampen mod medaljer, om end der breder sig en stank af 5. plads over det her.

Desuden har Søndergaard kun en 2-årig kontrakt, og AaB skal formentlig gå helt i spåner, hvis en fyring skal komme på tale.

Besvar