AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Salle17 » 12. maj 2016, 20:53

Funky skrev:
Salle17 skrev:Mange er godt nok efter Blåbjerg, men synes faktisk at han har gjort det hæderligt. Synes til gengæld at Thomsen har været usynlig.. :/
Jeg ville personlig smide Jönsson ind i midten og så enten Bassogog eller Børsting på wingen..
Blåbjergs tekniske niveau har været dårligt denne 1. halvleg. Han er fint med i de offensive situationer, men er for dårlig på bolden.
Synes generelt at vi har været dårlig på bolden idag. Synes ikke at man kun skal påpege Blåbjerg.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Funky » 12. maj 2016, 20:56

Salle17 skrev:
Funky skrev:
Salle17 skrev:Mange er godt nok efter Blåbjerg, men synes faktisk at han har gjort det hæderligt. Synes til gengæld at Thomsen har været usynlig.. :/
Jeg ville personlig smide Jönsson ind i midten og så enten Bassogog eller Børsting på wingen..
Blåbjergs tekniske niveau har været dårligt denne 1. halvleg. Han er fint med i de offensive situationer, men er for dårlig på bolden.
Synes generelt at vi har været dårlig på bolden idag. Synes ikke at man kun skal påpege Blåbjerg.
Næh, det kan du have ret i - han bliver måske bare mere synlig fordi han netop har været med i en del.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af budo » 12. maj 2016, 20:56

birk skrev:Kasper er blevet fanget 1 gang , hvor han også får kort
Han har da stået godt på banen i dag
Kan slet ikke følge det , med at han ser usikker ud
Tacklingen der giver kort, den efterfølgende chance til FCK og så den bold han snitter videre ind i feltet. Bare for at tage 3 situationer inden for de sidste 10 min. men det var nu mere lidt generet piverri over sæsonens vaklende forsvar, end det var for at være efter KP :)
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Salle17 » 12. maj 2016, 20:57

Funky skrev:
Salle17 skrev:
Funky skrev:
Salle17 skrev:Mange er godt nok efter Blåbjerg, men synes faktisk at han har gjort det hæderligt. Synes til gengæld at Thomsen har været usynlig.. :/
Jeg ville personlig smide Jönsson ind i midten og så enten Bassogog eller Børsting på wingen..
Blåbjergs tekniske niveau har været dårligt denne 1. halvleg. Han er fint med i de offensive situationer, men er for dårlig på bolden.
Synes generelt at vi har været dårlig på bolden idag. Synes ikke at man kun skal påpege Blåbjerg.
Næh, det kan du have ret i - han bliver måske bare mere synlig fordi han netop har været med i en del.
Synes han gjorde det fornuftigt i de første 15-20 min, men såå er det kun gået ned af bakke..

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af frederikshavneren » 12. maj 2016, 20:59

Kamp billede helt som ventet/frygtet. Vi bliver mast af FCK fysisk og som skrevet før kampen så er vi totalt overmatchet i luftspillet.
Robin Olsen har endnu ikke haft en eneste redning og trods periodevis fint spil truer vi slet ikke københavnernes defensiv, med undtagelse af Jönssons gigachance.

Vi spiller alt for langsomt og omstændigt i offensiven. Blåbjerg prøver i det mindste, Patrick derimod er totalt fraværende offensivt. Det er også et stort problem at Würtz fjerner alt tempo i opstillet da han konstant varmer bolden, hvilket betyder at FCK får mulighed for at få organisationen på plads.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af birk » 12. maj 2016, 21:02

Den han så snitter videre, havde vel givet mål, hvis han ikke snitter den
Er du sikker på , den situation var opstået , inden du skrev dit første indlæg om KP :cool:
Nok om det, vi er ikke enige
En sidebemærkning
Hvorfor skal Nicolai Larsen have den over til sit venstre ben, inden han gør noget med den ?

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af EINHILL » 12. maj 2016, 21:03

Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vi har så mange perioder uden chancer inden for målrammen...Jönsson eller nogen anden lønnede fodboldspiller må sku heller ikke brænde den chance 2 meter fra mål

Gamen

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Gamen » 12. maj 2016, 21:04

9520AaB skrev:Fra min plads på Weber, har jeg sjældent set så uengageret og ringe backspil, som det Patrick leverer i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Latterlig kritik, han spillede jo en god halvsæson da vi blev mestre i 2014!

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 625
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Frank Buck » 12. maj 2016, 21:08

Har altid godt kunnet lide Patrick, men i dag er han da i gang med en af hans mest elendige præstationer i AaB-trøjen. Det er ikke meget der lykkedes for ham.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af budo » 12. maj 2016, 21:08

birk skrev:Den han så snitter videre, havde vel givet mål, hvis han ikke snitter den
Er du sikker på , den situation var opstået , inden du skrev dit første indlæg om KP :cool:
Nok om det, vi er ikke enige
En sidebemærkning
Hvorfor skal Nicolai Larsen have den over til sit venstre ben, inden han gør noget med den ?
Det er muligt, at jeg bare lige fik øje på ham i en uheldig situation :) Så vil jeg i stedet melde mig i hylekoret over PK. Han er sq ikke for imponerende.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Maglau » 12. maj 2016, 21:10

AaB 85 95 99 08 skrev:
Funky skrev:Det bliver en dyr runde, det her. Brøndby klart ringere end Randers - men vinder. Og FCK er lige kommet foran 1-0.
Eneste gode nyhed i dag, hvor vi ikke har haft en eneste skud inden for rammen en hel halvleg, er da, at Randers ikke vandt. Nu må top 6 være tæt på hjemme.
Det må gøre voldsomt ondt på dig at skulle skrive positivt om AaB - det havde været meget sjovere for dig hvis de ikke kunne opnå målsætning
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Hanga » 12. maj 2016, 21:12

Vi må være ærlige og sige, at vi bliver overmatchet i dag. Vi har altså bare problemer når vi møder hold der kan trykke os fysisk som FCK kan. Det er f.eks. tydeligt at Kasper P, der ellers har haft et godt forår, har tabt for mange dueller og lavet en del fejl.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Funky » 12. maj 2016, 21:14

Hanga skrev:Vi må være ærlige og sige, at vi bliver overmatchet i dag. Vi har altså bare problemer når vi møder hold der kan trykke os fysisk som FCK kan. Det er f.eks. tydeligt at Kasper P, der ellers har haft et godt forår, har tabt for mange dueller og lavet en del fejl.
At Kasper P har haft et decideret GODT forår, det står vist for din egen regning. Jeg synes mere det er synligt at vi er totalt stækkede på begge back-pladser.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 625
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Frank Buck » 12. maj 2016, 21:15

Men man kan da altid glæde sig over hvor ringe Cornelius er - kan virkelig ikke se noget som helst talent i ham.
Det er da på trods af at have ham på holdet, at FCK bliver mestre i år...
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Hanga » 12. maj 2016, 21:17

Funky skrev:
Hanga skrev:Vi må være ærlige og sige, at vi bliver overmatchet i dag. Vi har altså bare problemer når vi møder hold der kan trykke os fysisk som FCK kan. Det er f.eks. tydeligt at Kasper P, der ellers har haft et godt forår, har tabt for mange dueller og lavet en del fejl.
At Kasper P har haft et decideret GODT forår, det står vist for din egen regning. Jeg synes mere det er synligt at vi er totalt stækkede på begge back-pladser.
Det er jeg også helt enig i. Man savner Ahlmann og Dalle helt vildt.

Synes Kasper P har spillet fornuftigt de seneste par måneder, klar fremgang... men når han møder fysisk stærke angribere og der bliver meget duelspil, har han store mangler.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 475
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af KME » 12. maj 2016, 21:18

Tid til en indskiftning? :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Califfen » 12. maj 2016, 21:18

Ind med Basso!!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Maglau » 12. maj 2016, 21:18

Frank Buck skrev:Men man kan da altid glæde sig over hvor ringe Cornelius er - kan virkelig ikke se noget som helst talent i ham.
Det er da på trods af at have ham på holdet, at FCK bliver mestre i år...
Han er sgu da 100 pct mere farlig end spalvis
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Funky » 12. maj 2016, 21:19

Hanga skrev:
Funky skrev:
Hanga skrev:Vi må være ærlige og sige, at vi bliver overmatchet i dag. Vi har altså bare problemer når vi møder hold der kan trykke os fysisk som FCK kan. Det er f.eks. tydeligt at Kasper P, der ellers har haft et godt forår, har tabt for mange dueller og lavet en del fejl.
At Kasper P har haft et decideret GODT forår, det står vist for din egen regning. Jeg synes mere det er synligt at vi er totalt stækkede på begge back-pladser.
Det er jeg også helt enig i. Man savner Ahlmann og Dalle helt vildt.

Synes Kasper P har spillet fornuftigt de seneste par måneder, klar fremgang... men når han møder fysisk stærke angribere og der bliver meget duelspil, har han store mangler.
Det bliver interessant at se, hvad klubben vil stille op på backpladserne; der er IKKE gentager IKKE fundet en fuldgod løsning på højre back, og på venstre kan man vel ikke blive ved med at gå og vente på, at Ahlmann kan spille.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 625
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: AaB - FCK torsdag den 12. maj 2016

Indlæg af Frank Buck » 12. maj 2016, 21:21

Maglau skrev:
Frank Buck skrev:Men man kan da altid glæde sig over hvor ringe Cornelius er - kan virkelig ikke se noget som helst talent i ham.
Det er da på trods af at have ham på holdet, at FCK bliver mestre i år...
Han er sgu da 100 pct mere farlig end spalvis
Måske lige i dag, men det kræver heller ikke særlig meget talent. ;)
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Besvar