Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Uldahl » 1. aug 2016, 13:27

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Jeg har ingen anelse om resultatet i aften. Dog har jeg set Odense's kamp mod Lyngby og her var de ikke prangende. Hvis vi taber, tror jeg, at det er på individuelle OB'ere. Ellers er vi et bedre hold.
Ja, det gælder vist kort og godt om at lukke det angreb ned. OB virker derudover temmeligt ordinære, og jeg har dem slet ikke på samme måde som flere eksperter til at være bedste bud på et top-4 hold, udover de tre "store".
Tror på mindst uafgjort, hælder dog til en sejr til os. Vi er et bedre hold end dem, samt de også vil spille bold og frem på banen. En spille stil der passer perfekt til os. :aabfan:

Hvorfor de bliver udråbt til favorit til 4 pladsen, bunder vel i det "affald" de har hentet hos os. Guld træneren. Kep osv. set i forhold til sidste år kan det jo godt virke som en kraftig oprustning. Særligt med vores double sæson inmente hvor de spillede med.

Vi er blevet et bedre hold og har fået et par sultne spillere ind der bidrager positivt til holdet. OB har fået nogle der lider af metaltræthed. Bare se hvordan AK er faldet i niveau efter han forlod os. Jonsson mangler som altid lige de sidste procenter. Og ikke mindst KEP forsætter i flot stil med hans hjerneblødninger.

Med de spillere til toppen vi er blevet stillet i udsigt af Gaarde, kan jeg ikke se dem ende over os i tabellen. Bliver en god kamp i aften. :cheers:

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Pollack2 » 1. aug 2016, 14:03

Uldahl skrev: Hvorfor de bliver udråbt til favorit til 4 pladsen, bunder vel i det "affald" de har hentet hos os. Guld træneren. Kep osv. set i forhold til sidste år kan det jo godt virke som en kraftig oprustning. Særligt med vores double sæson inmente hvor de spillede med.

Vi er blevet et bedre hold og har fået et par sultne spillere ind der bidrager positivt til holdet. OB har fået nogle der lider af metaltræthed. Bare se hvordan AK er faldet i niveau efter han forlod os. Jonsson mangler som altid lige de sidste procenter. Og ikke mindst KEP forsætter i flot stil med hans hjerneblødninger.

Med de spillere til toppen vi er blevet stillet i udsigt af Gaarde, kan jeg ikke se dem ende over os i tabellen. Bliver en god kamp i aften. :cheers:
Du har ret i at Jønsson, KEP (og Trane) tildels var affald hos os, men AK er efter Falks farvel til OB deres bedste spiller pt og han kan i den grad komme til at gøre ondt på os i aften, hvis han finder samspillet med Festersen. Jeg synes stadig, vi mangler to forstærkninger, inden jeg ville kræve, at vi ender over dem i tabellen. Deres forsvar ser dog virkelig tyndt ud, så måske Kent satser på at lave "en AaB", hvor de satser på at alt spillet foregår offensivt.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af frederikshavneren » 1. aug 2016, 14:49

Uldahl skrev:
Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Jeg har ingen anelse om resultatet i aften. Dog har jeg set Odense's kamp mod Lyngby og her var de ikke prangende. Hvis vi taber, tror jeg, at det er på individuelle OB'ere. Ellers er vi et bedre hold.
Ja, det gælder vist kort og godt om at lukke det angreb ned. OB virker derudover temmeligt ordinære, og jeg har dem slet ikke på samme måde som flere eksperter til at være bedste bud på et top-4 hold, udover de tre "store".
Tror på mindst uafgjort, hælder dog til en sejr til os. Vi er et bedre hold end dem, samt de også vil spille bold og frem på banen. En spille stil der passer perfekt til os. :aabfan:

Hvorfor de bliver udråbt til favorit til 4 pladsen, bunder vel i det "affald" de har hentet hos os. Guld træneren. Kep osv. set i forhold til sidste år kan det jo godt virke som en kraftig oprustning. Særligt med vores double sæson inmente hvor de spillede med.

Vi er blevet et bedre hold og har fået et par sultne spillere ind der bidrager positivt til holdet. OB har fået nogle der lider af metaltræthed. Bare se hvordan AK er faldet i niveau efter han forlod os. Jonsson mangler som altid lige de sidste procenter. Og ikke mindst KEP forsætter i flot stil med hans hjerneblødninger.

Med de spillere til toppen vi er blevet stillet i udsigt af Gaarde, kan jeg ikke se dem ende over os i tabellen. Bliver en god kamp i aften. :cheers:
Fynboerne har et af ligaens bedste angrebspar, men derudover ser resten af deres hold ordinært ud. Jeg tror at de kvalificerer sig til slutspillet, men jeg synes ikke at de har holdet til at slutte i toppen.

Jeg ved ikke hvorfor medierne/eksperterne ser så stort potentiale i OB. TV2s begejstring for OB er velkendt, for eksperternes vedkommende er der måske tale om at de har stor respekt for Kent.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af andreasaab89 » 1. aug 2016, 15:30

Fynboerne har et godt angreb i AK og Festersen og vi ved Jonsson også er en god spiller.

Men resten af hele holdet vil jeg nærmest kalde ordinære spillere, som ikke kan komme på AaBs hold. Måske dessler?

Det vigtigste tror jeg er at vi spiller med ro og står kompakt som mod Randers. Det kan lyde lidt kedeligt, men AK og Festersen er fantastiske kontraspillere, de er ikke boksangribere. Derfor må vi ikke bare gå all in i angreb på OB på trods af deres skrøbelige defensiv.
Det værste der kan ske er at vi ender i en kontrafælde.

Så hellere at kampen ender 0-0.. Kampene mod OB, Randers, Nordsjælland og AGF (Dem som jeg ser vi skal kæmpe med om de sidste 3 slutspilsplasser) er nærmest 6 points kampe. Derfor må vi ikke tabe dem. Og OB med 2 point i 2 kampe VIL komme frem på banen i løbet af kampen.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Since » 1. aug 2016, 15:37

frederikshavneren skrev:
Uldahl skrev:
Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Jeg har ingen anelse om resultatet i aften. Dog har jeg set Odense's kamp mod Lyngby og her var de ikke prangende. Hvis vi taber, tror jeg, at det er på individuelle OB'ere. Ellers er vi et bedre hold.
Ja, det gælder vist kort og godt om at lukke det angreb ned. OB virker derudover temmeligt ordinære, og jeg har dem slet ikke på samme måde som flere eksperter til at være bedste bud på et top-4 hold, udover de tre "store".
Tror på mindst uafgjort, hælder dog til en sejr til os. Vi er et bedre hold end dem, samt de også vil spille bold og frem på banen. En spille stil der passer perfekt til os. :aabfan:

Hvorfor de bliver udråbt til favorit til 4 pladsen, bunder vel i det "affald" de har hentet hos os. Guld træneren. Kep osv. set i forhold til sidste år kan det jo godt virke som en kraftig oprustning. Særligt med vores double sæson inmente hvor de spillede med.

Vi er blevet et bedre hold og har fået et par sultne spillere ind der bidrager positivt til holdet. OB har fået nogle der lider af metaltræthed. Bare se hvordan AK er faldet i niveau efter han forlod os. Jonsson mangler som altid lige de sidste procenter. Og ikke mindst KEP forsætter i flot stil med hans hjerneblødninger.

Med de spillere til toppen vi er blevet stillet i udsigt af Gaarde, kan jeg ikke se dem ende over os i tabellen. Bliver en god kamp i aften. :cheers:
Fynboerne har et af ligaens bedste angrebspar, men derudover ser resten af deres hold ordinært ud. Jeg tror at de kvalificerer sig til slutspillet, men jeg synes ikke at de har holdet til at slutte i toppen.

Jeg ved ikke hvorfor medierne/eksperterne ser så stort potentiale i OB. TV2s begejstring for OB er velkendt, for eksperternes vedkommende er der måske tale om at de har stor respekt for Kent.
Ligaen er så jævnbyrdig Fra nr 4 til nr 12 så det er umuligt at forudsige hvem der kommer i top 6. Der bliver kamp til 26. Runde om det. Tænker det bliver afgørende hvem de forskellige hold har til rådighed 1.september.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af KJ » 1. aug 2016, 15:43

Vi bliver nødt til at slippe håndbremsen og angribe OB igen og igen. Vores midtbane og angreb vil gøre ondt på deres forsvar. Hvis vi prøver at fedtspille, bliver vi straffet af AK og Festersen. Håber Ene og Bassogog i front, og så Sloth på venstre midt i stedet for feriebarnet Børsting.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Elscorpio » 1. aug 2016, 15:51

Vores farligste våben idag bliver Meilinger på frispark og indlæg.

Kan man se nogen steder hvor høje OBs forsvarsspillere er?

Siiger
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. apr 2016, 07:24
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Siiger » 1. aug 2016, 16:00

Forresten lægger KEP i kakkelovnen til i aften via Twitter.
Sætter mig på Weber tribunen, blot for at iagttage om de stadig sviner hjemmeholdet mere end udeholdet...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2016, 16:07

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Ja, der ser heller ikke ud til at vaere noget specielt dramatisk over Enevoldsen og LS's uenighed mht. form. On that note: joesses hvor er folk i transfertraaden nogle dramaqueens med alt deres "jeg har altsaa hoert saadan og saadan" lort.
Beklager, men det er altså ikke svært at nå frem til den slags information i en by som Aalborg. Det kan måske virke uforståeligt, når man bor andetsteds. Men der er da også mange ting som aldrig når debatsiden, fordi de ikke er relevante og/eller passende at bringe herinde.
Når vi diskuterer fremtidig angriberbesætning, så synes jeg da absolut det er relevant med vores spilleres præferencer og særligt hvis det skaber uro i truppen.

Men din modvilje mod alt andet information end det der kommer direkte fra AaB er da helt i orden. Der er bare ingen der har noget ud af at du eller Provst i Brovst forsøger at få kvalt al anden information ved at håne og/eller trakassere brugere, der måske/måske ikke ved noget. Gider du ikke høre på dem, så blokér dem.
Jeg har ikke modvilje mod alt der ikke kommer direkte fra AaB, men jeg er nok ved at vaere en smule desillusioneret over al den insider information der bliver praesenteret som vaerende haard fakta, men som ikke ser ud til at have noget paa sig. Folk har alle dage haft en narcissistisk behov for at goere dem selv interessante paa andres bekostning, (og dette kommer maaske som et chok for dig) selv paa internettet (!!!). Saa det er da en oplagt konklusion at mange brugere herinde er fulde af loegn, specielt naar andre brugere er saa hurtige til at forgude dem ved hver en lejlighed. Hvis andre var mere skeptiske overfor disse budbringere, eller hvis budbringerne selv var mere forsigtige med deres sladder, ville jeg og Provsten nok ogsaa vaere mere tilbageholdende med vores brok.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Funky » 1. aug 2016, 16:10

Siiger skrev:Forresten lægger KEP i kakkelovnen til i aften via Twitter.
Sætter mig på Weber tribunen, blot for at iagttage om de stadig sviner hjemmeholdet mere end udeholdet...
På den ene side vel fair nok hvis han lige får luft for sin frustration, hvis han har følt sig uretfærdigt behandlet i sin tid i AaB. På den anden side ikke kæmpemeget format over det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 462
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af KME » 1. aug 2016, 16:18

Funky skrev:
Siiger skrev:Forresten lægger KEP i kakkelovnen til i aften via Twitter.
Sætter mig på Weber tribunen, blot for at iagttage om de stadig sviner hjemmeholdet mere end udeholdet...
På den ene side vel fair nok hvis han lige får luft for sin frustration, hvis han har følt sig uretfærdigt behandlet i sin tid i AaB. På den anden side ikke kæmpemeget format over det.


KEP har aldrig haft format.....

Vi vinder i aften! :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Funky » 1. aug 2016, 16:27

KME skrev: KEP har aldrig haft format.....
Det er nok også min konklusion. Han ryger vist i glemmebogen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Gamen » 1. aug 2016, 16:53

Buzz Killington skrev: Jeg har ikke modvilje mod alt der ikke kommer direkte fra AaB, men jeg er nok ved at vaere en smule desillusioneret over al den insider information der bliver praesenteret som vaerende haard fakta, men som ikke ser ud til at have noget paa sig. Folk har alle dage haft en narcissistisk behov for at goere dem selv interessante paa andres bekostning, (og dette kommer maaske som et chok for dig) selv paa internettet (!!!). Saa det er da en oplagt konklusion at mange brugere herinde er fulde af loegn, specielt naar andre brugere er saa hurtige til at forgude dem ved hver en lejlighed. Hvis andre var mere skeptiske overfor disse budbringere, eller hvis budbringerne selv var mere forsigtige med deres sladder, ville jeg og Provsten nok ogsaa vaere mere tilbageholdende med vores brok.
Du må da selv sortere i det så. Ligesom med al anden information man får. Det nytter bare ikke at afskrive alt som løgn, bare fordi det ikke står på AaB's hjemmeside eller i en avis. Selv NORDJYSKE rammer nogen gange forbi skiven.

Hvor ved du fra, hvad der ser ud til at have noget på sig eller ikke have noget på sig? Mig bekendt er det noget nemmere for én som jeg, en anden der har sin gang blandt de største sponsorer eller en der har gode kontakter iblandt journalister at opsnuse information, end det vil være for en der bor i Leeds. Større er Aalborg eller det lokale erhvervsliv altså ikke. Og jeg er i øvrigt bedøvende ligeglad med hvad folk tænker om mig herinde :-) Så er det vist heller ikke mere upper class at være feteret på debatside.dk...
Men derfor skal man alligevel bruge sin sunde fornuft, og det har jeg da også tiltro til at folk herinde kan. Jeres klapjagt har fået alle med bare lidt information til at stikke piben ind, men hvad er der så at debattere? Provst i Brovst's sarkastiske, ikke-debatskabende indlæg? Så skal det nok blive et festligt forum.

Debatten herinde er i forvejen ofte baseret på ting, vi kun kan spå om (f.eks. trænerens begrundelse for at dén og dén er udtaget) eller vores egen subjektive opfattelse af f.eks. AaB's back-udfordringer. Det afholder os da ikke fra at diskutere dem, selvom vi kan have en vidt forskellig opfattelse af hvad der er op og ned.

Har du et problem med de brugere der bringer informationer til torvs, så ignorer dem dog. Det står dig frit for! Eller sorter i den information du får.

Den hånende tone, der har til hensigt at udstille alle der drister sig til at bringe bare LIDT information videre, er bare ikke befordrende for debatklimaet.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Elvis lever » 1. aug 2016, 17:11

Funky skrev:
KME skrev: KEP har aldrig haft format.....
Det er nok også min konklusion. Han ryger vist i glemmebogen.
Det er muligt, det er mangel på format, men det gør det ikke mindre sandt. Prøv eventuelt at læse i diverse kamptråde, der er det ikke noget problem at give op på forhånd i samme åndedrag, som der klages over spillernes indstilling.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2016, 17:32

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Jeg har ikke modvilje mod alt der ikke kommer direkte fra AaB, men jeg er nok ved at vaere en smule desillusioneret over al den insider information der bliver praesenteret som vaerende haard fakta, men som ikke ser ud til at have noget paa sig. Folk har alle dage haft en narcissistisk behov for at goere dem selv interessante paa andres bekostning, (og dette kommer maaske som et chok for dig) selv paa internettet (!!!). Saa det er da en oplagt konklusion at mange brugere herinde er fulde af loegn, specielt naar andre brugere er saa hurtige til at forgude dem ved hver en lejlighed. Hvis andre var mere skeptiske overfor disse budbringere, eller hvis budbringerne selv var mere forsigtige med deres sladder, ville jeg og Provsten nok ogsaa vaere mere tilbageholdende med vores brok.
Du må da selv sortere i det så. Ligesom med al anden information man får. Det nytter bare ikke at afskrive alt som løgn, bare fordi det ikke står på AaB's hjemmeside eller i en avis. Selv NORDJYSKE rammer nogen gange forbi skiven.

Hvor ved du fra, hvad der ser ud til at have noget på sig eller ikke have noget på sig? Mig bekendt er det noget nemmere for én som jeg, en anden der har sin gang blandt de største sponsorer eller en der har gode kontakter iblandt journalister at opsnuse information, end det vil være for en der bor i Leeds.
Større er Aalborg eller det lokale erhvervsliv altså ikke.
Men derfor skal man alligevel bruge sin sunde fornuft, og det har jeg da også tiltro til at folk herinde kan. Jeres klapjagt har fået alle med bare lidt information til at stikke piben ind, men hvad er der så at debattere? Provst i Brovst's sarkastiske, ikke-debatskabende indlæg? Så skal det nok blive et festligt forum.

Debatten herinde er i forvejen ofte baseret på ting, vi kun kan spå om (f.eks. trænerens begrundelse for at dén og dén er udtaget) eller vores egen subjektive opfattelse af f.eks. AaB's back-udfordringer. Det afholder os da ikke fra at diskutere dem, selvom vi kan have en vidt forskellig opfattelse af hvad der er op og ned.

Har du et problem med de brugere der bringer informationer til torvs, så ignorer dem dog. Det står dig frit for! Eller sorter i den information du får.

Den hånende tone, der har til hensigt at udstille alle der drister sig til at bringe bare LIDT information videre, er bare ikke befordrende for debatklimaet.
Jeg afskriver ikke alt som loegn og naturligvis kan jeg ikke vide om nogle af brugerne rent faktisk har en smule indsigt. Men ud fra hvor meget hold der hidtil har vaeret i disse rygter, er der intet der tyder paa at det er saerligt mange af disse brugere der aner hvad der sker paa Hornevej. Rygtesmedene kunne f.eks. ogsaa vaere behjaelpelige med at uddybe hvor rygtet kommer fra, saa de andre brugere kan justere deres forventninger tilsvaerende, men det er sjaeldent det sker. Er det f.eks. noget fra direkte fra en der arbejder i AaB, eller er det bare noget man har hoert nede i brugsen?

Derudover, saa opfordrer jeg blot til at folk er mere kritiske overfor disse rygter, i stedet for decideret at friste svage sjaele, ved ukritisk at loebe videre med rygterne som om de er specielt trovaerdige. Men ja, jeg kan jo bare sortere i det, men jeg har skam ogsaa lov til at vaere aabenmundet omkring min kritik og opfordre andre til at vaere mere kritiske, specielt naar det angaar potentielt skadelige rygter omkring spillernes status i truppen, og om de er vellidt af de andre. Og naar disse rygter ogsaa bliver brugt som argumenter i forhold til spillerkoeb/salg, saa er det da kun paa sin plads at opfordre til at man kalder en spade for en spade, eller sladder for sladder om du vil. Du plejer i oevrigt ikke at holde dig tilbage for at komme med opfordringer omkring andre brugeres ageren herinde, og du er det endda i dette indlaeg, saa tillad mig at give soteringsopfordringen tilbage til dig.

Din kommentar omkring tonen og debatklimaet... Ja, jeg gaar ud fra du selv er begyndt at taenke lidt mere over din ageren herinde siden du foeler dig i stand til at kritisere andres debatstil. Det er kun positivt.


Anyway, nu vil jeg overlade denne traad til dem der vil diskutere kampen, saa forstaa hvis jeg ikke har lyst til at svare paa flere indlaeg omkring rygter her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Kristian » 1. aug 2016, 17:55

Siiger skrev:Forresten lægger KEP i kakkelovnen til i aften via Twitter.
Sætter mig på Weber tribunen, blot for at iagttage om de stadig sviner hjemmeholdet mere end udeholdet...
Så er der ligesom lagt op til krig :-) mon ikke det er skrevet med et glimt i øjet ellers er han da godt dum.

Hvis ikke han kan tåle at folk på langsiden har brokket sig over hans håbløsheder til tider, så skulle han nok finde en anden sport.

Sendte han ikke fingeren engang? Så self derfor han skriver det.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af Provst i Brovst » 1. aug 2016, 17:57

Siiger skrev:Forresten lægger KEP i kakkelovnen til i aften via Twitter.
Sætter mig på Weber tribunen, blot for at iagttage om de stadig sviner hjemmeholdet mere end udeholdet...
Han har jo ret.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af STE » 1. aug 2016, 17:58

Samme opstilling som sidst ifølge Claus Jensen fra Nordjyske. Risgård på toppen, Børsting på kant og Sloth på den centrale. Hmm.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af doukas » 1. aug 2016, 18:08

OB uden AK og med en ret ringe opstilling. 3 point burde være inden for rækkevidde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - OB, 01.08.2016

Indlæg af frederikshavneren » 1. aug 2016, 18:08

STE skrev:Samme opstilling som sidst ifølge Claus Jensen fra Nordjyske. Risgård på toppen, Børsting på kant og Sloth på den centrale. Hmm.
Ja der er genvalg i startopstillingen:

Larsen
Patrick - Holgersson - Blåbjerg - Rolantsson
Meilinger - Würtz - Sloth - Børsting
Risgård
Bassogog


Reserver:

CC
Ahlmann
KP
M. Christensen
Ene
Helenius
S. Grønning

:aabfan:

Besvar