"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 15:29

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... kansk-duo/

"- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind, men man kan selvfølgelig blive blæst væk, og så er det lidt en anden sag, siger Gaarde."

Jeg er meget skuffet over dig, Allan Gaarde. Så du sidste sæson? Efteråret med Dalsgaard, foråret med Patrick Kristensen? ALLE (undtagen dig åbenbart) kan se hverken Patrick Kristensen eller Kasper Pedersen har superliga niveau. Lejer du dem ud til Vendsyssel er jeg i tvivl om de kan være med i deres start-11'er.

Så du kampen i går? Elendigt forsvarsspil fører til kæmpe muligheder i går som seriesspillere burde have scoret på. Vi var enormt heldige med de brænde de kæmpe muligheder.

Jeg har måske den forkerte indstilling, men jeg gider ikke bruge tid og penge på AaB når man ikke kan se noget så indlysende. Det forsvar SKAL forstærkes, ellers har vi ikke en chance for en placering i toppen efter min mening. Jeg er ikke ude på at blive svinet til og sviner heller ingen til, men jeg vil have lov til at sige hvordan min holdning er. Jeg ville hverken have sæsonkort eller være sponsor for en klub hvis sportsdirektør har en så slap og uambitiøst holdning. Det håber jeg at jeg må have lov til at synes. Hvis du gider, Gaarde, kan du så ikke se alle kampe i gennem fra sidste sæson? Jeg håber du derefter har svært ved at sove om natten indtil du har fundet en ny højreback! Jeg har planer om på et tidspunkt at ligge endnu flere penge i AaB end jeg allerede har jeg gjort, men så forventer jeg også at få noget igen. I det mindste at man kan se hvor holdets største svagheder er.

Er min holdning fair? eller bør en rigtig fodboldfan bruge sin fritid og penge på sit hold uanset hvor forskelligt man kan se på tingene?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af jernskjorten » 16. aug 2016, 15:35

Det sagde hun også igår!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af white splash » 16. aug 2016, 15:36

Nu rykker vi da stensikkert ned! Mon Helenius gider at spille 1. division for os??
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Yankee » 16. aug 2016, 15:49

skuffetovergaarde skrev: Er min holdning fair? eller bør en rigtig fodboldfan bruge sin fritid og penge på sit hold uanset hvor forskelligt man kan se på tingene?
Selvfølgelig er din holdning fair og du må se bort fra de mange latterliggørende indlæg du sikkert vil få herinde. Men du må også acceptere at AaB følger den sportslige strategi, der er lagt, og at resultaterne indtil videre på ingen måde indikerer at det skulle være umuligt at opnå sæsonens målsætning om en plads i mesterskabsslutspillet.

Derudover har AaB meget klart tilkendegivet at der er tale om en genopbygningssæson og at man med vilje ikke vil foretage alle de udskiftninger i truppen, som man måske kunne komme i tanke om, da den slags bedst gøres mere glidende over 2-3 transfervinduer. Det fører ikke noget godt med sig at skifte mere end 8-10 mand i ét transfervindue, og netop dén smertegrænse er AaB ved at nå. Til vinter eller næste sommer vil vi formentlig se yderligere tilpasning af truppen, og så er jeg ikke et sekund i tvivl om at Gaarde sagtens kan se at vi har en svaghed på højre back som skal adresseres på et tidspunkt i løbet af genopbygningsprocessen.

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 15:55

Tak for din venlige besked. Jeg kan så slet slet ikke forstå, man vælger en offensivsspiller mere når det ikke er der vores problem er! Altså, hvis det er fordi vi har fået for mange nye ind. Helt forkert beslutning, uanset om han bliver en god spiller for os. Så er det at det forsvar er det værste jeg kan huske i min tid som AaB-fan. Den bold Esbjerg ligger frem i går fra egen banehalvdel. Kan folk virkelig ikke se det er fuldstændig til grin? Patrick bliver derudover næsten altid kørt rundt på gulvet på højre back. Det går ondt at se på.

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 15:56

white splash skrev:Nu rykker vi da stensikkert ned! Mon Helenius gider at spille 1. division for os??
Jeg tror ikke vi rykker ned. Jeg tror vi igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen får en fuldstændig ubrugelig 5. plads!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Yankee » 16. aug 2016, 16:04

skuffetovergaarde skrev:Tak for din venlige besked. Jeg kan så slet slet ikke forstå, man vælger en offensivsspiller mere når det ikke er der vores problem er! Altså, hvis det er fordi vi har fået for mange nye ind. Helt forkert beslutning, uanset om han bliver en god spiller for os. Så er det at det forsvar er det værste jeg kan huske i min tid som AaB-fan. Den bold Esbjerg ligger frem i går fra egen banehalvdel. Kan folk virkelig ikke se det er fuldstændig til grin? Patrick bliver derudover næsten altid kørt rundt på gulvet på højre back. Det går ondt at se på.
Jeg tror at man har taget Sloth og Flores fordi man ser et kæmpe potentiale i dem og kunne få dem til en god pris. Vi er i en genopbygningsproces, og det handler ikke om at vi skal stå med et komplet hold her-og-nu, men at vi skal have de rigtige bærende kræfter ind på holdet og så bruge de næste 1-2 vinduer på at fylde huller ud.

Og ja - det er da meget sandsynligt at vi bliver nr. 5. Men den sportslige målsætning hedder en plads i top-6 og vores budget er dårligt nok top-8, så hvis en 5. plads er ubrugelig så tror jeg du trænger til at justere dine forventninger lidt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Jakobsen » 16. aug 2016, 16:06

skuffetovergaarde skrev:Tak for din venlige besked. Jeg kan så slet slet ikke forstå, man vælger en offensivsspiller mere når det ikke er der vores problem er! Altså, hvis det er fordi vi har fået for mange nye ind. Helt forkert beslutning, uanset om han bliver en god spiller for os. Så er det at det forsvar er det værste jeg kan huske i min tid som AaB-fan. Den bold Esbjerg ligger frem i går fra egen banehalvdel. Kan folk virkelig ikke se det er fuldstændig til grin? Patrick bliver derudover næsten altid kørt rundt på gulvet på højre back. Det går ondt at se på.
Ifht. Flores tror jeg, at man har vurderet at man fik en rigtigt god mulighed man ikke ville få hver dag og så slog man til. TIdligere var der jo snak om 1-2 nye spillere udover Sloth, Meillinger og Holger. Tror meget vel den kan blive kun ved Flores da det simpelthen er en ektraordinær transfer som har været dyr. Når det er sagt er jeg enig med dig, at vi i den grad mangler defensiv kvalitet. Jeg så gerne Patrick på bænken og Kasper P langt fra superligaholdet. Jeg må dog også medgive, at det giver mening at prøve Blåbjerg og Kasper P i en genopbygningssæson. Blåbjerg er spændende, men jeg ved ikke om jeg helst vil have ham på backen eller centralt. Spillemæssigt ser jeg stort potentiale i ham som stopper, men han er for dårlig i hovedspillet da han simpelthen ikke er høj nok (og stop nu med de trættende højde jokes - det er en valid parameter, men selvfølgelig ikke en parameter i sig selv). Ifht. Kasper P tror jeg bare ikke på ham. Han spillede fast i sidste sæson og i forrige sæson spillede han 16 kampe fra start uden, at det på nogen måde er en spiller der udvikler sig. De unge er sjældent profiler fra dag et, men vi skal se en fornuftig udvikling og hvad deres potentiale er. Vi har ikke set noget højt potentiale hos Kasper P eller nogen udvikling.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 16:08

Yankee skrev:
skuffetovergaarde skrev:Tak for din venlige besked. Jeg kan så slet slet ikke forstå, man vælger en offensivsspiller mere når det ikke er der vores problem er! Altså, hvis det er fordi vi har fået for mange nye ind. Helt forkert beslutning, uanset om han bliver en god spiller for os. Så er det at det forsvar er det værste jeg kan huske i min tid som AaB-fan. Den bold Esbjerg ligger frem i går fra egen banehalvdel. Kan folk virkelig ikke se det er fuldstændig til grin? Patrick bliver derudover næsten altid kørt rundt på gulvet på højre back. Det går ondt at se på.
Jeg tror at man har taget Sloth og Flores fordi man ser et kæmpe potentiale i dem og kunne få dem til en god pris. Vi er i en genopbygningsproces, og det handler ikke om at vi skal stå med et komplet hold her-og-nu, men at vi skal have de rigtige bærende kræfter ind på holdet og så bruge de næste 1-2 vinduer på at fylde huller ud.

Og ja - det er da meget sandsynligt at vi bliver nr. 5. Men den sportslige målsætning hedder en plads i top-6 og vores budget er dårligt nok top-8, så hvis en 5. plads er ubrugelig så tror jeg du trænger til at justere dine forventninger lidt.
AaB med en kæmpe landsdel som Nordjylland i ryggen, kan ikke stille sig tilfreds med en 6. plads. Det er uambitiøst. Jeg forstår stadig ikke vælger at forstærke sig på sin absolut svageste plads. En højreback på Superliganiveau og chancen for Europa forøges med 50%?

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 16:12

Jakobsen skrev:
skuffetovergaarde skrev:Tak for din venlige besked. Jeg kan så slet slet ikke forstå, man vælger en offensivsspiller mere når det ikke er der vores problem er! Altså, hvis det er fordi vi har fået for mange nye ind. Helt forkert beslutning, uanset om han bliver en god spiller for os. Så er det at det forsvar er det værste jeg kan huske i min tid som AaB-fan. Den bold Esbjerg ligger frem i går fra egen banehalvdel. Kan folk virkelig ikke se det er fuldstændig til grin? Patrick bliver derudover næsten altid kørt rundt på gulvet på højre back. Det går ondt at se på.
Ifht. Flores tror jeg, at man har vurderet at man fik en rigtigt god mulighed man ikke ville få hver dag og så slog man til. TIdligere var der jo snak om 1-2 nye spillere udover Sloth, Meillinger og Holger. Tror meget vel den kan blive kun ved Flores da det simpelthen er en ektraordinær transfer som har været dyr. Når det er sagt er jeg enig med dig, at vi i den grad mangler defensiv kvalitet. Jeg så gerne Patrick på bænken og Kasper P langt fra superligaholdet. Jeg må dog også medgive, at det giver mening at prøve Blåbjerg og Kasper P i en genopbygningssæson. Blåbjerg er spændende, men jeg ved ikke om jeg helst vil have ham på backen eller centralt. Spillemæssigt ser jeg stort potentiale i ham som stopper, men han er for dårlig i hovedspillet da han simpelthen ikke er høj nok (og stop nu med de trættende højde jokes - det er en valid parameter, men selvfølgelig ikke en parameter i sig selv). Ifht. Kasper P tror jeg bare ikke på ham. Han spillede fast i sidste sæson og i forrige sæson spillede han 16 kampe fra start uden, at det på nogen måde er en spiller der udvikler sig. De unge er sjældent profiler fra dag et, men vi skal se en fornuftig udvikling og hvad deres potentiale er. Vi har ikke set noget højt potentiale hos Kasper P eller nogen udvikling.
Tak fordi du deler mine bekymringer. Jeg er rystende og rasende og jeg har svært ved at håntere min skuffelse over Patrick Kristensen ikke blev sendt til Hjørring for flere sæsoner siden. Han er Nordjyske med stort N og virker til at være en fantastisk fyr at have i truppen, men fodbold hander om resultater. Nu vælger man at han skal satses på som højreback på Hele Nordjyllands Hold!

Kan godt se idéen i at give unge chancen, men synes grænsen for hvor stort talentet skal være skal hæves!! Alt for mange får chancen og få slår til. Hvis man I AaB havde større vægt på resultaterne skulle man sige til Blåbjerg og Kasper Pedersen, I har haft chancen, vi henter en ny.

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 16:14

Lad mig lige understrege to ting. Jeg er meget imponeret over de indkøb der er foretaget denner sommer, men jeg ville langt hellere have en ny højre back end Sloth of Flores!

Og så kan jeg ikke tage AaB seriøst, hvis målsætningen, det man kæmper for i løbet af en hel sæson, er en 6. plads! Nej tak. Jeg elsker AaB, men en 6. plads i en dansk Superliga? Så vil jeg hellere bruge mine penge på folk der har ambitioner her i livet!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Funky » 16. aug 2016, 16:22

skuffetovergaarde skrev:Lad mig lige understrege to ting. Jeg er meget imponeret over de indkøb der er foretaget denner sommer, men jeg ville langt hellere have en ny højre back end Sloth of Flores!

Og så kan jeg ikke tage AaB seriøst, hvis målsætningen, det man kæmper for i løbet af en hel sæson, er en 6. plads! Nej tak. Jeg elsker AaB, men en 6. plads i en dansk Superliga? Så vil jeg hellere bruge mine penge på folk der har ambitioner her i livet!
Go for it.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. aug 2016, 16:30

jernskjorten skrev:Det sagde hun også igår!
Tak fordi du gav den her tråd en lille smule mening! Jesus en gang vrøvl, selvfølgelig må man gerne mene at vores forsvar ikke er godt nok, men at mene det er en fejl at hive Flores ind er simpelthen det dummeste jeg har læst i flere år herinde, inklusiv alt hvad telefonnummeret har skrevet.

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 16:30

Funky skrev:
skuffetovergaarde skrev:Lad mig lige understrege to ting. Jeg er meget imponeret over de indkøb der er foretaget denner sommer, men jeg ville langt hellere have en ny højre back end Sloth of Flores!

Og så kan jeg ikke tage AaB seriøst, hvis målsætningen, det man kæmper for i løbet af en hel sæson, er en 6. plads! Nej tak. Jeg elsker AaB, men en 6. plads i en dansk Superliga? Så vil jeg hellere bruge mine penge på folk der har ambitioner her i livet!
Go for it.
DenEvigeFemmer.dk

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 16:32

Poker-One-Kenobi skrev:
jernskjorten skrev:Det sagde hun også igår!
Tak fordi du gav den her tråd en lille smule mening! Jesus en gang vrøvl, selvfølgelig må man gerne mene at vores forsvar ikke er godt nok, men at mene det er en fejl at hive Flores ind er simpelthen det dummeste jeg har læst i flere år herinde, inklusiv alt hvad telefonnummeret har skrevet.
Fantastisk signing! Men ikke uden risiko. Jeg mener bare stadig ikke offensiven var vores svageste led. Det er vores højreback.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Uldahl » 16. aug 2016, 16:34

Vel fornuftigt nok ikke at hive flere ind. Vi har fået 10 nye ind de skal have tid til at få automatikerne på plads. Men ja forsvaret halter pt hvor meget det så hjælper når midten, og angrebet lære vores pres spil at kende får vi se senere på året.

Vi har mistet rigtig mange offensive spillere så vel naturligt der bliver handlet ind der. Og vi lige trækker vejeret til næste vindue med at hente flere ind. En højre back og midt stopper som makker til Holger vil være ønskeligt i næste vindue, hvis ikke der dukker noget op som blæser Gaarde omkuld.

Vi skal have bygget et nyt hold op, og det tager altså tid. Også selv om vi fans råber op om de åbenlyse mangler vi kan se. Bare se på KCK det tog 2 år for dem selv om de har brugt uhyrlige summer (efter danske forhold)

Jeg er glad for de indkøb Gaarde har lavet dette vindue, der er hentet ind til start 11eren De fylder nogle huller efter vores afgange, og ikke mindst der er fremtid i dem. Ingen over the hill spillere her. Jeg ser en grundstamme på et hold der er ved at tage form og komme på plads.

Vi har ikke økonomi til ligesom Fck, BiF og de sorte svin til konstant at ligge helt med i toppen. Vi har så fundet en anden måde at gøre det på, og den tager lidt. Særligt når vi vil have sorte tal på bundlinien, og ikke har en sugar daddy til at smide mill i klubben.
Jeg er glad for den måde det bliver kørt på nu, men ja jeg kan sgu også blive gal og utålmodig til tider. Men ro på, vi er på vej. :aabfan: :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. aug 2016, 16:38

skuffetovergaarde skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
jernskjorten skrev:Det sagde hun også igår!
Tak fordi du gav den her tråd en lille smule mening! Jesus en gang vrøvl, selvfølgelig må man gerne mene at vores forsvar ikke er godt nok, men at mene det er en fejl at hive Flores ind er simpelthen det dummeste jeg har læst i flere år herinde, inklusiv alt hvad telefonnummeret har skrevet.
Fantastisk signing! Men ikke uden risiko. Jeg mener bare stadig ikke offensiven var vores svageste led. Det er vores højreback.
Du blander tingene sammen, tror du der stod en ligeså talentfuld højreback klar til en signing og man så valgte Flores istedet? Man må tage de chancer man kan få og bruge pengene der hvor de har størst chance for at vokse, især når man som AaB ikke engang har et top 6 budget. En hæjreback komme vil aldrig til at tjene rigtigt meget på, men Flores kan hvis alt går godt, komme op og koste rigtigt mange penge. Selvom vi skal aflevere 40 procent i videresalgsklausul kan han stadig blive mere værd end hvad vi kan tjene på en forsvarsspiller, det er simpelthen en enestående mulighed vi har fået.

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 16:46

Poker-One-Kenobi skrev:
skuffetovergaarde skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
jernskjorten skrev:Det sagde hun også igår!
Tak fordi du gav den her tråd en lille smule mening! Jesus en gang vrøvl, selvfølgelig må man gerne mene at vores forsvar ikke er godt nok, men at mene det er en fejl at hive Flores ind er simpelthen det dummeste jeg har læst i flere år herinde, inklusiv alt hvad telefonnummeret har skrevet.
Fantastisk signing! Men ikke uden risiko. Jeg mener bare stadig ikke offensiven var vores svageste led. Det er vores højreback.
Du blander tingene sammen, tror du der stod en ligeså talentfuld højreback klar til en signing og man så valgte Flores istedet? Man må tage de chancer man kan få og bruge pengene der hvor de har størst chance for at vokse, især når man som AaB ikke engang har et top 6 budget. En hæjreback komme vil aldrig til at tjene rigtigt meget på, men Flores kan hvis alt går godt, komme op og koste rigtigt mange penge. Selvom vi skal aflevere 40 procent i videresalgsklausul kan han stadig blive mere værd end hvad vi kan tjene på en forsvarsspiller, det er simpelthen en enestående mulighed vi har fået.
At AaB ikke engang har et top 6 budget er jo fordi AaB ikke har gjort tingene godt nok. Ja det er en af de bedste lottokuponer vi nogensinde har lavet og jeg har forventninger til ham, men der er ingen garanti.

Jeg tror ikke vi kunne få en ligeså talentfuld højreback, men det dur ikke at have en højreback der ikke har superliganiveau. Vi så hvor let det var for SUPERLIGAENS BUNDPROP at skabe store chancer i går. Vi kunne sagtens have tabt 2-3. En fantastisk offensiv og ligaens dårligste forsvar. Hvad får man af den cocktail? Midterplacering. Igen, igen, igen...

skuffetovergaarde
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 16. aug 2016, 15:16

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af skuffetovergaarde » 16. aug 2016, 16:47

Uldahl skrev:Vel fornuftigt nok ikke at hive flere ind. Vi har fået 10 nye ind de skal have tid til at få automatikerne på plads. Men ja forsvaret halter pt hvor meget det så hjælper når midten, og angrebet lære vores pres spil at kende får vi se senere på året.

Vi har mistet rigtig mange offensive spillere så vel naturligt der bliver handlet ind der. Og vi lige trækker vejeret til næste vindue med at hente flere ind. En højre back og midt stopper som makker til Holger vil være ønskeligt i næste vindue, hvis ikke der dukker noget op som blæser Gaarde omkuld.

Vi skal have bygget et nyt hold op, og det tager altså tid. Også selv om vi fans råber op om de åbenlyse mangler vi kan se. Bare se på KCK det tog 2 år for dem selv om de har brugt uhyrlige summer (efter danske forhold)

Jeg er glad for de indkøb Gaarde har lavet dette vindue, der er hentet ind til start 11eren De fylder nogle huller efter vores afgange, og ikke mindst der er fremtid i dem. Ingen over the hill spillere her. Jeg ser en grundstamme på et hold der er ved at tage form og komme på plads.

Vi har ikke økonomi til ligesom Fck, BiF og de sorte svin til konstant at ligge helt med i toppen. Vi har så fundet en anden måde at gøre det på, og den tager lidt. Særligt når vi vil have sorte tal på bundlinien, og ikke har en sugar daddy til at smide mill i klubben.
Jeg er glad for den måde det bliver kørt på nu, men ja jeg kan sgu også blive gal og utålmodig til tider. Men ro på, vi er på vej. :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Tak for et godt indlæg. Jeg er helt med! Vi har en fantastisk offensiv, men at man nægter at vil gøre noget ved ligaens dårligste forsvar gør mig rasende. Jeg har brugt mange af mine penge på AaB og meget af min tid på AaB og jeg føler det er spilt når vi nok engang får den samme ligegyldige placering som vi plejer.

Håber I forstår. Det er ikke sjovt at føle man spilder så stor en del af sit liv på ingenting!

RufusTheDog

Re: "- Umiddelbart skal vi ikke have mere ind"

Indlæg af RufusTheDog » 16. aug 2016, 16:59

Utroligt så populært det er blevet at oprette en profil herinde, for at fortælle man ikke gider spilde sin tid på AaB. Hvad rager det os? Bliv væk dramaqueens/trolls.

Besvar