Hovedet skrev:Funky skrev:Hovedet skrev:Det bliver overhovedet ikke en let kamp. Det er et djævelsk tidspunkt at møde en modstander lige efter et kæmpenederlag, og vi må også være ærlige og erkende, at AGF var endda markant bedre end os i de 4 kampe, vi mødte dem i foråret. Det siger nu heller ikke meget, for vi var virkelig pivringe i stort set hele foråret.
Forhåbentlig har vi mere styr på vores shit nu og kan ride videre på den pointmæssigt fine bølge, der skvulper under os pt. Jeg tipper uafgjort eller en kneben AaB-sejr i en kamp.
Ja, hvis ikke de ryger i interne opgør ovenpå nedsablingen så vil de garanteret være voldsomt motiverede, også selv om de skulle komme bagud. Det er ikke bare en 'normal' ligakamp næste weekend for AGF's vedkommende.
Lige præcis. Jeg havde foretrukket at få AGF efter deres 2 indledende sejre, hvor de begyndende verdensmestertendenser var ved at indfinde sig. Dog er savnet af Duncan mærkbart - han bliver forhåbentlig ikke klar - ligesom de selvfølgelig må undvære den udviste højre back, som jeg dog ikke kender noget til. Desuden har momentum det med at svinge noget i den indbyrdes relation mellem AaB og AGF. Nu har vi spillet 4 kampe i træk mod klubben med 2 uafgjort og 2 nederlag til følge. Før det havde vi 4 sejre i træk, og før det igen havde vi en længere periode, hvor vi ikke besejrede AGF. Skulle vi satse på, at pendulet atter svinger vores vej igen her på søndag, selv om jeg tror, at kampen kommer til at minde rigtig meget om de 5, der gik forud for FCK-kampen, der ligesom falder lidt uden for nummer.[/
Var det ikke venstre back der blev udvist? Og Venstre back nr 2 (DC) der blev skadet?