Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af doukas » 29. aug 2016, 10:52

astonvilla skrev:Hvad Helvede er det for et taktisk oplæg at smide på bordet til en kamp mod piv elendige AGF?
Skandale!!
Og kan man agere og finde et modtræk.
nej!

Jeg skrider nu og jeg kommer fanme ikke tilbage før LS har fået sparket!

Man bliver jo pisset på. Alt sejler med den klovn ved roret.
Würtz til Nordjyske
- Det er jo fantastisk, at vi har fået det antal point. Det havde vi ikke regnet med, inden sæsonen gik i gang. Det skal vi nyde, men vi skal også fortsætte med at arbejde benhårdt til træning, for vi ved godt, at der er mange ting, der kan blive bedre. Der bliver også trænet fantastisk, og folk lytter og er ærgerrige. Og det er et godt udgangspunkt for at blive bedre, fastslår anføreren.
Der er ingen tvivl om, at det sejler fuldstændig under Lars Søndergaards ledelse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Funky » 29. aug 2016, 11:04

doukas skrev:
- Det er jo fantastisk, at vi har fået det antal point. Det havde vi ikke regnet med, inden sæsonen gik i gang. Det skal vi nyde, men vi skal også fortsætte med at arbejde benhårdt til træning, for vi ved godt, at der er mange ting, der kan blive bedre. Der bliver også trænet fantastisk, og folk lytter og er ærgerrige. Og det er et godt udgangspunkt for at blive bedre, fastslår anføreren.
Der er ingen tvivl om, at det sejler fuldstændig under Lars Søndergaards ledelse.
Det gjorde det nøgternt set i store træk under kampen i går. Men absolut glædeligt at der kommer positive meldinger ellers om træningsmiljøet. Gaarde har flere gange også fremhævet Søndergaards evne til at inddrage sin stab. Lidt en nyskabelse efter Kent, vistnok.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af hje1980 » 29. aug 2016, 11:13

Nu sad jeg og så kampen på TV igår og har et par kommentarer til det visuelle billede af stemningen.

Den store ros. Fed tifo... men hvorfor er det man ikke bruger de store flag noget mere. Det giver et fedt billede.

Det "negative": Hvorfor er der ikke flere der bære en AaB trøje i stemningsområdet - eller minimum noget der er RØDT. Det er sgu synd... vil give et flottere billede af at der er MANGE...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af doukas » 29. aug 2016, 11:17

Funky skrev:
doukas skrev:
- Det er jo fantastisk, at vi har fået det antal point. Det havde vi ikke regnet med, inden sæsonen gik i gang. Det skal vi nyde, men vi skal også fortsætte med at arbejde benhårdt til træning, for vi ved godt, at der er mange ting, der kan blive bedre. Der bliver også trænet fantastisk, og folk lytter og er ærgerrige. Og det er et godt udgangspunkt for at blive bedre, fastslår anføreren.
Der er ingen tvivl om, at det sejler fuldstændig under Lars Søndergaards ledelse.
Det gjorde det nøgternt set i store træk under kampen i går. Men absolut glædeligt at der kommer positive meldinger ellers om træningsmiljøet. Gaarde har flere gange også fremhævet Søndergaards evne til at inddrage sin stab. Lidt en nyskabelse efter Kent, vistnok.
Er med på, at vi ikke dominerede AGF som ønsket, men derfra til at det sejlede fuldstændig synes jeg altså der er langt. Græfferne stillede med en skrækkelig rutineret tonsermidtbane og vi var uden Risgaard og Enevoldsen. Gennemsnitsalderen på dem der primært skulle skabe kampen (Thellufsen, Basso, Meilinger og Flores) var ca. 21. år. og tilsammen 18 superligakampe under bæltet, så der går altså lidt tid før det hele er sammenspillet nok til, at vi med rimelighed kan forvente, at vi jorder en rutineret modstander som AGF.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Mogens » 29. aug 2016, 11:20

Alpa Chino skrev:Og hvad fanden er det for en trend med at Larsen, på alle målspark, skal sparke en blød bold ud som aldrig når over midterlinjen. Modstanderne får jo altid fat i den og vi kommer under kæmpe pres.
Spot on. Det har jeg satme bandet væk i ualmindelig lang tid. Med kampen solidt i baggrunden vil jeg konstatere, at vi ikke fortjente sejren, hverken på baggrund af spil eller chancer. Dog må man medgive, at vi stadig er ubesejrede, og at vi har fået en super start på sæsonen. Jeg tror ikke, at mange havde regnet med, at vi efter 7 runder ville ligge a point med FCK (og bif) på en delt 1. plads. At vi formentlig ikke gør det om 10 runder er ikke vigtigt lige nu. Det bør give lidt arbejdsro og tro på tingene.

Hvad kampen angår, så fungerede VORES presspil på ingen måde, ligesom vi alt for let lod os kyse, når der blev lagt en smule pres på. Vi havde et par kæmpe chancer i første halvleg (vel også inden agf kom til nogen?) og havde vi scoret der, kan det meget vel tænkes, at agf var punkteret, men det skete ikke.

Jeg har selv været en af dem, der har forsvaret PK, men det spiller sgu ikke helt. Mere stabilitet i forsvaret, mere hårdhed og kynisme, mindre 4-5-1 og så skal Nikolaj også lære bare at hakke bolden ad helvede til, hvis ikke han kan spille den ud. Jeg vil hellere tabe en hovedstødsduel 10 meter inde på modstanderens banehalvdel end 15 meter inde på vores egen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Mogens » 29. aug 2016, 11:25

Buzz Killington skrev:Billede
? Det havde været federe, hvis du havde ventet til efter kampen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Funky » 29. aug 2016, 11:29

doukas skrev:
Funky skrev:
doukas skrev:
- Det er jo fantastisk, at vi har fået det antal point. Det havde vi ikke regnet med, inden sæsonen gik i gang. Det skal vi nyde, men vi skal også fortsætte med at arbejde benhårdt til træning, for vi ved godt, at der er mange ting, der kan blive bedre. Der bliver også trænet fantastisk, og folk lytter og er ærgerrige. Og det er et godt udgangspunkt for at blive bedre, fastslår anføreren.
Der er ingen tvivl om, at det sejler fuldstændig under Lars Søndergaards ledelse.
Det gjorde det nøgternt set i store træk under kampen i går. Men absolut glædeligt at der kommer positive meldinger ellers om træningsmiljøet. Gaarde har flere gange også fremhævet Søndergaards evne til at inddrage sin stab. Lidt en nyskabelse efter Kent, vistnok.
Er med på, at vi ikke dominerede AGF som ønsket, men derfra til at det sejlede fuldstændig synes jeg altså der er langt. Græfferne stillede med en skrækkelig rutineret tonsermidtbane og vi var uden Risgaard og Enevoldsen. Gennemsnitsalderen på dem der primært skulle skabe kampen (Thellufsen, Basso, Meilinger og Flores) var ca. 21. år. og tilsammen 18 superligakampe under bæltet, så der går altså lidt tid før det hele er sammenspillet nok til, at vi med rimelighed kan forvente, at vi jorder en rutineret modstander som AGF.
Fair nok. Måske mine forventninger var lidt for høje. Det var bare grimt at se på, særligt i 2. halvleg indtil vi får udlignet. I den periode er vi helt væk, og så ud til at være sat taktisk skakmat.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af jonas386 » 29. aug 2016, 11:42

Basso og Flores er fremragende, ikke nogen stor overraskelse, men uden tvivl to virkeligt dygtige fodboldspillere. Det er +20 millionsalg der render rundt der. Fortjent sejr derudover. Vi kunne have scoret flere gange i første halvleg, og havde gymnasterne haft smørhandske på kassen, så havde vi sikkert gjort Brøndby kunsten efter.
Nu skal vi bare jorde Brøndby i næste runde. Det skal nok blive godt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af NIN » 29. aug 2016, 11:50

doukas skrev:
Funky skrev:
doukas skrev:
- Det er jo fantastisk, at vi har fået det antal point. Det havde vi ikke regnet med, inden sæsonen gik i gang. Det skal vi nyde, men vi skal også fortsætte med at arbejde benhårdt til træning, for vi ved godt, at der er mange ting, der kan blive bedre. Der bliver også trænet fantastisk, og folk lytter og er ærgerrige. Og det er et godt udgangspunkt for at blive bedre, fastslår anføreren.
Der er ingen tvivl om, at det sejler fuldstændig under Lars Søndergaards ledelse.
Det gjorde det nøgternt set i store træk under kampen i går. Men absolut glædeligt at der kommer positive meldinger ellers om træningsmiljøet. Gaarde har flere gange også fremhævet Søndergaards evne til at inddrage sin stab. Lidt en nyskabelse efter Kent, vistnok.
Er med på, at vi ikke dominerede AGF som ønsket, men derfra til at det sejlede fuldstændig synes jeg altså der er langt. Græfferne stillede med en skrækkelig rutineret tonsermidtbane og vi var uden Risgaard og Enevoldsen. Gennemsnitsalderen på dem der primært skulle skabe kampen (Thellufsen, Basso, Meilinger og Flores) var ca. 21. år. og tilsammen 18 superligakampe under bæltet, så der går altså lidt tid før det hele er sammenspillet nok til, at vi med rimelighed kan forvente, at vi jorder en rutineret modstander som AGF.
Enig vi var ikke i optimal opstilling, men det er vel også synd at sige AGF var? Skader, karantæner og salg + de også havde en spiller der måtte udgå af kampen. Problemet er vel heller ikke kun den her kamp, vi har endnu ikke (på nær 35 min. i Parken) lignet et hold hvor hoved og fødder var i synk og har ualmindelig store problemer når modstanderen lægger pres på os. Vi ligner også et hold uden en plan b og bliver reddet af individuelle aktioner. Det er selvfølgelig fedt, men ikke holdbart. Hvad der til gengæld er positivt, er at vi høvler point ind på kontoen og mens det står på, kan vi håbe at vi rammer vores spilkoncept.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Buzz Killington » 29. aug 2016, 11:53

Mogens skrev:
Buzz Killington skrev:Billede
? Det havde været federe, hvis du havde ventet til efter kampen.
Jo jo, men det var jo et svar til dem på det tidspunkt der råbte på LS fyring. At deres krigsråb blot blev endnu mere absurde efter sejren ændrer ikke på at det ud fra resultaterne var helt malplaceret dengang midt under kampen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af doukas » 29. aug 2016, 12:16

NIN skrev:
doukas skrev:
Funky skrev:
doukas skrev:
- Det er jo fantastisk, at vi har fået det antal point. Det havde vi ikke regnet med, inden sæsonen gik i gang. Det skal vi nyde, men vi skal også fortsætte med at arbejde benhårdt til træning, for vi ved godt, at der er mange ting, der kan blive bedre. Der bliver også trænet fantastisk, og folk lytter og er ærgerrige. Og det er et godt udgangspunkt for at blive bedre, fastslår anføreren.
Der er ingen tvivl om, at det sejler fuldstændig under Lars Søndergaards ledelse.
Det gjorde det nøgternt set i store træk under kampen i går. Men absolut glædeligt at der kommer positive meldinger ellers om træningsmiljøet. Gaarde har flere gange også fremhævet Søndergaards evne til at inddrage sin stab. Lidt en nyskabelse efter Kent, vistnok.
Er med på, at vi ikke dominerede AGF som ønsket, men derfra til at det sejlede fuldstændig synes jeg altså der er langt. Græfferne stillede med en skrækkelig rutineret tonsermidtbane og vi var uden Risgaard og Enevoldsen. Gennemsnitsalderen på dem der primært skulle skabe kampen (Thellufsen, Basso, Meilinger og Flores) var ca. 21. år. og tilsammen 18 superligakampe under bæltet, så der går altså lidt tid før det hele er sammenspillet nok til, at vi med rimelighed kan forvente, at vi jorder en rutineret modstander som AGF.
Enig vi var ikke i optimal opstilling, men det er vel også synd at sige AGF var? Skader, karantæner og salg + de også havde en spiller der måtte udgå af kampen. Problemet er vel heller ikke kun den her kamp, vi har endnu ikke (på nær 35 min. i Parken) lignet et hold hvor hoved og fødder var i synk og har ualmindelig store problemer når modstanderen lægger pres på os. Vi ligner også et hold uden en plan b og bliver reddet af individuelle aktioner. Det er selvfølgelig fedt, men ikke holdbart. Hvad der til gengæld er positivt, er at vi høvler point ind på kontoen og mens det står på, kan vi håbe at vi rammer vores spilkoncept.
Er enig omkring det med vores eget spil, og det gerne skal udvikle sig, og det kan godt være, at skader og salg tvang AGF til en alternativ opstilling, men IMO var det et super defensivt udgangspunkt de kom med, og alle deres 5 midtbanespillere vil jo fint kunne begår sig som 6'er. Det som ikke måtte ske, skete da de kom foran på en dødbold, og så kunne de stille sig ned og gøre rummet mellem forsvar og midtbane endnu mere kompakt. Heldigvis har vi i Flores og Basso 2 regulære dåseåbnere.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Gamen » 29. aug 2016, 12:19

doukas skrev: Er enig omkring det med vores eget spil, og det gerne skal udvikle sig, og det kan godt være, at skader og salg tvang AGF til en alternativ opstilling, men IMO var det et super defensivt udgangspunkt de kom med, og alle deres 5 midtbanespillere vil jo fint kunne begår sig som 6'er. Det som ikke måtte ske, skete da de kom foran på en dødbold, og så kunne de stille sig ned og gøre rummet mellem forsvar og midtbane endnu mere kompakt. Heldigvis har vi i Flores og Basso 2 regulære dåseåbnere.
Super defensivt udgangspunkt? Så må vi have set to forskellige kampe. De spillede en temmelig normal udekamp, og var bedre end os i størstedelen af kampen. Kun dygtigt forsvarsspil af vores stoppere holder Duncan fra at udnytte en af de 3 tværpasninger han får i 1. halvleg, hvor han er tæt på at putte den ind.
Og kun en dommerfejl holder os fra (formentlig) at tabe kampen.

Jeg synes ikke AGF var dårlige. De spillede en ganske god kamp, men mangler skarphed oppe foran og spillere der kan det uventede. De flytter bolden for meget rundt.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af doukas » 29. aug 2016, 12:26

Gamen skrev:
doukas skrev: Er enig omkring det med vores eget spil, og det gerne skal udvikle sig, og det kan godt være, at skader og salg tvang AGF til en alternativ opstilling, men IMO var det et super defensivt udgangspunkt de kom med, og alle deres 5 midtbanespillere vil jo fint kunne begår sig som 6'er. Det som ikke måtte ske, skete da de kom foran på en dødbold, og så kunne de stille sig ned og gøre rummet mellem forsvar og midtbane endnu mere kompakt. Heldigvis har vi i Flores og Basso 2 regulære dåseåbnere.
Super defensivt udgangspunkt? Så må vi have set to forskellige kampe. De spillede en temmelig normal udekamp, og var bedre end os i størstedelen af kampen. Kun dygtigt forsvarsspil af vores stoppere holder Duncan fra at udnytte en af de 3 tværpasninger han får i 1. halvleg, hvor han er tæt på at putte den ind.
Og kun en dommerfejl holder os fra (formentlig) at tabe kampen.

Jeg synes ikke AGF var dårlige. De spillede en ganske god kamp, men mangler skarphed oppe foran og spillere der kan det uventede. De flytter bolden for meget rundt.
Ja, super defensivt udgangspunkt de kom med. De tog absolut ingen chancer i deres opspil. Højde bolde imod Dunken, og så tonse derudaf.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Hanga » 29. aug 2016, 12:39

jonas386 skrev:Basso og Flores er fremragende, ikke nogen stor overraskelse, men uden tvivl to virkeligt dygtige fodboldspillere. Det er +20 millionsalg der render rundt der. Fortjent sejr derudover. Vi kunne have scoret flere gange i første halvleg, og havde gymnasterne haft smørhandske på kassen, så havde vi sikkert gjort Brøndby kunsten efter.
Nu skal vi bare jorde Brøndby i næste runde. Det skal nok blive godt.
Pas nu på hvad du siger, vi er AaB...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af NIN » 29. aug 2016, 12:56

doukas skrev:
Gamen skrev:
doukas skrev: Er enig omkring det med vores eget spil, og det gerne skal udvikle sig, og det kan godt være, at skader og salg tvang AGF til en alternativ opstilling, men IMO var det et super defensivt udgangspunkt de kom med, og alle deres 5 midtbanespillere vil jo fint kunne begår sig som 6'er. Det som ikke måtte ske, skete da de kom foran på en dødbold, og så kunne de stille sig ned og gøre rummet mellem forsvar og midtbane endnu mere kompakt. Heldigvis har vi i Flores og Basso 2 regulære dåseåbnere.
Super defensivt udgangspunkt? Så må vi have set to forskellige kampe. De spillede en temmelig normal udekamp, og var bedre end os i størstedelen af kampen. Kun dygtigt forsvarsspil af vores stoppere holder Duncan fra at udnytte en af de 3 tværpasninger han får i 1. halvleg, hvor han er tæt på at putte den ind.
Og kun en dommerfejl holder os fra (formentlig) at tabe kampen.

Jeg synes ikke AGF var dårlige. De spillede en ganske god kamp, men mangler skarphed oppe foran og spillere der kan det uventede. De flytter bolden for meget rundt.
Ja, super defensivt udgangspunkt de kom med. De tog absolut ingen chancer i deres opspil. Højde bolde imod Dunken, og så tonse derudaf.
Nu kan vi jo debattere her fra og til juleaften om GF spillede ultra defensivt eller blot med omtanke og et 0-7 nederlag frisk i erindringen samt en udfordret trup. Det ændrer ikke på, at det er deres ret som udehold, hvordan de end vælger stiller op og det må vi forholde os til som hjemmehold. Alt andet er irrelevant og ønsketænkning. I det regnestykke er der sikkert også en del klubber der vil påstå, at vi heller ikke kommer stormende frem på udebane. Samtidig så bør det vel næppe overraske hverken trænerteam eller spillerne at vi møder en modstander hjemme der har fokus på de defensive dyder, nu når det sker så tit. Men nu må vi se i næste runde, der kommer BIF på besøg og dem kan vi næppe beskylde for at spille defensivt. Også får vi jo et ønskescenarie, med en modstander der vil frem på banen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Gnu » 29. aug 2016, 12:58

Hanga skrev:
jonas386 skrev:Basso og Flores er fremragende, ikke nogen stor overraskelse, men uden tvivl to virkeligt dygtige fodboldspillere. Det er +20 millionsalg der render rundt der. Fortjent sejr derudover. Vi kunne have scoret flere gange i første halvleg, og havde gymnasterne haft smørhandske på kassen, så havde vi sikkert gjort Brøndby kunsten efter.
Nu skal vi bare jorde Brøndby i næste runde. Det skal nok blive godt.
Pas nu på hvad du siger, vi er AaB...
Ja, de har vel en klausul der siger, at de kan gå for tre krøllede Vejgaard dollars. Hvorefter Gaarde kan proklamere at NU er det slut med klausulerne. Og debatsiden kan tage endnu en runde med, at efter omstændighederne så var et par krøllede Vejgaard dollars da også maje godt, og AaB kunne umuligt have gjort noget anderledes.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 29. aug 2016, 13:10

Det overrasker mig med Bassogog, at han både er så fysisk stærk og hurtig. Det synes at være en giftig cocktail, særligt når knægten også laver mål.
- FlæskeFrank

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Trickster » 29. aug 2016, 13:13

Hanga skrev:
jonas386 skrev:Basso og Flores er fremragende, ikke nogen stor overraskelse, men uden tvivl to virkeligt dygtige fodboldspillere. Det er +20 millionsalg der render rundt der. Fortjent sejr derudover. Vi kunne have scoret flere gange i første halvleg, og havde gymnasterne haft smørhandske på kassen, så havde vi sikkert gjort Brøndby kunsten efter.
Nu skal vi bare jorde Brøndby i næste runde. Det skal nok blive godt.
Pas nu på hvad du siger, vi er AaB...
Folk kommer til at hyle side op og side ned om, at Flores' tidligere klub skal have ~40% af en transfersum. Helt uforstående overfor, at AaB næppe havde råd til en spiller af Flores kaliber(som Feyenoord bød 11 mio kr. for) hvis ikke sælgende klub fik en attraktiv videresalgsklausul med i købet.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Trickster » 29. aug 2016, 13:17

Trickster skrev:
Hanga skrev:
jonas386 skrev:Basso og Flores er fremragende, ikke nogen stor overraskelse, men uden tvivl to virkeligt dygtige fodboldspillere. Det er +20 millionsalg der render rundt der. Fortjent sejr derudover. Vi kunne have scoret flere gange i første halvleg, og havde gymnasterne haft smørhandske på kassen, så havde vi sikkert gjort Brøndby kunsten efter.
Nu skal vi bare jorde Brøndby i næste runde. Det skal nok blive godt.
Pas nu på hvad du siger, vi er AaB...
Folk kommer til at hyle side op og side ned om, at Flores' tidligere klub skal have ~40% af en transfersum. Helt uforstående overfor, at AaB næppe havde råd til en spiller af Flores kaliber(som Feyenoord bød 11 mio kr. for) hvis ikke sælgende klub fik en attraktiv videresalgsklausul med i købet.
"Jamen modebrillen i Herning kan købe spillere uden klausuler. Gaarde, raus!"
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016

Indlæg af Corona » 29. aug 2016, 13:18

Dagen efter, en sejr over AGF, er nu bare noget særligt. Det kan godt være at tilskuertallet ikke lever op til protentialet, men personligt elsker jeg de her kampe. Hvis klubberne indbyrdes gik lidt hårdere til hinanden tror jeg sagtens at man kunne få skabt lidt mere hype. Der var vel også et godkendt fremmøde af folk fra Århus. Hvor kunne det være fedt, hvis de kampe her fik bare et lille nøk opad.

Dagen derpå - griner stadigvæk af Århus.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Besvar