Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Eksil » 30. sep 2016, 09:39

Gamen skrev:
le Cid skrev:
Röcker og Hermannsson har kostet småpenge - de øvrige spillere er lejet til sandsynligvis samme aftale som da vi lejede Jönsson, eller hentet på fri transfer.
Så du mener altså, at vi har brugt samme beløb så BIF - både hvad angår transferbeløb og lønkroner?
Transferfrie spillere er i øvrigt ikke gratis - du har vel hørt om sign-on fee?
Nej, det skriver jeg ikke - jeg mener at den måde de har handlet på denne gang hverken kan sammenlignes med FCK eller FCM, men nærmere med os. Det er ikke ligefrem noget shopping spree, men billige handler og en bevidst strategi, fordi man har haft et enormt behov for at bremse lønudgifterne op.[/quote]

Der er ikke noget der tyder på, at de bruger mindre ud fra deres regnskaber. 4 kvartal 2015 brugte de 23 mio kr. og i 1.kvartal 2016 27 mio kr. Første kvartal 2016 viste også et tab på transfers på 15 mio kr.

http://brondby.com/files/PDF/Selskabsme ... t_2016.pdf

Gamen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gamen » 30. sep 2016, 09:47

Eksil skrev:
Der er ikke noget der tyder på, at de bruger mindre ud fra deres regnskaber. 4 kvartal 2015 brugte de 23 mio kr. og i 1.kvartal 2016 27 mio kr. Første kvartal 2016 viste også et tab på transfers på 15 mio kr.

http://brondby.com/files/PDF/Selskabsme ... t_2016.pdf
Jeg forholder mig til at de samlet i 2016 har fået flere penge ind for spillere end de har brugt. Kig ned over listen af til- og afgange, og det vil være ret tydeligt. Inkl. en betydelig nedgang i lønudgifter, som Brüchmann også beskriver på mediano.
Hvad de har af udgifter til fyrede direktører og andet personale interesserer jeg mig ikke for. Udgangspunktet vi drøfter er deres spillertrup.

Det er da mere end tydeligt, at Brøndby (bl.a. ansporet af os (og FC Nordsjælland før der gik kravlegård i den)) har gearet betragteligt ned, og satser på en helt anden holdopbygning, samt en betragtelig minimering af lønudgifter, der efterlader dem langt efter FCK og FCM.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Eksil » 30. sep 2016, 10:08

Gamen skrev:
Eksil skrev:
Der er ikke noget der tyder på, at de bruger mindre ud fra deres regnskaber. 4 kvartal 2015 brugte de 23 mio kr. og i 1.kvartal 2016 27 mio kr. Første kvartal 2016 viste også et tab på transfers på 15 mio kr.

http://brondby.com/files/PDF/Selskabsme ... t_2016.pdf
Jeg forholder mig til at de samlet i 2016 har fået flere penge ind for spillere end de har brugt. Kig ned over listen af til- og afgange, og det vil være ret tydeligt. Inkl. en betydelig nedgang i lønudgifter, som Brüchmann også beskriver på mediano.
Hvad de har af udgifter til fyrede direktører og andet personale interesserer jeg mig ikke for. Udgangspunktet vi drøfter er deres spillertrup.

Det er da mere end tydeligt, at Brøndby (bl.a. ansporet af os (og FC Nordsjælland før der gik kravlegård i den)) har gearet betragteligt ned, og satser på en helt anden holdopbygning, samt en betragtelig minimering af lønudgifter, der efterlader dem langt efter FCK og FCM.
Det er rigtigt, at de måske kan ramme et nul for året i transfers, men vi må se når det er overstået (pengene for ham VBen er ikke bogført endnu). Det er rigtigt at de har haft nogle afgange, men de er også blevet erstattet af dyre spillere. Ham tyskeren de har lejet går til en årsløn på 2 mio euro, og selvom de ikke betaler hele gildet, så er det dyrt. Og om du tager den bogførte udgift eller Brüchmanns gætterier/agtent venner så er Brøndby cirka dobbelt så godt stillet på udgifter til løn. AaB kan (knapt) sammenlignes med AGF, Randers, OB, Esbjerg og FCN. Af den forsamling er det kun Randers vi for alvor kan se misundeligt på ifht. spil og resultater.

Pointen er ikke, at alt er lykke i AaB-land, men at det her er en midterklub som derfor nogle gange vinder og nogle gange taber kampe. Når nogle insisterer på at spejle sig i klubber som FCK, FCM og Brøndby der bruger (og taber) langt flere penge, så er det ikke så mærkeligt at alt ligner lort og træneren, sportdirektøren og kantinedamen bør fyres, men det er en forkert målstok. AaB er i superligaens middelkasse, kedeligt som det nu en gang er.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Yankee » 30. sep 2016, 10:36

Gamen skrev: Det er da mere end tydeligt, at Brøndby (bl.a. ansporet af os (og FC Nordsjælland før der gik kravlegård i den)) har gearet betragteligt ned, og satser på en helt anden holdopbygning, samt en betragtelig minimering af lønudgifter, der efterlader dem langt efter FCK og FCM.
Jeg er helt enig, men det er stadig et faktum at Brøndby opererer med nogle helt andre lønninger end vi gør. Lige nu går de og overvejer at købe en spiller til 10 mio. kr., eksempelvis. Du kan ikke i ramme alvor mene at det stiller AaBs præstationer i et dårligere lys at Brøndby klarer sig endnu bedre?

Derudover har jeg stadig et svar til gode på nedenstående:

Hvilke af holdene fra 6-14 har spillet bedre end os set over alle sæsonens 11 kampe, siden du ikke mener vi har spillet til at ligge nr. 5?

Gamen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gamen » 30. sep 2016, 10:52

Yankee skrev: Derudover har jeg stadig et svar til gode på nedenstående:

Hvilke af holdene fra 6-14 har spillet bedre end os set over alle sæsonens 11 kampe, siden du ikke mener vi har spillet til at ligge nr. 5?
Ah ja, beklager - nu handler fodbold jo også om form, og efter et hold som Sønderjyske har fået de europæiske kampe ud af kroppen ser de da ud til at have et niveau der er væsentligt højere end vores.
Jeg har også en forventning om at et hold som AGF (der har skullet spillet endnu flere ind end vi har over det seneste år, og har kæmpet med skade til Duncan) kommer op og blander sig.
Lyngby har heller ikke fået point som fortjent.
Udover det, jamen så er Superligaen indledt så jævnt, at det er marginaler der skiller os fra at ligge udenfor slutspillet. Vi har stadig kæmpestore problemer i det etablerede spil, og fjerner vi dødboldene fra ligningen så har vi ikke lignet et top 6-hold. Vi står noteret for 5 sejre, men ikke én af dem overbevisende og marginalerne har i dén grad været med os.
Esbjerg har kæmpechancer mod os i slutminutterne, Randers har store chancer i 2. halvleg, AGF spiller os ned i det meste af kampen, Viborg får et hovedstød reddet på stregen i overtiden og mod Nordsjælland's miniputhold er vi også alvorligt på hælene indtil Meilingers frelsende venstrefod tager affære.

Vores pointantal siger absolut intet om vores spil, der har været mindst ligeså pauvert som at se klubber som Horsens og Viborg.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Yankee » 30. sep 2016, 11:14

Gamen skrev:Ah ja, beklager - nu handler fodbold jo også om form
Ja, men du kan jo ikke bruge formbarometeret til at vurdere hvem der er bedst over en hel sæson. Det er ikke Fodbold FM, det her.

Derudover er jeg meget uenig i at AGF, Sønderjyske og Lyngby skulle have spillet bedre fodbold end os set over de første 11 runder. Jeg kan ikke se at de skulle være større slutspilsbejlere end vi er, det kan jeg virkelig ikke.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 30. sep 2016, 12:25

Yankee skrev: Derudover er jeg meget uenig i at AGF, Sønderjyske og Lyngby skulle have spillet bedre fodbold end os set over de første 11 runder. Jeg kan ikke se at de skulle være større slutspilsbejlere end vi er, det kan jeg virkelig ikke.
Det er jeg helt enig med Yankee i. Vi er absolut stadig et godt bud på et top6 mandskab.

Når vi så alligevel er mange der er skuffet over vores spillemæssige præstationer, så hænger det mere sammen med, at vi har været godt forvendt. Vi er ikke i nærheden af at levere det offensive og spændende spil, som vi i store perioder har leveret i løbet af de seneste 5 år. Vi er mere defensive, vores spil er mindre pasningsbetonet, har ikke samme fart og kreativitet, og mangler i det hele taget bare kvalitet. Det er i hvert fald det jeg savner helt vildt. Vi er så til gengæld blevet bedre på andre punkter, især vores dødbolde, der har været vores farligste våben indtil videre i sæsonen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Eksil » 30. sep 2016, 19:25

Billede

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Funky » 30. sep 2016, 20:44

Hanga skrev: Når vi så alligevel er mange der er skuffet over vores spillemæssige præstationer, så hænger det mere sammen med, at vi har været godt forvendt. Vi er ikke i nærheden af at levere det offensive og spændende spil, som vi i store perioder har leveret i løbet af de seneste 5 år. Vi er mere defensive, vores spil er mindre pasningsbetonet, har ikke samme fart og kreativitet, og mangler i det hele taget bare kvalitet. Det er i hvert fald det jeg savner helt vildt. Vi er så til gengæld blevet bedre på andre punkter, især vores dødbolde, der har været vores farligste våben indtil videre i sæsonen.
Det har til gengæld også været en af vores svagheder (men okay, det er der ligesom ikke noget nyt i...). Ellers er jeg enig mht. kvalitetsfaldet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Buzz Killington » 2. okt 2016, 09:33

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Det er fandme ikke nemt at debattere, når du selv opfinder mine holdninger. Jeg har vist f.eks. ikke på noget tidspunkt sagt det ikke er fortjent Brøndby ligger hvor de ligger, jeg har heller ikke sagt andet end de gjorde det fremragende i starten af sæsonen. Det jeg sagde dengang, var at jeg ikke troede det holdt ved for dem, og jeg synes da absolut at pilen peger i en retning for Brøndby som indikerer at jeg har ret. Jeg synes på ingen måde at de har haft særligt meget held med deres så sagnomspundne overfaldsfodbold siden før de mødte os, og som jeg sagde dengang, tror jeg en stor del af forklaringen er, at de ikke længere kommer med noget som overrasker modstanderen. Men samtidig kunne vi jo også se senest hvilken kæmpe gevinst Muktar er for dem, det er efter min mening en stor del af deres succes.

Hvad angår vores egen økonomiske situation taler jeg den ikke "ned under gulvbrædderne". Jeg forholder mig, modsat dig, til at vi i AaB har en ledelse som har en strategi om sorte tal på bundlinjen for enhver pris. Jeg forholder mig også til at Gaarde har udtalt lønbudgettet har ligget stort set konstant i de seneste år, og at det også vil være sådan i den nærmeste fremtid. Det vil altså sige at der er en begrænsning man må forholde sig til, og så kan det gøre flintrende ligegyldigt hvor stor pengetanken er. Jeg er ganske med på at vi kan investere transfersummer i nye spillere, men hvad nytter det, hvis der ikke er plads til at give dem løn i budgettet?

Hvordan du kan sidde og seriøst forsøge at få det til at lyde som om man kan sammenligne lønbudgetterne i Brøndby og AaB er mig simpelthen en gåde... Og hvis Brøndby virkelig er så meget i spare-mode, er det da aligevel fantastisk at de indenfor det sidste halve år har hentet en bundesligatræner, en polsk landsholdsangriber, en bundesligaforsvarer, et stort (efter bulletinerne) svensk angrebstalent, en championship spiller, og lejet en meget dygtig tysk U21 landsholdsspiller...samtidig med at man har fyret direktør og cheftræner. Vi er enige om at det ikke ligefrem er den type handler AaB går og laver ikke?

I kampen mod Silkeborg havde AaB stillet med 6 nye mand i startopstillingen + en som ikke havde prøvet at starte inde før denne sæson (Bassogog), hvis ikke Mæhle var blevet skadet under opvarmningen, og der var endnu to nye blandt indskifterne.

Brøndby havde i deres seneste startopstilling 3 nye med, hvor af de to (Mukhtar og Röcker) er hvad jeg vil kalde meget klare forstærkninger. Resten af de startende har haft status af stamspillere i klubben. Indskifterne var Albrechtsen, Urena og Chrone.

- Det er ikke på nogen måde et billede som er markant anderledes i andre kampe, og den helt store forskel er derudover at de indkøb vi har foretaget, og som vi benytter i stor grad, med undtagelse af Holgersson, alle 3 er spillere som af forskellige årsager ikke kan forventes at vise deres topniveau frem endnu. En anden stor forskel er naturligvis at de har formået at få de spillere de havde i forvejen til at løfte sig, over en bred kam... noget som man helt sikkert kan tilskrive deres nye træner. Men du vil nu heller ikke høre mig påstå, at der ikke er en ret stor sandsynlighed for at en træner med det CV Zorninger kommer med, er dygtigere end en træner vi henter i Sønderjyske. Samtidig vil du heller ikke høre mig påstå at der findes en verden hvor det ville være muligt for AaB at hente Zorninger, med de nuværende forudsætninger.

Som nævnt i et tidligere indlæg i tråden, ser jeg Brøndby blandt de tre bedste, og jeg tror da også de ender med medaljer i år. Men det vil samtidig også komme voldsomt bag på mig, hvis det voldsomt lyserøde billede af "det nye Brøndby" som blev spredt udover hovederne på os alle i starten af sæsonen holder ved, lad os bare sige ved vinterpausen. Det var min pointe.
Så du mener pilen peger i en anden retning, ugen efter de har udraderet OB og kunne have scoret en 6-7 mål med lidt mere skarphed. Okay.

Nej, Gaarde har understreget at pengene jo altså er prioriteret anderledes i de forgangne 2 år + dette år. Og selvfølgelig vil 12 mio. i transferindtægter ikke være ensbetydende med, at dette er penge som er låst til transfers - de kan da flyttes efter forgodtbefindende.
Desuden vil al overskud geninvesteres.

Jeg siger ikke man kan sammenligne lønbudgetterne, men at AaB også ville stå overfor en udfordring hvis vi skulle skære 1/5 af vores lønbudget, og samtidig holde truppen på et niveau der er status quo. Særligt når man stadig har store udgifter bundet i spillere man ikke bruger, eller som ikke præsterer (Jönsson i vores tilfælde, og f.eks. Nunez i Brøndbys tilfælde).

AaB har hentet en spiller med kampe for det danske landshold, en spiller med en kamp for det svenske landshold, en spiller fra det peruvianske landshold.

- Röcker har 1 Bundesliga-kamp. Til gengæld har han en masse kampe i 2. Bundesliga.
- Wilczek har aldrig spillet en kamp for det polske landshold, men dog været udtaget. En spiller vi også sagtens kunne have hentet - al den stund, at han har kostet langt under halvdelen af hvad Flores kostede.
- Gustaf Nilsson kommer fra prügelknaben Falkenbergs FF, og så er han vist heller ikke bedre. Som type minder han meget om Kenneth Zohore, bare noget mere ranglet, og med langt mere teknisk snilde - det svarer til at kalde Blomqvist for et stort svensk midtbanetalent.
- Zorniger har en trackrecord der er vel er ringere end Kasper Hjulmand, så i grunden er han vist heller ikke et større scoop. Blev sparket ud på røv og albuer efter et halvt år i Stuttgart.
- Hermannsson er et stort talent, men fuldstændig uprøvet bortset fra relativt få kampe i Allsvenskan og så lidt hollandsk reservefodbold.

Så jeg ved ikke om handlerne er så forskellige fra hinanden.
Det er godt nok loenninger i diskuterer, ikke sandt?

Og Mukhtar (hvorfor naevner du ikke ham?) faar jf. eb. 15 millioner om aaret i Benfica, hvoraf man maa antage at Broendby daekker en del af gildet.

Zorninger jf. eb.dk den dyreste traener i ligaen til over 2 mio om aaret, uagtet om han er ringere end Hjulmand (hvad har det med noget at goere?).

Hvis diskussionen gaar paa om loenbudgettet er sammenligneligt, saa er der intet der tyder paa det. Broendby er langt vaek. Angaaende den anden pointe. Selv hvis en klub i DK formaaede at praestere paa et relativt hoejt niveau efter store udskiftninger i truppen og med samme loenbudget, saa det det ikke tegn paa en tendens. De andre klubber i DK der har skiftet ud i sammen leje som AaB praesterer langt daarligere pointmaessigt, og mindst lige saa darligt spillemaessigt (FCN, OB, AGF). Og igen, Broendby koerer paa et helt andet loenbudget, saa at de er en outlier, er ikke underligt overhovedet, og de er endda kun 3 point foran pt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Eksil » 2. okt 2016, 14:21

Billede

Garanti for tre point hver gang.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 2. okt 2016, 14:29

Eksil skrev:Billede

Garanti for tre point hver gang.
Han er allerede købt af de andre hold i ligaen. Jeg har ikke helt styr på hvordan de deles om hans omkostninger, men jeg er ret sikker på alle andre end AaB spæder til.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af sulakvelidze » 2. okt 2016, 16:24

Lidt pudsigt med stemningen i de fleste af de store provinsklubber. Lige nu er status vist, at der med mere eller mindre volumen tales trænerfyringer blandt tilhængere i både AaB, OB, FCM og AGF. Colin Todd går vel stadig fri i Esbjerg.

Jeg er ikke der, hvor jeg ønsker Lars Søndergaard fyret. Det har det samlede udbytte af efteråret sat op imod sæsonmålet trods alt været for godt til. Men jeg er heller ikke der, hvor jeg ønsker hans kontrakt forlænget, når den udløber efter sæsonen.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 2. okt 2016, 17:06

Glem det.. LS sidder sikkert i sædet! Desværre...

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 2. okt 2016, 19:45

Det her må kaldes en krise nu !
Det er da fair nok at flere mener at vi egentlig spiller fint, at det er et hold i opbygning og at LS gør det rigtige osv. Alt sammen noget snak man ikke kan bruge til noget som helst når vi taber

Lige nu er slutspilspladsen ved at fordufte og så skal vi istedet til at indstille os på at være en del af det underlige nedrykningsspil.

Det er i kriser, at en ledelsen skal vise hvad den er gjort af, så jeg glæder mig til at høre hvad gaarde har tænkt sig. Jeg frygter, at det bliver en omgang hælden vand ud af øret om at vi har fokus på strategien bla bla bla ...
Jeg siger ikke at der skal meldes ud om at LS fyres eller ikke forlænges nu, men måske bare noget om hvad man har tænkt sig at gøre eks her i landsholdspausen. Der skal ske et eller andet

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5107
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jakobsen » 2. okt 2016, 20:15

Eksil skrev:Billede
Arh, jeg er betemt heller ikke fan af Grå Lars, men at erstatte ham med Glimmer Glen, no thanks!
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 2. okt 2016, 20:19

Nitten skrev:Det her må kaldes en krise nu !
Det er da fair nok at flere mener at vi egentlig spiller fint, at det er et hold i opbygning og at LS gør det rigtige osv. Alt sammen noget snak man ikke kan bruge til noget som helst når vi taber

Lige nu er slutspilspladsen ved at fordufte og så skal vi istedet til at indstille os på at være en del af det underlige nedrykningsspil.

Det er i kriser, at en ledelsen skal vise hvad den er gjort af, så jeg glæder mig til at høre hvad gaarde har tænkt sig. Jeg frygter, at det bliver en omgang hælden vand ud af øret om at vi har fokus på strategien bla bla bla ...
Jeg siger ikke at der skal meldes ud om at LS fyres eller ikke forlænges nu, men måske bare noget om hvad man har tænkt sig at gøre eks her i landsholdspausen. Der skal ske et eller andet
Det er jo netop nu, hvor der er landsholdspause, det uundgåelige skal gøres. Der kommer ikke noget bedre vindue i efteråret, og det er for stort et sats at vente til vinter.
Fodbold skal ses med hjertet!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 2. okt 2016, 20:33

LS bliver ikke fyret nu. Glem d! Desværre...

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Rams » 3. okt 2016, 13:25

Stabæk var for småt og AaB ikke godt nok, da der blev forhandlet med Bob Bradley. Nu sætter han sig i stolen i Swansea - well played. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/swan ... r-bradley/
In verbis simus faciles

Gamen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gamen » 3. okt 2016, 14:22

Rams skrev:Stabæk var for småt og AaB ikke godt nok, da der blev forhandlet med Bob Bradley. Nu sætter han sig i stolen i Swansea - well played. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/swan ... r-bradley/
Lidt ironisk, at det bl.a. var fordi han ikke måtte medbringe sit eget team. Specielt når Kuhn alligevel røg kort efter, og vi nu endeligt må fastslå at han er en stor trænerkapacitet. Stabæk er gået helt i hundene efter han forlod dem, og Le Havre endte 1 sølle point fra oprykning til Ligue 1, efter han kom til.

Besvar