Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Frygah » 11. nov 2016, 20:36

Bambo skrev:Jeg vil gerne i alt beskedenhed gøre opmærksom på at jeg i mit første indlæg den 29. juni og en del følgende, stort set fik ret i alt hvad jeg skrev.
Det var nu heller ikke så svært, for det var noget vi næsten alle kunne se med en smule indblik i fodboldens verden.
Du er jo lidt af en helt.

En :kiss: til dig.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Buzz Killington » 11. nov 2016, 22:06

Bambo skrev:Jeg vil gerne i alt beskedenhed gøre opmærksom på at jeg i mit første indlæg den 29. juni og en del følgende, stort set fik ret i alt hvad jeg skrev.
Det var nu heller ikke så svært, for det var noget vi næsten alle kunne se med en smule indblik i fodboldens verden.
Du mener :
"Jeg har haft plads på Aalborg stadion i 32 år til næsten hver eneste kamp og haft mange store oplevelser der i årenes løb. Nu er det imidlertid slut"
Saa du fik ret i at du ikke kom paa stadion mere? Tilykke. Det er altid rart naar man folk holder hvad de lover. Resten var bare en masse ligegyldigt brok, uden det store indhold, og naeppe noget du kan score mange "hvad sagde jeg" point paa.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Bambo » 11. nov 2016, 23:26

Det er nu alligevel lidt rart at man er noget klogere og måske har lidt mere forstand på fodbold end de såkaldte eksperter

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. nov 2016, 23:52

Bambo skrev:Det er nu alligevel lidt rart at man er noget klogere og måske har lidt mere forstand på fodbold end de såkaldte eksperter
Det må være en dejlig varm følelse.

:kiss:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Buzz Killington » 11. nov 2016, 23:57

Bambo skrev:Det er nu alligevel lidt rart at man er noget klogere og måske har lidt mere forstand på fodbold end de såkaldte eksperter
Du lyder som en der virkelig har desperat brug for en succesoplevelse. Hvis du vitterligt glaeder dig over at AaB gudskelov ikke ligger i top 6 pt. kan du saa ikke goere det i stilhed? Jeg brokkede mig dengang over din ekstremt overfladiske analyse, din trussel om at blive vaek fra stadion, og dit underlige angreb paa "jubeloptimisterne" i en periode hvor mange var kritiske. Det var aandsvagt, og det er stadig aandsvagt. Jeg brokkede mig ikke over din pessimisme. Om du saa faar ret eller ej i at AaB ikke naar top-6, har intet med sagen at goere. Og du var bestemt ikke den foerste til at doemme os ude i aar foer saesonopstart. Telefonnummeret er altid numero uno i den henseende, og den eneste maade du kan faa oprejsning paa, er hvis du kommer med et bidrag der er debatsiden vaerdigt, i stedet for dit taabelige gammelmandsbrok.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Bambo » 12. nov 2016, 23:12

Ingen kommentarer.

Brugeravatar
Pete Burns
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. maj 2014, 16:11
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pete Burns » 13. nov 2016, 10:37

:kiss:
I want surprises .... Bam! But i'm in too deep there's no getting out of it.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af PeterS » 16. nov 2016, 19:50


sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af sulakvelidze » 16. nov 2016, 20:15

PeterS skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/pe ... enervejen/

Debatsidens vildeste fantasi
:thumbsup:

Og Martin P er lige blevet ledig. De to må være debatsiden drømmeduo som trænere i AaB.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af PeterS » 16. nov 2016, 21:51

sulakvelidze skrev:
PeterS skrev:http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/pe ... enervejen/

Debatsidens vildeste fantasi
:thumbsup:

Og Martin P er lige blevet ledig. De to må være debatsiden drømmeduo som trænere i AaB.
Hvad skulle egentlig også kunne gå galt så.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af PeterS » 17. nov 2016, 22:45


Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hovedet » 17. nov 2016, 22:55

Buzz Killington skrev:
Bambo skrev:Jeg vil gerne i alt beskedenhed gøre opmærksom på at jeg i mit første indlæg den 29. juni og en del følgende, stort set fik ret i alt hvad jeg skrev.
Det var nu heller ikke så svært, for det var noget vi næsten alle kunne se med en smule indblik i fodboldens verden.
Du mener :
"Jeg har haft plads på Aalborg stadion i 32 år til næsten hver eneste kamp og haft mange store oplevelser der i årenes løb. Nu er det imidlertid slut"
Saa du fik ret i at du ikke kom paa stadion mere? Tilykke. Det er altid rart naar man folk holder hvad de lover. Resten var bare en masse ligegyldigt brok, uden det store indhold, og naeppe noget du kan score mange "hvad sagde jeg" point paa.
Der må i øvrigt være nogle, der har bemærket den tomme plads, som Bamboo har efterladt på Aalborg Stadion - altså når han nu er kommet der gennem 32 år. Tænk sig, det kan være en, man som lille dreng har stået og jublet med i de glade dage i 3. division i firserne. Vildt :-)

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af gravballe » 18. nov 2016, 12:12

http://www.bt.dk/fodbold/medie-dansk-tr ... live-fyret

Kuhn vinder guld, og kan ende med en fyreseddel... hmmmm Jeg ved stadig ikke om det vil være godt at få ham ind som chef træner..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7840
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Forza » 18. nov 2016, 12:23

gravballe skrev:http://www.bt.dk/fodbold/medie-dansk-tr ... live-fyret

Kuhn vinder guld, og kan ende med en fyreseddel... hmmmm Jeg ved stadig ikke om det vil være godt at få ham ind som chef træner..
Jeg ser nu Kuhn som et scoop for AaB at hente. Sidst vi stod med alle kort på hånden endte vi med at vælge Lars Søndergaard. Trænerjobbet i AaB er ikke ligefrem blevet mere attraktivt siden dengang.

Jeg synes Kuhn står for de samme værdier som vi sætter højt i AaB. Han har tilmed de mangler vi fans ofte mangler på sidelinjen i form af den gejst og fightermentalitet han kan skubbe ind i holdet.

Dertil har han kendskab til hvad han går ind til og ydermere har en forkærlighed for AaB.

Jeg ønsker Kuhn det bedste.... meeen bliver han fyret håber jeg Gaarde sparker Søndergaard ud og henter Kuhn ind inden blækket er tørt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 18. nov 2016, 12:23

gravballe skrev:http://www.bt.dk/fodbold/medie-dansk-tr ... live-fyret

Kuhn vinder guld, og kan ende med en fyreseddel... hmmmm Jeg ved stadig ikke om det vil være godt at få ham ind som chef træner..
Jeg tror bestemt ikke at Kuhn er "fejlfri" og de rygter går jo okay i spænd med de forlydener der har været om hvorfor AaB valgte ham fra (stærk motivator med mange idéer, men som ikke altid får gjort tingene færdige). Jeg mener dog stadig den ligger til højrefoden, at Kuhn skal have chancen i AaB! En klub han kender ind og ud, og hvor hans ønskede spillestil allerede er fuldt integreret.

Sæt igang Gaarde!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 18. nov 2016, 12:32

Den seneste snak om Kuhn i Sverige, viser jo at der er andre der tvivler på om han er den leder han skal være som træner. Nøjagtig som Lynge har antydet for længe siden.

Jo mere jeg tænker over det, jo mere bliver jeg overbevist om at det bedste vi kan gøre er at lede efter et trænertalent der har de rette personlige egenskaber (Flid, viden, drive og personlighed) og så lade ham få PEA som mentor. Om han er dansk (ven af huset eller ekstern), svensk eller noget andet er jeg flintrende ligeglad med. Det eneste jeg ved er at jeg ikke kender nogle trænere i DK (og jeg kender ingen udenfor) som er relevante og indenfor rækkevidde.

...nå ja, og det kan stadig kun gå for langsomt med at få skiftet ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af frederikshavneren » 18. nov 2016, 12:34

gravballe skrev:http://www.bt.dk/fodbold/medie-dansk-tr ... live-fyret

Kuhn vinder guld, og kan ende med en fyreseddel... hmmmm Jeg ved stadig ikke om det vil være godt at få ham ind som chef træner..
Selv om MFF vandt guld vil det ikke være en overraskelse hvis Kuhn bliver fyret, sæsonen igennem er der løbende blevet rapporteret om utilfredshed med Kuhn.

Jeg ser meget gerne at Søndergaard ryger ud, men om Kuhn er løsningen er jeg usikker på.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14773
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 18. nov 2016, 12:49

Pastorius skrev: Jo mere jeg tænker over det, jo mere bliver jeg overbevist om at det bedste vi kan gøre er at lede efter et trænertalent der har de rette personlige egenskaber (Flid, viden, drive og personlighed) og så lade ham få PEA som mentor.
I min verden lyder det jo netop som den model vi skal lave med Kuhn! De 4 personkvaliteter du lister der synes jeg i hvert fald passer fint på ham. Som jeg har forstået kritikken, er han god til at kaste mange bolde i luften, men ikke få grebet dem alle sammen igen. Det kan han muligvis lære.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 18. nov 2016, 12:53

Hanga skrev:
Pastorius skrev: Jo mere jeg tænker over det, jo mere bliver jeg overbevist om at det bedste vi kan gøre er at lede efter et trænertalent der har de rette personlige egenskaber (Flid, viden, drive og personlighed) og så lade ham få PEA som mentor.
I min verden lyder det jo netop som den model vi skal lave med Kuhn! De 4 personkvaliteter du lister der synes jeg i hvert fald passer fint på ham. Som jeg har forstået kritikken, er han god til at kaste mange bolde i luften, men ikke få grebet dem alle sammen igen. Det kan han muligvis lære.
Der er i hvert fald alverden til indicier på at han IKKE har de fornødne lederkvaliteter til at udfylde rollen. Hvis han er ledig, er det fordi Malmø har fyret ham, og de vil så være den tredje klub (af tre mulige) med indgående kendskab til ham, der ikke mener han er kvalificeret til at være cheftræner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Yankee » 18. nov 2016, 13:10

Pastorius skrev:Den seneste snak om Kuhn i Sverige, viser jo at der er andre der tvivler på om han er den leder han skal være som træner. Nøjagtig som Lynge har antydet for længe siden.
Det er givetvis rigtigt. Men det er altså ikke et større problem end at han lige har vundet det svenske mesterskab som leder. Så helt skidt kan det vel ikke være?

Hvis han har nogle mangler som leder bliver de mere end opvejet af hvor stor en vinder, han er. Han har kæmpe vinder-erfaring og har stået i 4 pokalfinaler og 3 europæiske gruppespil og har vundet 3 mesterskaber og 1 pokaltitel i Sverige og Danmark.

Jeg kan ikke se hvordan vi skulle finde en bedre træner end Kuhn. Hans meritter er i top-5 blandt danske trænere og han er nybagt svensk mester. Læg dertil at han er ekstremt populær i AaB og kender klubben ud og ind. Han ville skabe en enorm begejstring og optimisme omkring AaB, hvis han blev cheftræner og han ville fra dag 1 have en spillertrup, der var klar til at dø for ham. Jeg kan slet ikke se hvordan vi skulle kunne finde et bedre, mere sikkert eller mere spændende trænernavn end Allan Kuhn. Han er i top på stort set samtlige parametre efter min mening.

Besvar