Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Funky » 15. dec 2016, 14:49

Hvorfor skulle Smukke Erik ville tilbage til AaB? Han forlod os i sin tid, så vidt jeg ved fordi han var utilfreds med de økonomiske rammer. De er jo ikke ret anderledes i dag, med AaB's talentsatsnings-strategi.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 14:50

Uldahl skrev:
Martino skrev:Hva med en brite? Vi har lige hyret en som fysisk træner så den er da semi oplagt. Der må være en del ledige med deres fyringshistorikker derovre.

PS. Claus fra Nordjyske udtaler sig her

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... te-traener
Jeg tror mere på vores nye fysiske træner tager over. Jeg skrev dengang at det så mærkeligt ud at en med hans CV ville nøjes med at være fysisk træner i AaB. Og han måske var hentet som afløser for LS. Det tror jeg stadig.

Iøvrigt den helt rigtige beslutning at fyrre ham. Så blev det alligevel en rigtig hedensk Youle HIL Odin og de venlige magter. :cheers:
Jeg synes ikke hans CV alene retfærdiggør til andet end skepsis ift en cheftrænerpost. Derfor kan han sagtens være aktuel og egnet til posten, det kræver bare mere kendskab til ham at vurdere end jeg har, og det skulle overraske mig meget hvis du kendte ham meget bedre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af johnfrank » 15. dec 2016, 15:01

Jeg tror lindvang driller når han foreslår Glen. Bare et gæt

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hovedet » 15. dec 2016, 15:28

Funky skrev:Hvorfor skulle Smukke Erik ville tilbage til AaB? Han forlod os i sin tid, så vidt jeg ved fordi han var utilfreds med de økonomiske rammer. De er jo ikke ret anderledes i dag, med AaB's talentsatsnings-strategi.
Det kommer ikke til at ske, og jeg synes heller ikke, det ville være nogen god idé, om det var muligt.

Lad nu legender hvile i legenden, så at sige. Hold da op, hvor har vi oplevet mange af disse forsøg på at genoplive en svunden tid ende i gråd og tænders gnidsel. Spørg bare i Brøndby.

Desuden ville smukke Erik hverken blive mester eller sende Sampdoria ud af UEFA Cuppen med det hold, der render rundt i øjeblikket. Processen stopper ikke ved Lars Søndergaard alene.

Og finder det faktisk også en smule komisk, at der er så mange, der helt nøgternt argumenterer imod Glen Riddersholm som træner i AaB :cheers:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 15. dec 2016, 16:14

Forza skrev:
Pastorius skrev:
Lindvang skrev:Nu smider jeg lige et spændende og kontroversielt, men også forfriskende, spændende og innovativt, forslag i puljen: Glen Riddersholm.
Hans resultater er indiskutable, og så er han en fed figur med en fed udstråling.
Hvor forventer du han vil kunne bringe os hen - sådan set i relation til hvad han har gjort i AGF?

Det eneste umiddelbart positive jeg kan finde på at sige om ham, er at han i sidste ende gav Steinlein fingeren - selvom det tog lidt lang tid.

...nå ja, og så er han bedre end Thorup. Det er et under de har holdt fast på ham så længe i FCM -og jeg har stadig svært ved at tro at de holder ord, og beholder ham næste halvsæson også.
Han har absolut intet vi kan bruge til noget. Manden er en stående joke i superligaen. Snakker altid som om alle hans handlinger som om de er genialiteter og alligevel taber han alle kampe.

Sidst men absolut ikke mindst er han resultatet af den store indavl på heden i stil med Steinlein og Bach Bak.

Jeg kan faktisk ikke finde et bud der er værre end den mand.
Thomas Frank er helt klart værre!!

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Breezer » 15. dec 2016, 17:17

Lars Olsen synes jeg i den grad også ville være et spændende bud. Han virker som en træner der tilpasser taktikken efter spillermaterialet. Han formåede at spille boldbesidende i OB, og stå kompakt med færøerne(uden jeg har set dem spille). Han har rutinen, og baseret på de flotte resultater han har opnået med Færøerne virker han også til at have noget at byde på taktisk, når materialet er begrænset.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af MrBangDK » 15. dec 2016, 17:25

Breezer skrev:Lars Olsen synes jeg i den grad også ville være et spændende bud. Han virker som en træner der tilpasser taktikken efter spillermaterialet. Han formåede at spille boldbesidende i OB, og stå kompakt med færøerne(uden jeg har set dem spille). Han har rutinen, og baseret på de flotte resultater han har opnået med Færøerne virker han også til at have noget at byde på taktisk, når materialet er begrænset.
Og så er han så gennemført røvkedelig - lige typen vi leder efter! Gaarde, hvis ikke du lander ham er det u'!
Ska' vi hak'?

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Breezer » 15. dec 2016, 17:28

MrBangDK skrev:
Breezer skrev:Lars Olsen synes jeg i den grad også ville være et spændende bud. Han virker som en træner der tilpasser taktikken efter spillermaterialet. Han formåede at spille boldbesidende i OB, og stå kompakt med færøerne(uden jeg har set dem spille). Han har rutinen, og baseret på de flotte resultater han har opnået med Færøerne virker han også til at have noget at byde på taktisk, når materialet er begrænset.
Og så er han så gennemført røvkedelig - lige typen vi leder efter! Gaarde, hvis ikke du lander ham er det u'!
For mig er det fuldstændig ligegyldigt om en træner er kedelig. Kent var heller ikke ligefrem en humørbombe.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 17:32

Breezer skrev: For mig er det fuldstændig ligegyldigt om en træner er kedelig. Kent var heller ikke ligefrem en humørbombe.
Kedelig var han da heller ikke.

Jeg har svært ved at se Lars Olsen passe ind, men altså Kent var heller ikke mit førstevalg, og det gik jo meget godt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 15. dec 2016, 17:37

Breezer skrev: For mig er det fuldstændig ligegyldigt om en træner er kedelig. Kent var heller ikke ligefrem en humørbombe.
Absolut ingen humørbombe nej, men absolut stadig underholdene! I nogle kampe var hans udbrud på sidelinjen jo det mest underholdende indslag i hele kampen, og så havde man da i det mindste vished om, at han synes det var fuldstændig lige så hamrende elendigt som man selv synes.

Weakhorst? nej tak.
Lars Olsen? nej tak.
Bo Henriksen? Gud nej...
David Nielsen? Et spændende valg, men jeg tror ikke han passer ind i "pæne AaB".
Smukke Erik? Tror ikke han er interesseret, og jeg er heller ikke sikker på, at han er det rigtige valg på nuværende tidspunkt.
Allan Kuhn? Mit valg uden tvivl, med det rigtige setup bag sig tror jeg meget på ham Men jeg tvivler desværre på at AaB er enige. Men hey, Gaarde har overrasket mig en gang i dag!

Jeg tror Claus Jensen fra Nordjyske får ret i, at det ikke bliver en af de oplagte navne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af degn » 15. dec 2016, 17:44

Det bliver Martin P. Han har idag været til samtale hos Gaarde. Han havde Rade Prica's kone med som rådgiver. :P

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Buzz Killington » 15. dec 2016, 17:49

9000AA skrev:Min "kilde" fik ret i at han blev fyret her til vinter. Så må vi se om han os får ret i at det er wieghorst der overtager.
Ja, det var vel 50/50.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af troelsh » 15. dec 2016, 18:30

David Nielsen tror jeg faktisk kunne blive et godt match, han skiller sig ud fra resten af trænerteamet og kunne nok banke noget mere vildskab ind i holdet, også må man sige han har gjort det godt i Lyngby.


Der er selvfølgelig lige det aber dabei at ham og Gaarde har en historik sammen, jeg ved godt det er mange år siden osv. men måske lidt specielt at have en træner der engang har slået sin sportsdirektør.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 15. dec 2016, 18:38

troelsh skrev:David Nielsen tror jeg faktisk kunne blive et godt match, han skiller sig ud fra resten af trænerteamet og kunne nok banke noget mere vildskab ind i holdet, også må man sige han har gjort det godt i Lyngby.


Der er selvfølgelig lige det aber dabei at ham og Gaarde har en historik sammen, jeg ved godt det er mange år siden osv. men måske lidt specielt at have en træner der engang har slået sin sportsdirektør.
Inden det går hen og bliver et Gaarde-problem, så er spørgsmålet vel også om ikke David Nielsen har opført sig tilpas hjernedødt ude i Aalborg til, at selvom Gaarde og AaB kunne tilgive ham, så er det vel tvivlsomt om Aalborg kan.

Det jeg mener er, at det er David Nielsen, som er problemet og ingen andre.

Men han virker spændende. Hans profil peger dog mere på AGF/FCM end AaB.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af strangecap » 15. dec 2016, 18:39

Lad os få Henke☺

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9520AaB » 15. dec 2016, 18:42

Sig noget om Vendsyssels træner??, har han ikke netop fået dem til at spille pænere bold??, de ligger sgu også meget godt??



Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 15. dec 2016, 19:20

FlæskeFrank skrev:
troelsh skrev:David Nielsen tror jeg faktisk kunne blive et godt match, han skiller sig ud fra resten af trænerteamet og kunne nok banke noget mere vildskab ind i holdet, også må man sige han har gjort det godt i Lyngby.


Der er selvfølgelig lige det aber dabei at ham og Gaarde har en historik sammen, jeg ved godt det er mange år siden osv. men måske lidt specielt at have en træner der engang har slået sin sportsdirektør.
Inden det går hen og bliver et Gaarde-problem, så er spørgsmålet vel også om ikke David Nielsen har opført sig tilpas hjernedødt ude i Aalborg til, at selvom Gaarde og AaB kunne tilgive ham, så er det vel tvivlsomt om Aalborg kan.

Det jeg mener er, at det er David Nielsen, som er problemet og ingen andre.

Men han virker spændende. Hans profil peger dog mere på AGF/FCM end AaB.
David vil være det perfekte match. Men det kommer ikke til at ske, da AaB er for pæn klub til ham...desværre! Desuden har vi en sportschef som ikke har lyst til at se og høre på Gaarde.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af astonvilla » 15. dec 2016, 19:53

Kuhn, for Helvede! (sagt med Eriks stemme fra Rytteriet)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Funky » 15. dec 2016, 20:16

astonvilla skrev:Kuhn, for Helvede! (sagt med Eriks stemme fra Rytteriet)
Ain't gonna happen. Han er blevet vraget 2 gange allerede. Jeg tror man finder en udlænding med et større navn en Søndergaards, som vil stå inde for AaB's strategi og spillestil. Det er ikke nødvendigvis verdens nemmeste opgave.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Kempes » 15. dec 2016, 20:54

Ønsker mig Luis Van Gaal - når nu det hverken bliver Kuhn, Hamrén eller David Nielsen :)

Nej seriøst, så er jeg 95% sikker på at det bliver Wieghorst - og jeg vil hade alle dage indtil han smides på porten igen. :thumbsdown:

Teoretisk set kunne Niels Frederiksen vel være dark horse, han kan vel godt være klubtræner og u21 landsholdstræner samtidig (især nu hvor u21 er kvalificeret til sommerens EM).

Besvar