Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14708
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 22. dec 2016, 15:49

Pastorius skrev:
Hanga skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Enig, rigtig godt interview hvor Brüchmann stiller mange af de lidt skarpe spørgsmål. Det eneste jeg savnede var at han udfordrede Allan lidt på om vores målsætning om en 6. plads er ambitiøst nok for en klub som AaB.
Den der indvending om målsætning har jeg aldrig fattet.

Målsætningen harmonerer nogenlunde med vores økonomiske formåen, og jeg tror ikke der er en eneste i AaB der slår op i banen ti minutter før tid i en kamp, hvor vi er foran, fordi vi jo nødigt skulle overgå vores målsætning.

Jeg tror ikke de interne mål og drømme i AaB er for lidt ambitiøse.
Jeg tror du misforstår mig lidt. Jeg er enig i at vi ikke kan have en målsætning om at få medaljer når vi kører med et budget i midten af rækken. Det jeg savner er at AaB tør slå lidt større brød op, og investere lidt mere i bedre spillere/holde længere på profiler, i stedet for marketingstiltag, bygninger osv. At budgettere med et 0 resultat ud fra en midterplacering og uden spillersalg er ret defensivt, nær man taget i betragtning, hvor mange spillere vi har solgt hen over de seneste år. Jeg savner at man hører AaB sige, at vi på længere sigt gerne skal kunne investere mere sportsligt i et forsøg på at blive et mere stabilt tophold fremfor et konstant elevatorhold.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af De Fem » 22. dec 2016, 15:53

Ud fra podcasten er Davis Nielsen ude og Kuhn nok også. Lugter af en skandinavisk og ikke dansk træner.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 22. dec 2016, 16:03

Hanga skrev:Jeg savner at man hører AaB sige, at vi på længere sigt gerne skal kunne investere mere sportsligt i et forsøg på at blive et mere stabilt tophold fremfor et konstant elevatorhold.
Hvad er et elevatorhold ? Det er vel ikke et hold, som regner med et midterplacering ?

Vi snakker nogen gange som om, at AaB altid har været en sund forretning og regelmæssig vinder mesterskabet. Faktum er vel, at vi vel ikke uafbrudt i 5 år har haft overskud(vi havde vel overskud i 2013 og frem til i dag - forudsat vi får overskud i år). Det er 5½ år siden, at vi stort set var et tillægsminut fra at lukke og slukke(minimum som superligahold).

Så AaB organisationen ved stadig godt, at det kan pludselig vende.

Og så har man vel lavet en målsætning, hvor vi som udgangspunkt skal være skuffet, hvis vi kun opfylder målsætningen.

Jeg er overbevist om, at ligeså hurtigt at vi viser vi kan gøre bedre, så vil målsætningen blive "hævet" - måske med 1-2 års forsinkelse.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Mephisto2 » 22. dec 2016, 16:21

Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Glenn Francisco » 22. dec 2016, 16:29

Mephisto2 skrev:
Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.
Han siger da at det er ham og schors som foreslog det til bestyrelsen? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14708
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 22. dec 2016, 16:47

Mephisto2 skrev:
Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.
Det synes jeg ikke det gjorde. Han ville ikke gå i detaljer, og kan jo heller ikke sidde og hænge LS ud, men jeg synes at han fik sagt mellem linjerne, at det mindst lige så meget var den negative udvikling i spillestil som resultaterne, der fik LS fyret.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Mephisto2 » 22. dec 2016, 17:06

Hanga skrev:
Mephisto2 skrev:
Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.
Det synes jeg ikke det gjorde. Han ville ikke gå i detaljer, og kan jo heller ikke sidde og hænge LS ud, men jeg synes at han fik sagt mellem linjerne, at det mindst lige så meget var den negative udvikling i spillestil som resultaterne, der fik LS fyret.
Jeg synes, han brugte tiden på at tale LS op. Han sagde vel nærmest ikke et dårligt ord om LS.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Sønderhof » 22. dec 2016, 17:09

Hanga skrev: Jeg tror du misforstår mig lidt. Jeg er enig i at vi ikke kan have en målsætning om at få medaljer når vi kører med et budget i midten af rækken. Det jeg savner er at AaB tør slå lidt større brød op, og investere lidt mere i bedre spillere/holde længere på profiler, i stedet for marketingstiltag, bygninger osv. At budgettere med et 0 resultat ud fra en midterplacering og uden spillersalg er ret defensivt, nær man taget i betragtning, hvor mange spillere vi har solgt hen over de seneste år. Jeg savner at man hører AaB sige, at vi på længere sigt gerne skal kunne investere mere sportsligt i et forsøg på at blive et mere stabilt tophold fremfor et konstant elevatorhold.
Jeg er enig med dig i dine betragtninger. Vores talentstrategi må ikke blive fundamental. Som setuppet er lige nu, er vi for naive, og det tærer på en klub af AaB's størrelse, når resultaterne og spillet er så ringe som det har været i 2016. Tilskuere og sponsorer er forvente i Aalborg, og præsterer vi ikke bedre end vi har gjort, bliver vores strategi en dyr fornøjelse.

Gaarde og Brüchmann snakker, i Mediano, lidt om at ende udenfor/indenfor top 6, og at det er svært at spå om hvad det har af konsekvenser. For mig, siger det sig selv at det vil være en kæmpe økonomisk bet at ende undefor top 6. Tilskuere, sponsorer, tv, placeringspenge og sikkert på mange flere parametre.

Synes dog at vi i sommervinduet investerede tilstrækkeligt. Her tænker jeg både ud fra mængden af nye spillere og kvaliteten, når man kigger på spillerenes CV. At de så ikke har leveret hvad man burde forvente, er naturligvis en kæmpe skuffelse.
Her kommer vi tilbage til min store kæphest, vores ikke eksisterende scout. Her er vi på niveau med Hobro! Det er tilsyneladende op til Gaarde og træneren at klø sig i hovedbunden, og komme på hvem de tror vi kan hente til at score mål for os. Måske Gaarde kan ringe til et par agenter og høre hvad de har liggende på hylderne! Hér skal der investeres, så vi får en langt højere succesrate i de få tilføjelser vi henter til klubben årligt.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af alithebeast » 22. dec 2016, 17:11

Mephisto2 skrev:
Hanga skrev:
Mephisto2 skrev:
Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.
Det synes jeg ikke det gjorde. Han ville ikke gå i detaljer, og kan jo heller ikke sidde og hænge LS ud, men jeg synes at han fik sagt mellem linjerne, at det mindst lige så meget var den negative udvikling i spillestil som resultaterne, der fik LS fyret.
Jeg synes, han brugte tiden på at tale LS op. Han sagde vel nærmest ikke et dårligt ord om LS.
Det ville også være enormt dårlig stil af en leder at trashtalke en medarbejder, man har fyret. Hvad skulle AaB og Gaarde få ud af det?
Hader København!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14708
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 22. dec 2016, 17:13

FlæskeFrank skrev: Hvad er et elevatorhold ? Det er vel ikke et hold, som regner med et midterplacering ?
Et hold der skøjter ind og ud af toppen af dansk fodbold. Et hold der det ene år vinder the double for det næste år at blive nr. 5. Vi har det med at poppe op ud af det blå og lave nogle fantastiske resultater for så lige så hurtigt at blive slået tilbage til start. Som regel fordi vi styrtbløder profiler uden at få erstatninger på plads.

Det var forståeligt da vi var økonomisk udfordret, og også forståeligt at man ikke vil satse økonomien, men når vi har en meget solid likviditet, ingen gæld i klubben, så er det i mine øjne defensivt stadig at budgettere med en 6. plads uden spillersalg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 22. dec 2016, 17:24

Hanga skrev:
FlæskeFrank skrev: Hvad er et elevatorhold ? Det er vel ikke et hold, som regner med et midterplacering ?
Et hold der skøjter ind og ud af toppen af dansk fodbold. Et hold der det ene år vinder the double for det næste år at blive nr. 5. Vi har det med at poppe op ud af det blå og lave nogle fantastiske resultater for så lige så hurtigt at blive slået tilbage til start. Som regel fordi vi styrtbløder profiler uden at få erstatninger på plads.

Det var forståeligt da vi var økonomisk udfordret, og også forståeligt at man ikke vil satse økonomien, men når vi har en meget solid likviditet, ingen gæld i klubben, så er det i mine øjne defensivt stadig at budgettere med en 6. plads uden spillersalg.
Traditionelt er et elevatorhold, et hold der tager turen op og ned mellem to rækker. AGF fx.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14708
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 22. dec 2016, 20:28

Pastorius skrev: Traditionelt er et elevatorhold, et hold der tager turen op og ned mellem to rækker. AGF fx.
Okay, ordkløveri så.

Jeg refererer til vores historiske problem med ikke at kunne holde os i toppen af dansk fodbold, på trods af at vi ind imellem sikrer os nogle fantastiske udgangspunkter, som f.eks. the double.

Det er 2½ år siden vi vandt the double, og i dag er vi tilfredse med 6. pladser. Havde vi været udfordret økonomisk, ville det være forståeligt, men tværtimod har vi sikret os en yderst solid likviditet og en økonomi der hænger sammen ud fra et defensivt udgangspunkt. Kæmpe kredit for det flotte arbejde, og det super lækkert, men nu må tiden også være til, at vi arbejder mod at få AaB hen mod tilværelsen som et relativt stabilt tophold. Det bør der være plads til, og det bør være ambitionen for en klub af AaBs størrelse. Det er den udmelding jeg savner fra AaB.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Breezer » 22. dec 2016, 20:56

Hanga skrev:
Pastorius skrev: Traditionelt er et elevatorhold, et hold der tager turen op og ned mellem to rækker. AGF fx.
Okay, ordkløveri så.

Jeg refererer til vores historiske problem med ikke at kunne holde os i toppen af dansk fodbold, på trods af at vi ind imellem sikrer os nogle fantastiske udgangspunkter, som f.eks. the double.

Det er 2½ år siden vi vandt the double, og i dag er vi tilfredse med 6. pladser. Havde vi været udfordret økonomisk, ville det være forståeligt, men tværtimod har vi sikret os en yderst solid likviditet og en økonomi der hænger sammen ud fra et defensivt udgangspunkt. Kæmpe kredit for det flotte arbejde, og det super lækkert, men nu må tiden også være til, at vi arbejder mod at få AaB hen mod tilværelsen som et relativt stabilt tophold. Det bør der være plads til, og det bør være ambitionen for en klub af AaBs størrelse. Det er den udmelding jeg savner fra AaB.
Men hvis man kigger tilbage til hvor vi stod i sommers, er vi så ikke ved at hive os op? Indkøbene af Sloth og Flores, uagtet hvordan de siden har spillet, synes jeg i den grad er et tegn på at vi er på vej mod at hæve overliggeren igen. Flores blev købt for omkring 4 millioner, det mindes jeg ikke vi har betalt for en spiller. Sloth har/har vist et niveau, som vi aldrig vil være i nærheden af at kunne hente såfremt han ikke skulle genopbygges. Vi købte altså store navne og flotte cv'er i sommers, ligesom meldingerne fra Gaarde lyder til at gå på vi henter et nyt førstevalg til angrebet i januar. Det tager lang tid at opbygge en klub, der kan konkurrer på den lange bane. Tilgengæld går gassen nok ikke nær så hurtigt af ballonen som den f.eks. kan gøre ved fcm hvis Benham smutter.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af andreasaab89 » 22. dec 2016, 23:10

Men helt ærligt , hvilket hold udover FCK kan man kalde et fast tophold (top 3) i danmark over de sidste 5-10 år ?

Jeg syntes alle hold som BIF, OB, FCM, FCN, RFC som har været med deroppe har været op og ned

Det er kun FCK der har vist langvarig kontinuitet

AaB har langt lavere budgetter end de ovenstående og har efter min mening bedre resultater over de sidste 10 år da jeg personligt mener 2 mesterskaber og 3 - 5 pladser er sjovere end 5.broncemedaljer
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af N » 23. dec 2016, 08:53

andreasaab89 skrev:Men helt ærligt , hvilket hold udover FCK kan man kalde et fast tophold (top 3) i danmark over de sidste 5-10 år ?

Jeg syntes alle hold som BIF, OB, FCM, FCN, RFC som har været med deroppe har været op og ned

Det er kun FCK der har vist langvarig kontinuitet

AaB har langt lavere budgetter end de ovenstående og har efter min mening bedre resultater over de sidste 10 år da jeg personligt mener 2 mesterskaber og 3 - 5 pladser er sjovere end 5.broncemedaljer
Meget enig, udover FCK og BIF er der vel ikke et hold i superligaen som ikke gerne ville bytte resultater og pokalskab med AaB over de seneste 21 år (ja vi sku lige ha 95 med :) ). At AaB så udøver et nærved bibelsk mønster (1 godt- og 7 dårlige år) tager jeg gerne med.

Lad os nu bevare fatningen indtil Oskar har tømt pengepungen og Brenham ikke længere har held i spil, indtil da er det i hvert fald ikke på budgettet vi skal vinde krigen.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af fish » 23. dec 2016, 10:11

Hanga skrev:
Mephisto2 skrev:
Gamen skrev:
Sanchez94 skrev:Kan anbefale Medianos podcast med Allan Gaarde omkring fyring af Lars Søndergaard samt processen omkring den nye træner :thumbsup:
Tak for tippet! Meget givende og informativt indslag.
Det interview bærer godt nok præg af, at Gaarde var imod en fyring.
Det synes jeg ikke det gjorde. Han ville ikke gå i detaljer, og kan jo heller ikke sidde og hænge LS ud, men jeg synes at han fik sagt mellem linjerne, at det mindst lige så meget var den negative udvikling i spillestil som resultaterne, der fik LS fyret.

Buchmann: "Hvor meget var det din beslutning og hvor meget var det bestyrelsens at LS skulle fyres?"
Gaarde "Processen er sådan at jeg og Schors indstiller til bestyrelsen hvad vi synes skal gøres og så er bestyrelsen i deres ret til at bakke op eller lade være med at bakke op"

På intet tidspunkt siger Gaarde at han og Schors har indstillet en fyring, så helt principelt kunne Gaarde og Schors sagtens have sagt "Vi synes han skal blive" og bestyrelse har valgt ikke at bakke op.

Buchmann: "Du tog på ferie med familien lige efter, det kunne tolkes som det ikke var din beslutning"
Gaarde "På ingen måde, men det er ikke noget man tager let på. Må ikke tages i affekt. Skal være velovervejet...."

Buchmann (prøver igen) :" bla bla. Det kunne give et billede af du egentlig gerne ville have beholdt LS ligesom vi gjorde med Kent der havde et tilsvarede pointgennemsnit. Det var en argumentation man også kunne have valgt"
Gaarde "Ja men det er foregået som jeg har fortalt dig det.

Fortolkningen afhænger nok af hvor du som fan står i forhold til Gaarde. For mig ser det ud til at Gaarde har gjort det rigtige og indstillet til en fyring. Velovervejet og på det rigtige tidspunkt. Som fan vil man gerne se forandringerne hurtigt, men fyring i pausen er sq da bedre end en fyring med 5 runder tilbage, i min kikkert. Jeg ser en velovervejet og fornuftig sportsdirektør der er meget bevidst om ikke at reagere på ophedede følelser. Kedligt men perfekt i min bog. Men igen, jeg har hele vejen igennem været pro Gaarde.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af fish » 23. dec 2016, 10:13

N skrev:
andreasaab89 skrev:Men helt ærligt , hvilket hold udover FCK kan man kalde et fast tophold (top 3) i danmark over de sidste 5-10 år ?

Jeg syntes alle hold som BIF, OB, FCM, FCN, RFC som har været med deroppe har været op og ned

Det er kun FCK der har vist langvarig kontinuitet

AaB har langt lavere budgetter end de ovenstående og har efter min mening bedre resultater over de sidste 10 år da jeg personligt mener 2 mesterskaber og 3 - 5 pladser er sjovere end 5.broncemedaljer
Meget enig, udover FCK og BIF er der vel ikke et hold i superligaen som ikke gerne ville bytte resultater og pokalskab med AaB over de seneste 21 år (ja vi sku lige ha 95 med :) ). At AaB så udøver et nærved bibelsk mønster (1 godt- og 7 dårlige år) tager jeg gerne med.

Lad os nu bevare fatningen indtil Oskar har tømt pengepungen og Brenham ikke længere har held i spil, indtil da er det i hvert fald ikke på budgettet vi skal vinde krigen.
BIF bliver gældsfri fra Februar, læser du ikke aviser....

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Yankee » 23. dec 2016, 10:16

andreasaab89 skrev:Men helt ærligt , hvilket hold udover FCK kan man kalde et fast tophold (top 3) i danmark over de sidste 5-10 år ?

Jeg syntes alle hold som BIF, OB, FCM, FCN, RFC som har været med deroppe har været op og ned

Det er kun FCK der har vist langvarig kontinuitet

AaB har langt lavere budgetter end de ovenstående og har efter min mening bedre resultater over de sidste 10 år da jeg personligt mener 2 mesterskaber og 3 - 5 pladser er sjovere end 5.broncemedaljer
Hvis du tager de sidste ti år har FCM: 2-2-4-6-4-3-6-3-1-3 - Det må vel siges at være et ret stabilt top 3-hold. 6 medaljer på 10 år - aldrig uden for top-6.

Brøndby har 6-8-3-3-3-9-9-4-3-4, hvilket vel er på grænsen til at være et stabilt tophold.

AaB har 3-1-7-5-10-7-5-1-5-5, bestemt ikke et stabilt tophold, men som du ganske rigtigt siger stadig bedre resultater end Brøndby.

Og så er der OB :D : 4-4-2-2-2-10-10-8-9-7

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Since » 23. dec 2016, 10:34

Yankee skrev:
andreasaab89 skrev:Men helt ærligt , hvilket hold udover FCK kan man kalde et fast tophold (top 3) i danmark over de sidste 5-10 år ?

Jeg syntes alle hold som BIF, OB, FCM, FCN, RFC som har været med deroppe har været op og ned

Det er kun FCK der har vist langvarig kontinuitet

AaB har langt lavere budgetter end de ovenstående og har efter min mening bedre resultater over de sidste 10 år da jeg personligt mener 2 mesterskaber og 3 - 5 pladser er sjovere end 5.broncemedaljer
Hvis du tager de sidste ti år har FCM: 2-2-4-6-4-3-6-3-1-3 - Det må vel siges at være et ret stabilt top 3-hold. 6 medaljer på 10 år - aldrig uden for top-6.

Brøndby har 6-8-3-3-3-9-9-4-3-4, hvilket vel er på grænsen til at være et stabilt tophold.

AaB har 3-1-7-5-10-7-5-1-5-5, bestemt ikke et stabilt tophold, men som du ganske rigtigt siger stadig bedre resultater end Brøndby.

Og så er der OB :D : 4-4-2-2-2-10-10-8-9-7
Nu handler det om at være med. Ikke at vinde :oops:

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 23. dec 2016, 11:34

N skrev: Meget enig, udover FCK og BIF er der vel ikke et hold i superligaen som ikke gerne ville bytte resultater og pokalskab med AaB over de seneste 21 år (ja vi sku lige ha 95 med :) ). At AaB så udøver et nærved bibelsk mønster (1 godt- og 7 dårlige år) tager jeg gerne med.

Lad os nu bevare fatningen indtil Oskar har tømt pengepungen og Brenham ikke længere har held i spil, indtil da er det i hvert fald ikke på budgettet vi skal vinde krigen.
Det er nok lidt off topic, men du har ikke dine antal år helt på plads:
Josef sagde da til Farao: »Faraos drømme betyder det samme. Det, Gud vil gøre, har han fortalt Farao. De syv smukke køer er syv år, og de syv gode aks er syv år. Drømmene betyder det samme. De syv magre og grimme køer, der steg op efter dem, er syv år, og de syv aks, der var tynde og afsvedet af østenvinden, er syv hungerår. (Første mosebog, vers 25-27

Besvar