Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 1. dec 2016, 11:47

Hvis vi skal med i slutspillet så skal denne kamp vindes.

Larsen
Mæhle - KP - Blåbjerg - Patrick
Bassogog - Würtz - Sloth - Børsting
Ene
Pohl

Ahlmann er i karantæne, det bliver godt nok interessant at se om Holgersson bliver henvist til reserverne.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Dalbjerg » 1. dec 2016, 18:48

Forbered jer på en breaking om, at AaB med omgående virkning fyrer Søndergaard præcis en time før kampstart....












Det bør ihvertfald være resultatet, hvis det bliver offentliggjort, at han har fundet plads til svenskeren igen..

Men jeg frygter sgu at han skubber Blåbjerg ud på backen, og så sætter svenskeren ind igen..

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Uldahl » 1. dec 2016, 21:56

Dalbjerg skrev:Forbered jer på en breaking om, at AaB med omgående virkning fyrer Søndergaard præcis en time før kampstart....

Ønske drøm? Eller ved du noget vi andre ikke ved.












Det bør ihvertfald være resultatet, hvis det bliver offentliggjort, at han har fundet plads til svenskeren igen..

Men jeg frygter sgu at han skubber Blåbjerg ud på backen, og så sætter svenskeren ind igen..

seamann

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af seamann » 1. dec 2016, 22:05

Kom frisk, hvis der er nogen, der kan pive og tude mere end de første bidragere i tråden.

Gamen

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Gamen » 1. dec 2016, 22:22

seamann skrev:Kom frisk, hvis der er nogen, der kan pive og tude mere end de første bidragere i tråden.
:cool: :cool: :cool:

Jeg tænker egentlig, at det bliver et ret lige opgør. Men vi skal kunne holde styr på Jeppe Kjær!

Vi skal simpelthen blive ved med at få point på tavlen, hvis vi skal ud af det her dødvande. Så længe Søndergaard fyres i vinterpausen uanset hvad, så er det OK at få lidt point. Det er vist også snart på tide, at kræve mere af vores slider-duo på midten. Kommer vi bagud må vi satse hele Bytiqi'en. Høhøhø...

Mit bud: 1-1

Brugeravatar
Bosal
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:58
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Bosal » 1. dec 2016, 22:42

Jeppe Kjær han har karantæne Martin Ørnskov også, så de bliver ikke et problem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 1. dec 2016, 23:31

Bosal skrev:Jeppe Kjær han har karantæne Martin Ørnskov også, så de bliver ikke et problem.
Det bliver et svækket Lyngby hold som vi skal møde, det er en kamp som vi selvfølgelig skal vinde. Kjær er ikke særlig god, men det svækker alligevel københavnerne at de må undvære ham. Afløseren bliver formentlig K. Ojo eller F. Gytkjær, som er to vidt forskellige angrebstyper.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Martino » 2. dec 2016, 07:11

Bliver bestemt spændende at se om Holgersson får sin plads tilbage. Kan godt være han får en sidste chance og så Blåbjerg ud på vb. På en måde fornuftigt nok specielt nu vi ikke skal frygte Kjærs dybdeløb/fart. Flopper han mod Lyngby også må Holgers chancer være opbrugt.
Sloth bør starte. Risgård trænger til en pause.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Buzz Killington » 2. dec 2016, 07:20

Martino skrev:Bliver bestemt spændende at se om Holgersson får sin plads tilbage. Kan godt være han får en sidste chance og så Blåbjerg ud på vb. På en måde fornuftigt nok specielt nu vi ikke skal frygte Kjærs dybdeløb/fart. Flopper han mod Lyngby også må Holgers chancer være opbrugt.
Sloth bør starte. Risgård trænger til en pause.
Jeg syntes egentlig Holgersson har faaet chancer nok. Blaabjerg skal have mere spilletid paa den centrale, og jeg syntes det ville vaere forkert at smide han ud paa backen naar han har fungeret med KP. Vores centrale forsvar har brug for kontinuiteten nu. Blaabjerg har ogsaa vaeret et stort usikkerhedsmoment paa backen, og laver en masse underligt hahasarderede afleveringer ind over midten. Saa smid heller PK ud paa venstre og Maehle ud paa hoejre. Det har allerede vist sig at fungere ok.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 2. dec 2016, 08:24

Jeg tror, at Søndergaard holder fast i det midterforsvar, som har givet 4 point i de to sidste kampe.

Mit håb er stadig, at han holder Patrick på højreback og så give debut til Bytyqi på venstreback.

Det vil være helt tosset i mine øjne, at skifte både ud i midterforsvaret og flytte f.eks. højrebacken over på venstrebacken.
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Forza » 2. dec 2016, 09:09

Jeg håber på følgende opstilling:

Larsen (ideelt set Carsten men det er jo utopi at han bliver valgt)
Mæhle KP Blåbjerg PK
Meilinger Würtz MC Risgård
Basso Ene
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Dalbjerg » 2. dec 2016, 10:07

seamann skrev:Kom frisk, hvis der er nogen, der kan pive og tude mere end de første bidragere i tråden.
Åååååh, husk nu og nyd det gode sommervejr, i stedet for at pive over at der er nogen der piver med lidt humor...

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Dalbjerg » 2. dec 2016, 10:13

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:Bliver bestemt spændende at se om Holgersson får sin plads tilbage. Kan godt være han får en sidste chance og så Blåbjerg ud på vb. På en måde fornuftigt nok specielt nu vi ikke skal frygte Kjærs dybdeløb/fart. Flopper han mod Lyngby også må Holgers chancer være opbrugt.
Sloth bør starte. Risgård trænger til en pause.
Jeg syntes egentlig Holgersson har faaet chancer nok. Blaabjerg skal have mere spilletid paa den centrale, og jeg syntes det ville vaere forkert at smide han ud paa backen naar han har fungeret med KP. Vores centrale forsvar har brug for kontinuiteten nu. Blaabjerg har ogsaa vaeret et stort usikkerhedsmoment paa backen, og laver en masse underligt hahasarderede afleveringer ind over midten. Saa smid heller PK ud paa venstre og Maehle ud paa hoejre. Det har allerede vist sig at fungere ok.
Meget enig.. Det giver simpelthen ikke mening, at ændre igen igen i midterforsvaret, når der rent faktisk har været gode tendenser i de to sidste kampe, som har givet 4 point.
Hvis vi havde en klar stjerne og leder i midterforsvaret, ja så sætter man ham selvfølgelig ind, når han er klar igen. Men jeg ser situationen, som at vi har 3 ligeværdige (så kan man selv diskutere hvor deres ligeværdige niveau så ligger i forhold til andre) spillere målt på deres indsats over de sidste 6 kampe.

Det vil også sende et signal til truppen om, at der ikke er nogle hellige køer på holdet, og det er egentlig sundt nok

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 2. dec 2016, 11:27

Dalbjerg skrev:Det vil også sende et signal til truppen om, at der ikke er nogle hellige køer på holdet, og det er egentlig sundt nok
Jeg ser ikke, at der har været hellige køer i Søndergaards tid. Hvis jeg skal squizze en ud, så er det vel kun Risgård. Han spiller hver gang. Og det er stadig absurd langt fra "hellig ko" a la Morten Olsen og Rommedahl til Søndergaard og Risgård.
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Martino » 2. dec 2016, 12:42

Buzz Killington skrev:
Martino skrev:Bliver bestemt spændende at se om Holgersson får sin plads tilbage. Kan godt være han får en sidste chance og så Blåbjerg ud på vb. På en måde fornuftigt nok specielt nu vi ikke skal frygte Kjærs dybdeløb/fart. Flopper han mod Lyngby også må Holgers chancer være opbrugt.
Sloth bør starte. Risgård trænger til en pause.
Jeg syntes egentlig Holgersson har faaet chancer nok. Blaabjerg skal have mere spilletid paa den centrale, og jeg syntes det ville vaere forkert at smide han ud paa backen naar han har fungeret med KP. Vores centrale forsvar har brug for kontinuiteten nu. Blaabjerg har ogsaa vaeret et stort usikkerhedsmoment paa backen, og laver en masse underligt hahasarderede afleveringer ind over midten. Saa smid heller PK ud paa venstre og Maehle ud paa hoejre. Det har allerede vist sig at fungere ok.
Jeg er helt enig med dig, siger bare at LS nok giver Holgersson chancen. Men jeg foretrækker også Blåbjerg men så gad jeg godt Mæhle på HB og Bytyqi få chancen på vb.
Jeg savner Winsnes

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Hovedet » 2. dec 2016, 13:39

seamann skrev:Kom frisk, hvis der er nogen, der kan pive og tude mere end de første bidragere i tråden.
Åh, mon ikke Bambø og de syv små dværge dukker op senere i tråden.

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Lindvang » 4. dec 2016, 10:45

frederikshavneren skrev:
Bosal skrev:Jeppe Kjær han har karantæne Martin Ørnskov også, så de bliver ikke et problem.
Det bliver et svækket Lyngby hold som vi skal møde, det er en kamp som vi selvfølgelig skal vinde. Kjær er ikke særlig god, men det svækker alligevel københavnerne at de må undvære ham. Afløseren bliver formentlig K. Ojo eller F. Gytkjær, som er to vidt forskellige angrebstyper.
Lyngby Boldklub er beliggende i 2800 Kongens Lyngby, som ligger i Lyngby-Taarbæk Kommune. Ergo ikke københavnere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Pastorius » 4. dec 2016, 11:05

Lindvang skrev:
frederikshavneren skrev:
Bosal skrev:Jeppe Kjær han har karantæne Martin Ørnskov også, så de bliver ikke et problem.
Det bliver et svækket Lyngby hold som vi skal møde, det er en kamp som vi selvfølgelig skal vinde. Kjær er ikke særlig god, men det svækker alligevel københavnerne at de må undvære ham. Afløseren bliver formentlig K. Ojo eller F. Gytkjær, som er to vidt forskellige angrebstyper.
Lyngby Boldklub er beliggende i 2800 Kongens Lyngby, som ligger i Lyngby-Taarbæk Kommune. Ergo ikke københavnere.
Storkøbenhavn:
Billede
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Lindvang » 4. dec 2016, 11:25

Pastorius skrev:
Lindvang skrev:
frederikshavneren skrev:
Bosal skrev:Jeppe Kjær han har karantæne Martin Ørnskov også, så de bliver ikke et problem.
Det bliver et svækket Lyngby hold som vi skal møde, det er en kamp som vi selvfølgelig skal vinde. Kjær er ikke særlig god, men det svækker alligevel københavnerne at de må undvære ham. Afløseren bliver formentlig K. Ojo eller F. Gytkjær, som er to vidt forskellige angrebstyper.
Lyngby Boldklub er beliggende i 2800 Kongens Lyngby, som ligger i Lyngby-Taarbæk Kommune. Ergo ikke københavnere.
Storkøbenhavn:
Billede
København jf. en nordjysk stadiongænger:
Billede

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd : AaB - Lyngby BK, 05.12.2016

Indlæg af Martino » 4. dec 2016, 11:59



Bedømt på dagens træning starter vi således imorgen. Skulle Risgård blive klar spiller han nok i stedet for Abildgaard men han trænede ikke med idag. Flores og Grønning trænede begge med idag, Grønning mest.
Jeg savner Winsnes

Besvar