Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Mogens » 12. dec 2016, 09:36

Buzz Killington skrev:
Funky skrev:
Brodernumsi skrev:
AllanPedersen skrev:Hej... kom lige forbi..
Blev smidt ud for mere end et halvt år siden efter heftige debatter Herinde, fordi jeg mente Lars Søndergaard var et kæmpe selvmål at hyre..

Halvdelen af jer herinde bad mig klappe i og stole på Gaardes grundige arbejde...

I mine øjne må nationens brugere på ekstra bladet
Ligne mensa sammenlignet med den her samling jubel idioter
Rend....mig....i.....røven....

Ses om et år igen...
Jubelidioter er i et ord...
"Kom lige forbi"....yeah, right :D
Det er nok et fint tidspunkt for mods at tjekke om der er et sammenfald mellem AllanP's ip og andre brugere herinde.
Der er nogle, der er af absolut samme holdning som Allan P, men ingen der skriver ligeså ringe, så mon ikke han trods alt kun har den ene profil???
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 12. dec 2016, 13:17

Funky skrev:
Maglau skrev:Jeg er fuldstændig enig i dine betragtninger af holdet og de problemer vi står.
Som du rigtig skriver så det en hønen og ægget diskussion på om det er holdet eller træneren.
Jeg ved godt meget kedeligt at have den holdning jeg har men
Jeg tror og har tillid til at AaB's ledelse træffer den rigtige beslutning i vinterpausen.
Hvis de fyrer LS er det fordi de ikke mener at truppen spillerne og holdet udvikler sig i dem rigtige retning
Hvis de beholder ham er det fordi de qua deres indgående kendskab og erfaring kan se der bliver arbejdet med de rigtige ting som skal bringe holdet frem. At udviklingen af egne talenter er på rette spor med de bump der er i sådan en proces

Jeg har ikke indsigten til at bedømme om LS er en ny pehrsson eller ny Kent/Hamrén. For fælles for de tre er at deres start var dårlig og de var udskældte herinde, men det endte op med i AaB er som bekendt ret forskelligt.
Men det tror jeg personerne omkring AaB har.
Jeg deler din kedelige holdning. :thumbsup:
Hvad laver vi egentlig her på debatsiden :cool:
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Kokkefar » 15. dec 2016, 09:11

Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Sådan en udmelding betyder jo ikke en skid. Han kan alligevel blive fyret i morgen. Det ville jo ikke give nogen mening at melde en fyring ud en fredag aften efter en kamp. Den kommer mandag formiddag.
Den melding er alt for stærk til at kunne gå ud at fyre ham i morgen (eller inden næste sæson). Men håber da du er klogere end jeg.
Det var jeg heldigvis :thumbsup:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 09:44

Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Sådan en udmelding betyder jo ikke en skid. Han kan alligevel blive fyret i morgen. Det ville jo ikke give nogen mening at melde en fyring ud en fredag aften efter en kamp. Den kommer mandag formiddag.
Den melding er alt for stærk til at kunne gå ud at fyre ham i morgen (eller inden næste sæson). Men håber da du er klogere end jeg.
Det var jeg heldigvis :thumbsup:
Det er sjældent man kan smile af og være lettet over at tage fejl. Jeg syntes ikke at Gaarde havde behøvet at bakke så stærkt op på det tidspunkt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Yankee » 15. dec 2016, 09:49

Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Sådan en udmelding betyder jo ikke en skid. Han kan alligevel blive fyret i morgen. Det ville jo ikke give nogen mening at melde en fyring ud en fredag aften efter en kamp. Den kommer mandag formiddag.
Den melding er alt for stærk til at kunne gå ud at fyre ham i morgen (eller inden næste sæson). Men håber da du er klogere end jeg.
Det var jeg heldigvis :thumbsup:
Det er sjældent man kan smile af og være lettet over at tage fejl. Jeg syntes ikke at Gaarde havde behøvet at bakke så stærkt op på det tidspunkt.
Det viser vel at det ikke er Gaarde der har taget beslutningen - eller som minimum at han skulle have beslutningen godkendt i bestyrelsen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 15. dec 2016, 09:56

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:
Pastorius skrev:
Kokkefar skrev:Sådan en udmelding betyder jo ikke en skid. Han kan alligevel blive fyret i morgen. Det ville jo ikke give nogen mening at melde en fyring ud en fredag aften efter en kamp. Den kommer mandag formiddag.
Den melding er alt for stærk til at kunne gå ud at fyre ham i morgen (eller inden næste sæson). Men håber da du er klogere end jeg.
Det var jeg heldigvis :thumbsup:
Det er sjældent man kan smile af og være lettet over at tage fejl. Jeg syntes ikke at Gaarde havde behøvet at bakke så stærkt op på det tidspunkt.
Det viser vel at det ikke er Gaarde der har taget beslutningen - eller som minimum at han skulle have beslutningen godkendt i bestyrelsen.
Mjae, det beviser i hvert fald de snakker om tingene og tænker sig grundigt om, inden de skrider til handling - og det ville jeg også forvente af en velfungerende organisation. Jeg tror på en af problemerne har været Jonas Dal vs EfB-problematikken, så den økonomiske konsekvens af beslutningen har været uklar. I sådan en situation er det også helt naturligt at inddrage bestyrelsen.

Efter det her forløb, er det i hvert fald meget svært at se en trænerfyring i AaB i løbet af en halvsæson fremover. Det ville kræve en meget dramtisk hændelse.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar