Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af BoT » 9. dec 2016, 12:58

Det kommer under alle omstændigheder til at blive en grim oplevelse.

Jeg er stadig klart tilfreds, hvis vi kan krige en frygtelig 1-0 sejr hjem. I vores situation har jeg absolut ingen forventning om "at følge den røde tråd" eller at spille offensiv champagne-bold. Vi skal bare have 3 point.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Elscorpio » 9. dec 2016, 13:22

er Würtz skadet?

seamann

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af seamann » 9. dec 2016, 13:22

Elscorpio skrev:er Würtz skadet?
Jep, for mange gule mærker.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Gnu » 9. dec 2016, 13:36

Jeg bliver seriøst bange for, at Lars Søndergaard ikke aner, hvor hurtigt det går inde på midten af en fodboldbane, hvis han seriøst overvejer Holgersson på den position. Aaarhmen. Risgård er ikke noget lyn på fødderne, men han har da lidt teknik og er i det mindste i stand til at beskytte og holde på bolden. Holgersson kan intet med bolden og vender som en færge. Jeg kan dårligt forestille mig en spiller, som passer dårligere til at spille centralt på midten.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 9. dec 2016, 13:50

seamann skrev:
Elscorpio skrev:er Würtz skadet?
Jep, for mange gule mærker.
Du er on fire i dag!!!
- FlæskeFrank

seamann

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af seamann » 9. dec 2016, 14:03

FlæskeFrank skrev:
seamann skrev:
Elscorpio skrev:er Würtz skadet?
Jep, for mange gule mærker.
Du er on fire i dag!!!
Yes.
Fredag - og ser frem til at se Holger Messison drive gæk med Saneh og Krüger.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 9. dec 2016, 14:12

I øvrigt pudsigt med Sanneh. Ingen sæsonen var alle sportschefer tossede over ikke at man hentede ham.

Der har været meget stille omkring ham henover efteråret. Han har vist, hvorfor han blev hyped, men også at der et stykke vej endnu.

Han har kontraktudløb til sommer, men jeg tænker ikke den spillede forsvarer. Der er vel mere Thelander over ham.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 9. dec 2016, 14:54

Holger som mulig Risgård-erstatning på midten? Wow, did not see that one coming...

Vurderingen må være, at det bliver en langsom kamp med masser af spilstop og dertil hørende dødbolde, som enten skal heades ud af feltet eller i modstandernes mål. Det er måske ikke den allerringeste spådom. Og selv de argeste modstandere af Holger må vel indrømme, at han ikke er helt ringe på låget (når han får placeret sig ordentligt). Det er ikke en opstilling til 'den lange bane', den kan kun forklares ud fra, at det eneste som tæller lige nu er 3 point. Den analyse fejler vel heller ikke noget.

Stor respekt til LS hvis det bliver til 3 fortjente AaB-point.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Kokkefar » 9. dec 2016, 14:56

FlæskeFrank skrev:I øvrigt pudsigt med Sanneh. Ingen sæsonen var alle sportschefer tossede over ikke at man hentede ham.

Der har været meget stille omkring ham henover efteråret. Han har vist, hvorfor han blev hyped, men også at der et stykke vej endnu.

Han har kontraktudløb til sommer, men jeg tænker ikke den spillede forsvarer. Der er vel mere Thelander over ham.
Han er da i det mindste ligeså målfarlig som vores topscorer.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Martino » 9. dec 2016, 15:08

Hallur er ikke med for Horsens hvilket må siges at være en svækkelse. Jeg kan rigtig godt lide ham som type og synes også dengang det var en fejl vi lod ham gå, uden jeg skal lyde bagklog.
Holgersson på midt...jamen lad os da se om vi kan krige en 1-0 sejr hjem nede hos Salamidrengene. Ved sgu ikke hvad jeg skal mene om det...Der er også noget smukt over kick n' rush bold.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3268
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Brodernumsi » 9. dec 2016, 16:26

AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..


Det bliver en fest! Uanset resultatet så tænker jeg at dette line up er så langt fra, hvad AaB under PEA har prøvet at bygge op, så jeg ikke ser anden udvej end et trænerskifte!

At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
Det er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Der er nogen der gider checke LS for en aneurisme i hjernen?

Hey drenge! Bassogog er skadet, vi smider lige CC på toppen...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Kristian » 9. dec 2016, 16:44

Funky skrev:Holger som mulig Risgård-erstatning på midten? Wow, did not see that one coming...

Vurderingen må være, at det bliver en langsom kamp med masser af spilstop og dertil hørende dødbolde, som enten skal heades ud af feltet eller i modstandernes mål. Det er måske ikke den allerringeste spådom. Og selv de argeste modstandere af Holger må vel indrømme, at han ikke er helt ringe på låget (når han får placeret sig ordentligt). Det er ikke en opstilling til 'den lange bane', den kan kun forklares ud fra, at det eneste som tæller lige nu er 3 point. Den analyse fejler vel heller ikke noget.

Stor respekt til LS hvis det bliver til 3 fortjente AaB-point.
Sorry, men Holger som midt er helt godnat og det kommer til at fejle totalt.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13698
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 9. dec 2016, 16:52

Kristian skrev:
Funky skrev:Holger som mulig Risgård-erstatning på midten? Wow, did not see that one coming...

Vurderingen må være, at det bliver en langsom kamp med masser af spilstop og dertil hørende dødbolde, som enten skal heades ud af feltet eller i modstandernes mål. Det er måske ikke den allerringeste spådom. Og selv de argeste modstandere af Holger må vel indrømme, at han ikke er helt ringe på låget (når han får placeret sig ordentligt). Det er ikke en opstilling til 'den lange bane', den kan kun forklares ud fra, at det eneste som tæller lige nu er 3 point. Den analyse fejler vel heller ikke noget.

Stor respekt til LS hvis det bliver til 3 fortjente AaB-point.
Sorry, men Holger som midt er helt godnat og det kommer til at fejle totalt.
Jeg gentager gerne: Stor respekt til LS hvis det bliver til 3 fortjente AaB-point. Og selv hvis det gør tror jeg ikke, det er et udtryk for, at AaB har fundet sig en ny midtbanegeneral i Holger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 9. dec 2016, 17:02

Risgård er ikke blevet klar.

Startopstillingen:

Larsen
Patrick - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - Christensen - Holgersson - Abildgaard
Børsting
Bassogog


Reserver:

CC
Sloth
Ene
Risgård
Flores
Mæhle
Grønning

:aabfan:

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1640
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Patmand » 9. dec 2016, 17:05

Funky skrev:Jeg gentager gerne: Stor respekt til LS hvis det bliver til 3 fortjente AaB-point. Og selv hvis det gør tror jeg ikke, det er et udtryk for, at AaB har fundet sig en ny midtbanegeneral i Holger.
Jeg læser ud af dit skrevne ord, at du ikke har sendt meget respekt i Lars Søndergaards retning ifm. de seneste to sejre.
Det forstår jeg såmænd godt.

Angående Holgersson på midtbanen - det er helt i skoven.

Og det er nu blevet bekræftet at han starter på midtbanen. Tak skæbne.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5222
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Jakobsen » 9. dec 2016, 17:07

Holgersson på central midt. Manden får jo Farmer til at ligne Iniesta. Jeg gætter på det vi får at se er AaB med tre stoppere for første gang i årevis og, at Børsting glider ned på midtbanen.

Tror den reelle opstilling bliver

Larsen

Paddy, Kasper P, Holger, Blåbjerg, Ahlmann

Meilinger, Magnus C, Abildgaard, Børsten

Basso
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af hje1980 » 9. dec 2016, 17:08

Uanset om det giver 3 point så er dettr en HÅN mod de spillere i AaB der besidder en teknik!

Gaarde - hvis dette er vejen frem for AaB's spillestil så kommet jeg ikke på stadion sålænge den stil praktiseres!!!

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Nitten » 9. dec 2016, 17:12

Uanset hvordan udfaldet bliver idag må det være LS sidste kamp i spidsen for holdet. Han har nu formået igen at fjerne lidt mere af det et AaB hold burde stå for. Vi ligner mere og mere det LS forlod i Sønderjyske og det er bare ikke godt nok. Det kan ikke fortsætte på den her måde. LS skal væk

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Kenneth K » 9. dec 2016, 17:13

frederikshavneren skrev: Startopstillingen:

Larsen
Patrick - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - Christensen - Holgersson - Abildgaard
Børsting
Bassogog
:o

Skål, Lars!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4747
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Maglau » 9. dec 2016, 17:14

Jøsses
rygterne om at LS er blevet fyret sgu nok rigtige og så har han lige en lille hævn i ærmet - Holger den midtstopper i ligaen med den ringeste teknik, ham smider vi lige ind på midtbanen.
Kan ikke påstå at jeg glæder mig til at se kampen
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar