Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 6. dec 2016, 06:25

Årets sidste kamp er mod et oprykker hold som er gået helt i stå.

Larsen
Patrick - KP - Holgersson - Ahlmann
Meilinger - Børsting - Risgård - Sloth
Baasogog
Pohl
.
Würtz er i karantæne. KP er den mindst ringe af midterforsvarerne, Blåbjerg og Holgersson har hver især deres udfordringer at arbejde med.

I øvrigt kan det blive første gang i mange år at vi spiller en Superliga kamp foran et trecifret antal tilskuere. Til Horsens' seneste hjemmekamp mod Viborg var der et imponerende fremmøde på omtrent 1.050 tilskuere (og der var endda gratis adgang). Horsens har tydeligvis ikke lokalområdets opbakning.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2016, 07:11

frederikshavneren skrev:Årets sidste kamp er mod et oprykker hold som er gået helt i stå.

Larsen
Patrick - KP - Holgersson - Ahlmann
Meilinger - Børsting - Risgård - Sloth
Baasogog
Pohl
.
Würtz er i karantæne. KP er den mindst ringe af midterforsvarerne, Blåbjerg og Holgersson har hver især deres udfordringer at arbejde med.

I øvrigt kan det blive første gang i mange år at vi spiller en Superliga kamp foran et trecifret antal tilskuere. Til Horsens' seneste hjemmekamp mod Viborg var der et imponerende fremmøde på omtrent 1.050 tilskuere. Horsens har tydeligvis ikke lokalområdets opbakning.
Vi skal selvfølgelig ikke ændre på vores midterforsvar, når det nu endelig holder nogenlunde tæt.

Magnus Christensen starter selvfølgelig inde, men det gør Sloth ikke. Jeg tror ikke på at Børsting vil blive brugt på midten.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af FIDEL » 6. dec 2016, 12:55

Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:Årets sidste kamp er mod et oprykker hold som er gået helt i stå.

Larsen
Patrick - KP - Holgersson - Ahlmann
Meilinger - Børsting - Risgård - Sloth
Baasogog
Pohl
.
Würtz er i karantæne. KP er den mindst ringe af midterforsvarerne, Blåbjerg og Holgersson har hver især deres udfordringer at arbejde med.

I øvrigt kan det blive første gang i mange år at vi spiller en Superliga kamp foran et trecifret antal tilskuere. Til Horsens' seneste hjemmekamp mod Viborg var der et imponerende fremmøde på omtrent 1.050 tilskuere. Horsens har tydeligvis ikke lokalområdets opbakning.
Vi skal selvfølgelig ikke ændre på vores midterforsvar, når det nu endelig holder nogenlunde tæt.

Magnus Christensen starter selvfølgelig inde, men det gør Sloth ikke. Jeg tror ikke på at Børsting vil blive brugt på midten.
Lige netop i denne kamp imod Horsens, vil jeg mene, at det er meget godt at spille med Holgersson, som er mere fysisk end Blåbjerg. Der bliver meget duel-spil og direkte spil, og det er vigtigt at vi kan stå imod indlæg og dødbolde, hvilket jeg så iøvrigt tror vi får mere end svært ved.

Det er vigtigt at Risgård bliver klar til denne kamp, ellers står vi med en ung og urutineret central midtbane. Det vil give mest mening med Risgård og Sloth, da vi får brug for at holde i bolden og spille den rundt til vores tekniske spillere.
Jeg tror på et 1-2 nederlag da vi er uden Würtz.

Jeg ville stille sådan op:

N. Larsen
Mæhle-KP-Holgersson-Ahlmann
Meilinger-Sloth-Risgård-Børsting
Bassogog-Enevoldsen

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Maglau » 6. dec 2016, 14:28

FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
frederikshavneren skrev:Årets sidste kamp er mod et oprykker hold som er gået helt i stå.

Larsen
Patrick - KP - Holgersson - Ahlmann
Meilinger - Børsting - Risgård - Sloth
Baasogog
Pohl
.
Würtz er i karantæne. KP er den mindst ringe af midterforsvarerne, Blåbjerg og Holgersson har hver især deres udfordringer at arbejde med.

I øvrigt kan det blive første gang i mange år at vi spiller en Superliga kamp foran et trecifret antal tilskuere. Til Horsens' seneste hjemmekamp mod Viborg var der et imponerende fremmøde på omtrent 1.050 tilskuere. Horsens har tydeligvis ikke lokalområdets opbakning.
Vi skal selvfølgelig ikke ændre på vores midterforsvar, når det nu endelig holder nogenlunde tæt.

Magnus Christensen starter selvfølgelig inde, men det gør Sloth ikke. Jeg tror ikke på at Børsting vil blive brugt på midten.
Lige netop i denne kamp imod Horsens, vil jeg mene, at det er meget godt at spille med Holgersson, som er mere fysisk end Blåbjerg. Der bliver meget duel-spil og direkte spil, og det er vigtigt at vi kan stå imod indlæg og dødbolde, hvilket jeg så iøvrigt tror vi får mere end svært ved.

Det er vigtigt at Risgård bliver klar til denne kamp, ellers står vi med en ung og urutineret central midtbane. Det vil give mest mening med Risgård og Sloth, da vi får brug for at holde i bolden og spille den rundt til vores tekniske spillere.
Jeg tror på et 1-2 nederlag da vi er uden Würtz.

Jeg ville stille sådan op:

N. Larsen
Mæhle-KP-Holgersson-Ahlmann
Meilinger-Sloth-Risgård-Børsting
Bassogog-Enevoldsen
Det kommer ikke til at ske at vi kører med cm med Risgaard og Sloth, vi bliver piv åbne.
MC spiller helt sikkert og jeg tror man vil ALT for at Risgaard spiller ved siden af ham
Holgersson nej tak.
Tror også PK tager den højre back da han er bedre defensivt
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af AaB-Jones » 6. dec 2016, 14:59

Magnus Christensen har nu i 3 kampe i træk været totalt væk - han fylder tæt på ingenting defensivt og er tøvende i både sin boldomgang og sit presspil. Han skal nok blive et aktiv, men han ligner i den grad en spiller, der trænger til en pause på bænken.

Sandheden om at vi bliver pivåbne uden ham forstår jeg simpelthen ikke! Jeg ville også rykke Børsting ind centralt for at få noget energi og nærkampsstyrke derind. Jeg tror ikke, at Risgård bliver klar, så jeg ville spille Sloth og Børsting centralt med Mæhle og Meilinger på hver sin kant. Skulle Risgård mod forventning blive klar, så ville jeg rykke ham ind i stedet for Sloth. Det giver plads til Ene ved siden af Bassogog - og det tror jeg kan være en fin duo mod et stærkt centerforsvar i Horsens.

Lad os nu snuppe den afgørende sejr - så kan trænerjagten begynde bagefter..

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. dec 2016, 15:37

AaB-Jones skrev:Magnus Christensen har nu i 3 kampe i træk været totalt væk - han fylder tæt på ingenting defensivt og er tøvende i både sin boldomgang og sit presspil. Han skal nok blive et aktiv, men han ligner i den grad en spiller, der trænger til en pause på bænken.

Sandheden om at vi bliver pivåbne uden ham forstår jeg simpelthen ikke! Jeg ville også rykke Børsting ind centralt for at få noget energi og nærkampsstyrke derind. Jeg tror ikke, at Risgård bliver klar, så jeg ville spille Sloth og Børsting centralt med Mæhle og Meilinger på hver sin kant. Skulle Risgård mod forventning blive klar, så ville jeg rykke ham ind i stedet for Sloth. Det giver plads til Ene ved siden af Bassogog - og det tror jeg kan være en fin duo mod et stærkt centerforsvar i Horsens.

Lad os nu snuppe den afgørende sejr - så kan trænerjagten begynde bagefter..
Fra superliga.dk - Lyngby kampen:

Magnus C: Vundne tacklinger 2, clearinger 5, vundne luftdueller 5

Würtz: Vundne tacklinger 1, clearinger 5, vundne luftdueller 5

Han har problemer med afspillet nogle gange, men defensivt synes jeg at han gør det fremragende. Jeg er sikker på at statistikken viser det samme som ovenfor, for de to andre af de seneste kampe.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. dec 2016, 15:42

Jesper Schmidt skrev:
AaB-Jones skrev:Magnus Christensen har nu i 3 kampe i træk været totalt væk - han fylder tæt på ingenting defensivt og er tøvende i både sin boldomgang og sit presspil. Han skal nok blive et aktiv, men han ligner i den grad en spiller, der trænger til en pause på bænken.

Sandheden om at vi bliver pivåbne uden ham forstår jeg simpelthen ikke! Jeg ville også rykke Børsting ind centralt for at få noget energi og nærkampsstyrke derind. Jeg tror ikke, at Risgård bliver klar, så jeg ville spille Sloth og Børsting centralt med Mæhle og Meilinger på hver sin kant. Skulle Risgård mod forventning blive klar, så ville jeg rykke ham ind i stedet for Sloth. Det giver plads til Ene ved siden af Bassogog - og det tror jeg kan være en fin duo mod et stærkt centerforsvar i Horsens.

Lad os nu snuppe den afgørende sejr - så kan trænerjagten begynde bagefter..
Fra superliga.dk - Lyngby kampen:

Magnus C: Vundne tacklinger 2, clearinger 5, vundne luftdueller 5

Würtz: Vundne tacklinger 1, clearinger 5, vundne luftdueller 5

Han har problemer med afspillet nogle gange, men defensivt synes jeg at han gør det fremragende. Jeg er sikker på at statistikken viser det samme som ovenfor, for de to andre af de seneste kampe.
Må jeg i øvrigt lige tilføje at det i mine øjne er vores anfører som fylder for lidt, såvel defensivt som offensivt, og som leder.
For mig har Würtz været sæsonens helt store skuffelse.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 6. dec 2016, 16:24

AaB-Jones skrev:Magnus Christensen har nu i 3 kampe i træk været totalt væk - han fylder tæt på ingenting defensivt og er tøvende i både sin boldomgang og sit presspil. Han skal nok blive et aktiv, men han ligner i den grad en spiller, der trænger til en pause på bænken.

Sandheden om at vi bliver pivåbne uden ham forstår jeg simpelthen ikke! Jeg ville også rykke Børsting ind centralt for at få noget energi og nærkampsstyrke derind. Jeg tror ikke, at Risgård bliver klar, så jeg ville spille Sloth og Børsting centralt med Mæhle og Meilinger på hver sin kant. Skulle Risgård mod forventning blive klar, så ville jeg rykke ham ind i stedet for Sloth. Det giver plads til Ene ved siden af Bassogog - og det tror jeg kan være en fin duo mod et stærkt centerforsvar i Horsens.

Lad os nu snuppe den afgørende sejr - så kan trænerjagten begynde bagefter..
I de tre kampe har vi fået 7 point. Hvem af de andre er det så der har gjort det så godt at vi kan spille med en minus-ressource som centralmidtbanespiller, og alligevel slippe afsted med point?
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 7. dec 2016, 10:16

Vi kan vel forvente Risgård spiller centralt.

Jeg håber, at Kakeeto spiller i stedet for Würtz. For det vil betyde, at han er tættere på end frygtet.

Alternativt ville Sloth være rar at se på banen.

Magnus Christensen kunne også være dejlig at se, men som Sloth er jeg ikke sikker på hans evner på den plads.

Patrick mener jeg ikke er en option. Der er for mange løsningsmuligheder før ham.

Da det er efterårets sidste kamp, så havde jeg gerne set debut til Bytyqi, men Ahlmann spiller vel hele kampen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2016, 10:30

FlæskeFrank skrev:Vi kan vel forvente Risgård spiller centralt.

Jeg håber, at Kakeeto spiller i stedet for Würtz. For det vil betyde, at han er tættere på end frygtet.

Alternativt ville Sloth være rar at se på banen.

Magnus Christensen kunne også være dejlig at se, men som Sloth er jeg ikke sikker på hans evner på den plads.

Patrick mener jeg ikke er en option. Der er for mange løsningsmuligheder før ham.

Da det er efterårets sidste kamp, så havde jeg gerne set debut til Bytyqi, men Ahlmann spiller vel hele kampen.
Hvis vi begynder at hive folk (Kakeeto) ind der ikke rigtig har været i nærheden af spilletid for nyligt, så er der da først for alvor panik.

Jeg er overbevist om at det vi spiller således, hvis Risgaard er klar:


De to ubesatte går i prioriteret rækkefølge denne vej:
Børsting/Abildgaard/Flores/Sloth
Børsting/Ene/Flores
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 7. dec 2016, 11:35

Pastorius skrev:Hvis vi begynder at hive folk (Kakeeto) ind der ikke rigtig har været i nærheden af spilletid for nyligt, så er der da først for alvor panik.
Nu er det vel blot, at han(Kakeeto) kun kan spille en plads på holdet. Og den plads er fuldblods en anden(Würtz).

Så det har intet med panik at gøre. Reservemålmanden er jo også kun i spil til en plads på holdet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2016, 12:03

FlæskeFrank skrev:
Pastorius skrev:Hvis vi begynder at hive folk (Kakeeto) ind der ikke rigtig har været i nærheden af spilletid for nyligt, så er der da først for alvor panik.
Nu er det vel blot, at han(Kakeeto) kun kan spille en plads på holdet. Og den plads er fuldblods en anden(Würtz).

Så det har intet med panik at gøre. Reservemålmanden er jo også kun i spil til en plads på holdet.
Tja, Jeg bliver i hvert fald meget overrasket hvis han får pladsen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 7. dec 2016, 12:11

Pastorius skrev:Tja, Jeg bliver i hvert fald meget overrasket hvis han får pladsen.
Modsat dig ville jeg være positivt overrasket...

Men der er pludselig mange spillere i spil til mange pladser, hvis også Flores er tilbage. Ene mener vel også han skal spille. Børsting forbliver vel i angrebet, minimum på banen.

Så selv med Würtz vil nok flere spillere blive sorteper. Udgjorde Ene og Risgård ikke den centrale midtbane tilbage i vores Europacupkval i 2007. Måske det kun var mod finnerne. Men nu panikknappen er tilstede, så kunne det være et spændende bud.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2016, 12:50

Jeg kan ikke forestille mig at man laver mere om end højst nødvendigt på de opstillinger der har givet os point i de seneste kampe.

Så jeg formoder at ahlmann afløser Mæhle (eller pk, men det tror jeg ikke op), og så må resten kæmpe om Wurtz' plads. Bliver Risgaard ikke klar, bliver det mere mudret, så kan vi godt risikere der bliver rodet noget mere rundt i gryden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Maglau » 7. dec 2016, 13:12

FlæskeFrank skrev:
Pastorius skrev:Hvis vi begynder at hive folk (Kakeeto) ind der ikke rigtig har været i nærheden af spilletid for nyligt, så er der da først for alvor panik.
Nu er det vel blot, at han(Kakeeto) kun kan spille en plads på holdet. Og den plads er fuldblods en anden(Würtz).

Så det har intet med panik at gøre. Reservemålmanden er jo også kun i spil til en plads på holdet.
Mon Ikke Abildgaard er et godt stykke foran Kakeeto i køen og de spiller vel også ca samme plads?
Jeg er sikker på Magnus C spiller den ene defensive plads men yderst spændende hvem der hives ind til den anden, men tror ikke på at den kommer til at bestå af to førsteårs seniorer.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af AaB-Jones » 7. dec 2016, 15:21

Jesper Schmidt skrev:
Jesper Schmidt skrev:
AaB-Jones skrev:Magnus Christensen har nu i 3 kampe i træk været totalt væk - han fylder tæt på ingenting defensivt og er tøvende i både sin boldomgang og sit presspil. Han skal nok blive et aktiv, men han ligner i den grad en spiller, der trænger til en pause på bænken.

Sandheden om at vi bliver pivåbne uden ham forstår jeg simpelthen ikke! Jeg ville også rykke Børsting ind centralt for at få noget energi og nærkampsstyrke derind. Jeg tror ikke, at Risgård bliver klar, så jeg ville spille Sloth og Børsting centralt med Mæhle og Meilinger på hver sin kant. Skulle Risgård mod forventning blive klar, så ville jeg rykke ham ind i stedet for Sloth. Det giver plads til Ene ved siden af Bassogog - og det tror jeg kan være en fin duo mod et stærkt centerforsvar i Horsens.

Lad os nu snuppe den afgørende sejr - så kan trænerjagten begynde bagefter..
Fra superliga.dk - Lyngby kampen:

Magnus C: Vundne tacklinger 2, clearinger 5, vundne luftdueller 5

Würtz: Vundne tacklinger 1, clearinger 5, vundne luftdueller 5

Han har problemer med afspillet nogle gange, men defensivt synes jeg at han gør det fremragende. Jeg er sikker på at statistikken viser det samme som ovenfor, for de to andre af de seneste kampe.
Må jeg i øvrigt lige tilføje at det i mine øjne er vores anfører som fylder for lidt, såvel defensivt som offensivt, og som leder.
For mig har Würtz været sæsonens helt store skuffelse.
Beklager det sene svar, Jesper.

Jeg vil ikke modsige mig fakta (statistikken), men jeg holder fast i min oplevelse af, at Magnus overspilles for nemt, fordi han ofte timer sit pres dårligt. Mod Lyngby kom han i duelspil i flere omgange, fordi han selv tog for lange/langsomme træk med bolden og derfor måtte tackle for ikke at miste den.

Det ændrer ikke på, at Würtz også har underpræsteret - og det er desværre en tendens, at hverken ham eller Risgård historisk har evnet at løfte sig selv eller holdet i perioder med modgang.

Jeg tror stadig ikke på, at Magnus og Würtz bliver en duo for fremtiden, og jeg holder fast i, at Magnus har lignet en, der trænger til en pause.

Pastorius - måske fik jeg givet en for hård kritik af Magnus. Jeg mindes nu ikke at have kaldt ham dødvægt, men mener du seriøst, at vi har præsteret i de seneste 3 kampe. At vi har fået 7 point er da svineheld - og derfor ikke et vidnesbyrd om, at vi har "fat i noget" fx på vores centrale midt. I de tre seneste 2. halvlege har vi været spillet af brættet af modstandere, som på dagen ikke ramte et specielt højt niveau. Jeg er normalt ganske positiv omkring holdet, men jeg må sige, at jeg er bekymret!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2016, 15:34

AaB-Jones skrev: Pastorius - måske fik jeg givet en for hård kritik af Magnus. Jeg mindes nu ikke at have kaldt ham dødvægt, men mener du seriøst, at vi har præsteret i de seneste 3 kampe. At vi har fået 7 point er da svineheld - og derfor ikke et vidnesbyrd om, at vi har "fat i noget" fx på vores centrale midt. I de tre seneste 2. halvlege har vi været spillet af brættet af modstandere, som på dagen ikke ramte et specielt højt niveau. Jeg er normalt ganske positiv omkring holdet, men jeg må sige, at jeg er bekymret!
Hvis du har fulgt hvad jeg ellers skriver, så tror jeg ikke du vil være i tvivl om jeg ikke mener vi har præsteret. Men når vi nu har hentet resultaterne, og det ikke tidligere har givet det store afkast at ændre en hel masse ting fra gang til gang, så synes jeg det er fornuftigt at forsøge at ændre så lidt som muligt, indtil vinterpausen.

...og derefter er jeg klar til blodige revolutioner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af 634 » 7. dec 2016, 20:08

Den nemmeste sammensætning af holdet er genvalg af alle og Wurtz afløses af Ahlman.
Fordi sejr og rent mål skal man ikke ændre unødigt ved. Selvfølgelig kan en god fodboldspiller som Ahlman spille i midt-midt, og hvis ikke det fungerer kan han bytte plads med Risgaard.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 7. dec 2016, 21:18

634 skrev:Den nemmeste sammensætning af holdet er genvalg af alle og Wurtz afløses af Ahlman.
Fordi sejr og rent mål skal man ikke ændre unødigt ved. Selvfølgelig kan en god fodboldspiller som Ahlman spille i midt-midt, og hvis ikke det fungerer kan han bytte plads med Risgaard.
Hvordan vil du spille Mæhle, PK og Alhmann?
(Jeg græder, hvis du vil havePK til at dække Würtz' plads ved siden af MC).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af 634 » 7. dec 2016, 22:24

Pastorius skrev:
634 skrev:Den nemmeste sammensætning af holdet er genvalg af alle og Wurtz afløses af Ahlman.
Fordi sejr og rent mål skal man ikke ændre unødigt ved. Selvfølgelig kan en god fodboldspiller som Ahlman spille i midt-midt, og hvis ikke det fungerer kan han bytte plads med Risgaard.
Hvordan vil du spille Mæhle, PK og Alhmann?
(Jeg græder, hvis du vil havePK til at dække Würtz' plads ved siden af MC).
Ahlman erstatter Würtz, de 10 andre for genvalg fra opstillingen mod Lyngby.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar