Årets kåringer i AaB.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Årets kåringer i AaB.

Indlæg af 9520AaB » 24. dec 2016, 16:08

Synes vi i fællesskab skal se tilbage på AaB året med debatside kåringer.

Årets selvmål - Würtz (træningskamp mod St. Pauli).

Årets drop - Larsen (frispark mod SIF, hvor han dukkede sig for at undgå bolden).

Årets skade - Enevoldsen (hvem ved egentlig hvad han fejler, udover at han altid er skadet).

Årets fejlplacering - Holgersson på midtbanen (kunne have været Risgård som angriber også).

Årets mest savnede - Dalsgaard (savner sgu drengen:-))

Årets mest overvurderede - Augo som hjælpetræner (ja ja, ved der er mange andre gode bud).

Fyld på folkens, lad os gøre 2016 til et år vi kan smile af sammen.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af KJ » 24. dec 2016, 16:48

Årets mest desperate troll-tråd: Denne...

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af 9520AaB » 24. dec 2016, 17:22

KJ skrev:Årets mest desperate troll-tråd: Denne...
Nææh der misforstår du budskabet. Ønsker vi kan smile af 2016, i stedet for alle de tråde hvor vi skyder og er sure på det hele.
Men lad være med at lege med, ok for mig.
God jul til dig også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af McMark » 25. dec 2016, 01:43

Årets selvmål var klart da Mads Fenger scorede til 1-0 på Aalborg Stadion!
Årets drop har jeg ikke de store indvendinger imod.
Årets skade var da Cornelius måtte udgå i det tolvte minut på Aalborg Stadion.
Årets fejlplacering er der alt for mange at vælge imellem - så fair nok med Holger som 6'er.
Årets mest savnede er uden tvivl Allan Kuhn!
Årets mest overvurderede er satme også svær. Synes dog ikke at det er Augo, da jeg ikke havde de store forventninger til ham som hjælpetræner. Beslutningen om at beholde Spalvis derimod... Det virkede genialt, men viste sig at være helt håbløst!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Funky » 25. dec 2016, 11:04

9520AaB skrev:Synes vi i fællesskab skal se tilbage på AaB året med debatside kåringer.

Årets selvmål - Würtz (træningskamp mod St. Pauli).

Årets drop - Larsen (frispark mod SIF, hvor han dukkede sig for at undgå bolden).

Årets skade - Enevoldsen (hvem ved egentlig hvad han fejler, udover at han altid er skadet).

Årets fejlplacering - Holgersson på midtbanen (kunne have været Risgård som angriber også).

Årets mest savnede - Dalsgaard (savner sgu drengen:-))

Årets mest overvurderede - Augo som hjælpetræner (ja ja, ved der er mange andre gode bud).

Fyld på folkens, lad os gøre 2016 til et år vi kan smile af sammen.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Taget i betragtning af Holgers midtbanekamp på ingen måde var mandens ringeste, så syns jeg det er en hård dom.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af 9520AaB » 25. dec 2016, 11:57

Årets kamp - er vel meget subjektiv vurderet, men point i Parken tæller højt hos mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af NIN » 25. dec 2016, 11:58

Funky skrev:
9520AaB skrev:Synes vi i fællesskab skal se tilbage på AaB året med debatside kåringer.

Årets selvmål - Würtz (træningskamp mod St. Pauli).

Årets drop - Larsen (frispark mod SIF, hvor han dukkede sig for at undgå bolden).

Årets skade - Enevoldsen (hvem ved egentlig hvad han fejler, udover at han altid er skadet).

Årets fejlplacering - Holgersson på midtbanen (kunne have været Risgård som angriber også).

Årets mest savnede - Dalsgaard (savner sgu drengen:-))

Årets mest overvurderede - Augo som hjælpetræner (ja ja, ved der er mange andre gode bud).

Fyld på folkens, lad os gøre 2016 til et år vi kan smile af sammen.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Taget i betragtning af Holgers midtbanekamp på ingen måde var mandens ringeste, så syns jeg det er en hård dom.
Selv om det ikke var hans dårligste kamp, kan det jo godt være åretes fejlplacering af trænerteamet. Nu var resultatet og spillet jo ikke ligefrem fantastisk. Jeg tror ikke han får mange flere kampe på den position.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Funky » 25. dec 2016, 12:55

NIN skrev:
Funky skrev:
9520AaB skrev:Synes vi i fællesskab skal se tilbage på AaB året med debatside kåringer.

Årets selvmål - Würtz (træningskamp mod St. Pauli).

Årets drop - Larsen (frispark mod SIF, hvor han dukkede sig for at undgå bolden).

Årets skade - Enevoldsen (hvem ved egentlig hvad han fejler, udover at han altid er skadet).

Årets fejlplacering - Holgersson på midtbanen (kunne have været Risgård som angriber også).

Årets mest savnede - Dalsgaard (savner sgu drengen:-))

Årets mest overvurderede - Augo som hjælpetræner (ja ja, ved der er mange andre gode bud).

Fyld på folkens, lad os gøre 2016 til et år vi kan smile af sammen.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Taget i betragtning af Holgers midtbanekamp på ingen måde var mandens ringeste, så syns jeg det er en hård dom.
Selv om det ikke var hans dårligste kamp, kan det jo godt være åretes fejlplacering af trænerteamet. Nu var resultatet og spillet jo ikke ligefrem fantastisk. Jeg tror ikke han får mange flere kampe på den position.
Jeg synes heller ikke det var årets fejlplacering. Han har tidligere spillet defensiv midt. Risgård som venstre kant, derimod. Det var der sgu ikke meget gang i.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af sulakvelidze » 25. dec 2016, 13:24

Årets udvisning må være den til Spalvis. Og det mener jeg positivt. Mange var sure på ham dengang og fandt hans opførsel pinlig. Det var den selvfølgelig også, men for mig viste den i det mindste, at han var frustreret over sit forår og ikke var så ligeglad med det hele, som man kunne tro ved at se på hans spil. Hvis han var gået fra banen med et grin og et skuldertræk, havde jeg været mere træt af det.

Spalvis er stadig en AaB-helt i min bog.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Hanga » 25. dec 2016, 13:37

sulakvelidze skrev:Årets udvisning må være den til Spalvis. Og det mener jeg positivt. Mange var sure på ham dengang og fandt hans opførsel pinlig. Det var den selvfølgelig også, men for mig viste den i det mindste, at han var frustreret over sit forår og ikke var så ligeglad med det hele, som man kunne tro ved at se på hans spil. Hvis han var gået fra banen med et grin og et skuldertræk, havde jeg været mere træt af det.

Spalvis er stadig en AaB-helt i min bog.
Jah, det er svært at sige hvad den reelle motivation bag den udvisning var. Personligt er jeg skuffet over måden hvorpå Spalvis agerede i hans sidste halve år hos os. Fra det øjeblik blækket var tørt, betød vi ikke nok for ham til at han gav sig 100% Det er måske forståeligt nok, at han var begyndt at fokusere lidt på Sporting, men hans lade og uprofessionelle attitude hele foråret var frustrerende at se på. Han kunne have gjort som Delaney har gjort for FCK - givet alt for klubben der skabte ham i hans sidste tid, men sådan skulle det desværre ikke gå. Vi betød åbenbart ikke nok for ham.

Det fjerner dog ikke det faktum, at Spalvis generelt har været en succeshistorie, og en spiller jeg også har mange gode følelser overfor. Jeg storsmiler da hver gang jeg ser ham banke kasser ind i highlights fra double sæsonen, han var en herlig dreng og spiller for os på det tidspunkt. Så vi kan fint stadig kalde ham en AaB-helt, men jeg synes også vi må tillade os at være skuffet over, at han ikke ville ofre noget for klubben det sidste halve år.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af 9520AaB » 25. dec 2016, 13:55

Årets nye spiller - jeg vælger Mæhle.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af McMark » 26. dec 2016, 11:00

Funky skrev:
NIN skrev:
Funky skrev:
9520AaB skrev:Synes vi i fællesskab skal se tilbage på AaB året med debatside kåringer.

Årets selvmål - Würtz (træningskamp mod St. Pauli).

Årets drop - Larsen (frispark mod SIF, hvor han dukkede sig for at undgå bolden).

Årets skade - Enevoldsen (hvem ved egentlig hvad han fejler, udover at han altid er skadet).

Årets fejlplacering - Holgersson på midtbanen (kunne have været Risgård som angriber også).

Årets mest savnede - Dalsgaard (savner sgu drengen:-))

Årets mest overvurderede - Augo som hjælpetræner (ja ja, ved der er mange andre gode bud).

Fyld på folkens, lad os gøre 2016 til et år vi kan smile af sammen.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Taget i betragtning af Holgers midtbanekamp på ingen måde var mandens ringeste, så syns jeg det er en hård dom.
Selv om det ikke var hans dårligste kamp, kan det jo godt være åretes fejlplacering af trænerteamet. Nu var resultatet og spillet jo ikke ligefrem fantastisk. Jeg tror ikke han får mange flere kampe på den position.
Jeg synes heller ikke det var årets fejlplacering. Han har tidligere spillet defensiv midt. Risgård som venstre kant, derimod. Det var der sgu ikke meget gang i.
Så fordi Holger tidligere har spillet 2 kampe som DM, så er det fornuftigt at bruge ham som kaptajn på den centrale midtbane i årets sidste udekamp mod Horsens? Den køber jeg satme ikke!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Hanga » 26. dec 2016, 11:10

Funky skrev:
Jeg synes heller ikke det var årets fejlplacering. Han har tidligere spillet defensiv midt. Risgård som venstre kant, derimod. Det var der sgu ikke meget gang i.
Kan godt være Holger har spillet pladsen tidligere, men det var et kæmpe selvmål af LS. Holger gav ingen defensiv balance overhovedet, vandt meget få dueller, og lavede den ene fejlaflevering efter den anden. Det fungerede slet ikke! Jeg tror det var en af de beslutninger, der i sidste ende fik LS fyret. Defensiv tankegang der slog fejl.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Jakobsen » 26. dec 2016, 18:42

De positive:

Årets kamp: FCK - AaB 1 - 1 - vi spillede en rigtig klog og god kamp.
Årets ledelsesdisposition: Afskedigelsen af Søndergaard - selvom han ikke er herrer over Gaardes klovnerier med trupsammensætning så er han ikke den rigtige mand.
Årets talent: Joakim Mæhle
Årets optur: FCN - AaB 1 - 2 - det var fedt at vi nakkede FCN i sidste sekund
Årets spiler: ? - kan ikke pege på andre end Würtz hvis indsats har været ok og han har som en af de få et acceptabelt bundniveau. Det har dog ikke været prangende i år.


De negative:

Årets dårligste kamp: Horsens - AaB 3 - 0: En kamp der udstillede alle vores problemer på en gang og, at vi har mistet vores spillemæssige identitet.
Årets ledelses brøler: Den mærkværdige trupsammensætning uden tilstrækkelig kvalitet i nogen af felterne
Årets utur: AaB - FCN 1 - 1, en kamp hvor vi spiller FCN ud af stadion
Årets taktisk brøler: Fejlplacering af så mange spillere; Børsting, Basso, Rigård
Årets flop: Markus Holgersson - enten stinker vores folk til scouting eller også lyver Gaarde når han siger Holgersson er scoutet og bedømt som en spillende midterforsvarerer. Kan ikke lade være at tænke om man kun har brugt WyScout (Morten Crone fortalte i en eller anden podcast, at Gaarde havde vist ham hvordan de fandt Holgersson i Wyscout)- Håber godt nok ikke Gaarde bruger Benham princippet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af 9520AaB » 26. dec 2016, 19:07

Jakobsen skrev:De positive:

Årets kamp: FCK - AaB 1 - 1 - vi spillede en rigtig klog og god kamp.
Årets ledelsesdisposition: Afskedigelsen af Søndergaard - selvom han ikke er herrer over Gaardes klovnerier med trupsammensætning så er han ikke den rigtige mand.
Årets talent: Joakim Mæhle
Årets optur: FCN - AaB 1 - 2 - det var fedt at vi nakkede FCN i sidste sekund
Årets spiler: ? - kan ikke pege på andre end Würtz hvis indsats har været ok og han har som en af de få et acceptabelt bundniveau. Det har dog ikke været prangende i år.


De negative:

Årets dårligste kamp: Horsens - AaB 3 - 0: En kamp der udstillede alle vores problemer på en gang og, at vi har mistet vores spillemæssige identitet.
Årets ledelses brøler: Den mærkværdige trupsammensætning uden tilstrækkelig kvalitet i nogen af felterne
Årets utur: AaB - FCN 1 - 1, en kamp hvor vi spiller FCN ud af stadion
Årets taktisk brøler: Fejlplacering af så mange spillere; Børsting, Basso, Rigård
Årets flop: Markus Holgersson - enten stinker vores folk til scouting eller også lyver Gaarde når han siger Holgersson er scoutet og bedømt som en spillende midterforsvarerer. Kan ikke lade være at tænke om man kun har brugt WyScout (Morten Crone fortalte i en eller anden podcast, at Gaarde havde vist ham hvordan de fandt Holgersson i Wyscout)- Håber godt nok ikke Gaarde bruger Benham princippet.
Enig i det meste, men for mig var årets dårligste kamp i Esbjerg.

I en eller anden podcast fortalte Nordjydske's sportsjournalist om scouting af Holgersson. Han var også blevet fortalt at han var spillende forsvarer, men tog sig den ulejlighed at ringe til Hans Backe, der havde trænet ham i NY. Hans Backe kunne afkræfte det med spillende:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Funky » 27. dec 2016, 12:01

McMark skrev: Så fordi Holger tidligere har spillet 2 kampe som DM, så er det fornuftigt at bruge ham som kaptajn på den centrale midtbane i årets sidste udekamp mod Horsens? Den køber jeg satme ikke!
Jeg sagde ikke "fornuftigt". Behag venligst at ihukomme, at der er grund til massiv panik hver_eneste_gang Wurtz er ude med karantæne. Vi har intet der kan erstatte ham. Holger viste sig ikke at være løsningen, fair nok, men han var et nyt forsøg på at løse et gammelt problem. Og han var efter min mening mindre iøjefaldende ringe end flere af hans kampe i centerforsvaret.

Og så skrev jeg også, at Risgård på venstre kant var ringere. Det holder jeg fast i.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Funky » 27. dec 2016, 12:05

Hanga skrev:
Funky skrev:
Jeg synes heller ikke det var årets fejlplacering. Han har tidligere spillet defensiv midt. Risgård som venstre kant, derimod. Det var der sgu ikke meget gang i.
Kan godt være Holger har spillet pladsen tidligere, men det var et kæmpe selvmål af LS. Holger gav ingen defensiv balance overhovedet, vandt meget få dueller, og lavede den ene fejlaflevering efter den anden. Det fungerede slet ikke! Jeg tror det var en af de beslutninger, der i sidste ende fik LS fyret. Defensiv tankegang der slog fejl.
Så hvilken anden spiller ville du have erstattet en af ligaens bedste defensive midtbanespillere med i forhåbningen om at skabe defensiv balance og vinde dueller, samtidig med at der ikke skal udvises fejlslagen defensiv tankegang? Jeg savner de gode bud. Det tror jeg såmænd også, LS gjorde.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Breezer » 27. dec 2016, 13:18

Funky skrev:
Hanga skrev:
Funky skrev:
Jeg synes heller ikke det var årets fejlplacering. Han har tidligere spillet defensiv midt. Risgård som venstre kant, derimod. Det var der sgu ikke meget gang i.
Kan godt være Holger har spillet pladsen tidligere, men det var et kæmpe selvmål af LS. Holger gav ingen defensiv balance overhovedet, vandt meget få dueller, og lavede den ene fejlaflevering efter den anden. Det fungerede slet ikke! Jeg tror det var en af de beslutninger, der i sidste ende fik LS fyret. Defensiv tankegang der slog fejl.
Så hvilken anden spiller ville du have erstattet en af ligaens bedste defensive midtbanespillere med i forhåbningen om at skabe defensiv balance og vinde dueller, samtidig med at der ikke skal udvises fejlslagen defensiv tankegang? Jeg savner de gode bud. Det tror jeg såmænd også, LS gjorde.
Abildgaard og Sloth i en 4-5-1/4-3-3.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Hanga » 27. dec 2016, 13:53

Funky skrev:
Så hvilken anden spiller ville du have erstattet en af ligaens bedste defensive midtbanespillere med i forhåbningen om at skabe defensiv balance og vinde dueller, samtidig med at der ikke skal udvises fejlslagen defensiv tankegang? Jeg savner de gode bud. Det tror jeg såmænd også, LS gjorde.
Personligt havde jeg uden tvivl smidt Sloth ind og ladet Risgaard have en mere defensiv rolle (hans rolle var i forvejen blevet mere defensiv og tilbagetrukket under LS end under Kent). Et alternativ var at smide Abildgaard ind centralt da han er bedre defensivt end Sloth, men jeg ville afgjort have smidt en sulten Sloth derind. Han ville også have bragt os noget tiltrængt kvalitet i pasningsspillet.
Et andet alternativ var Paddy, der har noget større erfaring på den centrale midtbane, omend han afgjort også har sine mangler derinde. Det havde i øvrigt åbnet op for at en af efterårets bedste spillere, Joakim Mæhle, kunne have taget højrebacken, som han noget uforstående havde mistet igen til Paddy.

Jeg medgiver at vi stadig har store problemer uden Würtz, men Holgerssen var ikke den rigtige løsning, det stod skrevet allerede inden kampen var fløjtet igang.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Årets kåringer i AaB.

Indlæg af Buzz Killington » 27. dec 2016, 14:07

Hanga skrev:
Funky skrev:
Så hvilken anden spiller ville du have erstattet en af ligaens bedste defensive midtbanespillere med i forhåbningen om at skabe defensiv balance og vinde dueller, samtidig med at der ikke skal udvises fejlslagen defensiv tankegang? Jeg savner de gode bud. Det tror jeg såmænd også, LS gjorde.
Personligt havde jeg uden tvivl smidt Sloth ind og ladet Risgaard have en mere defensiv rolle (hans rolle var i forvejen blevet mere defensiv og tilbagetrukket under LS end under Kent). Et alternativ var at smide Abildgaard ind centralt da han er bedre defensivt end Sloth, men jeg ville afgjort have smidt en sulten Sloth derind. Han ville også have bragt os noget tiltrængt kvalitet i pasningsspillet.
Et andet alternativ var Paddy, der har noget større erfaring på den centrale midtbane, omend han afgjort også har sine mangler derinde. Det havde i øvrigt åbnet op for at en af efterårets bedste spillere, Joakim Mæhle, kunne have taget højrebacken, som han noget uforstående havde mistet igen til Paddy.

Jeg medgiver at vi stadig har store problemer uden Würtz, men Holgerssen var ikke den rigtige løsning, det stod skrevet allerede inden kampen var fløjtet igang.
Det var jo en fuldstaendig vanvittig disponering af LS. En kamp mod et hold der ikke har andet overhovedet end deres staerke fysik, saa vaelger han gudhjaelpemig at tage kampen paa det parameter. Det var tossi.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar