Wieghorst ny træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
De Fem
Superliga
Superliga

Re: Wieghorst ny træner

Indlægaf De Fem » 18. aug 2017 12:30

Kempes skrev:Fordelene ved 3 - 4- 3 er bl.a. at vores backs kommer mere i spil i forhold til Wieghorsts 4 - 4- 1- 1. Ved standarder har vi også flere spillere med egnet fysik end i det nuværende system.

Hvis man, med rette, er utilfreds med kvaliteten på vores midterforsvarer så er det nok ikke direkte nyttigt at sende en ekstra på banen i bytte for en midtbanespiller. Ydremere så er Lesniak lige så meget Eriksen som KP er Agger i topform.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Martino » 18. aug 2017 22:56

Krisen kradser godtnok. Jeg tror ikke det bliver bedre under Wieghorst - måske lidt med et par forstærkninger, men grundlæggende tror jeg ikke vi kommer over middel. Hver eneste gang der er muligheder i længderetningen, bliver den spillet tilbage og spillet vendes lidt fra side til side. Måske Barca evner at spille efter det koncept fordi deres førsteberøringer sidder i skabet, og de har spillere som kan sætte en mand på meget små områder. Men der er vi ikke...
Det eneste jeg bed mærke var at Pallesen var blevet instrueret i at tage indkastene hurtigt(så vidt muligt), ellers var det godt nok omstændigt og utrolig let at dæmme op for fra Horsens side.
Gaarde kan ikke fyre Wieghorst nu desværre - eller han kan godt, men jeg nægter at tro på det sker.
Jeg savner Winsnes

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Jesper Schmidt » 19. aug 2017 00:40

Martino skrev:Krisen kradser godtnok. Jeg tror ikke det bliver bedre under Wieghorst - måske lidt med et par forstærkninger, men grundlæggende tror jeg ikke vi kommer over middel. Hver eneste gang der er muligheder i længderetningen, bliver den spillet tilbage og spillet vendes lidt fra side til side. Måske Barca evner at spille efter det koncept fordi deres førsteberøringer sidder i skabet, og de har spillere som kan sætte en mand på meget små områder. Men der er vi ikke...
Det eneste jeg bed mærke var at Pallesen var blevet instrueret i at tage indkastene hurtigt(så vidt muligt), ellers var det godt nok omstændigt og utrolig let at dæmme op for fra Horsens side.
Gaarde kan ikke fyre Wieghorst nu desværre - eller han kan godt, men jeg nægter at tro på det sker.

I første omgang drejer det sig vel om at komme op til middel. Lige nu er det tydeligt at holdet ikke tror på de kan.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlægaf Provst i Brovst » 20. aug 2017 18:12

POINTGENNEMSNIT, MORTEN WIEGHORST, ALL-TIME.

Billede

http://www.superstats.dk/tranere/traner-alltime?id=82
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Tilbage til "AaB"