Wieghorst ny træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Buzz Killington » 25. okt 2017, 09:02

Breezer skrev:Mit store problem med Wieghorsts spillestil er, at jeg simpelthen ikke kan se den retning han vil. Vores indkøb virker ikke til at have en bestemt rettesnor, udover at er bedre boldspillere end de øvrige på pladsen. Derfor tyder det på at vi ønsker at spille os igennem modstanderen, som det også fremgår af vores strategi. Den plan slår dog allerede fejl når Wieghorst vil have to 6'ere på midten. Det gør at vi får endnu sværere ved at skabe overtal på den sidste tredjedel, og derigennem blive målfarlige. Vi er simpelthen for nemme at lukke ned, når det eneste vi kan er at forsøge at spille bolden i mellemrum centralt, og så forsøge at sætte spillet der.

Når det ikke lykkes, er vi begyndt at forsøge på at spille direkte mod Pohl. Men hurtigt, direkte spil og kontrastød er vores øvrige offensiv slet ikke gearet til. Flores, Børsting og Safranko mangler alle hurtighed for bare at kunne nå i nærheden af modstandernes felt i en kontra. Desuden er det kun Flores, som virkelig evner at drive bolden frem i fart. Så selvom vi egentlig har fået en solid defensiv, så kan vi ikke udnytte den til at angribe vores modstandere på kontra.

Jeg er ikke kommet dertil endnu, hvor jeg mener Wieghorst skal fyres. Men vi har brug for at få set et højt topniveau i et par kampe i efteråret, før jeg tror på at han er ved at bygge noget godt op. Vi har snart ikke råd til at blive ved med at sætte os selv tilbage ved trænerfyringer. For ellers kan der hurtigt gå AGF i den.
Lige med undtagelse af Safranko måske, så syntes jeg da det er helt tydeligt spillerne er købt ind efter Wieghorsts stil. Rinne, målmand som er god med fødderne. Okore, spiller der strålede i samme taktik under Wieggo og Hjulmann. Lesniak, jamen den mand er da så DBU-midt som man kan blive. Rolim er lidt ubekendt, men virker også meget boldsikker.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gamen » 25. okt 2017, 13:27

Jeg var lige ved at flyve op af stolen...

Nogen der kan fortælle mig, hvad Gaarde siger i NORDJYSKE-artiklen om at vi er på rette vej?
Den er bag en betalingsvæg.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Buzz Killington » 25. okt 2017, 13:55

Gamen skrev:Jeg var lige ved at flyve op af stolen...

Nogen der kan fortælle mig, hvad Gaarde siger i NORDJYSKE-artiklen om at vi er på rette vej?
Den er bag en betalingsvæg.
Nok det samme som her

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -den-samme
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Steve-Dave » 25. okt 2017, 14:15

Gamen skrev:Jeg var lige ved at flyve op af stolen...

Nogen der kan fortælle mig, hvad Gaarde siger i NORDJYSKE-artiklen om at vi er på rette vej?
Den er bag en betalingsvæg.
AALBORG: I en tid, hvor Cristiano Ronaldo og Lionel Messi konstant er emne for diskussioner blandt fodboldfans, der ikke kan blive enige om, hvilken af de to, der er verdens bedste, før de som regel lander på konklusionen "de kan ikke rigtigt sammenlignes", er der i Nordjylland en lignende diskussion i gang. Med omvendt fortegn, forstås.
For er Morten Wieghorst virkelig en bedre cheftræner for AaB end Lars Søndergaard var det?
Igen kan en konklusion nemt ende i, at de ikke kan sammenlignes én til én, fordi deres respektive spillestile er forskellige, så lad os i stedet vende den således:
Har Morten Wieghorst på nuværende tidspunkt fået flyttet AaB i forhold til de parametre, der blev præsenteret som årsagen til fyringen af Lars Søndergaard?
- Hvis vi lige tager Randers-kampen ud af ligningen (1-1 på udebane mandag aften, red.), så synes jeg helt klart, at vi ser et AaB-hold i en positiv udvikling, svarer klubbens sportsdirektør, Allan Gaarde.
- Vores første halvleg mod Helsingør er vores måske bedste halvleg på hjemmebane i lang tid, og det er udtryk for en forbedring, jeg synes, vi har set over længere tid. Men vi har da en udfordring stadigvæk i forhold til at spille godt i alle 90 minutter. Det er helt klart et af de områder, vi skal have forbedret.
Derudover er han forbeholden over for at evaluere for meget på AaB’s spil efter kampen mod Randers, som stadig nager for meget og, efter Allan Gaardes overbevisning, ikke er repræsentativ for den udvikling, AaB ellers har været inde i.
- Man kan sige meget om måden, kampen blev afgjort på, men det er i og for sig lige meget, for tilbage står vi med det faktum, at vores præstation bare ikke var god nok, lyder dommen over den kamp fra sportsdirektøren, der ikke vil give den overordnede spillestil eller spillernes kvalitet skylden.
- Det var bare en af de dage, hvor vi ikke ramte det niveau, vi gerne vil og bør.

Statistisk sammenligning af AaB anno 2016 og 2017
Her følger en sammenligning af nogle af statistikkerne for kalenderåret 2016 under Lars Søndergaard og 2017 under Morten Wieghorst. Tallene udelukkende er baseret på præstationerne i Alka Superligaen:
* I 2016 fik AaB i gennemsnit 1,17 point per kamp.
* Det tal er i 2017 i skrivende stund på 1,08.
* I 2016 scorede AaB i gennemsnit 1,05 mål per kamp.
* Det tal er i 2017 på 0,88.
* I 2016 lukkede AaB i gennemsnit 1,4 mål ind per kamp.
* Det tal er i 2017 på 1,34.
* I 2016 havde AaB i gennemsnit 52,19 procent boldbesiddelse.
* Det tal er i 2017 på 52,23.
* I 2016 havde AaB i gennemsnit 10,55 afslutninger per kamp
* Det tal er i 2017 på 8,04.
* I 2016 havde AaB i gennemsnit 12,5 skud imod sig per kamp.
* Det tal er i 2017 på 9,42.

Men selv hvis fokus bliver flyttet fra kampen mod Randers, kan der være grunde nok at finde til den skepsis, der er ved at sprede sig om AaB, Morten Wieghorst og udviklingen i det hele taget.

Kigger på mere end statistik
Da AaB sidste vinter valgte at fyre Lars Søndergaard, lød begrundelsen fra Allan Gaarde således:
- Vi er bevidste om, at vi har gennemgået en stor udskiftning i vores trup, men vi finder det bekymrende, at vi i 36 Superligakampe henover kalenderåret 2016 blot har opnået et pointgennemsnit på 1,17, ligesom vi også rent spillemæssigt har haft udfordringer og bevæget os i den forkerte retning.
Pointgennemsnittet under Morten Wieghorst er i 2017 dog blot på 1,08. Måske ikke et stort fald, men i hvert fald heller ikke fremgang. Samtidig er antallet af skud mod modstanderens mål også faldet, mens boldbesiddelsen er stort set identisk med den under Lars Søndergaard.
Så tilbage står igen spørgsmålet:
Er Allan Gaarde tilfreds med der, hvor AaB er nu i forhold til sidste vinter, da fyringen af Lars Søndergaard fandt sted?
- Det vil jeg helst ikke svare så sort/hvidt på, for det er ikke kun tal og statistik, vi arbejder ud fra. Der kan være forskel på, hvordan man måler chancer og skud, ligesom boldbesiddelse og skud i sig selv ikke siger særlig meget om spillestilen, lyder sportsdirektørens svar.
- Vi har, som sagt, stadig nogle udfordringer, men jeg kan konstatere, at vi er blevet sværere at slå. Vi taber kun få kampe, og på den måde har vi fået mere substans i holdet. Og så har vi jo stadig et ret nyt hold, hvilket jeg synes er nemt at glemme i frustrationerne nogle gange

Tror på de nye spillere
I forhold til dette "ret nye hold" fortæller sportsdirektøren i øvrigt, at der er grund til optimisme, trods Jores Okore stadig mangler at vise sig som den defensive leder, AaB’s fans kunne have håbet på, ligesom Pavol Safranko ikke ligefrem har bombet mål ind på stribe.
- Jeg synes, vi har fået et kvalitetsmæssigt løft i truppen. Uden tvivl. Igennem en efterhånden lang periode er præstationerne blevet bedre i takt med, at de nye spillere finder hinanden og deres nye holdkammerater bedre, lyder det fra Allan Gaarde, der dog anerkender, at der især offensivt har været problemer at spore.
- Vi skaber ikke helt de chancer, vi gerne vil, men igen - vi har fået bygget en god base, hvor vi ikke taber særlig meget, og det skal vi så bygge på.

Har stadig samme ambitioner
Men elefanten i rummet er stadig, om ikke det netop var på grund af manglen på point og en mindre end underholdende spillestil, at Lars Søndergaard blev fyret.
- Vores målsætning er, at vi vil være med til at præge toppen af dansk fodbold, og den har vi stadig. Første skridt mod det er selvfølgelig, at vi vil med i top seks, siger Allan Gaarde.
- Derudover har vi en intention om, at vi gerne vil dominere, skabe chancer og underholde, og der har vi en udfordring lige nu, ja. Men det er jeg ret fortrøstningsfuld i forhold til, for jeg vil også minde om, at vi har en trup, der er fuld af spillere, der har sin bedste tid foran sig og ikke bag sig. For AaB’s vedkommende er det kun positivt, at vi er under udvikling og ikke afvikling.
Han minder om, at AaB blot har tabt én ud af de sidste 10 kampe i Superligaen. Omvendt er det også kun blevet til tre sejre i den periode, og så er spørgsmålet selvfølgelig, hvad der skal til, før AaB begynder at vinde noget mere.
- Mindre overtid, svarer han kort med reference til 1-1-kampen mod Randers, hvor kronjyderne udlignede dybt inde i tillægstiden.
- Nej, vi skal præstere bedre på udebane, for der har vi et efterslæb. Og så skal vi blive bedre til at fuldføre hele kampen og spille godt i 90 minutter i stedet for kun dele af kampene. Så lever håbet og ambitionerne om en plads i top seks stadig.

Gamen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gamen » 25. okt 2017, 14:29

Tak for det.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af BassogogsVen » 25. okt 2017, 14:59

Gamen skrev:Tak for det.
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

seamann

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af seamann » 25. okt 2017, 15:06

BassogogsVen skrev:
Gamen skrev:Tak for det.
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af le Cid » 25. okt 2017, 15:34

seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
Gamen skrev:Tak for det.
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.
Nej, han skulle da sige, at man er mega utilfredse, og at Wieghorst snart bør se sig om efter et andet job... eller noget..!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Gamen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gamen » 25. okt 2017, 15:42

Dog rart at journalisten konfronterer ham med fakta - de er ret svære at tale udenom.
Bortset fra det, tjah, hvis jeg var ham så ville jeg snart undgå papegøjesvaret om toppen af dansk fodbold, men mon ikke han holder fast i det indtil chancen matematisk forsvinder. Medmindre det pludselig giver 3 point at spille uafgjort, eller vi kan møde Silkeborg på hjemmebane 8 gange i stedet for 1, så ser den ud til at være meget, meget langt væk.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af BassogogsVen » 25. okt 2017, 15:50

seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
Gamen skrev:Tak for det.
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.
Ligegyldige svar uden substans.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af BassogogsVen » 25. okt 2017, 15:51

le Cid skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
Gamen skrev:Tak for det.
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.
Nej, han skulle da sige, at man er mega utilfredse, og at Wieghorst snart bør se sig om efter et andet job... eller noget..!
Skulle han? Ikke nødvendigvis i min optik. Men det, han disker op med er jo hverken fugl eller fisk. Og jo, en sportsdirektør kan faktisk godt sige, at man ikke som klub er tilfreds med den nuværende situation - hvilket han ikke gør; han ævler bare om proces.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

seamann

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af seamann » 25. okt 2017, 16:24

BassogogsVen skrev:
le Cid skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
Gamen skrev:Tak for det.
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.
Nej, han skulle da sige, at man er mega utilfredse, og at Wieghorst snart bør se sig om efter et andet job... eller noget..!
Skulle han? Ikke nødvendigvis i min optik. Men det, han disker op med er jo hverken fugl eller fisk. Og jo, en sportsdirektør kan faktisk godt sige, at man ikke som klub er tilfreds med den nuværende situation - hvilket han ikke gør; han ævler bare om proces.
"vi skal præstere bedre på udebane, for der har vi et efterslæb. Og så skal vi blive bedre til at fuldføre hele kampen og spille godt i 90 minutter i stedet for kun dele af kampene."

" Vi har, som sagt, stadig nogle udfordringer, men jeg kan konstatere, at vi er blevet sværere at slå."

Men han mangler selvfølgelig at RÅBE PÅ DEBATSDIDEN MANER: DET ER ALTSAMMEN NOGET LÅÅRT.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2017, 16:29

Gamen skrev:Dog rart at journalisten konfronterer ham med fakta - de er ret svære at tale udenom.
Bortset fra det, tjah, hvis jeg var ham så ville jeg snart undgå papegøjesvaret om toppen af dansk fodbold, men mon ikke han holder fast i det indtil chancen matematisk forsvinder. Medmindre det pludselig giver 3 point at spille uafgjort, eller vi kan møde Silkeborg på hjemmebane 8 gange i stedet for 1, så ser den ud til at være meget, meget langt væk.
Han holder da også fast i at målsætningen er som den er, selvom det er matematisk umuligt. Så må han blot konstatere den ikke er lykkedes denne gang.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Yankee » 25. okt 2017, 16:50

Næste fase må jo være at man spørger Gaarde hvordan AaB stadig kan være ved "første skridt"?

Jeg kan godt gå med til at sidste sommer var et form for "år 0", men så kan vi vel ikke bruge 1½ år på det første skridt? Og hvorfor havde man ikke taget det skridt allerede inden man påbegyndte opbygningen af et nyt hold?

Det bider sig selv i halen at Gaarde altid taler om et nyt hold og genopbygning. På et eller andet tidspunkt skal vi vel til at præstere, for vi kan jo ikke blive ved med at starte forfra hver sommer.

--

Og så er følgende citat virkelig bekymrende: "Det faktum, at sæsonen startede midt i et transfervindue, har været væsentligt for os i den forstand, at man skal huske på, at den nuværende trup ikke har spillet sammen i 13 runder"

Er det virkelig en overraskelse at sæsonen startede midt i transfervinduet? Det gør den altså hvert år. Det kan man altså godt planlægge efter. For eksempel kan man sprede sine indkøb ud over flere vinduer og være på plads med handler inden vinduet åbner.

seamann

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af seamann » 25. okt 2017, 16:53

Yankee skrev:Næste fase må jo være at man spørger Gaarde hvordan AaB stadig kan være ved "første skridt"?

Jeg kan godt gå med til at sidste sommer var et form for "år 0", men så kan vi vel ikke bruge 1½ år på det første skridt? Og hvorfor havde man ikke taget det skridt allerede inden man påbegyndte opbygningen af et nyt hold?

Det bider sig selv i halen at Gaarde altid taler om et nyt hold og genopbygning. På et eller andet tidspunkt skal vi vel til at præstere, for vi kan jo ikke blive ved med at starte forfra hver sommer.
Gaarde har tidligere udtalt at transfervinduet sommeren 16 ikke lykkedes - de spillere han hentede, har ikke slået til. Så sammenholdt med antallet af nye spillere i sommeren 17, kan han jo godt tale om genopbygning.

Edit: I nordjyske artiklen siger han vel også udvikling og ikke genopbygning. Og udvikling skal der vel altid ske.

Generelt er det ikke Gaardes udtalelser, der er de store problemer med. Han erkender også fejl. Det store problem er selvfølgelig hvordan man får det til at lykkedes, og der er det selvfølgelig rimeligt at stille spørgsmålstegn ved Wieghorst efter 1 år på posten. Så der må være et vist pres på i resten af efteråret.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af BassogogsVen » 25. okt 2017, 18:02

seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
le Cid skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
Gamen skrev:Tak for det.
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.
Nej, han skulle da sige, at man er mega utilfredse, og at Wieghorst snart bør se sig om efter et andet job... eller noget..!
Skulle han? Ikke nødvendigvis i min optik. Men det, han disker op med er jo hverken fugl eller fisk. Og jo, en sportsdirektør kan faktisk godt sige, at man ikke som klub er tilfreds med den nuværende situation - hvilket han ikke gør; han ævler bare om proces.
"vi skal præstere bedre på udebane, for der har vi et efterslæb. Og så skal vi blive bedre til at fuldføre hele kampen og spille godt i 90 minutter i stedet for kun dele af kampene."

" Vi har, som sagt, stadig nogle udfordringer, men jeg kan konstatere, at vi er blevet sværere at slå."

Men han mangler selvfølgelig at RÅBE PÅ DEBATSDIDEN MANER: DET ER ALTSAMMEN NOGET LÅÅRT.
Du milde Skaber, hvor er du dog barnlig og patetisk.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Kristian » 25. okt 2017, 18:15

BassogogsVen skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
le Cid skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
Skulle lige til at skrive, at du ikke går glip af noget - varm luft. Man skulle af og til tro, at Gaarde havde haft sin gang på Christiansborg i Herrens mange år - han svarer jo ikke på noget.
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.
Nej, han skulle da sige, at man er mega utilfredse, og at Wieghorst snart bør se sig om efter et andet job... eller noget..!
Skulle han? Ikke nødvendigvis i min optik. Men det, han disker op med er jo hverken fugl eller fisk. Og jo, en sportsdirektør kan faktisk godt sige, at man ikke som klub er tilfreds med den nuværende situation - hvilket han ikke gør; han ævler bare om proces.
"vi skal præstere bedre på udebane, for der har vi et efterslæb. Og så skal vi blive bedre til at fuldføre hele kampen og spille godt i 90 minutter i stedet for kun dele af kampene."

" Vi har, som sagt, stadig nogle udfordringer, men jeg kan konstatere, at vi er blevet sværere at slå."

Men han mangler selvfølgelig at RÅBE PÅ DEBATSDIDEN MANER: DET ER ALTSAMMEN NOGET LÅÅRT.
Du milde Skaber, hvor er du dog barnlig og patetisk.
Amen det er jo rigtigt? Hvad er det lige i vil have Gaarde til at sige der er så utilfredsstillende.

Mellem linjerne er han jo netop utilfreds men pakker det ind, ved at tale om hvad man skal være bedre til.
------------------
mvh Kristian

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af BassogogsVen » 25. okt 2017, 18:18

Kristian skrev:
BassogogsVen skrev:
seamann skrev:
BassogogsVen skrev:
le Cid skrev:
seamann skrev:
Han svarer da på hvad man kan forvente.

Gode og relevante svar fra Gaarde.
Nej, han skulle da sige, at man er mega utilfredse, og at Wieghorst snart bør se sig om efter et andet job... eller noget..!
Skulle han? Ikke nødvendigvis i min optik. Men det, han disker op med er jo hverken fugl eller fisk. Og jo, en sportsdirektør kan faktisk godt sige, at man ikke som klub er tilfreds med den nuværende situation - hvilket han ikke gør; han ævler bare om proces.
"vi skal præstere bedre på udebane, for der har vi et efterslæb. Og så skal vi blive bedre til at fuldføre hele kampen og spille godt i 90 minutter i stedet for kun dele af kampene."

" Vi har, som sagt, stadig nogle udfordringer, men jeg kan konstatere, at vi er blevet sværere at slå."

Men han mangler selvfølgelig at RÅBE PÅ DEBATSDIDEN MANER: DET ER ALTSAMMEN NOGET LÅÅRT.
Du milde Skaber, hvor er du dog barnlig og patetisk.
Amen det er jo rigtigt? Hvad er det lige i vil have Gaarde til at sige der er så utilfredsstillende.

Mellem linjerne er han jo netop utilfreds men pakker det ind, ved at tale om hvad man skal være bedre til.
Det er måden at kommunikere på, jeg finder både barnlig og patetisk. Vi har forskellige holdninger, og jeg har givet udtryk for min. Og det er helt fint, at vi har det. Men det der børnetime, er bare spild af tid.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2017, 19:02

Kristian skrev: Amen det er jo rigtigt? Hvad er det lige i vil have Gaarde til at sige der er så utilfredsstillende.

Mellem linjerne er han jo netop utilfreds men pakker det ind, ved at tale om hvad man skal være bedre til.
Dybest set bliver den del at debatsiden ikke tilfreds før de hører ham sige, at det er også alt for dårligt af AaB og nu går jeg min vej, for jeg har fejlet - men først fyrer jeg lige træneren og hele hans stab.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af BassogogsVen » 25. okt 2017, 19:30

Pastorius skrev:
Kristian skrev: Amen det er jo rigtigt? Hvad er det lige i vil have Gaarde til at sige der er så utilfredsstillende.

Mellem linjerne er han jo netop utilfreds men pakker det ind, ved at tale om hvad man skal være bedre til.
Dybest set bliver den del at debatsiden ikke tilfreds før de hører ham sige, at det er også alt for dårligt af AaB og nu går jeg min vej, for jeg har fejlet - men først fyrer jeg lige træneren og hele hans stab.
Så er det godt, at vi har den del af debatsiden, der synes, alt er fryd og gammen, og bare vi kigger på proces, så går det hele godt og AaB er solidt plantet fast i top 6 fra næste år. Ah, måske næste år igen - eller...
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar