Wieghorst ny træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af svendpoulsen » 15. aug 2017, 17:01

Godt skrevet winterburn, og jeg kan give dig ret i meget af det. Jeg vil i samme åndedrag lige pointere, at selv om jeg ikke er den store tilhænger af MW - så vil jeg samtidig sætte et STORT spørgsmålstegn ved assistenten Friis. Sjældent har jeg set så passiv en assistent under kampene, som det er tilfældet med ham. Han må vel gerne være med til at piske spillerne op til dåd - især når det går som det gør nu. Og på det område findes der nok ikke nogen bedre end Kuhn, så lad os da for fan... få ham i folden igen - hvis han da vil. Også selv om det skulle betyde, at Gaarde må væk i den forbindelse.
AaB fans er ægte fans - det er der en hel del der mangler at bevise, det ville også være dejligt, hvis det skete.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Martino » 15. aug 2017, 20:02

svendpoulsen skrev:Godt skrevet winterburn, og jeg kan give dig ret i meget af det. Jeg vil i samme åndedrag lige pointere, at selv om jeg ikke er den store tilhænger af MW - så vil jeg samtidig sætte et STORT spørgsmålstegn ved assistenten Friis. Sjældent har jeg set så passiv en assistent under kampene, som det er tilfældet med ham. Han må vel gerne være med til at piske spillerne op til dåd - især når det går som det gør nu. Og på det område findes der nok ikke nogen bedre end Kuhn, så lad os da for fan... få ham i folden igen - hvis han da vil. Også selv om det skulle betyde, at Gaarde må væk i den forbindelse.
AaB fans er ægte fans - det er der en hel del der mangler at bevise, det ville også være dejligt, hvis det skete.
Friis er en super dygtig træner, jeg ser bestemt ikke ham som problemet. Problemet ligger et andet sted.
Jeg savner Winsnes

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af svendpoulsen » 15. aug 2017, 21:33

Martino skrev:
svendpoulsen skrev:Godt skrevet winterburn, og jeg kan give dig ret i meget af det. Jeg vil i samme åndedrag lige pointere, at selv om jeg ikke er den store tilhænger af MW - så vil jeg samtidig sætte et STORT spørgsmålstegn ved assistenten Friis. Sjældent har jeg set så passiv en assistent under kampene, som det er tilfældet med ham. Han må vel gerne være med til at piske spillerne op til dåd - især når det går som det gør nu. Og på det område findes der nok ikke nogen bedre end Kuhn, så lad os da for fan... få ham i folden igen - hvis han da vil. Også selv om det skulle betyde, at Gaarde må væk i den forbindelse.
AaB fans er ægte fans - det er der en hel del der mangler at bevise, det ville også være dejligt, hvis det skete.
Friis er en super dygtig træner, jeg ser bestemt ikke ham som problemet. Problemet ligger et andet sted.
Men stadig - i mine øjne - for passiv under kampene.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2017, 21:57

Nå, efter at have sovet på det, så synes jeg ikke rigtig jeg kan se noget alternativ til at blive ved med at tro på det vi gør, og få det til at virke bedre.

Man kan overveje om der skal endnu en forsvarer ind, oveni de angrebsplaner man forhåbentlig allerede arbejder med. Ellers mener jeg man skal gå all-in på det vi har startet, og holde nogenlunde fast den opstilling vi har brugt hidtil i år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. aug 2017, 22:27

Pastorius skrev:Nå, efter at have sovet på det, så synes jeg ikke rigtig jeg kan se noget alternativ til at blive ved med at tro på det vi gør, og få det til at virke bedre.

Man kan overveje om der skal endnu en forsvarer ind, oveni de angrebsplaner man forhåbentlig allerede arbejder med. Ellers mener jeg man skal gå all-in på det vi har startet, og holde nogenlunde fast den opstilling vi har brugt hidtil i år.
Jeg vil nok også lige klappe hesten til vi får noget offensiv kvalitet ind, jeg må godt nok sige at jeg mener vi har stort behov for både at hente en klasseangriber og en kreativ kantspiller, ellers tror jeg ikke vi kan få sat noget chanceskabende spil op. Derudover skal nyindkøbene jo også trods alt lige ind af døren før vi kan forvente de gør en forskel, selv om Lesniak allerede gør det.

Men jeg er godt nok bekymret, og måske endnu mere i dag end i går, over hvordan vi kan synke SÅ lavt spillemæssigt som mod Hobro i 2. halvleg, for det bude vores hold trods alt være for stærkt til. Jeg tror altså der er nogle problemer som stikker dybere. Måske kan de løses ved fremgang og en eller to nye spillere mere til toppen af hierakiet, måske er man nødt til at skubbe andre spillere lidt ned i hierakiet, jeg ved det ikke. Men så dybt som holdet faldt i går og med de rutinerede drenge i spidsen - det må simpelthen ikke kunne lade sig gøre.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Breezer » 15. aug 2017, 23:08

Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:Nå, efter at have sovet på det, så synes jeg ikke rigtig jeg kan se noget alternativ til at blive ved med at tro på det vi gør, og få det til at virke bedre.

Man kan overveje om der skal endnu en forsvarer ind, oveni de angrebsplaner man forhåbentlig allerede arbejder med. Ellers mener jeg man skal gå all-in på det vi har startet, og holde nogenlunde fast den opstilling vi har brugt hidtil i år.
Jeg vil nok også lige klappe hesten til vi får noget offensiv kvalitet ind, jeg må godt nok sige at jeg mener vi har stort behov for både at hente en klasseangriber og en kreativ kantspiller, ellers tror jeg ikke vi kan få sat noget chanceskabende spil op. Derudover skal nyindkøbene jo også trods alt lige ind af døren før vi kan forvente de gør en forskel, selv om Lesniak allerede gør det.

Men jeg er godt nok bekymret, og måske endnu mere i dag end i går, over hvordan vi kan synke SÅ lavt spillemæssigt som mod Hobro i 2. halvleg, for det bude vores hold trods alt være for stærkt til. Jeg tror altså der er nogle problemer som stikker dybere. Måske kan de løses ved fremgang og en eller to nye spillere mere til toppen af hierakiet, måske er man nødt til at skubbe andre spillere lidt ned i hierakiet, jeg ved det ikke. Men så dybt som holdet faldt i går og med de rutinerede drenge i spidsen - det må simpelthen ikke kunne lade sig gøre.
Bolden når jo aldrig frem til vores kanter, så de kan skabe noget. Vi får ikke sat dem i scene, så de kan skabe noget. Problemet er at Würtz og Kasper P er alt for langsomme i deres boldomgang, og vores offensiv derved hurtigt bliver lukket. Jeg kan ikke huske at Würtz har vendt på sin førsteberøring, og derefter spillet den videre i denne sæson.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Winterburn » 15. aug 2017, 23:27

svendpoulsen skrev:Godt skrevet winterburn, og jeg kan give dig ret i meget af det. Jeg vil i samme åndedrag lige pointere, at selv om jeg ikke er den store tilhænger af MW - så vil jeg samtidig sætte et STORT spørgsmålstegn ved assistenten Friis. Sjældent har jeg set så passiv en assistent under kampene, som det er tilfældet med ham. Han må vel gerne være med til at piske spillerne op til dåd - især når det går som det gør nu. Og på det område findes der nok ikke nogen bedre end Kuhn, så lad os da for fan... få ham i folden igen - hvis han da vil. Også selv om det skulle betyde, at Gaarde må væk i den forbindelse.
AaB fans er ægte fans - det er der en hel del der mangler at bevise, det ville også være dejligt, hvis det skete.
Tak svendpoulsen. Haaber vi kan faa skabt en god debat om hvordan vi kommer videre
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. aug 2017, 03:16

Breezer skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:Nå, efter at have sovet på det, så synes jeg ikke rigtig jeg kan se noget alternativ til at blive ved med at tro på det vi gør, og få det til at virke bedre.

Man kan overveje om der skal endnu en forsvarer ind, oveni de angrebsplaner man forhåbentlig allerede arbejder med. Ellers mener jeg man skal gå all-in på det vi har startet, og holde nogenlunde fast den opstilling vi har brugt hidtil i år.
Jeg vil nok også lige klappe hesten til vi får noget offensiv kvalitet ind, jeg må godt nok sige at jeg mener vi har stort behov for både at hente en klasseangriber og en kreativ kantspiller, ellers tror jeg ikke vi kan få sat noget chanceskabende spil op. Derudover skal nyindkøbene jo også trods alt lige ind af døren før vi kan forvente de gør en forskel, selv om Lesniak allerede gør det.

Men jeg er godt nok bekymret, og måske endnu mere i dag end i går, over hvordan vi kan synke SÅ lavt spillemæssigt som mod Hobro i 2. halvleg, for det bude vores hold trods alt være for stærkt til. Jeg tror altså der er nogle problemer som stikker dybere. Måske kan de løses ved fremgang og en eller to nye spillere mere til toppen af hierakiet, måske er man nødt til at skubbe andre spillere lidt ned i hierakiet, jeg ved det ikke. Men så dybt som holdet faldt i går og med de rutinerede drenge i spidsen - det må simpelthen ikke kunne lade sig gøre.
Bolden når jo aldrig frem til vores kanter, så de kan skabe noget. Vi får ikke sat dem i scene, så de kan skabe noget. Problemet er at Würtz og Kasper P er alt for langsomme i deres boldomgang, og vores offensiv derved hurtigt bliver lukket. Jeg kan ikke huske at Würtz har vendt på sin førsteberøring, og derefter spillet den videre i denne sæson.
Skal vi nu også til at give Kasper P skylden for at offensiven ikke fungerer? Han er ikke den første midterforsvarer i AaB som ikke er nogen stor boldspiller (Hej Thelander, Califf, Bård m.fl.) og han bliver ikke den sidste. Jeg er med på at han ikke er verdens bedste spiller, og næppe bliver det, men er må da være grænser for hvor meget vi kan give en enkelt spiller skylden for.

Jeg er enig i at Würtz og hans langsomme boldomgang er et stort problem, og noget som skal løses. Heldigvis synes jeg Lesniak er ved at overtage taktstokken, jeg var virkelig imponeret over hans 1. halvleg mod Hobro, og måske kan hans tilstedeværelse forbedre meget. Det er som om Würtz gerne vil lægge den perfekte aflevering hver gang, og det må nogen altså få banket ind i ham ikke er hans opgave, han skal i mine øjne bare slippe bolden hurtigst muligt med den simpleste aflevering, og så skal vi have Lesniak til at fordele det.

Vi mangler en type som Kusk på kanten, som vel er stedet hvor der er plads til kreativiteten på vores hold. En spiller som kan sætte det offensive spil op, og i endnu højere grad nu hvor det tilsyneladende ikke kommer fra vore backs.

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Mascis » 16. aug 2017, 08:08

Søndergaard med lidt af en bredside mod Wieghorst: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... dre-i-AaB/

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Pastorius » 16. aug 2017, 08:19

Mascis skrev:Søndergaard med lidt af en bredside mod Wieghorst: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... dre-i-AaB/
Der er ikke meget format over bitterhed. Jeg savner ham ikke.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af seamann » 16. aug 2017, 08:22

Mascis skrev:Søndergaard med lidt af en bredside mod Wieghorst: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... dre-i-AaB/
Vel mere mod Gaarde, for ikke at give ham snor nok.

Han har iøvrigt ret. Spillet og resultaterne et blevet dårligere under MW, som vel ikke kan have mange utilfredsstillende kampe tilbage, før han må ud.

seamann

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af seamann » 16. aug 2017, 08:24

Pastorius skrev:
Mascis skrev:Søndergaard med lidt af en bredside mod Wieghorst: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... dre-i-AaB/
Der er ikke meget format over bitterhed. Jeg savner ham ikke.
Næh, bitterheden er ikke så køn, men måske dog forståelig. specielt når MW intet har vist.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Remark » 16. aug 2017, 08:33

Meget pinligt af Søndergaard og helt uden format.

Understreger, at manden var en fejlansættelse. Og hermed siger jeg ikke, at Wieghorst er den nye Hamren...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Yankee » 16. aug 2017, 08:34

Winterburn skrev: Som en god ven fortalte mig: Naar noeden er stoerst saa staa sammen og loeft i flok. Det er nok egentlig mit budskab med dette indlaeg. Lad os laegge differencer imellem os til side og staar sammen om VORES klub. Stoet den nu i noedens stund og moed op til alle kampe. Hep paa holdet. Baer dem frem! Giv dem selvtillid.
Lad os vise fodbold-Danmark at AaB fans er fans og ikke hyklere. I medgang og modgang er AaB VORES klub.

Vis spillerne dette, og jeg ved de vil betale tilbage med blod sved og taerer.

Lad os hjaelpe dem med at hjaelpe os til at faa AaB op at staa igen.

Tak
Synes du ikke vi står sammen? Jeg synes vi står sammen om klubben weekend efter weekend. Sponsorer, aktionærer og fans holder fast selvom klubben er i frit fald.

Måske skulle man se på hvordan AaB står sammen med sine fans. Hvorfor gør klubben ikke oprør mod hverdagskamp og skiftende kamptidspunkter? Hvorfor er klubben ikke mere ærlig og ligefrem i sin kommunikation? Hvorfor er man ikke mere i dialog med klubbens fans på sociale medier?

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af 9520AaB » 16. aug 2017, 08:40

Yankee skrev:
Winterburn skrev: Som en god ven fortalte mig: Naar noeden er stoerst saa staa sammen og loeft i flok. Det er nok egentlig mit budskab med dette indlaeg. Lad os laegge differencer imellem os til side og staar sammen om VORES klub. Stoet den nu i noedens stund og moed op til alle kampe. Hep paa holdet. Baer dem frem! Giv dem selvtillid.
Lad os vise fodbold-Danmark at AaB fans er fans og ikke hyklere. I medgang og modgang er AaB VORES klub.

Vis spillerne dette, og jeg ved de vil betale tilbage med blod sved og taerer.

Lad os hjaelpe dem med at hjaelpe os til at faa AaB op at staa igen.

Tak
Synes du ikke vi står sammen? Jeg synes vi står sammen om klubben weekend efter weekend. Sponsorer, aktionærer og fans holder fast selvom klubben er i frit fald.

Måske skulle man se på hvordan AaB står sammen med sine fans. Hvorfor gør klubben ikke oprør mod hverdagskamp og skiftende kamptidspunkter? Hvorfor er klubben ikke mere ærlig og ligefrem i sin kommunikation? Hvorfor er man ikke mere i dialog med klubbens fans på sociale medier?

Det der slår mig mest er kommunikationen fra AaB. Jeg har nu været fast på stadion siden midten af 70'erne, også i 3. division, og har altid følt at AaB var vores klub(det gør jeg nok stadig). Men at komiske Gaarde står og fortæller at vi har en top 6 trup, når man i 2017 har 12 point mindre end dem der har næstfærrest, så er det sgu skuffende. Få nu noget kant, og sig det som det er. Vi er i nedrykningsfare, lad os stå sammen om den fare i stedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af MrBangDK » 16. aug 2017, 09:14

9520AaB skrev:
Yankee skrev:
Winterburn skrev: Som en god ven fortalte mig: Naar noeden er stoerst saa staa sammen og loeft i flok. Det er nok egentlig mit budskab med dette indlaeg. Lad os laegge differencer imellem os til side og staar sammen om VORES klub. Stoet den nu i noedens stund og moed op til alle kampe. Hep paa holdet. Baer dem frem! Giv dem selvtillid.
Lad os vise fodbold-Danmark at AaB fans er fans og ikke hyklere. I medgang og modgang er AaB VORES klub.

Vis spillerne dette, og jeg ved de vil betale tilbage med blod sved og taerer.

Lad os hjaelpe dem med at hjaelpe os til at faa AaB op at staa igen.

Tak
Synes du ikke vi står sammen? Jeg synes vi står sammen om klubben weekend efter weekend. Sponsorer, aktionærer og fans holder fast selvom klubben er i frit fald.

Måske skulle man se på hvordan AaB står sammen med sine fans. Hvorfor gør klubben ikke oprør mod hverdagskamp og skiftende kamptidspunkter? Hvorfor er klubben ikke mere ærlig og ligefrem i sin kommunikation? Hvorfor er man ikke mere i dialog med klubbens fans på sociale medier?

Det der slår mig mest er kommunikationen fra AaB. Jeg har nu været fast på stadion siden midten af 70'erne, også i 3. division, og har altid følt at AaB var vores klub(det gør jeg nok stadig). Men at komiske Gaarde står og fortæller at vi har en top 6 trup, når man i 2017 har 12 point mindre end dem der har næstfærrest, så er det sgu skuffende. Få nu noget kant, og sig det som det er. Vi er i nedrykningsfare, lad os stå sammen om den fare i stedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kunne egentligt godt tænke mig at se en udtalelse fra Gaarde, hvor han siger vi pt. har en top 6 trup? Jeg har ledt på nettet, men kan ikke finde "the last message".. Og jeg spørger af oprigtigt interesse.

Ift. nedrykningsfare, så skal Gaarde selvfølgelig ikke stå og tale om det. Ja, vi spiller ad helvede til og har gjort det længe. Der skal ske noget på spillerfronten - ingen tvivl om det. Pt. har vi 3 point - der er 6 point op til 4. pladsen - og der er kun ét hold der ligger under os. Det understreger, at vi er kommet mega dårligt fra start. Men der er stadig 63 point at spille om. Sejre i de næste to kampe, og så kan vi ligge i top 6.

Jeg kan sagtens følge, at der ikke er noget der peger på umiddelbar vending.. Men derfra og til at Gaarde skal sige at vi er nedrykningskandidater - der er der i min optik meget langt.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Provst i Brovst » 16. aug 2017, 09:30

seamann skrev:
Mascis skrev:Søndergaard med lidt af en bredside mod Wieghorst: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... dre-i-AaB/
Vel mere mod Gaarde, for ikke at give ham snor nok.

Han har iøvrigt ret. Spillet og resultaterne et blevet dårligere under MW, som vel ikke kan have mange utilfredsstillende kampe tilbage, før han må ud.
LS har helt ret.

MW bliver siddende indtil nedrykningsspillets begyndelse, fordi situationen er endnu ikke er alvorlig nok til at de ansvarlig kan sluge den kamel.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Gamen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gamen » 16. aug 2017, 09:33

MrBangDK skrev: Ift. nedrykningsfare, så skal Gaarde selvfølgelig ikke stå og tale om det. Ja, vi spiller ad helvede til og har gjort det længe. Der skal ske noget på spillerfronten - ingen tvivl om det. Pt. har vi 3 point - der er 6 point op til 4. pladsen - og der er kun ét hold der ligger under os. Det understreger, at vi er kommet mega dårligt fra start. Men der er stadig 63 point at spille om. Sejre i de næste to kampe, og så kan vi ligge i top 6.

Jeg kan sagtens følge, at der ikke er noget der peger på umiddelbar vending.. Men derfra og til at Gaarde skal sige at vi er nedrykningskandidater - der er der i min optik meget langt.
Hvornår skal man så tale om det? Tåbeligt kun at se på denne sæson som helhed, når de spille- og trupmæssige udfordringer går igen igennem halvandet år.
29 point i de seneste 33 kampe er nedrykkerform, og det er dét man må kigge på.

Vi har 1 sejr i de seneste 16 kampe, og 1 sejr i de seneste 18 udekampe. Der er ikke ligefrem tegn i sol, måne og stjerner på at udviklingen vender.

Det er ikke for sjov, at vandrørene melder om utilfredshed med Gaarde blandt spillertruppen. Gaarde er nødt til at italesætte den virkelighed som spillerne oplever! Og det er næppe top 6 de går og tænker på lige for tiden. Tværtimod forstærker det bare presset på en, i forvejen, række markant underpræsterende spillere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Buzz Killington » 16. aug 2017, 09:40

Provst i Brovst skrev:
seamann skrev:
Mascis skrev:Søndergaard med lidt af en bredside mod Wieghorst: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... dre-i-AaB/
Vel mere mod Gaarde, for ikke at give ham snor nok.

Han har iøvrigt ret. Spillet og resultaterne et blevet dårligere under MW, som vel ikke kan have mange utilfredsstillende kampe tilbage, før han må ud.
LS har helt ret.

MW bliver siddende indtil nedrykningsspillets begyndelse, fordi situationen er endnu ikke er alvorlig nok til at de ansvarlig kan sluge den kamel.
Samtidig viser hans udtalelse at det var helt fornuftigt at smide ham ud af klubben.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gamen » 16. aug 2017, 09:46

Buzz Killington skrev:
Samtidig viser hans udtalelse at det var helt fornuftigt at smide ham ud af klubben.
Enig. Fuldstændig idiotisk udtalelse, og ekstremt ukollegialt. Lidt for meget personlig vendetta over den.
Søndergaard havde fuldstændig tabt omklædningsrummet.

Besvar