Kommer AaB i top 6??

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af birk » 19. jan 2017, 17:40

Wieghorst kan vel ikke dømmes på de 5 kampe ?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5208
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jakobsen » 19. jan 2017, 17:48

Elscorpio skrev:Det hele afhænger af hvad Wieghorst kan gøre ved holdet, samt om vi får nogle forstærkninger i forhold til de spillere der forlod os sidste sommer.

Gaarde og Wieghorst skal bevise deres værd sammen nu. Ellers er de begge to ikke deres job værdig i forhold til målsætningen.
Vil mene, at fokus på kortsigt er mest på Gaarde. Siden Gaarde har fyret Søndergaard må han jo mene, at vi kan gøre det bedre med det nuværende materiale. Får vi stadig ikke succes efter Gaarde har fyret træneren så peger pilen først og fremmest på Gaarde. Især hvis han endnu en gang sylter vores midterforsvar og forsømmer at hente en angriber.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af De Fem » 19. jan 2017, 22:26

birk skrev:Wieghorst kan vel ikke dømmes på de 5 kampe ?
Kan se at din profil er knap 12 år gammel. Du må være med på at alle kan dømmes på selv en venskabskamp imod Hobro eller to twitterbeskeder

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af FIDEL » 28. jan 2017, 10:43

Super med Jakub Sylvestr, som ligner et godt match. Men jeg kan ikke lade være med at være bekymret for vores defensiv, der har et uhyggeligt lavt bundniveau! Og det kan Wieghorst selvfølgelig godt se. Men godt, at vores offensiv får flere strenge at spille på.

Jeg ser os desværre ikke nå top 6, da vi har en ny træner, ny spillestil, der gør os sårbare overfor omstillinger hvis vi laver fejl i opspillet - og fejl i opspillet kommer vi stensikkert til at lave, da Wieghorst insisterer på at bolden skal spilles hurtigt rundt. Jeg mener bare, at vi mangler et par dygtige spillere for at kunne praktisere denne spillestil... Stilen er ambitiøs, og kræver nogle spillere, som kan udføre den, og der har jeg mine tvivl.
Wieghorst stil minder mig om Guardiola. Vi har så desperat behov for en styrmand til forsvaret.
Jeg tror vi får problemer allerede i AGF-kampen, idet vi har ny træner og spillestil, og pga. banen i Aarhus sikkert ikke er super god. AGF vil prøve at kyse os fysisk, og det får de delvist succes med tror jeg.

En anden ting er, at jeg gerne havde set en anden type angriber - en boksangriber, som kunne give os mere fysik og tyngde i feltet, særligt på hjemmebane. Vi bliver afhængige af, at spillet kører, og det kan det umuligt gøre i hver kamp. Så jeg er spændt på om Wieghorst har en plan B.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af FlæskeFrank » 28. jan 2017, 10:55

FIDEL skrev:En anden ting er, at jeg gerne havde set en anden type angriber - en boksangriber, som kunne give os mere fysik og tyngde i feltet, særligt på hjemmebane. Vi bliver afhængige af, at spillet kører, og det kan det umuligt gøre i hver kamp. Så jeg er spændt på om Wieghorst har en plan B.
Vi har boksangriberen. Det er Grønning. Vi spiller bare ikke Brøndby og Auri stilen med Makienok. Derfor skal boksangriberen først bruges som plan B eller C og den rolle kan Grønning, så rigelig udfylde.
- FlæskeFrank

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af 9000AA » 28. jan 2017, 10:57

FIDEL skrev:Super med Jakub Sylvestr, som ligner et godt match. Men jeg kan ikke lade være med at være bekymret for vores defensiv, der har et uhyggeligt lavt bundniveau! Og det kan Wieghorst selvfølgelig godt se. Men godt, at vores offensiv får flere strenge at spille på.

Jeg ser os desværre ikke nå top 6, da vi har en ny træner, ny spillestil, der gør os sårbare overfor omstillinger hvis vi laver fejl i opspillet - og fejl i opspillet kommer vi stensikkert til at lave, da Wieghorst insisterer på at bolden skal spilles hurtigt rundt. Jeg mener bare, at vi mangler et par dygtige spillere for at kunne praktisere denne spillestil... Stilen er ambitiøs, og kræver nogle spillere, som kan udføre den, og der har jeg mine tvivl.
Wieghorst stil minder mig om Guardiola. Vi har så desperat behov for en styrmand til forsvaret.
Jeg tror vi får problemer allerede i AGF-kampen, idet vi har ny træner og spillestil, og pga. banen i Aarhus sikkert ikke er super god. AGF vil prøve at kyse os fysisk, og det får de delvist succes med tror jeg.

En anden ting er, at jeg gerne havde set en anden type angriber - en boksangriber, som kunne give os mere fysik og tyngde i feltet, særligt på hjemmebane. Vi bliver afhængige af, at spillet kører, og det kan det umuligt gøre i hver kamp. Så jeg er spændt på om Wieghorst har en plan B.
Mon ikke wieghorst er så professionel at han ikke prøver at spille barca bold, hvis han kan se han ikke har spillerne til det??

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10717
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af jonas386 » 28. jan 2017, 11:23

Vi har altså kun 4 point op til 6. pladsen. Det er langtfra umuligt. Der har været svipsere i efteråret (Silkeborg kampen som bedste/værste eksempel). Men omvendt så synes jeg også at vi har flere spillere der har løftet sig siden vi startede op i sommers. Mæhle og Bassogog som de bedste eksempler. Vi har et bedre hold end både SønderjyskE, Horsens og Lyngby, og er på niveau med Randers.

Jeg tror vi ender som nummer 4, når sæsonen er ovre, og slår Lyngby i kampen om den sidste europaplads (FCK vinder også pokalen).
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. jan 2017, 11:53

Sdrjydske ved at afgive trioen Dal Hende, Kroon og Drachmann til Ikast pr omgående. Kan meget vel være afgørende i forhold til at indhente dem.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Klaus » 28. jan 2017, 13:10

Jeg synes, det ser svært ud. Jeg synes, der er mange spørgsmålstegn at sætte ved os. Blandt de positive er, at Wieghorst måske kan få gang i de spillere, der underpræsterede lidt i efteråret. Flores kan så meget og hvis Bassogog kan overføre sine præstationer på landsholdet til os, vil vi jo på det nærmeste have to helt nye esser når det går fremad. Vores nye mand kender jeg ikke noget til, men Pohl har scoret i opstarten, og hvis han først får gang i den, tror jeg godt han kan nå langt. Skulle Ahlmann nu igen være helt klar, har vi på det nærmeste også fået en ny venstre back fra højeste hylde. Det ville pynte med en centerforsvarer, men måske kan trænerskiftet også få ny energi frem der. Vi skal huske, at Holgersson spillede nogle rigtigt gode kampe i starten, så måske man skal passe på med at dømme ham færdig????

Det bliver spændende, og hvis alt spiller kommer vi i top6, men mindre kan nu også gøre det. Jeg er klar til at sælge sæsonen for en 7.-plads, hvis vi kommer i pokalfinalen :cool:

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af FIDEL » 28. jan 2017, 13:47

FlæskeFrank skrev:
FIDEL skrev:En anden ting er, at jeg gerne havde set en anden type angriber - en boksangriber, som kunne give os mere fysik og tyngde i feltet, særligt på hjemmebane. Vi bliver afhængige af, at spillet kører, og det kan det umuligt gøre i hver kamp. Så jeg er spændt på om Wieghorst har en plan B.
Vi har boksangriberen. Det er Grønning. Vi spiller bare ikke Brøndby og Auri stilen med Makienok. Derfor skal boksangriberen først bruges som plan B eller C og den rolle kan Grønning, så rigelig udfylde.
Jeg kan godt li Grønning, men han er ung og hans afslutninger er svage. Han kan godt komme ind og skabe ravage, men vi skal ikke regne med mål fra ham.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af FIDEL » 28. jan 2017, 13:53

jonas386 skrev:Vi har altså kun 4 point op til 6. pladsen. Det er langtfra umuligt. Der har været svipsere i efteråret (Silkeborg kampen som bedste/værste eksempel). Men omvendt så synes jeg også at vi har flere spillere der har løftet sig siden vi startede op i sommers. Mæhle og Bassogog som de bedste eksempler. Vi har et bedre hold end både SønderjyskE, Horsens og Lyngby, og er på niveau med Randers.

Jeg tror vi ender som nummer 4, når sæsonen er ovre, og slår Lyngby i kampen om den sidste europaplads (FCK vinder også pokalen).
Men vi skal have 2 sejre mere end f.eks. sønderjyske , og hvis de vinder 2 ud af 5, skal vi vinde 4 ud af 5. Det er svært fordi vi har en dårlig målscore.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af NIN » 28. jan 2017, 15:09

jonas386 skrev:Vi har altså kun 4 point op til 6. pladsen. Det er langtfra umuligt. Der har været svipsere i efteråret (Silkeborg kampen som bedste/værste eksempel). Men omvendt så synes jeg også at vi har flere spillere der har løftet sig siden vi startede op i sommers. Mæhle og Bassogog som de bedste eksempler. Vi har et bedre hold end både SønderjyskE, Horsens og Lyngby, og er på niveau med Randers.

Jeg tror vi ender som nummer 4, når sæsonen er ovre, og slår Lyngby i kampen om den sidste europaplads (FCK vinder også pokalen).
Vi havde også et bedre hold end Sønderjyske, Horsens og Lyngby i de første 21 runder.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Lindvang » 28. jan 2017, 18:03

NIN skrev:
jonas386 skrev:Vi har altså kun 4 point op til 6. pladsen. Det er langtfra umuligt. Der har været svipsere i efteråret (Silkeborg kampen som bedste/værste eksempel). Men omvendt så synes jeg også at vi har flere spillere der har løftet sig siden vi startede op i sommers. Mæhle og Bassogog som de bedste eksempler. Vi har et bedre hold end både SønderjyskE, Horsens og Lyngby, og er på niveau med Randers.

Jeg tror vi ender som nummer 4, når sæsonen er ovre, og slår Lyngby i kampen om den sidste europaplads (FCK vinder også pokalen).
Vi havde også et bedre hold end Sønderjyske, Horsens og Lyngby i de første 21 runder.
Så afgjort. I hvert fald, hvis man ikke kigger på stillingen.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Hovedet » 28. jan 2017, 19:06

jonas386 skrev:Vi har altså kun 4 point op til 6. pladsen. Det er langtfra umuligt. Der har været svipsere i efteråret (Silkeborg kampen som bedste/værste eksempel). Men omvendt så synes jeg også at vi har flere spillere der har løftet sig siden vi startede op i sommers. Mæhle og Bassogog som de bedste eksempler. Vi har et bedre hold end både SønderjyskE, Horsens og Lyngby, og er på niveau med Randers.

Jeg tror vi ender som nummer 4, når sæsonen er ovre, og slår Lyngby i kampen om den sidste europaplads (FCK vinder også pokalen).
Der er jeg uenig. Holdet har bestemt ikke løftet sig i niveau, og vurderet på efteråret er der ingenting, der indikerer, at AaB skulle have et bedre hold end SønderjyskE, Horsens og Lyngby. Tværtimod. Horsens nærmest spadserede over AaB i efterårets sidste kamp, hvis nogen skulle have glemt det, og alle 3 hold ligger foran AaB i tabellen. Det er på ingen måde tilfældigt.

Vi har snarere fået flere point, end vores spil har berettiget til, og det er kun den pointmæssigt gode start, der har frelst os fra at ende helt nede i den sorte gryde og stadig på papiret giver os en chance for at nå det slutspil, der i øvrigt burde være en selvfølge for en klub som AaB.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Hovedet » 28. jan 2017, 19:16

FIDEL skrev:
FlæskeFrank skrev:
FIDEL skrev:En anden ting er, at jeg gerne havde set en anden type angriber - en boksangriber, som kunne give os mere fysik og tyngde i feltet, særligt på hjemmebane. Vi bliver afhængige af, at spillet kører, og det kan det umuligt gøre i hver kamp. Så jeg er spændt på om Wieghorst har en plan B.
Vi har boksangriberen. Det er Grønning. Vi spiller bare ikke Brøndby og Auri stilen med Makienok. Derfor skal boksangriberen først bruges som plan B eller C og den rolle kan Grønning, så rigelig udfylde.
Jeg kan godt li Grønning, men han er ung og hans afslutninger er svage. Han kan godt komme ind og skabe ravage, men vi skal ikke regne med mål fra ham.
Grønning er en ungdomsspiller, der sågar har været langtidsskadet, og vel dårligt har spillet i Superligaen. Det er da muligt, at han bliver i stand til så rigeligt at udfylde en rolle som boksangriber i en eller anden udefinerbar fremtid, men det kan vi ikke bruge til noget nu.

Nu og her skal vi simpelthen ind i kampen og hente tyngde og kvalitet, hvis vi gerne vil undgå et endnu ringere kalenderår end 2016, der fremstår som det ringeste af slagsen overhovedet i AaBs Superligahistorie. Diverse ungdomsspillere kan så optræde på reserve- og ungdomshold og få nogle små indhop på førsteholdet, til de er gode nok til at spille med i toppen af Superligaen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Kristian » 28. jan 2017, 19:20

Hovedet skrev:
jonas386 skrev:Vi har altså kun 4 point op til 6. pladsen. Det er langtfra umuligt. Der har været svipsere i efteråret (Silkeborg kampen som bedste/værste eksempel). Men omvendt så synes jeg også at vi har flere spillere der har løftet sig siden vi startede op i sommers. Mæhle og Bassogog som de bedste eksempler. Vi har et bedre hold end både SønderjyskE, Horsens og Lyngby, og er på niveau med Randers.

Jeg tror vi ender som nummer 4, når sæsonen er ovre, og slår Lyngby i kampen om den sidste europaplads (FCK vinder også pokalen).
Der er jeg uenig. Holdet har bestemt ikke løftet sig i niveau, og vurderet på efteråret er der ingenting, der indikerer, at AaB skulle have et bedre hold end SønderjyskE, Horsens og Lyngby. Tværtimod. Horsens nærmest spadserede over AaB i efterårets sidste kamp, hvis nogen skulle have glemt det, og alle 3 hold ligger foran AaB i tabellen. Det er på ingen måde tilfældigt.

Vi har snarere fået flere point, end vores spil har berettiget til, og det er kun den pointmæssigt gode start, der har frelst os fra at ende helt nede i den sorte gryde og stadig på papiret giver os en chance for at nå det slutspil, der i øvrigt burde være en selvfølge for en klub som AaB.

At nævne den sidste kamp mod Horsens er jo ikke seriøst. Der så vi et AaB hold der absolut ikke hverken troede på sig selv eller deres træner. Den tidligere træner kørte simpelhen klubben i sænk i det efterår. Sq mere held end forstand at vi fik de point i starten. Sq godt vi er videre og meldingerne om at den nye træner vil have os "back to basic" som er det vi er gode til, er sq positivt.

Jeg tror vi får en god chance for at få den 6 plads. Men det afhænger af 3 en god start. Og selvfølgelig har vi bedre spillere end Lyngby, Horsens og Sønderjyske (specielt efter de har solgt ud).

Jeg ville sq være bekymret hvis jeg var Sønderjyske og Lyngby. Jeg spår ikke dem mange point i de første kampe.
------------------
mvh Kristian

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Hovedet » 28. jan 2017, 19:53

Kristian skrev:
Hovedet skrev:
jonas386 skrev:Vi har altså kun 4 point op til 6. pladsen. Det er langtfra umuligt. Der har været svipsere i efteråret (Silkeborg kampen som bedste/værste eksempel). Men omvendt så synes jeg også at vi har flere spillere der har løftet sig siden vi startede op i sommers. Mæhle og Bassogog som de bedste eksempler. Vi har et bedre hold end både SønderjyskE, Horsens og Lyngby, og er på niveau med Randers.

Jeg tror vi ender som nummer 4, når sæsonen er ovre, og slår Lyngby i kampen om den sidste europaplads (FCK vinder også pokalen).
Der er jeg uenig. Holdet har bestemt ikke løftet sig i niveau, og vurderet på efteråret er der ingenting, der indikerer, at AaB skulle have et bedre hold end SønderjyskE, Horsens og Lyngby. Tværtimod. Horsens nærmest spadserede over AaB i efterårets sidste kamp, hvis nogen skulle have glemt det, og alle 3 hold ligger foran AaB i tabellen. Det er på ingen måde tilfældigt.

Vi har snarere fået flere point, end vores spil har berettiget til, og det er kun den pointmæssigt gode start, der har frelst os fra at ende helt nede i den sorte gryde og stadig på papiret giver os en chance for at nå det slutspil, der i øvrigt burde være en selvfølge for en klub som AaB.

At nævne den sidste kamp mod Horsens er jo ikke seriøst. Der så vi et AaB hold der absolut ikke hverken troede på sig selv eller deres træner. Den tidligere træner kørte simpelhen klubben i sænk i det efterår. Sq mere held end forstand at vi fik de point i starten. Sq godt vi er videre og meldingerne om at den nye træner vil have os "back to basic" som er det vi er gode til, er sq positivt.

Jeg tror vi får en god chance for at få den 6 plads. Men det afhænger af 3 en god start. Og selvfølgelig har vi bedre spillere end Lyngby, Horsens og Sønderjyske (specielt efter de har solgt ud).

Jeg ville sq være bekymret hvis jeg var Sønderjyske og Lyngby. Jeg spår ikke dem mange point i de første kampe.
Ah, det var vel det samme hold, som under Lars Søndergaard havde hentet 7 point i de 3 foregående kampe, så hvorfor vi på den baggrund skulle vælge at gå ned med flaget mod Horsens, virker da ikke helt logisk. Jeg mener også, at forklaringen på vores dårlige 2016 i højere grad skal findes i vores spillertrup snarere end vores træner.

Det kan selvfølgelig godt være, at SønderjyskE har brandudsolgt sig selv i en sådan grad, at vi alene på den baggrund står med et bedre hold end dem. Jeg hentydede imidlertid til 2016, hvor vores hold efter alle tænkelige parametre var ringere end SønderjyskE.

Tingene skal sidde lige i skabet, hvis vi skal nå det slutspil; det er muligt, men chancerne er små, og niveauet skal i hvert fald være et helt andet end det, vi har set gennem lang tid. Vigtigere for mig er også - da jeg reelt har afskrevet denne sæson - at vi i foråret ser noget, der peger fremad og skaber håb og optimisme.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10717
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af jonas386 » 28. jan 2017, 22:26

Jeg er ikke uenig i jeres betragtninger, men selvom det har været et uendeligt sløjt efterår er vi stadig kun 4 point væk, og har også fået forstærket holdet uden at miste spillere den anden vej. Ny træner, og nye spillere kan gøre meget ved er hold. Jeg tror vi vil se et bedre AaB i foråret, men jeg er måske for optimistisk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Buzz Killington » 29. jan 2017, 15:44

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... yske-trio/

Det er fandme laekkert. Udover at det udstiller FCM's manglende ambitioner, saa staar Soenderjyske tilbage gevaldigt svaekket i top-6 kampen. Ny traener, og tre af de vigtigste spillere gone. Desvaerre moeder de et endnu mere ramponeret (EFB) i foerste runde, saa de kan muligvis faa et selvtillidsboost de kan ride videre paa, der kan give dem de fornoedne point.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Martino » 29. jan 2017, 16:00

Buzz Killington skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... yske-trio/

Det er fandme laekkert. Udover at det udstiller FCM's manglende ambitioner, saa staar Soenderjyske tilbage gevaldigt svaekket i top-6 kampen. Ny traener, og tre af de vigtigste spillere gone. Desvaerre moeder de et endnu mere ramponeret (EFB) i foerste runde, saa de kan muligvis faa et selvtillidsboost de kan ride videre paa, der kan give dem de fornoedne point.
Så gode er de tre spillere da ikke? Bevares de er ganske fine superligaspillere, men ikke ligefrem stjernespillere. Kroon kan nogle ting, men han svinger meget. Tror egentlig bedst jeg kan lide Dal Hende.
Jeg savner Winsnes

Besvar