Kommer AaB i top 6??

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Silvermoon » 5. mar 2017, 08:53

Jeg forestiller mig dette.

Randers vinder idag og AaB imorgen

FCM 38
Lyngby 37
Randers 35
AaB 35
Sønderjyske 33.

Runden efter vinder Lyngby, Randers , Sønderjyske og vi Slår FCM

Lyngby 40
Randers 38
AaB 38
FCM 37
Sønderjyske 36

I sidste runde taber Lyngby, Randers,FCM imens vinder AaB og Sønderjyske

AaB 41
Lyngby 40
Sønderjyske 39
Randers 38
FCM 37 og bliver sorteper

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Maglau » 5. mar 2017, 09:23

Silvermoon skrev:Jeg forestiller mig dette.

Randers vinder idag og AaB imorgen

FCM 38
Lyngby 37
Randers 35
AaB 35
Sønderjyske 33.

Runden efter vinder Lyngby, Randers , Sønderjyske og vi Slår FCM

Lyngby 40
Randers 38
AaB 38
FCM 37
Sønderjyske 36

I sidste runde taber Lyngby, Randers,FCM imens vinder AaB og Sønderjyske

AaB 41
Lyngby 40
Sønderjyske 39
Randers 38
FCM 37 og bliver sorteper
Jeps det er nemlig sket rigtigt mange gange at et hold der taber ikke bare får ingen point men de også fratrækkes point - og super fedt det denne gang er FCM det går udover
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af FlæskeFrank » 5. mar 2017, 11:36

Nu var SønderjyskEs sejr vel den første i foråret, som rigtig gik os imod. Det var altså kamp 17! Vi må så bare håbe, at kamp 18 Silkeborg-Randers ikke går os for meget imod. Spørgsmålet er så hvad det rigtige resultat er ? Sejr til Silkeborg, så kan vi risikere at skulle kæmpe hårdt mod dem, hvis vi ikke ender i mesterslutspillet. Uafgjort, så kræver det point mod OB for os i kamp 21. Sejr til Randers, tjah det kan jeg godt undvære.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 5. mar 2017, 11:41

FlæskeFrank skrev:Nu var SønderjyskEs sejr vel den første i foråret, som rigtig gik os imod. Det var altså kamp 17! Vi må så bare håbe, at kamp 18 Silkeborg-Randers ikke går os for meget imod. Spørgsmålet er så hvad det rigtige resultat er ? Sejr til Silkeborg, så kan vi risikere at skulle kæmpe hårdt mod dem, hvis vi ikke ender i mesterslutspillet. Uafgjort, så kræver det point mod OB for os i kamp 21. Sejr til Randers, tjah det kan jeg godt undvære.
For mig er det nærmest utænkeligt, at Silkeborg, Horsens eller Nordsjælland skulle kunne ende i top 6. Dem har jeg fuldstændigt afskrevet, også pga deres program. Så jeg ser helt klart en sejr til Silkeborg som det bedste resultat for os ift at nå mesterskabsslutspillet.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af jonas386 » 5. mar 2017, 11:42

FlæskeFrank skrev:Nu var SønderjyskEs sejr vel den første i foråret, som rigtig gik os imod. Det var altså kamp 17! Vi må så bare håbe, at kamp 18 Silkeborg-Randers ikke går os for meget imod. Spørgsmålet er så hvad det rigtige resultat er ? Sejr til Silkeborg, så kan vi risikere at skulle kæmpe hårdt mod dem, hvis vi ikke ender i mesterslutspillet. Uafgjort, så kræver det point mod OB for os i kamp 21. Sejr til Randers, tjah det kan jeg godt undvære.
Vi skal håbe på en SIF sejr. Randers har GF i næste runde, og SønderjyskE i sidste. Hvis vi får 5 point, eller mere, over de sidste 3 kampe, så tror jeg vi kommer med. Vi kan passende starte med tre point i Odense i morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af frederikshavneren » 5. mar 2017, 13:10

Silkeborg er startet rystende usikkert mod FC Randers, randrusianerne har allerede haft chancer til tre fire mål, senest Pourie med en gigantisk afbrænder.

Edit: Silkeborg foran 1-0 første gang de overhovedet har noget der minder om en chance.
Så brænder Pourie sin anden friløber, det er helt vildt de chancer FC Randers har brændt

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af jonas386 » 5. mar 2017, 13:22

frederikshavneren skrev:Silkeborg er startet rystende usikkert mod FC Randers, randrusianerne har allerede haft chancer til tre fire mål, senest Pourie med en gigantisk afbrænder.
Symptomatisk for Randers, så er de dog bagud nu. Jeg tror ikke ham islændingen holder længe. Han må være fortid hvis slutspillet glipper.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af frederikshavneren » 5. mar 2017, 13:26

Der er skarpheden til forskel. Silkeborg foran 2-0 :D

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 5. mar 2017, 13:30

Nu har vi jo to gange i træk vist ham Andreas Albers Nielsen, hvordan man laver hattrick, så det kan han jo passende gøre i dag :-)

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af De Fem » 5. mar 2017, 13:44

Nå, men hvem skal så være træner i Rander efter sommeren? David Nielsen vil vel gerne væk fra FC Hellerup Finans?

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af san » 5. mar 2017, 13:46

underligt så ringe Randers er.
Nu når de er så dygtige på transfer markedet og altid henter bedre spillere end os :P
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af 9520AaB » 5. mar 2017, 13:49

FlæskeFrank skrev:Nu var SønderjyskEs sejr vel den første i foråret, som rigtig gik os imod. Det var altså kamp 17! Vi må så bare håbe, at kamp 18 Silkeborg-Randers ikke går os for meget imod. Spørgsmålet er så hvad det rigtige resultat er ? Sejr til Silkeborg, så kan vi risikere at skulle kæmpe hårdt mod dem, hvis vi ikke ender i mesterslutspillet. Uafgjort, så kræver det point mod OB for os i kamp 21. Sejr til Randers, tjah det kan jeg godt undvære.
Silkeborg har Nordsjælland ude og FCK hjemme i de to sidste kampe, det lugter ikke af mere end max 3 point.
Vi skal som minimum selv have 3 point i tre kampe, så Silkeborg kommer ikke i spil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Mascis » 5. mar 2017, 14:14

På den positive side så er vi med en sejr imorgen kun 2 point fra bronzemedaljer :)

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 5. mar 2017, 14:18

Mascis skrev:På den positive side så er vi med en sejr imorgen kun 2 point fra bronzemedaljer :)
Det er vist ikke helt korrekt...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. mar 2017, 14:43

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
Mascis skrev:På den positive side så er vi med en sejr imorgen kun 2 point fra bronzemedaljer :)
Det er vist ikke helt korrekt...
Jo det er det faktisk. Vi vil overhale FCM hvis vi vinder de to næste kampe.

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 5. mar 2017, 14:47

Jesper Schmidt skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
Mascis skrev:På den positive side så er vi med en sejr imorgen kun 2 point fra bronzemedaljer :)
Det er vist ikke helt korrekt...
Jo det er det faktisk. Vi vil overhale FCM hvis vi vinder de to næste kampe.
Men come on! Bronzemedaljer!!! Mon ikke der skal hentes en del flere point for at få dem om halsen?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Kunji » 5. mar 2017, 14:48

mindre_gult_og_blåt_tak fortsætter bare sin mærkelige stil med at være bogstavelig. Vi er selvfølgelig ikke kun 5 point fra bronzemedaljer pt., men vi er 5 point fra 3. pladsen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Dalbjerg » 5. mar 2017, 15:42

9520AaB skrev:
FlæskeFrank skrev:Nu var SønderjyskEs sejr vel den første i foråret, som rigtig gik os imod. Det var altså kamp 17! Vi må så bare håbe, at kamp 18 Silkeborg-Randers ikke går os for meget imod. Spørgsmålet er så hvad det rigtige resultat er ? Sejr til Silkeborg, så kan vi risikere at skulle kæmpe hårdt mod dem, hvis vi ikke ender i mesterslutspillet. Uafgjort, så kræver det point mod OB for os i kamp 21. Sejr til Randers, tjah det kan jeg godt undvære.
Silkeborg har Nordsjælland ude og FCK hjemme i de to sidste kampe, det lugter ikke af mere end max 3 point.
Vi skal som minimum selv have 3 point i tre kampe, så Silkeborg kommer ikke i spil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu skrev han jo, hvis vi ikke kommer i mesterslutspil..

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jacob » 5. mar 2017, 15:53

Som kampene er faldet ud er point tallet man skal fokusere på vel 36 point som sandsynlig skæringspunkt for top-6. Silkeborg kan max få 36 point. Hvis man antager at Horsens ikke slår FCK i Parken om lidt, så når de ikke 36 point. Alle hold nedenunder Horsens kan ikke nå 36 point. Randers og Sønderjyskes indbyrdes opgør i sidste runde betyder at det dårligste hold af de to hold maksimalt har 36 point. Lyngby er allerede på 36 point.

Dvs 4 point + en god målscorer eller nok mere sandsynligt er 5 point for os i de sidste 3 kampe for at være sikker på at komme med i top-6. 3-4 point kan evt også gøre det, men så er det ikke helt sikkert.

Vi kan jo passende tage de første 3 point i morgen i Odense.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af troelsh » 5. mar 2017, 16:41

Jacob skrev:Som kampene er faldet ud er point tallet man skal fokusere på vel 36 point som sandsynlig skæringspunkt for top-6. Silkeborg kan max få 36 point. Hvis man antager at Horsens ikke slår FCK i Parken om lidt, så når de ikke 36 point. Alle hold nedenunder Horsens kan ikke nå 36 point. Randers og Sønderjyskes indbyrdes opgør i sidste runde betyder at det dårligste hold af de to hold maksimalt har 36 point. Lyngby er allerede på 36 point.

Dvs 4 point + en god målscorer eller nok mere sandsynligt er 5 point for os i de sidste 3 kampe for at være sikker på at komme med i top-6. 3-4 point kan evt også gøre det, men så er det ikke helt sikkert.

Vi kan jo passende tage de første 3 point i morgen i Odense.
En skam Sønderjyske tog tre point igår, ellers havde vi haft en lille matchbold imorgen.
Men ja håber virkelig vi vinder imorgen, så bliver det en rigtig fed kamp mod fcm d.13 :cheers:

Besvar