Kommer AaB i top 6??

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Pastorius » 20. feb 2017, 07:40

FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:Jeg får våde drømme om et scenarie, hvor vi sender FCM i nedrykningsspil ved at besejre dem i vores indbyrdes kamp i næstsidste runde. Det vil kræve, at vi vinder over både Silkeborg og OB, mens FCM skal sætte point til mod Randers, se det vil gøre livet værd at leve :cool: Nå tilbage til realiteterne. Jeg har prøvet simulatoren, og I mine forsøg skal vi vinde 3 ud af de sidste 4 for at komme i medaljeslutspil.
JEg har også prøvet at gennemgå den så objektivt som muligt.

Det ender sådan her: https://www.dropbox.com/s/fs7m6t4bjh9uo ... 7.png?dl=0
Jeg har os til at slutte 2 points over SE.. Jeg troede ikke på d før kampen, men det gør jeg nu...
Hvis jeg skal være lidt seriøs, så tror jeg på det er muligt. Der skal nu ikke gå ret meget galt, før det ikke sker, og der er rigeligt med usikkerhedsmomenter i vores opstilling og spil.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. feb 2017, 08:33

Pastorius skrev:
FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:Jeg får våde drømme om et scenarie, hvor vi sender FCM i nedrykningsspil ved at besejre dem i vores indbyrdes kamp i næstsidste runde. Det vil kræve, at vi vinder over både Silkeborg og OB, mens FCM skal sætte point til mod Randers, se det vil gøre livet værd at leve :cool: Nå tilbage til realiteterne. Jeg har prøvet simulatoren, og I mine forsøg skal vi vinde 3 ud af de sidste 4 for at komme i medaljeslutspil.
JEg har også prøvet at gennemgå den så objektivt som muligt.

Det ender sådan her: https://www.dropbox.com/s/fs7m6t4bjh9uo ... 7.png?dl=0
Jeg har os til at slutte 2 points over SE.. Jeg troede ikke på d før kampen, men det gør jeg nu...
Hvis jeg skal være lidt seriøs, så tror jeg på det er muligt. Der skal nu ikke gå ret meget galt, før det ikke sker, og der er rigeligt med usikkerhedsmomenter i vores opstilling og spil.
Jeg må sige at min pessimisme angående slutspilsdeltagelse er vendt til forsigtig optimisme efter gårsdagens kamp, og jeg synes bestemt også der er en mulighed igen, fordi der var så markant et løft af vores eget spil i forhold til hvad jeg har set i optakten. Derudover har de andre resultater i runden flasket sig glimrende for os, og med en uafgjort eller OB sejr i dagens kamp, vil der faktisk være 3 hold indenfor en afstand hvor der stadig er en realistisk mulighed for at hente dem. Jeg så også et Sønderjyske hold, som jeg ikke ser få særlig mange point i de kommende 4 kampe, og det er selvfølgelig først og fremmest dem vi skal sætte vores lid til at indhente, men jeg tror nu også der er en mulighed for at komme helt tæt på Randers, Lyngby og FCM, ikke mindst fordi vi ikke har så mange opgør mod tophold som de andre har.

Men det kræver selvfølgelig at vi leverer, der er uden tvivl ikke råd til at tabe voldsomt mange point, og jeg tror særligt det er vigtigt at få en sejr igen i næste runde, så der er nogen som kommer til at føle sig pustet i nakken for alvor samtidig med at spillerne rigtigt får færten af at der er realistiske chancer for at komme med.

Under alle omstændigheder er de point som kan skrabes sammen lige nu rigtigt meget værd, fordi holdene i bunden generelt får flere point end holdene omkring os gør i øjeblikket, og det er en tendens jeg godt kan se fortsætte.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Brent » 20. feb 2017, 19:28

Hold da kæft en kasse af Edmundson, sådan OB lad os bare få snor i rend os
AaB - the Nordic gateway to Europe

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Dalbjerg » 20. feb 2017, 21:25

Jeg er født pessimist.. Så jeg vil nu ikke afskrive farene i nedrykningsspil, hvis vi bare går det mindst i stå.

Vi skal holde gryden i kog, og vi skal have 3 point mod Silkeborg.. Men jeg synes sgu, at vi skal passe på med at undervurdere Silkeborg. Det ligner en klassisk AaB, at gå ud og tabe en ræderlig kamp mod Silkeborg i næste kamp, hvor de forfalder til de dårlige dyder igen.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af NIN » 20. feb 2017, 22:19

Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:
FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:Jeg får våde drømme om et scenarie, hvor vi sender FCM i nedrykningsspil ved at besejre dem i vores indbyrdes kamp i næstsidste runde. Det vil kræve, at vi vinder over både Silkeborg og OB, mens FCM skal sætte point til mod Randers, se det vil gøre livet værd at leve :cool: Nå tilbage til realiteterne. Jeg har prøvet simulatoren, og I mine forsøg skal vi vinde 3 ud af de sidste 4 for at komme i medaljeslutspil.
JEg har også prøvet at gennemgå den så objektivt som muligt.

Det ender sådan her: https://www.dropbox.com/s/fs7m6t4bjh9uo ... 7.png?dl=0
Jeg har os til at slutte 2 points over SE.. Jeg troede ikke på d før kampen, men det gør jeg nu...
Hvis jeg skal være lidt seriøs, så tror jeg på det er muligt. Der skal nu ikke gå ret meget galt, før det ikke sker, og der er rigeligt med usikkerhedsmomenter i vores opstilling og spil.
Jeg må sige at min pessimisme angående slutspilsdeltagelse er vendt til forsigtig optimisme efter gårsdagens kamp, og jeg synes bestemt også der er en mulighed igen, fordi der var så markant et løft af vores eget spil i forhold til hvad jeg har set i optakten. Derudover har de andre resultater i runden flasket sig glimrende for os, og med en uafgjort eller OB sejr i dagens kamp, vil der faktisk være 3 hold indenfor en afstand hvor der stadig er en realistisk mulighed for at hente dem. Jeg så også et Sønderjyske hold, som jeg ikke ser få særlig mange point i de kommende 4 kampe, og det er selvfølgelig først og fremmest dem vi skal sætte vores lid til at indhente, men jeg tror nu også der er en mulighed for at komme helt tæt på Randers, Lyngby og FCM, ikke mindst fordi vi ikke har så mange opgør mod tophold som de andre har.

Men det kræver selvfølgelig at vi leverer, der er uden tvivl ikke råd til at tabe voldsomt mange point, og jeg tror særligt det er vigtigt at få en sejr igen i næste runde, så der er nogen som kommer til at føle sig pustet i nakken for alvor samtidig med at spillerne rigtigt får færten af at der er realistiske chancer for at komme med.

Under alle omstændigheder er de point som kan skrabes sammen lige nu rigtigt meget værd, fordi holdene i bunden generelt får flere point end holdene omkring os gør i øjeblikket, og det er en tendens jeg godt kan se fortsætte.
Man kan forestille sig meget med en runde spillet og ja, en sen sejr og tre point lunede gevaldigt. Og ikke mindst mod Glen og det stivnede hvii smil smager det ekstra sødt. Uden disse, ville sprinten mod slutspillet have været et overståets kapitel før den begyndte. Vi kan tale de andre hold ned og deres muligheder kontra vores (og det skal vi selvfølgelig også) men personligt tror jeg ikke vi når Lyngby. Som oprykker har de ikke bare gjort det over al forventning i efteråret, men vist sig overraskende stabile ved at sætte tre vitale point ind på kontoen i en kamp som vinbønderne skulle vinde, ville de have røven med i det sjov selskab. Og det endda ved endnu engang at holde nullet. Randers fik tæsk i dag og ja, så ikke godt ud. Men vi skal hente minimum tre point på dem, med fire runder tilbage hvor de bl.a. har SønderjyskE, GF og Silkeborg. Skal vi bytte plads med et af slutspilholdene tror jeg vi skal hænge vores hat på Tyskerne. Men vi skal vinde vores kampe og ikke mindst den kommende mod Silkeborg for at kunne bygge videre på optimismen. Kigger vi på de andre hold i denne runde og tænker: det ser ikke skræmmende ud, så tror jeg, med al respekt, heller ikke ret mange sad tilbage med den modsatte følelse efter at have set os og GF. GF er pivringe og har besluttet sig for efter 22 runder at forkæle sit kræsne hjemmepublikum med tre hjemmesejre. Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi i en trist affære deler med Silkeborg i porten og Horsens slår genoptanden OB. Så sidder man og skal heppe på de pis gule mod SønderjyskE, skal drømmen om slutspil leve videre.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. feb 2017, 23:03

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:
FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
Klaus skrev:Jeg får våde drømme om et scenarie, hvor vi sender FCM i nedrykningsspil ved at besejre dem i vores indbyrdes kamp i næstsidste runde. Det vil kræve, at vi vinder over både Silkeborg og OB, mens FCM skal sætte point til mod Randers, se det vil gøre livet værd at leve :cool: Nå tilbage til realiteterne. Jeg har prøvet simulatoren, og I mine forsøg skal vi vinde 3 ud af de sidste 4 for at komme i medaljeslutspil.
JEg har også prøvet at gennemgå den så objektivt som muligt.

Det ender sådan her: https://www.dropbox.com/s/fs7m6t4bjh9uo ... 7.png?dl=0
Jeg har os til at slutte 2 points over SE.. Jeg troede ikke på d før kampen, men det gør jeg nu...
Hvis jeg skal være lidt seriøs, så tror jeg på det er muligt. Der skal nu ikke gå ret meget galt, før det ikke sker, og der er rigeligt med usikkerhedsmomenter i vores opstilling og spil.
Jeg må sige at min pessimisme angående slutspilsdeltagelse er vendt til forsigtig optimisme efter gårsdagens kamp, og jeg synes bestemt også der er en mulighed igen, fordi der var så markant et løft af vores eget spil i forhold til hvad jeg har set i optakten. Derudover har de andre resultater i runden flasket sig glimrende for os, og med en uafgjort eller OB sejr i dagens kamp, vil der faktisk være 3 hold indenfor en afstand hvor der stadig er en realistisk mulighed for at hente dem. Jeg så også et Sønderjyske hold, som jeg ikke ser få særlig mange point i de kommende 4 kampe, og det er selvfølgelig først og fremmest dem vi skal sætte vores lid til at indhente, men jeg tror nu også der er en mulighed for at komme helt tæt på Randers, Lyngby og FCM, ikke mindst fordi vi ikke har så mange opgør mod tophold som de andre har.

Men det kræver selvfølgelig at vi leverer, der er uden tvivl ikke råd til at tabe voldsomt mange point, og jeg tror særligt det er vigtigt at få en sejr igen i næste runde, så der er nogen som kommer til at føle sig pustet i nakken for alvor samtidig med at spillerne rigtigt får færten af at der er realistiske chancer for at komme med.

Under alle omstændigheder er de point som kan skrabes sammen lige nu rigtigt meget værd, fordi holdene i bunden generelt får flere point end holdene omkring os gør i øjeblikket, og det er en tendens jeg godt kan se fortsætte.
Man kan forestille sig meget med en runde spillet og ja, en sen sejr og tre point lunede gevaldigt. Og ikke mindst mod Glen og det stivnede hvii smil smager det ekstra sødt. Uden disse, ville sprinten mod slutspillet have været et overståets kapitel før den begyndte. Vi kan tale de andre hold ned og deres muligheder kontra vores (og det skal vi selvfølgelig også) men personligt tror jeg ikke vi når Lyngby. Som oprykker har de ikke bare gjort det over al forventning i efteråret, men vist sig overraskende stabile ved at sætte tre vitale point ind på kontoen i en kamp som vinbønderne skulle vinde, ville de have røven med i det sjov selskab. Og det endda ved endnu engang at holde nullet. Randers fik tæsk i dag og ja, så ikke godt ud. Men vi skal hente minimum tre point på dem, med fire runder tilbage hvor de bl.a. har SønderjyskE, GF og Silkeborg. Skal vi bytte plads med et af slutspilholdene tror jeg vi skal hænge vores hat på Tyskerne. Men vi skal vinde vores kampe og ikke mindst den kommende mod Silkeborg for at kunne bygge videre på optimismen. Kigger vi på de andre hold i denne runde og tænker: det ser ikke skræmmende ud, så tror jeg, med al respekt, heller ikke ret mange sad tilbage med den modsatte følelse efter at have set os og GF. GF er pivringe og har besluttet sig for efter 22 runder at forkæle sit kræsne hjemmepublikum med tre hjemmesejre. Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi i en trist affære deler med Silkeborg i porten og Horsens slår genoptanden OB. Så sidder man og skal heppe på de pis gule mod SønderjyskE, skal drømmen om slutspil leve videre.
Jeg tror nu heller ikke at vi kommer til at overhale Lyngby, ligesom jeg heller ikke synes det er voldsomt sandsynligt at vi overhaler FCM eller Randers, men vi kan godt komme helt tæt på dem så der kommer ekstra pres, og måske så vi kan bringe os foran FCM ved at slå dem i den indbyrdes kamp. Sønderjyske er det klart mest realistisk at vi kan overhale, men hvis de pludselig vinder deres sidste 4 kampe, er det nu meget rart at vi også har andre hold indefor rækkevidde... og som sagt, de har både indbyrdes opgør, og for nogens vedkommende opgør mod FCK og Brøndby, så vidt jeg husker.

Al logik siger selvfølgelig at vi kommer ned på jorden igen mod Silkeborg, som i parentes bemærket jo altså er ret godt kørende, men i mine øjne er chancen for top 6 steget med rigtigt mange procent efter de 90 minutter i Århus. Vi var markant stærkere end jeg havde forventet.

AaB - Ølstykke
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 9. okt 2007, 17:54
Geografisk sted: Ølstykke - Djævleøen

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af AaB - Ølstykke » 21. feb 2017, 06:41

Hu ha

Bortset fra at runde 22 næsten var perfekt for AaB's vedkommende, så tror jeg det bliver snært.

Har prøvekørt simulatoren helt "objektivt" - og næsten uanset hvordan jeg vender og drejer det, så bliver det en afgørelse i sidste runde mellem os og Sønderjyske. Det hold af de 2, der får flest point i sidste runde er med i Top 6 slutspillet.

Håber virkelig at den store spiller udskiftning i Sønderjyske får betydning for deres pointhøst!

Jeg tror at Horsens og Silkeborg får gummiben, men Ligaen er fortsat meget tæt. Mellem nummer 3 og nummer 8 vil der stadig kun være 6 points

Så der er ikke plads til fejl for nogen hold

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jakobsen » 24. feb 2017, 22:10

For en gangs skyld er en sejr til Gyldesprederne man kan glæde sig lidt over. Randers er pludselig også inden for rækkevidde. Det kan sagtens lade sig gøre.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af De Fem » 24. feb 2017, 22:55

Jakobsen skrev:For en gangs skyld er en sejr til Gyldesprederne man kan glæde sig lidt over. Randers er pludselig også inden for rækkevidde. Det kan sagtens lade sig gøre.
Der er hvert fald både Randers og SE at skyde efter. Seks nederlag i streg må gøre ondt i Randers, men mon ikke de holder fast i træneren mindst sæsonen ud.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. feb 2017, 23:13

De Fem skrev:
Jakobsen skrev:For en gangs skyld er en sejr til Gyldesprederne man kan glæde sig lidt over. Randers er pludselig også inden for rækkevidde. Det kan sagtens lade sig gøre.
Der er hvert fald både Randers og SE at skyde efter. Seks nederlag i streg må gøre ondt i Randers, men mon ikke de holder fast i træneren mindst sæsonen ud.
Er den ikke ved at være tæt på at være så slem, at de bliver tvunget til at fyre ham hvis de ikke får en sejr i næste kamp? Det kunne jeg godt forestille mig. Målscoren i de 6 nederlag er iøvrigt 1-11. Av!

Jeg synes jo iøvrigt ikke de har et særlig godt hold, eller en særlig dygtig træner. De har som jeg ser det levet næsten udelukkende på at have angribere som ramte en stime i efteråret.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af De Fem » 24. feb 2017, 23:29

Jesper Schmidt skrev:
De Fem skrev:
Jakobsen skrev:For en gangs skyld er en sejr til Gyldesprederne man kan glæde sig lidt over. Randers er pludselig også inden for rækkevidde. Det kan sagtens lade sig gøre.
Der er hvert fald både Randers og SE at skyde efter. Seks nederlag i streg må gøre ondt i Randers, men mon ikke de holder fast i træneren mindst sæsonen ud.
Er den ikke ved at være tæt på at være så slem, at de bliver tvunget til at fyre ham hvis de ikke får en sejr i næste kamp? Det kunne jeg godt forestille mig. Målscoren i de 6 nederlag er iøvrigt 1-11. Av!

Jeg synes jo iøvrigt ikke de har et særlig godt hold, eller en særlig dygtig træner. De har som jeg ser det levet næsten udelukkende på at have angribere som ramte en stime i efteråret.
Synes nu deres hold er ganske okay, men hvis spillere som Fenger og Fisker tjekker lidt ud, så bliver det svært.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. feb 2017, 00:38

De Fem skrev:
Jesper Schmidt skrev:
De Fem skrev:
Jakobsen skrev:For en gangs skyld er en sejr til Gyldesprederne man kan glæde sig lidt over. Randers er pludselig også inden for rækkevidde. Det kan sagtens lade sig gøre.
Der er hvert fald både Randers og SE at skyde efter. Seks nederlag i streg må gøre ondt i Randers, men mon ikke de holder fast i træneren mindst sæsonen ud.
Er den ikke ved at være tæt på at være så slem, at de bliver tvunget til at fyre ham hvis de ikke får en sejr i næste kamp? Det kunne jeg godt forestille mig. Målscoren i de 6 nederlag er iøvrigt 1-11. Av!

Jeg synes jo iøvrigt ikke de har et særlig godt hold, eller en særlig dygtig træner. De har som jeg ser det levet næsten udelukkende på at have angribere som ramte en stime i efteråret.
Synes nu deres hold er ganske okay, men hvis spillere som Fenger og Fisker tjekker lidt ud, så bliver det svært.
Jeg formulerede det måske også lidt for negativt. Jeg mente at jeg ikke synes de har et hold som bør kunne spille med om medaljer, jeg synes de hører til i midterfeltet - som er stort.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Martino » 25. feb 2017, 08:55

Jeg vælger at tro på det. Specielt hvis vores 3 unge drenge Mæhle, MC og Thellufsen fortsat kan udfylde tomhullet fra de mere etablerede spillere som af forskellige årsager ikke spiller. Derudover skal Sylvestr og Pohl holde skarpheden foran. Vi skal død og pine baske et hæderligt SIF hold imorgen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Jakobsen » 25. feb 2017, 18:03

Godt resultat for os igen. Horsens smider to point i kampen om top seks og samtidig smider OB også to. Jeg vil nødig i gruppe med OB der ligner et hold i fremgang, hvis vi ender i det dumme slutspil.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Klaus » 26. feb 2017, 17:13

Fantastisk første halvleg i dag... Man kan jo ikke tillade sig at brokke sig over en 3-0 sejr, men hvor kunne det være dejligt, hvis vi bare havde smadret derudaf i 2. og vundet München-style. Det kan let være, at målscoren bliver afgørende så det havde nærmest været et ekstra point, hvis vi havde storsejret....

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Martino » 26. feb 2017, 18:20

Pis! Haderslev er foran mod Brøndby

Edit
1-1
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Mr. Larsen » 26. feb 2017, 18:22

typisk tyndt straffe til bundby. heldigvis kan vi bruge det til noget :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af KJ » 26. feb 2017, 18:25

Puha Sønderjyske spiller som lyn og torden. Men de er jo også presset....

Edit limsnifferne foran :aabfan:

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Mr. Larsen » 26. feb 2017, 18:26

KJ skrev:Puha Sønderjyske spiller som lyn og torden. Men de er jo også presset....
og nu er de på røven igen :thumbsup: :cheers:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kommer AaB i top 6??

Indlæg af Martino » 26. feb 2017, 18:26

Sådan!! Så må de gerne lige køre den hjem.
Jeg savner Winsnes

Besvar