DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Gamen » 2. mar 2017, 12:09

Jesper Schmidt skrev:
Men nu er Søndergaard jo ikke træner længere, og vi hører igen præcist den samme smøre fra Sloth som i efteråret. Jeg ved ikke hvad han regner med - at han pr. automatik skal spille fast fordi det var det som oprindeligt var planen, selv om han ikke på noget tidspunkt har præsteret bedre end konkurrenterne til pladsen?

Jeg er ikke i tvivl om at Sloth føler sig forbigået, og at der sikkert går mange andre spillere rundt med de samme følelser både i AaB og andre steder. Forskellen er at de fleste andre spillere ikke føler en trang til gentagne gange at hyle op om det i pressen.
Dét er jeg helt med på, og jeg synes heller ikke det er specielt klædeligt. Jeg prøver bare at nuancere diskussionen lidt. Jeg kan godt forstå, at han var decideret skuffet over at blive forbigået under Søndergaard, når nu vi havde minimum 2 centrale midtbanespillere, der konsekvent leverede under niveau. Når han så endelig spillede var det som kant, hvor han aldrig i sin karriere har præsteret.

Og så var mit argument også, at vi sagtens stadig kan se ham blomstre nu, ligesom det har været tilfældet med Thellufsen. Han skal selvfølgelig begynde at lade benene tale.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Martino » 2. mar 2017, 12:14

jonas386 skrev:
hje1980 skrev:
Gamen skrev:
KJ skrev:Hvad skulle det gavne AaB eller Sloth selv, at han galper op omkring, at han var stillet noget andet i udsigt. Det har intet fornuftigt formål.

Har Thellufsen fået flere chancer end Sloth? Forskellen er sådan set bare, at Thellufsen har grebet chancerne og spillet fint i de få indhop, han har fået.
Det skal så også med, at Thellufsen var en af de spillere der blev frosset ud under Søndergaard. Det kan meget vel tænkes at det samme har været tilfældet med Sloth. Så intet under at han føler sig forbigået - flere af de unge spillere følte sig også voldsomt overset af Søndergaard, og det var en af de ting der gav murren i krogene i spillertruppen.
Det er netop problemet under LS... hvis du træder ved siden af EN GANG, så kigger han ikke din vej mere. Han bærer SÅ meget nag....
Er det noget der kan bakkes op af andet end tilfældig forumsladder?
Ja det er jeg også interesseret i at høre mere om. Ved at Bruhn og Søndergaard havde en form for kontrovers, men om det var den endelige faktor til at Bruhn røg videre ved jeg ikke.
Jeg forstår heller ikke Sloth har behov for at sige disse ting igen, nu træneren er en anden og foråret lige startet. Har set ham både i træningskampe og reserveholdskampe i denne opstart og det har været meget op og ned. I glimt laver han nogle fremragende pasninger, og touch på bolden, men falder så også ud i længere perioder. Der skal han udvikle sig. Jeg vil til enhver tid foretrække Magnus som tingene er nu. Risgård er ude i en rum tid og vi ved hvor sårbar han er overfor følgeskader. Enevoldsen tror jeg heller ikke bliver den store konkurrent dette forår, så det er NU at Sloth skal vise at AaB kan regne med ham efter sommer også, på en af midtbane/kant/offensiv midt positionerne.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7834
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Forza » 2. mar 2017, 12:19

Martino skrev:
jonas386 skrev:
hje1980 skrev:
Gamen skrev:
KJ skrev:Hvad skulle det gavne AaB eller Sloth selv, at han galper op omkring, at han var stillet noget andet i udsigt. Det har intet fornuftigt formål.

Har Thellufsen fået flere chancer end Sloth? Forskellen er sådan set bare, at Thellufsen har grebet chancerne og spillet fint i de få indhop, han har fået.
Det skal så også med, at Thellufsen var en af de spillere der blev frosset ud under Søndergaard. Det kan meget vel tænkes at det samme har været tilfældet med Sloth. Så intet under at han føler sig forbigået - flere af de unge spillere følte sig også voldsomt overset af Søndergaard, og det var en af de ting der gav murren i krogene i spillertruppen.
Det er netop problemet under LS... hvis du træder ved siden af EN GANG, så kigger han ikke din vej mere. Han bærer SÅ meget nag....
Er det noget der kan bakkes op af andet end tilfældig forumsladder?
Ja det er jeg også interesseret i at høre mere om. Ved at Bruhn og Søndergaard havde en form for kontrovers, men om det var den endelige faktor til at Bruhn røg videre ved jeg ikke.
Jeg forstår heller ikke Sloth har behov for at sige disse ting igen, nu træneren er en anden og foråret lige startet. Har set ham både i træningskampe og reserveholdskampe i denne opstart og det har været meget op og ned. I glimt laver han nogle fremragende pasninger, og touch på bolden, men falder så også ud i længere perioder. Der skal han udvikle sig. Jeg vil til enhver tid foretrække Magnus som tingene er nu. Risgård er ude i en rum tid og vi ved hvor sårbar han er overfor følgeskader. Enevoldsen tror jeg heller ikke bliver den store konkurrent dette forår, så det er NU at Sloth skal vise at AaB kan regne med ham efter sommer også, på en af midtbane/kant/offensiv midt positionerne.
Det er selvfølgelig aldrig sjovt at se sig overhalet af 19-20 årige men omvendt må manden kigge indad. De spiller altså bare på et højere niveau end ham. Så kan det godt være man hentede ham ind til startopstillingen, men nu var han bænkevarmer i den første kamp under MW også. Så det er jo tilsyneladende ikke kun Søndergaard der ikke har set det store lys i ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. mar 2017, 12:28

Gamen skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Men nu er Søndergaard jo ikke træner længere, og vi hører igen præcist den samme smøre fra Sloth som i efteråret. Jeg ved ikke hvad han regner med - at han pr. automatik skal spille fast fordi det var det som oprindeligt var planen, selv om han ikke på noget tidspunkt har præsteret bedre end konkurrenterne til pladsen?

Jeg er ikke i tvivl om at Sloth føler sig forbigået, og at der sikkert går mange andre spillere rundt med de samme følelser både i AaB og andre steder. Forskellen er at de fleste andre spillere ikke føler en trang til gentagne gange at hyle op om det i pressen.
Dét er jeg helt med på, og jeg synes heller ikke det er specielt klædeligt. Jeg prøver bare at nuancere diskussionen lidt. Jeg kan godt forstå, at han var decideret skuffet over at blive forbigået under Søndergaard, når nu vi havde minimum 2 centrale midtbanespillere, der konsekvent leverede under niveau. Når han så endelig spillede var det som kant, hvor han aldrig i sin karriere har præsteret.

Og så var mit argument også, at vi sagtens stadig kan se ham blomstre nu, ligesom det har været tilfældet med Thellufsen. Han skal selvfølgelig begynde at lade benene tale.
Problemet er vel at han endnu ikke på noget tidspunkt har ladet benene tale. Jeg mindes ikke at have set en eneste kamp hvor Sloth har fået spilletid hvor jeg har tænkt "han skal da have chancen næste gang", og som jeg skrev - han har altså spillet næsten 900 minutter i superligaen, det er ikke fordi han ikke har haft mulighederne for at vise sig frem, han har bare ikke været i stand til at gøre det. Så jeg synes ikke han er blevet forbigået, jeg synes han har ladet mulighederne for at slå til smutte mellem hans fingre, og jeg tror ikke der er ret mange af de muligheder tilbage, ikke mindst fordi der vel reelt kun er 10er positionen i Wieghorsts system hvor han kan komme i betragtning, og her tror jeg egentlig at konkurrencen er mindst lige så stor som den var i efteråret på 8er positionen. Jeg håber stadig han viser sig frem fra sin bedste side, for Sloth på det niveau han havde da han var bedst i AGF er jo en fremragende fodboldspiller. Spørgsmålet er bare om den spiller er der længere.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af hje1980 » 2. mar 2017, 12:56

jonas386 skrev:
hje1980 skrev:
Gamen skrev:
KJ skrev:Hvad skulle det gavne AaB eller Sloth selv, at han galper op omkring, at han var stillet noget andet i udsigt. Det har intet fornuftigt formål.

Har Thellufsen fået flere chancer end Sloth? Forskellen er sådan set bare, at Thellufsen har grebet chancerne og spillet fint i de få indhop, han har fået.
Det skal så også med, at Thellufsen var en af de spillere der blev frosset ud under Søndergaard. Det kan meget vel tænkes at det samme har været tilfældet med Sloth. Så intet under at han føler sig forbigået - flere af de unge spillere følte sig også voldsomt overset af Søndergaard, og det var en af de ting der gav murren i krogene i spillertruppen.
Det er netop problemet under LS... hvis du træder ved siden af EN GANG, så kigger han ikke din vej mere. Han bærer SÅ meget nag....
Er det noget der kan bakkes op af andet end tilfældig forumsladder?
Har 2 venner der tidligere har været spiller under LS. Den var vidne til det og den anden prøvede det på egen hånd...

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af KJ » 2. mar 2017, 12:57

Er der nogen, der har link til seneste udgave af Ripodsten, eller som kan gengive, hvad Søndergaard mente om Sloth?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10711
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af jonas386 » 2. mar 2017, 13:04

hje1980 skrev:
jonas386 skrev:
hje1980 skrev:
Gamen skrev:
KJ skrev:Hvad skulle det gavne AaB eller Sloth selv, at han galper op omkring, at han var stillet noget andet i udsigt. Det har intet fornuftigt formål.

Har Thellufsen fået flere chancer end Sloth? Forskellen er sådan set bare, at Thellufsen har grebet chancerne og spillet fint i de få indhop, han har fået.
Det skal så også med, at Thellufsen var en af de spillere der blev frosset ud under Søndergaard. Det kan meget vel tænkes at det samme har været tilfældet med Sloth. Så intet under at han føler sig forbigået - flere af de unge spillere følte sig også voldsomt overset af Søndergaard, og det var en af de ting der gav murren i krogene i spillertruppen.
Det er netop problemet under LS... hvis du træder ved siden af EN GANG, så kigger han ikke din vej mere. Han bærer SÅ meget nag....
Er det noget der kan bakkes op af andet end tilfældig forumsladder?
Har 2 venner der tidligere har været spiller under LS. Den var vidne til det og den anden prøvede det på egen hånd...
Men hvordan er det tilfældet med Thellufsen og sloth? Jeg siger ikke at det ikke er sket, men det er vel ikke ligefrem urimeligt at en netop oprykket U19 spiller ikke får voldsomt med spilletid når det ikke helt kører for holdet. Jeg kan godt li Thellufsen som spiller, og skal heller ikke komme og påstå han ikke burde have fået mere spilletid. Ift Sloth så er det jo værd at bemærke at han heller ikke har fået voldsomt med spilletid under Wieghorst, og ligesom under LS, så står MC jo stadig foran i køen.
Jeg forstår dog ikke pointen i at bruge ham på kanten. Ideen er vel lidt den samme med Thomsen, hvor en kantspiller godt kan have de samme kvaliteter som en central midtbane spiller, men Thomsen slår mig også som en noget bedre spiller til at modtage bolden dybt, og drive den frem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. mar 2017, 13:41

KJ skrev:Er der nogen, der har link til seneste udgave af Ripodsten, eller som kan gengive, hvad Søndergaard mente om Sloth?
https://soundcloud.com/user-742475211/r ... -episode-9

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Søgaard » 2. mar 2017, 14:00

Sloth startede 5 kampe i streg under LS i runde 12-16, og ender med at blive hevet ud i halvlegen i 5. kamp mod Esbjerg. Synes altså det er en rimelig chance at få, efter at have fået flere indhop og chancen for at spille sig i form. Nu husker jeg ikke, om man har spillet ham på forskellige pladser i de kampe. Men det kan man ikke brokke sig over.

Håber han griber chancen snart, ellers må vi jo lade ham gå til sommer. Men det er self. også svært, når man bliver spillet ude af position i ny og næ, hvis man har brug for at finde en rytme. Men sådan er livet, hvis andre spiller bedre.
Aalborg BK 1885!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7834
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Forza » 2. mar 2017, 14:16

Jeg har netop lyttet til det seneste afsnit af ridpodsten. Ikke de pæneste kommentarer Sloth får med på vejen. Anekdoten om han har afvist adskillige forsøg på at forbedre hans fodboldmæssige evner og samtidig afvisning af defensivt arbejde idet "Ronaldo ikke løber med tilbage" tyder ikke særlig godt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 2. mar 2017, 14:27

Rent lavpraktisk så ville jeg, hvis jeg var Sloth, også være lidt nervøs. Ikke være en del af start11 i de to første kampe og konstatere, at opturen kan være begyndt. Så kan det blive rigtig svært at komme på holdet.

Hvem savner Risgård eller Ene ?

Og hvis "din favoritplads" så er overtaget af en 19 årig og som for et par dage siden udtalte, at Wieghorst rådgivede ham rigtig godt(og dermed ligner en starter) sammenholdt med, at pladsen tilhørte Risgård i efteråret, så ser Sloth sig måske lidt presset og ikke det han vendte hjem til.

Endelig er det en ny artikel eller blot opkog af det, som han sagde for 6 måneder siden ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Søgaard » 2. mar 2017, 15:02

Forza skrev:Jeg har netop lyttet til det seneste afsnit af ridpodsten. Ikke de pæneste kommentarer Sloth får med på vejen. Anekdoten om han har afvist adskillige forsøg på at forbedre hans fodboldmæssige evner og samtidig afvisning af defensivt arbejde idet "Ronaldo ikke løber med tilbage" tyder ikke særlig godt.
Det er jo tilbage fra AGF-tiden. Ronaldo-kommentaren var fra U19. Jeg ved ikke om han er blevet bedre, men tvivlen skal da komme ham til gode, vi vidste jo godt han ikke var en musestille nordjyde da vi købte ham. Bortset fra at han måske burde afvise at kommentere på de spg. som har skabt "Sloth er skuffet"-historierne, synes jeg han har vist en fin indstilling. Han burde vide, det er sådanne historier de er ude på at skabe. Og så skarpt udtaler han sig heller ikke, han konkluderer jo at han bare må arbejde hårdere. Nej, han er ikke inde i kampene 100% af tiden de chancer han har fået, men hvem er det? Han har ikke bare kunnet banke rusten af på en md. som Sylvestr og har ikke fundet melodien endnu, finder han den ikke må man snakke om det til sommer.

Lad os håbe, han griber chancen i aften.
Aalborg BK 1885!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af white splash » 2. mar 2017, 15:13

Søgaard skrev:
Forza skrev:Jeg har netop lyttet til det seneste afsnit af ridpodsten. Ikke de pæneste kommentarer Sloth får med på vejen. Anekdoten om han har afvist adskillige forsøg på at forbedre hans fodboldmæssige evner og samtidig afvisning af defensivt arbejde idet "Ronaldo ikke løber med tilbage" tyder ikke særlig godt.
Det er jo tilbage fra AGF-tiden. Ronaldo-kommentaren var fra U19. Jeg ved ikke om han er blevet bedre, men tvivlen skal da komme ham til gode, vi vidste jo godt han ikke var en musestille nordjyde da vi købte ham. Bortset fra at han måske burde afvise at kommentere på de spg. som har skabt "Sloth er skuffet"-historierne, synes jeg han har vist en fin indstilling. Han burde vide, det er sådanne historier de er ude på at skabe. Og så skarpt udtaler han sig heller ikke, han konkluderer jo at han bare må arbejde hårdere. Nej, han er ikke inde i kampene 100% af tiden de chancer han har fået, men hvem er det? Han har ikke bare kunnet banke rusten af på en md. som Sylvestr og har ikke fundet melodien endnu, finder han den ikke må man snakke om det til sommer.

Lad os håbe, han griber chancen i aften.
Enig! Syntes også at hans jubel over sejren i AGF, viser at det trods alt stadig betyder noget for ham.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4340
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Kristian » 2. mar 2017, 15:44

KJ skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... kom-hertil

Hvorfor f..... kan Sloth ikke bare lukke røven og så begynde at præstere!? Det er jo pinligt, at han hyler op omkring "brudte løfter", når han åbenbart for alle ikke har været specielt god de gange, han har fået chancen. Min tålmodighed med Sloth er ved at være opbrugt. Han skal til at gribe chancen.
Det er sq fair nok den måde han får dette sagt på.

Selvfølgelig må man sige sin mening, OGSÅ når man spiller i AaB. Vi skal ikke være for fine til at nedgøre spillere der netop gør dette.
Enevoldsen og Sloth er typer, der siger sin mening.

Hvorfor skal alt pakkes sådan ind i vat hele tiden..
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Elscorpio » 2. mar 2017, 15:56

Mon ikke AaB igen vinder med et par kasser, jeg ser Silkeborg som nedrykker

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af KJ » 2. mar 2017, 16:05

Det forhold, at Sloth og Enevoldsen siger deres mening i pressen, hjælper ikke andre end journalisterne og deres sensationsoverskrifter. Det er ukonstruktivt og hamrende illoyalt at ytre kritik af forholdene hos sin arbejdsgiver i pressen. Hold det dog for pokker internt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Martino » 2. mar 2017, 16:35

KJ skrev:Det forhold, at Sloth og Enevoldsen siger deres mening i pressen, hjælper ikke andre end journalisterne og deres sensationsoverskrifter. Det er ukonstruktivt og hamrende illoyalt at ytre kritik af forholdene hos sin arbejdsgiver i pressen. Hold det dog for pokker internt.
Det er i hvertfald en af grundene til at jeg ikke håber Ene bliver forlænget - det og så det faktum at selvom feks Dennis Søndergård taler virkelig varmt om Ene, så må jeg indrømme at jeg ikke genkalder den spiller han beskriver. Jeg bliver nok bare aldrig den store fan af ham, men håber som altid han kommer over skaderne og gør min mening til skamme. Apropos meninger så synes jeg godt nok de er hårde ved Basso i den podcast. Ligesom Claus Jensen fra Nordjyske så falder den anden Nordjyske journalist også i fælden med øjebliksbilleder. Lidt en skam. Sidst var det Sylvestr som fik en hård medfart.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af Søgaard » 2. mar 2017, 16:47

KJ skrev:Det forhold, at Sloth og Enevoldsen siger deres mening i pressen, hjælper ikke andre end journalisterne og deres sensationsoverskrifter. Det er ukonstruktivt og hamrende illoyalt at ytre kritik af forholdene hos sin arbejdsgiver i pressen. Hold det dog for pokker internt.
Som du selv siger, sensationspressen leder efter overskrifter. Siger han "ingen kommentarer", er der også en overskrift på det, bare med gisninger om det ene og det andet til følge. Siger han, at alt bare er perfekt og han har det godt i AaB, så får han stryg herinde for ikke at kæmpe for at komme på holdet. Bare se Sylvestr, efter han sagde han var faldet godt til, så havde vi lige pludselig en der havde opfundet omvendt-testen og jeg skal komme efter dig.

Han siger jo blot, at han havde håbet og fået fortalt at han ville få længere snor så han kunne komme i kampform, det har han ikke fået. Derfor må han arbejde hårdere til træning. Så længe han rent faktisk gør det og at der ikke er rapporter på, at han sidder og muler på sidelinjen til træning eller ikke gider spille for reserverne, så kan jeg virkelig ikke se noget forkert i det. Så kan vi diskutere, om han burde sige hvad han har fået lovet, men come on.. Han er jo ikke spindoktor. Jeg vælger at fokusere på, at han holder snuden i sporet og arbejder videre.
Aalborg BK 1885!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 2. mar 2017, 17:07

Tæller Sloths to startpladser i aften, som en eller to kampe ?
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10711
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU Pokalen: AaB - Silkeborg IF, 02.03.2017

Indlæg af jonas386 » 2. mar 2017, 17:21

FlæskeFrank skrev:Tæller Sloths to startpladser i aften, som en eller to kampe ?
Der er hvertfald ikke tale om reele kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar